Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα ημερολόγια για μικρούς και μεγάλους...

Τελικά το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο το έχω καθιερώσει. Είναι ένα έθιμο, που προφανώς έρχεται απ΄τα ξένα, αλλά μ΄αρέσει πολύ και εδώ και τρία χρόνια (2011, 2012) ετοιμάζω ένα για τα παιδιά.
Τίποτα πολύπλοκο, ούτε κάτι ιδιαίτερα φαντασμαγορικό! Ακόμη και τα δωράκια τους είναι μικροσκοπικά και σχεδόν ασήμαντα, γι αυτούς όμως είναι σπουδαία! Τα περισσότερα είναι μικρά γλυκά, αν και φέτος αποφάσισα να τους χαρίσω και πρακτικά δώρα, όπως π.χ. οδοντόβουρτσες! Αυτή την ιδέα μου την έδωσε η κουμπάρα μας η Κατρίνε, όταν ήρθε εδώ πριν λίγες ημέρες. Η Κατρίνε λοιπόν, είναι Νορβηγίδα και μου εξήγησε ότι στα μέρη της συνηθίζουν να κάνουν τέτοιου τύπου δώρα, δηλ. αντικείμενα πρακτικά ή καθημερινής χρήσης. Το υιοθέτησα λοιπόν και είμαι σίγουρη ότι θα χαρούν πολύ, γιατί τα παιδιά χαίρονται και μόνο που βλέπουν το ημερολόγιο κρεμασμένο έξω απ΄το δωμάτιό τους. Χαίρονται και μόνο που μπήκα στη διαδικασία να ετοιμάσω κάτι γι αυτούς, λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

Έβαλα τα δώρα τους σε μικρά χάρτινα σακουλάκια και τα κρέμασα σε ένα διακοσμητικό κλαδί, στην πόρτα του δωματίου τους. 


Τώρα μένει μόνο να μπει ο Δεκέμβρης, ώστε ν΄αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση!


Φέτος όμως αποφάσισα να ετοιμάσω ακόμη ένα ημερολόγιο. Όχι για παιδί, αλλά για την αδερφή μου. Ο λόγος; Κανένας, έτσι απλά! Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε το παιδί μέσα μας και πρέπει να το φροντίζουμε. Γιατί είμαι σίγουρη ότι οι πρώτες 24 μέρες του Δεκέμβρη θα ξεκινούν με ένα χαμόγελο. Γιατί δεν το περίμενε με τίποτα και ξέρω ότι αγαπάει τις εκπλήξεις!

Αγόρασα σακουλάκια, εκτύπωσα αριθμούς από το διαδίκτυο, πήρα τις κορδέλες, τα αυτοκόλλητα, τα washi tapes και ό,τι άλλο χρειαζόμουν και έπιασα δουλειά.


Όσο για τα δώρα... λυπάμαι που δεν μπορώ να τ' αποκαλύψω, διότι θα τα διαβάσει και θα χαλάσει η έκπληξη. Μπορώ όμως να σας πω ότι είναι πραγματικά ασήμαντα. Το γεγονός όμως ότι συνδέονται όλα με τα παιδικά μας χρόνια, τα κάνει πολύ σημαντικά. Τα κάνει ανεκτίμητα! Γιατί οι μυρωδιές και οι γεύσεις των παιδικών μας χρόνων, παραμένουν αναλλοίωτες στην μνήμη μας...  Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει με τη δική μου μνήμη.


Γιατί δεν το δοκιμάζατε κι εσείς; Ποιος είπε ότι το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο είναι μόνο για τα παιδιά; Ποιος δεν έχει ανάγκη από καθημερινές μικρές εκπλήξεις ή από την αίσθηση ότι κάποιος τον νοιάζεται και σκέφτηκε να του ετοιμάσει 24 μοναδικά δωράκια;
Εγώ πάντως θα ξετρελαινόμουν από την χαρά μου! Με ξέρετε τώρα...

Σας φιλώ και υπόσχομαι να επανέλθω σύντομα!

Litsa 


 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook
https://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

19 σχόλια:

  1. Τι τελεια σκεψη για την αδερφουλα!!!ανυπομονω να δω τι της εχεις βαλει στα σακουλάκια!!Κι εγω εφτιαξα στην μικρη μου ,ωραια ιδεα και τα χρηστικα αντικειμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα είναι και τα δύο ημερολόγια Λιτσάκι μου!!Μα η ιδέα για την αδελφή σου...πολύ συγκινητικό μωρέ!!!Χαρά που θα κάνει!!!Έχεις δίκιο,ποιος είπε ότι ειναι μόνο για τα παιδιά????
    Κι εγώ ημερολόγιο ετοιμάζω!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα, σίγουρα οι αδελφούλες όλου του κόσμου θα το εκτιμούσαν, θα προσπαθήσω να κάνω κι εγώ! Αλήθεια washi tapes που βρίσκουμε? Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λίτσα μου διαβάζω, εδώ και πολύ πολύ καιρό, εσένα και την Κατερίνα.Μου έχετε σταθεί, εμπνεύσει, παρηγορήσει, δίχως να το γνωρίζετε, με την χαρά σας για την ζωή, την ανοιχτή καρδιά σας, την αστείρευτη δημιουργικότητα σας. Είστε πολύ ξεχωριστά κορίτσια ! Η σημερινή σου ανάρτηση τόσο γλυκιά! Θα ενθουσιαστεί η αδερφούλα σου! Καλά μη μου πεις ότι τ' αγόρια σου έχουν την υπομονή να ανοίγουν ένα σακουλάκι την ημέρα, ο δικός μου θα τα άνοιγε όλα μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λίτσα! Το κάνω κι εγώ εδώ και δύο χρόνια αλλά όχι με τόσο υπέροχη χειροποίητη κατασκευή! Τα πιτσιρίκια πραγματικά το λατρεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χιλια μπραβο Λιτσα!!! Υπεροχη η διεα σου. Οχι μονο για τα παιδια, αλλα για την αδερφη σου. Ειναι υπεροχο να σε σκεφτονται και να σου κανουν εκπληξεις!!! (ασε, εχω την αδερφη μου να μου ζηταει συγγνωμη επειδη εφτιαξε εναν τετοιο ημερολογιο για την κορη μου και δεν εφτιαξε για μενα οπως εσυ, επειδη διαβασε την αναρτηση σου χαχα)

    Παντα να εχεις εμπνευση και μερακι να ασχολεισαι με οσους αγαπας Λιτσα μου!!!

    Καλο μεσημερακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίτσα την ίδια ανάρτηση σήμερα! Χαχα! Είναι τόσο όμορφο των παιδιών! Αλλά και αυτό με της αδερφή σου! Με συγκίνησες πραγματικά!!! Υπέροχο! Λατρεμένο! Ανυπομονώ να μας τα δείξει!
    Έχω βρει τον μπελά μου με τον μικρό μου! Μόλις ήρθε από το σχολείο. Μετά την πρώτη χαρά μου είπε μως το μισεί! Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν τον αφήνω να ανοίξει τα δώρα! Χαχα! 3 μέρες υπομονή!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αχ αχ!!!!Αδερφούλα σήμερα πέρασα τέλεια μαζί σου και θέλω τώρα να ανοίξω τα τέλεια μικρά σακουλάκια μου κι έχω σκάσειιιιιι.Το πιο τέλειο δώρο, υπέροχη ιδέα και τέλεια τα advents calender των παιδιών πάνω στα κλαδιά....Μπράβο.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραια ιδεα αυτη για την αδερφη σου! Το ημερολογιο των παιδιων το ηξερα οτι το εχεις καθιερωσει, γιατι απο σενα "εκλεψα" την ιδεα περυσι και εφτιαξα κι εγω του γιου μου. Η χαρα του....απεριγραπτη!
    Αχ, ποσο θα θελα να επαιρνα κι εγω τετοιες μικρες εκπληξεις!!! Τρελαινομαι για ασημαντα "σημαντικα" δωρακια. Αυτα που δεν τα περιμενεις, ειναι τοσο μικρα μα ταυτοχρονα τοσο μεγαλα, γιατι νομιζω οτι αυτα ειναι που κρυβουν αγαπη!!! Αυτα που δεν χρειαζεται ο αλλος να εχει γιορτη ή γεννεθλια για να τον θυμηθεις. Αυτα που ερχονται μια ασχετη μερα και σου δειχνουν οτι ο αλλος σε σκεφτεται!
    Μπραβο κοριτσι! Εισαι μοναδικη και υπεροχη! Σε φιλω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η ιδέα σου να φτιάξεις και ένα για την αδερφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχου, τελειο!!!! Θελω κι εγω... Αδερφουλα ακους; ;-)

    Καταπλικτικη ιδεα, αλλα ο μικρος μου δεν καταλαβαινει ακομα, ισως του χρονου... Την καλησπερα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Λίτσα!! η ιδέα σου ήταν τόσο δυνατή που μόλις ολοκλήρωσα το διαβασμα της ανάρτησης έφυγα μονομιάς για να εξοπλιστώ τα απαραίτητα!!! η μικρή μου αδερφούλα 14 ετών σήμερα το βράδυ θα το παραλάβει!! και θα ειναι και η πρώτη φορά!! αναμένω τη χαρά της!! τρελαινεται για εκπληξεις!Τέλεια για άλλη μια φορά η ιδέα σου και γεμάτη συναίσθημα!! keep going..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα Λίτσα. Πολύ καλή ιδέα , έχω υλοποιήσει κατι παρόμοιο στο παρελθον και είναι μεγάλη χαρα για τα παιδιά. Παρεμπιπτόντως θα ήθελα να σε ρωτησω για το ντουλαπάκι-βιτρίνα που έχεις για τα υλικά σου στην ανάρτηση my place γιατι ψάχνω κατι παρόμοιο. Από που το προμηθεύτηκες;Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vaya μου ευχαριστώ! Λοιπόν αυτό το επιπλάκι το έχω παραγγείλει από Γερμανία. Δίνω λεπτομέρειες στην παρακάτω ανάρτηση, ρίξε μια ματιά αν θέλεις http://fraulitsasworld.blogspot.gr/2011/10/blog-post_14.html

      Διαγραφή
  14. Φανταστικό! Ειδικά της Κατερίνας μου άρεσε πάρα πολύ!
    Φαντάζομαι να της το έδωσες πριν ανεβάσεις την ανάρτηση, μη χαλάσει η έκπληξη.
    Να ΄σαι καλά Λιτσάκι να μοιράζεσαι μαζί μας τις όμορφες ιδέες σου!

    Πάντως έχω να πω ότι από όταν έγινα μέλος αυτής της μπλογκογειτονιάς, έχει ξυπνήσει η δημιουργός μέσα μου. Αρχίζω να σκέφτομαι πιο δημιουργικά από ό,τι πριν. Άτιμο bloggin...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν εχω καταλήξει βρε Λιτσάκι αν θα ήθελα να είμαι παιδί σου ή αδελφή σου. Ο τρόπος που λειτουργείς για τους δικούς σου είναι τόσο τρυφερός που συγκινεί ! Μπράβο Λιτσάκι μου ! Είναι υπέροχα τα ημερολόγιά σου όπως και η ψυχούλα σου . Πολλά φιλάκια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιτσάκι μου τι υπέροχο! Η Κατερίνα μου είπε, μπες μπες να δεις και της Λίτσας. Ενθουσιάστηκε ειδικά με της αδερφής σου... φαντάζομαι θα ήθελε πολύ να της κάνω κάτι τέτοιο κι εγώ αλλά η απόσταση δεν βοηθάει,χιχι!!! Με το καλό να αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σούπερ! Κυρίως αυτό της Κατερίνας! Κυρίως για αυτά που έχουν μέσα και τον τρόπο που το σκέφτηκες! (Έλα που δεν έχεις χώρο για άλλο ένα ημερολογιο!!! χιχιχιχι) Πολλά φιλιά κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ωραία! Ειδικά η ιδέα με τα πρακτικά δώρα πολύ μου άρεσε! (να έχει και καμιά σοκολατίτσα όμως, ε!)
    Και της Κατερίνας το ημερολόγιο σούπερ.., θα ξετρελάθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!