Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Το δωμάτιο των αγοριών

Να το λοιπόν το πονεμένο μου θέμα... Το δωμάτιο των αγοριών.
Είχα πάρει εδώ και καιρό την απόφαση να κάνω αλλαγές, οι οποίες έπαιρναν συνεχώς αναβολή για διάφορους λόγους. Όμως δεν χωρούσε άλλη αναβολή.
Έχω κάνει κατά καιρούς διάφορες αλλαγές στο δωμάτιό τους, το οποίο μοιράζονται τον τελευταίο μόλις χρόνο. Πριν από αυτό, ο Ορφέας είχε το δικό του δωμάτιο, αλλά αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε να τους βάλουμε στο ίδιο. Το πείραμα πέτυχε (είναι και εξυπηρετικό, αφού θερμαίνουμε μόνο ένα δωμάτιο), οπότε, προς το παρόν, παραμένουν έτσι.
Ένα χρόνο τώρα μετακινώ έπιπλα και αντικείμενα, ώστε να γίνει το δωμάτιο όσο το δυνατόν πιο βολικό και... εργονομικό. Τον τελευταίο καιρό, είχα αφήσει σχεδόν μόνο τα κρεβάτια τους, για να έχουν περισσότερο χώρο για παιχνίδι. Οι δύο κύριοι όμως το είδαν ως μια ωραία αφορμή για να πετούν παντού τα παιχνίδια τους, τα οποία παρεμπιπτόντως είχαν αρχίσει να αυξάνονται με επικίνδυνο ρυθμό. Περιττό βέβαια ν' αναφέρω ότι έπαιζαν με λιγότερα από τα μισά.
Το ένα ραφάκι δεν έφτανε πια για τα παραμύθια τους, ο Ορφέας δεν χωρούσε στην κούνια που είχαμε τοποθετήσει προσωρινά κάτω από το κρεβάτι του Φαίδωνα, η πολυχρωμία που επικρατούσε δεν μου άρεσε καθόλου - το έκανε να φαίνεται ακόμη πιο ακατάστατο - και γενικά το δωμάτιο αυτό μου προκαλούσε πολλά νεύρα (εκτός του ότι δεν ήταν καθόλου του γούστου μου)! 
Για δείτε τι εννοώ...


Το καλοκαίρι λοιπόν, λείψαμε από το σπίτι πέντε εβδομάδες. Με την επιστροφή μας, ήμουν περίεργη να δω τι θα κάνουν όταν μπουν στο δωμάτιό τους. Ήθελα να δω ποια από τα παιχνίδια τους τούς έλειψαν πραγματικά. Δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση όταν διαπίστωσα ότι καταπιάστηκαν μόνο με τα αυτοκινητάκια, τα αεροπλανάκια και τα τρένα τους. Τίποτε άλλο!
Αυτό ήταν! Αποφάσισα να κάνω αλλαγές και σε πρώτη φάση πέταξα όλα τα σπασμένα ή χαλασμένα παιχνίδια και δώρισα όλα εκείνα που δεν τους ενδιέφεραν. Κι όταν λέω όλα, εννοώ όλα!
Θεαματικές αλλαγές δεν μπορούσα να κάνω δυστυχώς. Θα ήθελα πολύ, για παράδειγμα, να βάψω μαύρο ή σκούρο μπλε έναν τοίχο ακολουθώντας τις προτάσεις της Όλγας, τις οποίες μελέτησα πολύ!
Επίσης δεν μπορούσα να κάνω νέες αγορές, οπότε έπρεπε να αρκεστώ σε αυτά που είχα στη διάθεσή μου. Μάλιστα, έφερα και κάποια δικά μου πράγματα από το πατρικό μου σπίτι, πράγματα τα οποία είχα στο δικό μου παιδικό δωμάτιο και είναι πολύ αγαπημένα.

Αρχικά λοιπόν, ζωγράφισα αστέρια επάνω στα πλαστικά αποθηκευτικά κουτιά, έτσι για να γίνουν πιο τσαχπίνικα..


Για να μην χτυπηθεί ο τοίχος πίσω από τα κουτιά - και αφού δεν μπορούσα να τον βάψω μαύρο - κόλλησα μαύρα χαρτόνια, πάνω στα οποία σχημάτισα με washi tapes και κιμωλίες τα ονόματά τους. Κόλλησα δυο φωτογραφίες τους και λίγα αστεράκια, κομμένα από λευκές και μαύρες κόλλες χαρτιού. Τα καδράκια και το ξύλινο δεντράκι τα είχα κάποτε στο δικό μου δωμάτιο.


Εκεί στο πλάι, σκέφτηκα να κολλήσω με blu tack μια μεζούρα, για να φτιάξω ένα μέτρο ύψους. Σε μανταλάκια έγραψα τα ονόματά τους και κάθε τόσο μετράμε πόντο πόντο, πόσο ψήλωσαν.



Στον πίνακα ανακοινώσεων, που παλιά είχα κρεμασμένες τις εργασίες που έφερνε ο Φαίδωνας από το σχολείο, κρέμασα τώρα φωτογραφίες τους και διάφορες ζωγραφιές και μικρά ενθύμια από φίλους, συγγενείς και νονούς, όπως π.χ. τις μαντινάδες που τους έγραψε ο παππούς τους.
Πάνω από τον πίνακα πήραν θέση όλα τα άγρια ζώα μιας άλλης εποχής...


Αυτά που δεν μπόρεσα να αποχωριστώ, είναι όλα τα λούτρινα κουκλάκια τους που τους τα δώρισαν όσο ήταν ακόμη μωρά. Είμαι συναισθηματικά δεμένη με όλα αυτά τα όμορφα κουκλάκια, ειδικά με τα πανάκια τους, που τα έχουν από βρέφη. Αποφάσισα να τα βάλω όλα στο καλάθι που ως τώρα έβαζα τα ασιδέρωτα (λέτε τώρα που δεν έχω καλάθι να μην έχω κι ασιδέρωτα; Τι καλά!).
Το μόνο που αγόρασα ήταν δυο καλάθια, τα οποία τοποθέτησα κάτω από ένα ντουλάπι. Αυτά είναι για τα μικροπράγματά τους.

Τα πανάκια τους. Ο "Αστέρης" του Φαίδωνα και ο "Λαγός" του Ορφέα.

Σε μια άκρη, πάνω από το έπιπλο με όλα τα αεροπλάνα και τ'αυτοκινητάκια, κρέμασα τον γλυκό μου Marcelino, που τον ζωγράφισε η θεία μου και αδερφή της μαμάς μου, για το δωμάτιό τους. Όταν τον είδα, τον λάτρεψα! Κρυφό ταλέντο η θεία μου...


Κρεμάσαμε επιπλέον δύο μικρά ραφάκια που είχαμε στην κουζίνα του προηγούμενου σπιτιού μας  και έτσι καταφέραμε να χωρέσουμε όλα τα βιβλία και παραμύθια.
Εκεί χώρεσαν επίσης το ξύλινο τρενάκι, το παιχνίδι μου, που είχα ως μωρό και κατάφερε να κρατήσει η μαμά μου, αλλά και ο αγαπημένος μου εξωγήινος Ε.Τ., που τον λάτρευα.
Είναι τα vintage παιχνίδια μου...


Από το κουρτινόξυλο κρέμασα ένα κλαδί, πάνω στο οποίο έδεσα τα δαχτυλοκουκλάκια τους - σαν ένα μικρό μόμπιλε. Είναι πιασμένα με μανταλάκια, οπότε μπορούμε εύκολα να τα ξεκρεμάσουμε και να τα ξαναβάλουμε στη θέση τους.


Όσο για την κούνια του Ορφέα, αντικαταστάθηκε με ένα στρώμα και τώρα πια δεν στριμώχνεται!


Τώρα πια το κάθε παιχνίδι έχει πολύ συγκεκριμένη θέση και τ' αγόρια την γνωρίζουν. Ναι, ακόμα κι ο Ορφέας, που βοηθάει πολύ στο συμμάζεμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το δωμάτιό τους να είναι πάντα τακτοποιημένο, δίχως να επικρατεί το χάος των πρώτων εικόνων!



Έτσι είμαστε όλοι ικανοποιημένοι. Αυτοί ευχαριστιούνται παιχνίδι κι εγώ ευχαριστιέμαι καθάρισμα, δίχως να σκουντουφλάω παντού.
Του χρόνου βέβαια που ο Φαίδωνας θα είναι πρωτάκι, προφανώς θα ξανακάνουμε αλλαγές και ίσως εκείνο το φέρω περισσότερο στα γούστα μου, αλλά αυτό θα το σκεφτούμε όταν έρθει η ώρα του.

Καλημέρα σε όλους!


Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook 

28 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε πάρα πολύ όμορφο και μου αρέσει που έχει μείνει τόσος χώρος κενός στη μοκέτα για να παίζουν!
    Η γωνιά με τα ράφια βιβλίων μου φέρνει στο μυαλό παιδικό σταθμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες ιδέες Λιτσάκι! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ να ξέρες πόσες φορές το έχω κάνει αυτό το ξεκαθάρισμα! έχω αγανακτήσει πια! και δυστυχώς έχω μόνο ένα παιδικό δωμάτιο και για τα δυο!
    Μου άρεσε πάρα πολύ το ξύλινο δεντράκι που είχες και στο δώματιό σου! όσο για τα παραμύθια είσαι τυχερή που χώρεσαν στα ράφια, εγώ έχω πάρει ολόκληρο έπιπλο από το ικεα και πάλι είναι σκόρπια σε όλο το σπίτι!
    Ήθελα να σε ρωτήσω και για αυτό το κρεβατάκι, σε βολεύει που απο κατω είναι μόνο του το στρώμα? θα αγοράσουμε και εμείς κουκέτα προς την άνοιξη και τα ψάχνω αλλά μου φαίνεται κάπως να ακουμπάει το στρώμα απευθείας στο πάτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου το κρεβάτι μας βολεύει πολύ, γιατί εξοικονομούμε χώρο. Το στρώμα δεν ακουμπάει στο πάτωμα. Πήρα όλο το σύστημα με τις σανίδες από ένα παλιό μου κρεβάτι και το τοποθέτησα κάτω από το στρώμα, ώστε να είναι ανατομικό και να μην λερώνεται.

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι αλλαγές! Ειδικά τα καλάθια με τα αστεράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο το δωμάτιο με τις αλλαγές..καλημέρα Λιτσάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκανες πολύ καλή δουλειά!!!!!
    Ωραίο, χαρούμενο και παιδικό.
    Από την εμπειρία μου σου λέω ότι τα παιδιά λατρεύουν τις αλλαγές και τις ανανεώσεις όπως ακριβώς εμείς οι μεγάλοι.
    Αν ήταν δυνατόν κάθε χρόνο να κάναμε μικροαλλαγές στα δωμάτιά τους. Θα ήταν πολύ χαρούμενα. Και ότι έκανες δεν κόστισε σχεδόν τίποτα. Μπράβο σου Λιτσάκι.

    Και κάτι τελευταίο!! Τον Marcelino εγώ προσωπικά θα τον έβαζα στο σαλόνι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Απλά λάτρεψα αυτόν τον πίνακα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Λιτσάκι! Πολύ όμορφα!
    Και σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά στη στήλη μου! Κι εγώ τέτοιες δουλειές έκανα τις προάλλες, βάψαμε όλο το δωμάτιο μπλε σκούρο. Μόλις ολοκληρωθεί το στήσιμο θα κάνω κι εγώ ένα σχετικό ποστ!
    (γιατί δεν μπόρεσες να βάψεις μαύρο;)

    φιλιά πολλά,
    'Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Όλγα μου ευχαριστώ. Δεν το έβαψα γιατί νοικιάζουμε και το φοβήθηκα το μαύρο. Αν το σπίτι ήταν δικό μας θα γκρέμιζα και τοίχους!
      Ανυπομονώ να δω το δικό σας. Πόσο ζήλεψα το μπλε σκούρο...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Αχ! Μεγάλο θέμα άνοιξες Λίτσα! Αυτό το παιδικό δωμάτιο με στοιχειώνει μήνες τώρα! Κάνω και ξανά κάνω αλλάγές κι ακόμα δεν είμαι ευχαριστημένη! Το πόσα παιχνίδια ξεκαθάρισα και χαρίσαμε στον παιδικό σταθμό της μικρής δε λέγεται.... Το κακό με ᾽μας είναι ότι έχουμε και κοριτσίστικα κι αγορίστικα να κρατήσουμε! Και τώρα με τον ερχομό και του τρίτου μωρού..... έχουμε και τα μπεμπέ (κουδουνίστρες, κουκλάκια, εκπαιδευτικά), τα οποία θα βγουν πάλι στη φόρα!
    Να δω πότε θα συμμαζευτούμε....

    Υ.Γ. Έχουμε το ίδιο φωτιστικό - ανεμιστήρα στο παιδικό! Σωτήριο για το καλοκαίρι, δεν το συζητώ! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ...ΧΑΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΟΞΕΙΑΣ ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΙΔΑΣ...ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!! ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΑΨΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΒΑΛΑΜΕ ΚΟΥΚΕΤΑ (ΕΙΧΑ ΚΟΥΝΙΕΣ) ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΡΕΜΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Ο ΤΟΙΧΟΣ ΣΤΟΚΑΡΙΣΤΗΚΕ ΟΛΟΣ!!! ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΣΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΩΡΑ ΕΒΑΛΑ ΡΑΦΑΚΙΑ . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε πολύ όμορφο και λειτουργικό! Λάτρεψα το κατακόκκινο έπιπλο, φωτίζει πολύ το χώρο! Συγκινήθηκα με τα vintage παιχνίδια σου. Τελικά, δε μεγαλώνουμε ποτέ, Λίτσα μου! Να το χαρείτε όλοι το παιδικό δωμάτιο, έγινε τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίες αλλαγές!!! Καλό χειμώνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λιτσάκι μου αρέσει πολύ το δεντράκι στον τοίχο και ο μαυροπίνακας έτσι όπως τον έκανες! Μεγάλη διαφορά πέτυχες με αυτή την αναδιοργάνωση. Κι αφού είστε όλοι ευχαριστημένοι τι μένει να πω εκτός από εύγε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πρωτοσχολιάσω γλυκό μου κορίτσι.

    1 : Μου αρέσει πολύ το έπιπλο το κόκκινο

    2 : Έχουμε τον ίδιο ανεμιστήρα οροφής

    3 : Παραλίγο να αγοράσουμε αυτό το κρεβάτι αλλά τελικά δεν πήραμε κουκέτα (και το σκυλομετανιώσαμε )

    4 : Αυτές τις μέρες βάφουμε τα υπνοδωμάτια και έψαχνα έναν τρόπο για να βάλω κάπου μαυροπίνακα στο παιδικό ώστε να μην μου σβήνουν τα διάφορα που γράφω σε έναν δικό μου που έχω στην τραπεζαρία. Σκέφτομαι όμως αν θα γίνεται σκόνη κάτω από τις κιμωλίες.

    5 : Γι αυτό σε διαβάζω συναχώς κοριτσάκι μου. Γιατί μου ταιριάζει το γούστο σου.

    Όλα υπέροχα φαίνονται. Φιλάκια κουκΛιτσα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΙ εγω θελω να φτιαξω το δωματιο του μικρου, αλλα δεν βιαζομαι αφου ακομα κοιμαται μαζι μας. Λιγες καλες ιδεες ομως δεν βλαπτουν! Την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε 2 χρονακια το πολυ πρεπει να κανω κ εγω τις ιδιες αλλαγες.Το αποτελεσμα πολυ ομορφο κ συμμαζεμενο.Εχει αλλο αερα το δωματιο οταν ειναι συμμαζεμενο.Κ φυσικα κ εσυ λιγοτερα νευρα.Το κρεβατι το εχω δει κ μαλλον αυτο θα παρουμε κ εμεις μιας κ θα χρειαστει κουκετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ ομορφεs αλλαγεs. Αλλα με εντυπωσιασε και το γεγονόs οτι το κρατανε καθαρο. Μπραβο και στα παιδια και στη μανουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λιτσάκι μου με δύο αγόρια προσπαθώ να καταλάβω το χάος που μπορεί να επικρατεί και σου βγάζω το καπέλο για όλη αυτή την αλλαγή.. σαφώς πιο εργονομικό έγινε! Μέχρι του χρόνου λοιπόν, καλό παιχνίδι και καλά συμμαζέματα. χιχι. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια χαρά τα αναδιοργάνωσες! Και είναι και όλοι ευχαριστημένοι έτσι! Και του χρόνου... γραφείοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. περισσότερο από όλα μου αρέσει η δημιουργικότητα και η όρεξη σου!!μπράβο!!!το δωμάτιο είναι χρωματιστό και ζεστό σαν την καρδιά σου κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λάτρεψα τη γωνιά με τα ράφια των βιβλίων, δείχνει τόσο όμορφη!
    Εμείς να είμαστε καλά, θα φτιάξουμε του χρόνου το δωμάτιο των κοριτσιών, αλλά εννοείται το σκέφτομαι από τώρα!
    Θα σε συμβουλευτώ μου φαίνεται, είδα πολύ ωραίες ιδέες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω λόγια!!! Είναι καταπληκτικό!!!! Μπράβο!!! Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειναι πολυ ωραίο οτι παρατήρησες με τι παιζουν και οτι συνηθως συνωστιζονται πραγματα που τελικα δεν ενδιαφερουν κανεναν. Η μεταλλαξη φαίνεται!!!Δοκίμασε αντι για τα μεγαλα αποθηκευτικά κουτιά να φτιάξεις περισσότερα μικρα )πχ από κουτιά παπουτσιών που θα ντύσεις(και στοιβάζονται ή φτηνά καλαθακια) και να χωρίσεις το περιεχομενο των κουτιών ανα ομάδα(τουβλάκια, αυτοκινητάκια, playmobil ktl). Μπορείς να βάλεις και μια φωτο απ'εξω (πχ στο καλάθι με τα αυτοκινητακια μια φωτο από αυτοκινητακι πλαστικοποιημένη!) ώστε να τα παίρνουν και να τα βάζουν με κλειστά ματια. Ενα παιχνιδοκουτο πολύ ευκολα αναποδογυρίζει αλλα δυσκολα ξαναμπαινουν στην θεση τους, επίσης μπορεί να το τουμπάρουν για να βρουν ένα συγκεκριμενο αυτοκινητακι και μετα παθαίνουν αμοκ που πρεπει να τα ξαναβαλουν πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίο το δωμάτιο! Το φωτιστικό της οροφής απο που το αγοράσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Ο ανεμιστήρας είναι από Leroy Merlin. Είχα γράψει περισσότερα εδώ http://fraulitsasworld.blogspot.gr/2012/06/blog-post_25.html

      Διαγραφή
  25. Λίτσα σε χαίρομαι πολύ που έκανες τόσες αλλαγές με αυτά που είχες.
    Και εγώ ως διδυμάκι αλλάζω γενικά τη διάταξη του σπιτιού συχνά πυκνά:) Και μάλιστα τις κάνω μόνη με παιδιά γιατί ο Στράτος με κοροϊδεύει. Γυρίζει λοιπόν σπίτι και το βλέπει αλλιώς!
    όπως φυσικά και το παιδικο.
    Το κόκκινο μεταλλικό έπιπλο το έχω σταμπάρει από ΙΚΕΑ κ είναι στις μελλοντικές μου αγορές!
    μου άρεσε πολύ η αλλαγή ,με τα μαύρα χαρτόνια.
    Ενθουσιάστηκα με τα ραφάκια της κουζίνας που έβαλες στο παιδικό! το πιστεύεις πως είχα πάρει δύο απο ΙΚΕΑ το ζώον και δεν τα έβαλα ποτέ στην κουζίνα και τα έχω και κάθονται και δεν ήξερα τι να τα κάνω??? μιλάμε μου έδωσες τρελή λύση να τα βάλω πάνω από τα γραφεία τους!!!!
    Ο πίνακας της θείας πανέμορφος!
    Όσο για τα παιχνίδια των παιδιών, μεγάλος μπελάς και τελικά πάιζουν με το 1/5 αυτών. Εχω καθιερώσει 4 φορές το χρόνο και κάνουμε εκκαθάριση χαρίζοντας τα καλά και πετώντας τα άχρηστα. Αδειάζουν βέβαια προσωρινά αλλά γεμίζουν σύντομα...πώς γίνεται, μου λες???
    Φιλάκια πολλά θαυματουργό κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!