Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Τυρομπισκότα: το έξυπνο σνακ

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, μια ευχή που δεν κατάφερα να σας στείλω εχθές, αφού ήμουν όλη μέρα χωμένη στην ντουλάπα, ανάμεσα σε στοίβες από ρούχα που θα κρατούσα/πετούσα/δώριζα/αποθήκευα κλπ. Τα ξέρετε κι εσείς άλλωστε...
Βρήκα όμως χρόνο να φτιάξω τυρομπισκότα, τα οποία γίνονται πολύ γρήγορα - αν εξαιρέσεις την ώρα αναμονής. Θα καταλάβετε στη συνέχεια τι εννοώ.
Τα έφτιαξα, έτσι για ν' ανανεώσω, αλλά και να εμπλουτίσω το καθημερινό μας διαιτολόγιο και κυρίως αυτό των παιδιών. Αυτοί οι δύο τύποι βαριούνται τα πάντα πολύ εύκολα, οπότε πρέπει να σκαρφίζομαι και ν' ανακαλύπτω συνεχώς καινούριες γεύσεις. Πφφφ με κουράζει αυτό, ειλικρινά, αλλά αν δεν το κάνω ο Ορφέας θα τρέφεται μόνο με ζυμαρικά.
Αυτά τα τυρομπισκότα λοιπόν, τους άρεσαν πολύ, τουλάχιστον για αυτήν την εβδομάδα, μέχρι να τα βαρεθούνε...

Ανοίξτε το ψυγείο και ψάξτε... τι τυριά έχετε; Επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν και ξεκινήστε. Εγώ έβαλα γραβιέρα Κρήτης και φέτα. 

Συνολικά θα χρειαστείτε:
125 γρ αλεύρι
μία πρέζα μπέικιν
125 γρ βούτυρο
25 γρ φέτα ή ανθότυρο
100 γρ κίτρινο τυρί της αρεσκείας σας
σουσάμι και παπαρουνόσπορο για πασπάλισμα (επίσης μπορείτε να βάλετε κύμινο, γλυκάνισο ή όποιο μυρωδικό προτιμάτε)

Τρίβουμε τα τυριά στον τρίφτη, όσο πιο ψιλά μπορούμε. Σε ένα μπολ ρίχνουμε το αλεύρι, το μπέικιν, το βούτυρο και τα τυριά. Ανακατεύουμε καλά τα υλικά με το χέρι, μέχρι να δημιουργηθεί ένα ζυμαράκι. Το τυλίγουμε σε μεμβράνη και το τοποθετούμε στο ψυγείο για μισή ώρα. 
Χωρίζουμε το ζυμάρι σε δύο μέρη και σχηματίζουμε δυο "λουκάνικα", τα οποία ρολάρουμε επάνω στο σουσάμι και τον παπαρουνόσπορο. Τα ξανατυλίγουμε με την μεμβράνη και τα αφήνουμε για άλλη μία ώρα στο ψυγείο.


Έπειτα τα κόβουμε σε φέτες ενός εκατοστού, τις οποίες απλώνουμε επάνω σε ένα ταψί (στρωμένο με χαρτί ψησίματος).
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200 βαθμούς για περίπου 10 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.


Είναι νόστιμα και τραγανά και ειδικά όσο είναι ζεστά,τρώγονται σε χρόνο dt.
Το απόγευμα μάλιστα, τα αγόρια τα έφαγαν μαζί με μανταρίνι. Μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά ταιριάζουν πολύ.


Αυτά τα λίγα για σήμερα. Λίγα αλλά νόστιμα και ιδανικά για μικρούς και μεγάλους, για το σχολείο, το γραφείο, το αμάξι, το σπίτι και και και...
Καλημέρα!

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook 

46 σχόλια:

  1. Φαίνονται πολύ λαχταριστά! Θα τα δοκιμάσω! Καλημερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κοριτσάκι!
    Τα ίδια και εγώ χτες, χωμένη μέσα στην ντουλάπα να τακτοποιήσω επιτέλους και τα δικά μου ρούχα, μιας που όλων των υπολοίπων το είχα κάνει εδώ και μέρες.
    Φαίνονται νόστιμα τα μπισκοτάκια σου! Έχω κι εγώ τη μικρή μου κυρία που επίσης βαριέται γρήγορα τις διάφορες γεύσεις, οπότε είναι μια καλή εναλλακτική!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λαχταριστά και τραγανά!!! ευχαριστουμε Λιτσάκί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ει ψιτ Λιτσάκι μου τον πρόλογο με τα ρούχα για μένα δεν τον έκανες; Γι΄αυτά που σου έγραψα στην ανάρτηση με τα χριστουγεννιιάτικα; Καλημέρα και τα τυρομπισκοτάκια σου φαίνονται υπέροχα! Θα τα φτιάξω σύντομα γιατί κι εμένα τα μικρά βαριούνται . Η ώρα του παιδιού τέλειωσε για σήμερα. Πάω τώρα κι εγώ να τελειώσω με τα δικά μας ρούχα. Πφφφ και γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να'σαι καλα βρε Λιτσακι μου. Εμενα βαριεται σε 1-2 μερες. Ωραια ιδεα για αλμυρο σνακ!!! Θα το δοκιμασω!!

    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, θα το δοκιμάσω σίγουρα, φαίνεται πολύ νόστιμο και ελπίζω να αρέσει το ίδιο και στις μικρές μου!!
    Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστουμε για την υπεροχη συνταγη!!!!!!!Συνεχισε ετσι με τις τελειες ιδεες!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!Άσε,κι εμένα τα παιδιά μου τα έχουν βαρεθεί όλα και κουράζομαι πραγματικά να σκέφτομαι τί άλλο,τι άλλο....
    Τις τυρομπουκίτσες σου θα τις δοκιμάσω σίγουρα γιατί φαίνονται πολύ νόστιμες και εύκολες.Ευχαριστούμε Λιτσάκι για τις ιδέες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χθες μου ηρθε πακετο απο Κρητη με γραβιερα οποτε θα τα δοκιμασω σιγουρα!!!Καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια !!! τα βαζω υποψήφια για άμεση δοκιμη!! φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν αυτά φαίνονται συγκλονιστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ, τι ωραια ιδεα για σνακ στο σχολειο!!!θα τα δοκιμασω σιγουρα!!!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίτσα μου, γεια στα χέρια σου! Χίλια κομμάτια Θα έγινες να προλάβεις ντουλάπες, καθημερινές υποχρεώσεις να φτιάξεις και το υπέροχο σνακ να βγάλεις φωτογραφίες κλπ Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα τα δοκιμάσουμε βέβαια! Πάντα θέλουμε νέες κι εύκολες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα και εύκολη, κατάλληλη για τις τυρολιγούρες που με πιάνουν κατά καιρούς! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Λίτσα μου..μετά απο απουσία μου απο τα δρώμενα-λόγοι υγείας-επέστρεψα στους φίλους μου..με σένα ειδικά χάθηκα..ξεχαστήκαμε..δεν θυμάμαι ακριβώς..σήμερα επισκέπτομαι σιγά σιγά τα φιλαράκια μου και ήρθα κι απο σένα και είδα την νόστιμη όπως θεαματικά φαίνεται πρότασή σου -και απο τον τίτλο-τα τυρομπισκοτάκια που μελέτησα και κατέγραψα για άμεση εφαρμογή..πιστεύω να τα λέμε τώρα πιά..σου στέλνω την αγάπη μου,φιλάκια και σου εύχομαι ένα όμορφο απογευματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειχα φτιάξει παρεμφερή
    ένα φεγγάρι
    και τα τσακιζα δυο-δυο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ οτι εχει να κάνει με τυράκι με τρελαινει!!!!
    Θα το τιμήσω :D
    ΦΙλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τελεια τα τυρομπισκοτακια μολις τα εκανα παρα πολυ νοστιμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρέπει να είναι πολύ νοστιμα. Κάνει και η πεθερά μου κάτι παρόμοια με μπλε τυρί και δεν μένει ψίχουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστική ιδέα! θα την κάνω αύριο κιόλαςκαι θα επανέλθω με εντυπώσεις! γιατί τόσο καιρό οταν θέω κάτι τέτοιο, κάνω από τα έτοιμα της χρυσής ζύμης όπως πχ https://xrisizimi.gr/proionta/makedonitiko-striftari-me-tiri-feta-k/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!