Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ξεχωριστά κάδρα

Εδώ και λίγο καιρό σκοντάφτω συνεχώς επάνω σε εικόνες όμορφα στολισμένων τοίχων με τροποποιημένα τελάρα κεντήματος! Έχουν γεμίσει το internet και τα περιοδικά!
Πολλά τελάρα μαζί, με διαφορετική διάμετρο, στολισμένα με όμορφα υφάσματα, μετατρέπονται σε υπέροχα κάδρα!
Φυσικά και δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ, άλλωστε τα πολύχρωμα υφάσματα τα είχα!!




Επίσης είχα και μια κενή γωνιά κοντά στο γραφείο μου, η οποία θα μπορούσε πολύ άνετα να φιλοξενήσει τα νέα μου κάδρα.
Μου έλειπαν όμως τα τελάρα, οπότε ανηφόρισα στο υφασματοπωλείο της γειτονιάς και τα προμηθεύτηκα.
Από 'κει και πέρα η διαδικασία ήταν πανεύκολη.
Επέλεξα τα υφάσματα, τα έπιασα στα τελάρα, τα έσφιξα, έκοψα το περισσευούμενο ύφασμα από την πίσω πλευρά και τέλος... τα κρέμασα!




Μάλιστα σε κάποια που ήταν μονόχρωμα έραψα λίγα κουμπιά για να τους δώσω χρώμα.



Υπάρχει ακόμη κενός χώρος, οπότε σκέφτομαι να κρεμάσω και λίγα ακόμη!
Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ, δίνει μια χαρούμενη και δροσερή νότα στον τοίχο μας. 
Μάλιστα είναι πολύ όμορφη ιδέα και για παιδικά δωμάτια (και οικονομική), π.χ. υφάσματα με αγαπημένους ήρωες, με σύννεφα, λουλούδια, αυτοκινητάκια κλπ.


Και αν τα χέρια σας πιάνουν, μπορείτε να κεντήσετε κάτι όμορφο επάνω στα υφάσματα, όπως έκαναν και τα Κορίτσια για Σπίτι.


**Όση ώρα εγώ έκοβα, κρεμούσα και φωτογράφιζα, ένα μικρό ποντικάκι σκάλιζε το χώμα στο λουλούδι και το πετούσε έξω.
Αχ αυτά τα ποντικάκια, παντού τρυπώνουν...







Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286    


65 σχόλια:

  1. Καλημέρα Λίτσα μου! Πολύ όμορφα τα καδράκια σου.
    Αλήθεια το ξύλινο πλαίσιο πόσο περίπου κοστίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Theano έχεις δίκιο, ξέχασα ν'αναφέρω. Το πιο μικρό τελάρο κόστισε 3€ και το πιο μεγάλο 4,5€. Τα πλαστικά είναι πιο φθηνά και χρωματιστά

      Διαγραφή
    2. Μου έδωσες πολύ καλή ιδέα και σπουδαία έμπνευση και το έκανα και εγώ.Βρήκα στην Πολυκλείτου τελάρα απο 2,3ευρώ μέχρι 3 ευρω το πιο μεγάλο.Ολυμπία

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Τι όμορφα που τα έκανες! Είμαι και εγώ λάτρης των υφασμάτων πάνω σε κάδρα. Έχω ένα μεγάλο στην κρεβατοκάμαρά μου, το οποίο πριν περπατήσει ο γιος μου το είχα σε καβαλέτο στο σαλόνι και ήταν θαυμάσιο! Φιλάκια πολλά Λιτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όντως μια πανεύκολη αλλά πολύ εντυπωσιακή ιδέα! Ο τοίχος σου άλλαξε αμέσως όψη. Είχα φτιάξει κι εγώ τέτοια καδράκια όπου είχα ράψει κουμπάκια και μετά είχα κεντήσει διάφορα απλά σχέδια.

    http://anzouyaspool.blogspot.com/2010/06/summer-camp-button-based-embroidery.html#axzz1pARZOAYN

    http://anzouyaspool.blogspot.com/2010/06/summer-camp-button-based-embroidery_24.html#axzz1pARZOAYN

    Τώρα που μου το θύμισες, μάλλον πρέπει να φτιάξω κι άλλα. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα καδράκια είναι αυτά??? και έδειξαν υπέροχα όλα μαζί!!!! Μπράβο Λιτσάκι,με γεια σου κορίτσι........να μου ζουλήξεις λιγάκι, το μικρό σου ποντικάκι!!!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία υφάσματα, ειδικότερα το σιέλ-πουά!Το χα δοκιμάσει και γω παλαιότερα και είχα βάψει και τα τελάρα λευκά, δείχνουν όμορφα!Ο μικρός κηπουρός ξαναχτυπά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι σκέτη γλύκα τα καδράκια σου!! Γέμισε χρώματα ο τοίχος σου κι έγινε πολύ όμορφος!! Α! Ξέχασα να σου πω: βγήκε ο ήλιος!! Πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα Λιτ΄σάκι μου ενθουσιάστηκα.Καταπληκτικά χρώματα φανταστικές ιδέες....ζηλεύωωωωωωω! Τα θέλω ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίτσα φραουλίτσα πολύ όμορφα τα ξεχωριστά καδράκια σου. αλήθεια τα τελάρα απο που τα αγόρασες? πουλάνε ακόμα τέτοια (τα θυμάμαι απο μικρή να έχει η γιαγιά μου)

    Φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ καλη ιδεα!!! Δεν ειχε τυχει να τα δω αλλου. Εχω κι εγω καποια υφασματα που περιμενουν απραγα σε μια γωνια. Θα προμηθευτω τελαρα και ισως σε ομορφυνω καμια γωνια :)

    Το μικρο ποντικακι ειναι ολα τα λεφτα :):)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα Λιτσα μου! :ο)
    Πολυ ομορφα και τα υφασματα και τα ετοιμα καδρακια σου! Κι εγω που νομιζα οτι ειναι ακριβα τα τελαρακια.... Μαλλον πρεπει να αναθεωρησω!
    Πολυ θα ηθελα να κρατησω-στολισω μερικα αγαπημενα ρουχαλακια των παιδιων μου ή δικα μας.
    Εχω χρονια που παπλωματα τυπου patchwork με κολαζ απο τα αγαπημενα του καθενος μας. Ενα για τον καθενα μας με τα δικα του αγαπημενα. Μα αυτη ειναι πιο ευκολη ιδεα και σιγουρα πιο κοντα στο να υλοποιηθει! Και το δωματιο των κοριtσιων θα παρει αλλο χρωμα!
    Ευχαριστω για την εμπνευση,φιλεναδαααα!
    Καλη σου μερααααααα!!!! και φραουλογλυκα φιλια στα...μουτρα σου!χαχαχα
    (εχω ηδη εφοδιαστει με νεες φραουλιες,μιας και οι περσινες χαθηκανε... Δεν θαρθει ο καιρος να φαμε φραουλες απο τα χερακια μας?θαρθει! οι μικρες τις επιβουλευονται ηδη!σαν τον μικρο φυσιοδιφη σου! Ποσο γελασα...εχω κι εγω ενα τετοιο ζιζανιο!φιλακια....)

    *Vailie-in-escxapeland.blogspot.com*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ ωραια κι αυτη η ιδεα. Μπορει να γινει το ιδιο με παλια ρουχα που δεν χρησιμοποιουμε!!! Ευχαριστουμε για την ιδεα :)

      Διαγραφή
  11. Λίτσα δίνεις ρέστα! Είναι και ζωηρά και χρωματιστά και σου φτιάχνουν την διάθεση! Και όποτε βαρεθείς το ένα σχέδιο απλά αλλάζεις ύφασμα! Perfect!!! well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Λιτσάκι μου! Τα υφάσματα που δείχνεις στην πρώτη φωτό (καρώ κίτρινο, ροζ, κόκκινο) είναι φθηνά; Έχω εμμονή με αυτά τα καρουδάκια ... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλε τι βλεπουν τα ματακια μου!
    αρε λιτσακι εγραψες...ζωγραφισες..κεντησες...!
    θα τα φτιαξω σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδωσες μια ωραία πινελια στον άσπρο τοίχο!Ωραια υφάσματα επέλεξες, μου αρεσε η πρόταση!Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λίτσα είναι υπέροχα όλα!!! πολύχρωμα και φωτεινά!!!!
    υπέροχη ιδέα!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λίτσα μου καλημέρα!!! Πράγματι έχουν γεμίσει τα περιοδικά κι εγώ το έβλεπα πριν λίγες ημέρες στο "Έτσι απλά" και το έφτιαξα κι εγώ αλλά για μια γωνιά στο υπνοδωμάτιό μου. Είναι υπέροχη και η ιδέα σου με τα λουλουδάκια και τα κουμπιά. Όσο για το ποντικάκι... λατρεύω αυτά τα ποντικάκια με τις ...φαεινές τους ιδέες! Πολλά φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρααα!!! Πανέμορφα τα καδράκια σου!!! Τα υφάσματα τα λάτρεψα!!! απο που τα πήρες?φιλιά και ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχα και μου δίνεις ιδέα. Και είναι πολύ φτηνά, δεν το περίμενα, και πόσα υφασματάκια έχουμε μαζέψει! Μμμ, κάτι θα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι υπέροχα τα καδράκια σου και πολύ ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμορφα, πάρα πολύ χαρούμενα, πολύ ιδιαίτερα και πολύ φρέσκια ιδέα!
    Μπράβο Λιτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο!!!!Όμορφα πολύ όμορφα και ανοιξιάτικα τα υφάσματα!!!!τα καδρακια εγιναν πανεμορφα!!!!!!
    Θελω υφασματακια και γω αλλα εδω δεν βρίσκω...μήπως γνωριζεις καποιο online κατάστημα;δυσκολευομαι αυτον τον καιρό να πάω Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aaaaa, αυτό μάλιστα. Μου άρεσε πολύ... αλλά δεν έχω τοίχουσ άδειους να πάρει... ίσως έναν στην κρεβατοκάμαρα... θα δω... Φιλάκια. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι πάρα πολύ όμορφα!!!!τέλεια ιδέα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δείχνουν υπέροχα!! Είδες τι όμορφα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με πολύ λίγα?
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου άρεσαν τόσο -μα τόσο- πολύ! Εύγε Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κορίτσια χαίρομαι που σας άρεσαν!
    Επειδή πολλές με ρωτάτε τα περισσότερα υφάσματα (όλα τα πολύχρωμα) είναι από ΙΚΕΑ. Τα καρουδάκια (κίτρινο, ροζ, μπλε) της πρώτης φωτογραφίας είναι από υφασματάδικο της γειτονιάς, είναι λεπτά υφάσματα, και φθηνά, γύρω στα 3€ το μέτρο. Τα τελάρα, ανάλογα με τη διάμετρό τους κοστίζουν από 3€ έως 4,5€.
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το πρώτο που με εντυπωσιάζει είναι το εξής: Έχει τέτοιο μαγαζί εκεί που μένεις; (δεν το αναφέρω μήπως δεν θέλεις). Αλλά με ενδιαφέρει μιας και μένουμε κοντά. Εκεί βρίσκεις και τελάρα και κουμπιά και κλωστές μήπως;

    Πολύ όμορφη πάντως η υλοποίηση της ιδέας αυτής! Είναι να πετύχει και ο συνδυασμός των χρωμάτων και των μεγεθών των τελάρων όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχα, Λιτσάκι, όπως πάντα... :)))))))))))))))
    Καλά έκανες και χρησιμοποιήσετες ξύλο πάντως. Του δίνει μία άλλη νότα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tα καδρακια σου ειναι ονειρο και ο,τι πρεπει για ενα τελειο ανοιξιατικο σκηνικο!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έγιναν υπέροχα! πολύ ωραία και η ιδέα να κεντήσεις κουμπάκια!
    Έδωσες άλλο χρώμα στο γραφειάκι σου!
    Δεν 'ηξερα ότι υπάρχουν και πλαστικά χρωματιστά τελάρα...
    Όσο για το κόστος των ξύλινων, έχω αρχίσει να κοιτάω μήπως βρω κάτι πιο φτηνό στο διαδίκτυο...Αν είναι σε ενημερώνω για την επόμενη δημιουργία σου!
    Ευχαριστούμε και για την αναφορά! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα είναι!! Έδωσαν άλλη όψη σε έναν λευκό τοίχο!! Μπράβο!
    κουκλί το ξανθό ποντικάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχεις κάνει υπέροχη επιλογή υφασμάτων! Οι λεπτομέρειες με τα κουμπάκια είναι φοβερες! Μπράβο σου Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι ωραία και πολύχρωμη ιδέα!!!! Έχεις όρεξη τώρα για μια συνέντευξη? Για έλα κατά το blog μου, σε περιμένουν οι ερωτήσεις μου: http://pollyannasdays.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άντε τώρα να βρούμε δουλειά εμείς οι ζωγράφοι!!!Τόσο όμορφα τα καδράκια σου σαν ζωγραφιστά πραγματικά.Πολύ έξυπνη,εύκολη κι όμορφη ιδέα Λίτσα...Δεν βλέπω να μένει ύφασμα για ύφασμα στη ντουλάπα!Έχουν βγει τα ψαλίδια!Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ τι μου θύμισες με αυτά τα τελάρα..'Ημουν μικρή και η μαμά μου με κυνηγούσε στη κυριολεξία ,με αυτά τα τελάρα για να κεντήσω..Εμείς βάζαμε μέσα τραπεζομάντηλα και άλλα και έτσι μπορούσαμε να κεντήσουμε καλύτερα οτι είχε λεπτομέρειες!..Μήπως ήρθε η ώρα να πάρω το αίμα μου πίσω? χαχαχα
    τέλεια ιδέα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εξυπνοοοοοοοο!!!!!Και πολυ ομορφο.Ζωντανεψε ο τοιχος!!!!Οσο για το ξανθο ποντικακι κουκλος το χρυσουλι μου!!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απλό και πανέμορφο.Ειδικά εκείνο με το μαυρο φόντο. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και χρωματιστά πλαστικά τελάρα. Θα ψάξω να βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τί ωραία ιδέα Λίτσα!!! Και τα υφάσματα που χρησιμοποίησες πολύ όμορφα!!! Μπράβο, πολύ γλυκό αποτέλεσμα!
    Τελικά όλα τα χρηστικά είδη εμείς θα τα βάλουμε στους τοίχους έτσι που πάμε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι να πω...Υπερβολικα εξυπνο!!!
    Παρακολουθω καθημερινα την σελιδα σου στο facebook!!Ομολογω πως εχω κολλησει!!!Νασαι καλα Λιτσα και να εχεις ενα ομορφο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φανταστικά! Μπράβο! Κι εγώ σκέφτομαι εδώ και καιρό να πάρω καμβά και να καρφώσω κάποιο ωραίο ύφασμα για να γίνει ένας ωραίος, μοναδικός και πάνω από όλα χειροποίητος πίνακας! Για να δούμε, θα τα καταφέρω σαν κι εσένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ ιδιαίτερα καδράκια!!!! Και οικονομικά!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΤΕΛΑΡΑΚΙΑ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΔΕΙΟ ΤΟΙΧΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΕΡΙΚΑ!!!!!!!
    ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΙΚΟΜΙΚΡΟΥΛΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. υπέροχα κάδρα!!φανταστική ιδέα!!!!!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τι ωραία χρώματα L!
    το καλύτερο όμως από όλα..το ποντικάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φραουλένια μου, είναι φανταστικά!
    Και πραγματικά το είχα ξεχάσει πως είχε και
    υφάσματα το ΙΚΕΑ! Πάρα πολύ ωραία ιδέα και οι φωτογραφίες σου
    έχουν απίστευτο χρώμα! Αλλά το μπομπιράκι εκεί κάτω με τα ξανθά
    μαλλάκια κλέβει την παράσταση χιχιχ :))
    Φιλιά κοριτσάκι μου! Έτσι με κέφι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φανταστικα???νομιζα οτι εχω μπει σε ξενο μπλογκ,εισαι φοβερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ ωραία επιλογή υφασμάτων! Ομόρφυναν πολύ τον χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πάρα πολύ όμορφα! Μα τι χρώματα, τι στυλ, τι γλυκό ποντικάκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ ωραία ιδέα, θα το τολμήσω μόλις βρώ κάποιο ύφασμα που να μου αρέσει!
    Και μου αρέσει πολύ και το μπλογκ σου, εχει όμορφα χρώματα!
    Χαίρομαι που σε βρίσκω.
    Θα περιηγηθώ στις δημιουργίες σου και θα τα λέμε!
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι πραγματικά υπέροχα!!! Μ'αρέσει τόσο η ιδέα σου, που θα προσπαθήσω να τα φτιάξω και γω...ελπίζω να τα καταφέρω! Να'σαι καλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΑ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΥΦΑΣΜΑΤΑ........
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υπέροχα τα καδράκια!!! Έξυπνη ιδέα και οικονομική!!!
    Καλό σαββατοκύριακο Λιτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπέροχα....!!!!και το ποντικάκι...γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σε τέτοια καδράκια σκοντάφτω κι εγώ...τι όμορφα τα έκανες..Μπράβο Λίτσα...Και το ποντικάκι σου..κούκλος!!! φτου φτου..Να τον χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ωραία ιδέα κι άκρως εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τι υπέροχη ιδέα!! Στόλισες όμορφα τον τοίχο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ειναι πολυ μοδα οντως τα τελαρα !!! ειναι και ιδιαιτερα!!!!

    Παντως τα εφτιαξες καταπληκτικά!!!τα χρώματα και τα σχεδια έδεσαν αρμονικά!!!!!

    τελεια τελεια!!!!
    Αχ αυτα τα ποντικακια ολο σκαλιζουν και ανακατευουν !!! που να δεις τα δικα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φανταστική ιδέα!Άμα έχεις φαντασία και γούστο φτιάχνεις υπέροχα πράγματα από το τίποτα!Παρεπιμπτόντως, οι φωτογραφίες σου είναι απίθανες, μου αρέσει πολύ η ματιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!