Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Όμορφα κουταλάκια

Εχθές είχα παιχνιδιάρικη διάθεση.
Εδώ και μέρες είδα στο διαδίκτυο μια ιδέα διακόσμησης και μου άρεσε πολύ (ΕΔΩ), αλλά δεν έβρισκα το χρόνο να καταπιαστώ μαζί της.
Εχθές ήταν η μεγάλη μέρα!
Το μεσημεράκι έβαλα για ύπνο τα παιδιά, πήρα τα εργαλεία μου και όλα τα απαραίτητα, κάθισα αναπαυτικά και άρχισα να... πλάθω.




Βασικό υλικό το Fimo, με το οποίο δεν είχα ξαναδουλέψει ποτέ.
Μοιάζει με πλαστελίνη, αλλά φυσικά δεν είναι και στο τέλος μάλιστα το ψήνεις στο φούρνο για να σταθεροποιηθεί. Τα κορίτσια που φτιάχνουν κοσμήματα - και όχι μόνο - το γνωρίζουν καλά.
Τι έφτιαξα; Μικρά γλυκάκια με τα οποία διακόσμησα τα μικρά μου κουταλάκια.
Για δείτε:




Η διαδικασία είναι απλή. Επιλέγετε τα χρώματα που σας αρέσουν (τα πήρα από βιβλιοπωλείο, το οποίο έχει και είδη χειροτεχνίας) και τα κόβετε - ή τα πλάθετε - στο σχήμα που θέλετε να έχει το γλυκό σας. 
Πιέζετε το ένα στρώμα με το άλλο, ώστε να κολλήσουν μεταξύ τους. 
Πριν τα βάλετε στο φούρνο, τοποθετείτε την άκρη του κουταλιού στο κεντρικό στρώμα του γλυκού σας.
Τα τοποθετείτε επάνω σε αλουμινόχαρτο και τα ψήνετε στους 110 βαθμούς για 30 λεπτά. 
Υπάρχουν και οι σχετικές οδηγίες, οπότε θα σας βοηθήσουν.
Τα αφήνετε να κρυώσουν καλά και τοποθετείτε τα κουτάλια στις εσοχές. Το αν θα τα κολλήσετε ή όχι εξαρτάται από εσάς. 




Μα δεν είναι πολύ παιχνιδιάρικα; Ο Φαίδωνας ξετρελάθηκε όταν τα είδε. Φανταστείτε τι θα πάθουν τα κοριτσάκια.
Είναι πολύ καλή λύση και για πάρτι, έτσι καθένας θα ξέρει ποιο είναι το κουτάλι του (ή και πιρούνι φυσικά).




Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 

60 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραία ιδέα!! Έχω δει κουταλάκια με σχέδια, και πάντα μου άρεσαν, αλλά αυτά που φτιάχνεις μόνη σου είναι υπέροχα!! και στο πλύσιμο δεν παθαίνει κάτι ε?Μπράβο Λίτσα!! Για μικρούς και μεγάλους είναι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΩ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
    ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ !!!

    Το φίμο το γνωρίζω. Μια φίλη μου μάλιστα φτιάχνει κοσμήματα από αυτό το υλικό. Τέτοια όμως κατασκευή ομολογώ ότι δεν είχα σκεφτεί!!!

    Τώρα με τρέλανες! Τι ωραία σκέψη για πάρτυ, δώρο, διακόσμηση για το σπίτι!!

    Ήταν για μένα η ωραία είδηση της ημέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσάκι μου, καλή Κυριακή!
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες, όπως πάντα! Αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω -διότι είμαι και άσχετη με αυτές τις κατασκευές- κατά το πλύσιμο των κουταλιών αυτά αφαιρούνται, για να πλυθούν ή πλένονται κανονικά στο χέρι χωρίς πρόβλημα;
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβιτάκι μου ευχαριστώ!!
      Τώρα ετοιμαζόμουν ν' απαντήσω γιατί με ρώτησε παραπάνω και η Χριστίνα.
      Λοιπόν τα δοκίμασα στο νερό και είναι αδιάβροχα. Φαντάσου ότι σκληραίνουν στο ψήσιμο και γίνονται σαν κεραμικό. Δεν παθαίνουν τίποτα. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν μπαίνουν σε πλυντήριο πιάτων...
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Σούπερ! Σ' ευχαριστώ πολύ! Ας μην μπαίνουν στο πλυντήριο. Θα τα πλύνουμε στο χεράκι!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα!!! Μπράβο Λιτσάκι!! Αφού δεν έχουν πρόβλημα και στο πλύσιμο...μάλλον θα τα κάνω και εγώ!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικά είναι! Γεια στα χέρια σου! Σίγουρα τα κοριτσάκια θα ξετρελαθούν και μπορούν να τα κάνουν παρέα με τη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχη ιδέα!!!! Τα έχεις κάνει φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκύτατα και νομίζω πολύ εύκολα να κατασκευαστούν. Θα τα δοκιμάσω και θα τα δωρίσω σε κοριτσάκια γειτονοπούλες.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φανταστικά! Χαρά στην υπομονή μου να φτιάξεις κάτι τόσο μικροσκοπικό!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα έγιναν και τόσο λαχταριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωωωω!! Λίτσα είναι φανταστικά!! Τέλεια...Τα λάτρεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειναι τελεια μπραβο Λιτσακι!!Θα προσπαθησω κι εγω να τα κανω οταν θα κοιματε ο μικρος.Φιλακια Ελενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έγιναν πολύ όμορφα και παιχνιδιάρικα για τα παιδιά!
    Από μήνες πριν ήθελα να φτιάξω για κάτι πιατέλες
    που έχω αλλά δεν βρήκα χρόνο ακόμα.
    Κυκλοφορούν πολύ ακόμα και σε κοσμήματα!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπέροχα έγιναν...!!! παιχνιδιάρικα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανέμορφα υπέροχα μοναδικά... δεν έχω λόγια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ό,τι πρέπει για πάρτυ είναι αυτή η ιδέα! Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα, ιδιαίτερα, με την πινελιά του χειροποίητου, και μοναδικού κομματιού που κάνει κανείς μόνος του.Επίσης ο καλιτέχνης(βλέπε litsa) το δοκιμάζει και μας λέει και οδηγίες-συμβουλές και για την αντοχή του!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Λίτσα !!! Τι όμορφα που τα έκανες...Κάνε και τίποτα και για αγοράκια εεεε???? Να κλέψω και καμιά ιδέα ...Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ ξετρελάθηκα εγώ, δεν θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια. Πανέμορφα και παιχνιδιάρικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λιτσάκι για άλλη μια φορά το ταλέντο σου είναι αξεπέραστο!!! Μπράβο κορίτσι μου,πάρα πολύ όμορφες δημιουργίες....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα ΦραουΛίτσα! Παιχνιδιάρικα πολύ! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα είναι=)
    Θα πάρω να κάνω κι εγώ,ζήλεψα!
    καλό σας βράδυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφα είναι Λιτσάκι..όπως πάντα άλλωστε!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πραγματικά είναι πρωτότυπη λύση για πάρτυ! Γενικά το fimo προσφέρει άπειρες δυνατότητες και είναι ένα εύκολο υλικό για εντυπωσιακά αποτελέσματα.
    Μπράβο Λιτσάκι, έγραψες πάλι!!!!
    Καλή εβδομάδα νάχουμε και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eγινα φανταστικά. Αλλαξαν τελείως τα κουταλάκια.
    Τα έκανες υπέροχα.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ γλυκά τα γλυκά σου!!!!!!!!!!!!!χιιχιχ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραία ιδέα! Θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια μου εάν τα δούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι γλυκά που είναι!! Λοιπόν, μου έδωσες μια τέλεια ιδέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλόοοοοοο!!!
    Και τα μεγάλα κοριτσάκια νομίζω ξετρελάθηκαν!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σλουρπ!!!Σαν αληθινά είναι...βρίσκω την ιδέα σου εξαιρετική και χρωματιστή!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχα Λίτσα μου είναι πολύ χαριτωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λίτσα είναι πολύ χαριτωμένα τα κουταλάκια!
    Κατευθείαν άλλαξε τελείως η εμφάνισή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καταπληκτική ιδέα και η εκτέλεση σούπερ!!!! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑΑΑ!!!!
    ΦΟΒΕΡΑ ΤΑ ΓΛΥΚΟΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΒΡΕ ΖΟΥΖΟΥΝΑ, ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ "ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ" ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ?
    ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΕΙΔΑ, ΜΟΥΡΘΕ ΝΑ ΤΑ ΦΑΩΩΩΩ!!!!ΣΛΟΥΡΠ!!!ΜΙΑΜ!ΜΙΑΜ!!!

    ΧΑΧΑΧΑ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕΡΙΚΑ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ! ;ο)
    -vailie-

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπραβο Λίτσα!Υπέροχη η ιδέα και για πρώτη φορά που ασχολήθηκες, τα εφτιαξες super!Εφτιαξα κι εγω με fimo καποια διακοσμητικα για το συρταρι μου και δυσκολευτηκα λίγο-κυρίως μετά το ψήσιμο- γιατί ηταν εντελώς άκαμπτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι όμορφη ιδέα!
    Ξετρελάθηκα με τα κουταλάκια σου!
    Δεν ήξερα το υλικό και τις δυνατότητές του και τώρα με έβαλες στην πρίζα!
    Φιλιά, καλή πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απλά τέλειο! Οι κόρες μια φίλης μου χρησιμοποιούν το υλικό, το οποίο δεν έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιήσω ακόμη. Το τι φτιάχνουν, δεν υπάρχει. Είχα πάθει πλάκα με ένα burger-κολιέ. Και τα δικά σου είναι τόσο...φραουλίτσα! χιχιχι Μπράβο ρε Λιτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πωπωπω το προηγούμενο γλυκό μου άνοιξε την όρεξη και τώρα αυτά τα υπέροχα κουταλάκια!
    Υγ. εκεινη την φραουλίτσα από τα πήλινα να την προσέχεις, γιατί τα μικρά κομματάκια έχουν την τάση να ξεκολλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλεια ιδέα!!
    Λιτσακι μου είναι απιστευτη μεταμόρφωση για τα κουταλάκια μας, τους δίνουν χαρούμενη και καλοκαιρινη όψη!
    Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φανταστική ιδέα! Είναι τέλεια! Περιτό να σου πω πως έχω πορωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΕΛΕΙΑ !!!!!!!!!!!Εγώ είχα φτιάξει λουλουδακια κολιέ για κοριτσάκια !!!Τα κουταλάκια σου είναι Ωραία ιδέα και για δωράκι ,μπράβο Λίτσα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. υπέροχα!!πολύ όμορφο blog μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχα όλα!!!!!!! Μπράβο Λίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πω, πω ομορφιές!! Πρόσεξε μόνο μη μπερδευτούν τα μικρά και τα φάνε!!! Μοιάζουν τόσο αληθινά!!!
    Να και άλλο ταλέντο!!
    Αλληλοχαθήκαμε μα ξαναβρισκόμαστε!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή Πρωτομαγιά και Καλό Μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καταπληκτική ιδέα.και λειτουργικά και πανέμορφα.Σκέτη γλύκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λιτσάκι μου, εδώ ξετρέλανες εμάς, τα μικρά φαντάσου!!!! Καλό μήνα σε όλη την οικογένεια!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είναι τρισχαριτωμένα Λίτσα!! Τα έκανες τέλεια :))
    Στο πλυντήριο δε νομίζω, αλλά δε πειράζει καθόλου.
    Το φίμο είναι τέλειο υλικό, αν πιάνουν τα χέρια σου, μπορείς
    να φτιάξεις παπάδες !!
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου, και καλό μήνα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. εγω μου φαινεται απο την λαιμαργια μου θα τρωγα και το φιμο χαχαχα:)
    καλε τι να σχολιασω, ονειρεμενα τα εκανες τα ατιμα, και φαινονται τοσο νόστιμα..αν δε σου κανει κοπος στειλε μου λιγα αληθινα απο δω:)
    σε φιλω ηλιολουστη φραουλιτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ξετρελάθηκα!! Φοβερή ιδέα...τα κουταλάκια σου έγιναν τέλεια!!!! Θα σου κλέψω την ιδέα... χα-χα-χα-χα Καλό μήνα να'χουμε Λίτσα μου, εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ βρε παιδια.....βρε παιδια.....Σας λεω οτι εχω ενα μισοτελειωμενο πλεκτο εδω και 2 μηνες. Γιατι με βαζετε να κανω χαζομαρες και να τρεχω να βρω τωρα fimo και κουταλοπηρουνα??????Βρε παιδια.....βρε παιδιαααααα..........( οταν τα φτιαξω θα τα βαλω να τα δεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Επισης ειχα δει (δεν θυμαμαι που) ακριβως το ιδιο θεμα σε μικροτερο μεγεθος μενταγιον για το λαιμο,καρφιτσες,κοκαλακια κλπ. Για δοκιμασε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Good Job, Sweetheart =)

    Greets from Germany,
    Madame Loufleé

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. poso gluka einai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oraia idea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ουάου. Τέ-λει-α ιδέα. Στη λίστα με τα to do.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!