Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Επιχείρηση "Χριστούγεννα"

Πρώτη του Νοέμβρη σήμερα και αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα: τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!
Και ναι, είναι ακόμη νωρίς, αλλά αυτή η προετοιμασία και η αναμονή μου προκαλούν τόση ευφορία που δεν με νοιάζει αν είναι νωρίς. Αυτή την περίοδο την απολαμβάνω περισσότερο θαρρείς κι από τα ίδια τα Χριστούγεννα. Γιατί να στερήσω από τον εαυτό μου αυτήν τη χαρά; Άλλωστε οι γιορτές θέλουν οργάνωση, για να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή (όπως πάντα δηλαδή).
Άρχισα λοιπόν, δειλά-δειλά ν' ανοίγω τα πρώτα γιορτινά περιοδικά κι ας είναι κάποια ήδη 2-3 ετών, πάντα μ' εμπνέουν. Όσο για την τραπεζαρία, αυτή σταδιακά θα μετατραπεί σε εργαστήριο. 


Άρχισα επίσης να χαζεύω τις στολισμένες βιτρίνες και να γεμίζω σελίδες ολόκληρες με λίστες. Λίστες με τις κατασκευές, με το στόλισμα, με τα δώρα, με τα γλυκά που θα ψήσουμε και πολλά άλλα.
Δε θέλω γέλια, οι λίστες βοηθάνε πολύ, τουλάχιστον εμένα! Μάλιστα μου εξοικονομούν χρόνο και χρήματα, αφού ξέρω εκ των προτέρων τι έχω ήδη, τι χρειάζομαι και τι πρέπει να κάνω.

Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Κας κας, τρούφες, καραμελόχαρτα, κουπ πατ και ό,τι άλλο χρειάζομαι για το ψήσιμο των γλυκών: τσεκ!


Κορδέλες και washi tapes: τσεκ!


Χαρτιά περιτυλίγματος και καρτελάκια: τσεκ!


Χριστουγεννιάτικες κόλλες χαρτιού και ό,τι άλλο χρειάζεται για τις κατασκευές και τις χειροποίητες κάρτες ευχών: τσεκ!


Πιστόλι σιλικόνης με ανταλλακτικά, αλλά και fimo για τις κατασκευές με τα παιδιά: τσεκ!


Εκτός των παραπάνω, έκοψα δυο πορτοκάλια σε λεπτές φέτες και τις άφησα να στεγνώσουν για να τις αποξηράνω. Δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω μαζί τους, αλλά όλο και κάτι θα βρω να φτιάξω.


Άρχισα επίσης τις πρώτες δοκιμαστικές κατασκευές, ώστε να δω αν θα πετύχουν.


Σε γενικές γραμμές είμαστε εντάξει. Θέλω μόνο να δω τη φάτσα του Ανδρέα, όταν σε λίγες μέρες θα του ζητήσω να μου κατεβάσει όλα τα χριστουγεννιάτικα από το πατάρι...
Όχι, δεν θα στολίσω ακόμη, αλλά τα χρειάζομαι... 

Καλό μήνα φίλοι μου! Σας εύχομαι έναν υπέροχο Νοέμβρη!

Litsa


Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook 

34 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδερφή και καλό μήνα κι ένα θα σου πω....Ζηλεύωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό μήνα! και εγω κάνω τις ίδιες σκέψεις! μερικές ιδέες ακόμα για χριστ. κατασκευές θα βρεις στο ιστολόγιο μου πχ αρωματικές κάρτες, κατασκευές με πορτοκάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!Τέλεια όλα!!!!Από σήμερα αρχίζω στόλισμα και πετάω από χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, Λίτσα! Τα υλικά σου δείχνουν όλα υπέροχα ακόμη κι έτσι, φαντάσου να μετατραπούν σε χειροτεχνίες και στολίδια! Ανα μένουμε, λοιπόν.... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα Λίτσα! Μα τι οργάνωση είναι αυτή! Ζηλεύω (με την καλή έννοια πάντα!)..... Καλές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τί οργάνωση! Εγώ πάντως που δεν κάνω λίστες είμαι μονίμως πελαγωμένη. Όσο για τα Χριστούγεννα, όχι δεν μπορώ να πω ότι είναι ήδη στην σκέψη μου, ας προχωρήσει λίγο ο Νοέμβριος. Καλό μήνα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα και καλό μήνα. Η οργάνωση είναι το παν! Για να μην πω οτι με ξεσήκωσες και βλέπω με το απογευματινό μου καφεδάκι να χαζεύω παλιά χριστουγεννιάτικα τεύχη.. Και 2 ερωτήσεις Λίτσα: που θα βρω washi tapes; και τα πορτοκάλια τα βαζεις στον ήλιο για να τα αποξηράνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vaya καλό μήνα! Λοιπόν, washi tapes εγώ βρίσκω σε βιβλιοπωλεία, σε καταστήματα με είδη χειροτεχνίας, στο κατάστημα Tiger και κάποτε είχε και στα Jumbo. Επίσης αυτήν την περίοδο θα βρεις και στην ΙΚΕΑ, στα χριστουγεννιάτικα. Όσο για τα πορτοκάλια, το ιδανικότερο είναι πάνω σε αναμμένο καλοριφέρ, γιατί παράλληλα μοσχομυρίζει και το σπίτι. Στον ήλιο, είναι επίσης μια λύση, αλλά εγώ τα έχω επάνω σε ένα καλοριφερ (που δεν ανάβει). Στεγνώνουν έτσι απλά, μόνο που χρειάζεται περισσότερο χρόνο. Έχουν ήδη αφυδατωθεί. Άντε και καλές δημιουργίες!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστωωώ! Ξεκινάω!!

      Διαγραφή
  8. Με το καλό.... Δίνε μας ιδέες εσύ και κάποια στιγμή θα ξεκινήσουμε κι εμείς... Φιλιά Λιτσάκι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό.... Δίνε μας ιδέες εσύ και κάποια στιγμή θα ξεκινήσουμε κι εμείς... Φιλιά Λιτσάκι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδα τσεκ κι από μας το blog σου που σίγουρα θα μας εμπνεύσει πολύ πάλι φέτος τις γιορτές!!! Καλό μήνα. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να περάσω από την Λίτσα να δω τα ωραία της! Τσέκ!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tί ωραία πράγματα πάλι, μωρέ!! :)

    Καλό Μήνα, Λιτσάκι! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχα... μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι! :P
    Καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, κι εγώ θέλω να μπω στο κλίμα σιγά-σιγά....το μόνο που με αγχώνει είναι να ετοιμάσω το σπίτι (γενική, χαλιά, κουρτίνες). Τα υπόλοιπα είναι μια σκέτη χαρά!!!! Καλό μήνα να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα. Μου αρέσει η οργάνωση σου και σε θαυνάζω μιας και εγω δεν το κατέχω. Είμαι φουλ ανοργάνωτη.
    Ωραία η ιδέα με τα πορτοκάλια. Στον αερα τα αφηνεις να ξηρανθούν;
    καλές δημιουργίες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι για τα πορτοκάλια δες παραπάνω τι απάντησα στην Vaya. Φιλιά

      Διαγραφή
  16. καλο μηνα Φραουλίτσα μου εισαι απιστευτη τι οργανωση είναι αυτη !!!!!!! θα σε περιμενω και φετος στο χριτουγεννιατικο πανηγυρι του stars and icicles ειμαι σιγουρη πως κατι υπέροχο θα σκεφτείς σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε βλέπω πανέτοιμη. Διαθέτεις μια ποικιλία χρήσιμων υλικών και είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο. Αλήθεια, πού τα αποθηκεύεις τον υπόλοιπο καιρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hara, όλα τα χριστουγεννιάτικα στο πατάρι. Τα υπόλοιπα, όπως ταινίες, κορδέλες κλπ τα χρησιμοποιώ και άλλες εποχές, οπότε τα έχω στο ντουλάπι με τα υπόλοιπα πράγματά μου. Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Χα τώρα με έκανες....Να φανταστείς πως ακόμα δεν έχω τελειώσει με τα καλοκαιρινά / χειμερινά. Πω πω με τι ντροπή μου μπήκε ο Νοέμβρης .....τς τς τς Καλό μήνα κουκΛίτσα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίστες? Και ο Αη Βασίλης τα ίδια κάνει νομίζω στο Βόρειο Πόλο! Άλλωστε οι μέρες της προσμονής είναι οι πιο όμορφες! Καλό μήνα γλυκιά FRAUΛίτσα! Γιάννα Νικολοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Λίτσα μου, περιμένω με ανυπομονησία τις προτάσεις σου για να πάρω ιδέες!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τσεκ κι από εμένα! Και χωρίς λίστα δεν γίνεται φιλενάδα..άστα.. Πώς τα θυμόμασταν όλα κάποτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορίτσια μου σας φιλώ όόόλες κι άλλες τόσες! Ευχαριστώ που περάσατε για τσεκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ουάου, αυτό θα πει οργάνωση! Για να δούμε τι καλά θα φτιάξεις Λιτσάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο, μπράβο!! Ένα κίνητρο έψαχνα για να ξεκινήσω την προετοιμασία! Αντέγραψα τη λίστα σου, πάω να αγοράσω ότι μου λείπει και περιμένω οδηγίες!!!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έτσι μπράβο Λιτσάκι βάλε μας στο πνεύμα!Είναι θαυμαστό το πόσο οργανωμένη είσαι!
    Τα πορτοκάλια είναι από τα αγαπημένα μου και αποξηραίνω κάθε χρόνο.Περιμένω να δω τι καλά θα μας φτιάξεις!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ τέλεια !!!!! και εγώ Λατρεύω τα Χριστούγεννα και απο το καιρο που εφυγα απο το πατρικό στολίζω για τα Χριστούγεννα απο μέσα Νοέμβρη τι να τη κάνω τη περίοδο απο Παραμονή Χριστουγέννων μέχρι τα Φώτα ; Μου είναι πολύ λίγο έτσι συνίθιζε η μητέρα μου ακομα και τώρα δηλαδή το ίδιο κάνει , εγώ θέλω να το απολάυσω... Μπράβο σου να μπούμε απο νωρίς στο κλίμα..Καλό μήνα σε όλους
    απο xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α, είσαι πολύ οργανωμένη!!!
    Τα Χριστούγεννα σίγουρα θα σε βρουν πανέτοιμη!
    Για να τα βλέπουν αυτά μερικοί-μερικοί (μυρμηγκο-οικογένεια).

    Με το καλό!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναιιιι!!Μ'αρέσεις!!!Πρέπει να οργανωθούμε.Ας το κάνω κι εγώ από τώρα γιατί πάντα τρέχω στο τέλος!Σκεφτόμουν να φτιάξω κι εγώ φέτες από πορτοκάλια.Θα ξεκινήσω από αυτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α πολύ σούπερ ιδέα οι φέτες πορτοκαλιού Λιτσάκι!!!
    Λίστες και πάλι λίστες!! Άσε που κοντά στα 40 έχω κάψει τόσα εγκεφαλικά κύτταρα που δεν θυμάμαι τι εφαγα χτες!!!
    Φεύγω τώρα. Τσεκ. Όβερ!!!
    (εγώ πάντως λέω να στολίσω από τώρα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχαχαχα.. κι εγω ακριβως ετσι.. ψαχουλευω τα συρταρια να ξετρυπωσω τα Χριστουγεννιάτικα!! Οι φετες πορτοκαλι ειναι στο προγραμμα για φετος..χεχεχε..πολλα φιλια Λιτσακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!