Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Καλωσορίσατε!

Για περάστε!



Έβαλα τον καφέ να γίνεται.



Έτοιμος κιόλας!


Άναψα το τζάκι...



και λίγα κεράκια.



Σας έχω σοκολατάκια που θα σας φέρουν τύχη!



Αλλά και μπισκότα για νοστιμιά!


Και τώρα καθίστε αναπαυτικά κι ελάτε ν' απολαύσουμε τον πρώτο καφέ της ημέρας, τον πρώτο της εβδομάδας!
Δίχως άγχος, δίχως τρέξιμο, δίχως έγνοιες! Έστω για λίγο, για τώρα!


Ας μοιραστούμε μια όμορφη καλημέρα!!
Και να σας πω και κάτι; Χριστούγεννα πλησιάζουν... Χαμογελάστε λιγάκι!

Καλή εβδομάδα παρεάκι!
Γλυκιά, φωτεινή, χρωματιστή!
Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

40 σχόλια:

  1. Αχ Λιτσάκι μου τι ωραίο πρωινό καλωσόρισμα...
    Ζεστό και μυρωδάτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιο ζεστό, γλυκό, φιλικό καλωσόρισμα αυτής της εβδομάδας!
    Ήρθα στρογγυλοκάθισα, πήρα και μια κούπα αχνιστό κάφε, γλυκάκι δε θα πάρω προς το παρόν, και σου εύχομαι να κυλίσει το ίδιο όμορφα όλη εβδομάδα!!!
    Καλημερούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσάκι έχεις την ποιο μεγάλη καλημέρα που μπορώ να φωνάξω!

    Μου έφτιαξες τη μέρα κορίστι! Καιρό είχα να δω μια ανάρτηση, που δεν ήθελε να πει τίποτα το μεγαλειώδες, τίποτα το πρακτικό, τίποτα το μαγειρικό... απλά μια καλημέρα, βήμα, βήμα έτσι όπως φανταζόμαστε όλοι μας ιδανικά.

    Μου άρεσαν τόσο πολύ οι φωτογραφίες από την καφετιέρα, το τζάκι, τα σοκολατάκια, την κούπα με τον καφέ, την μπερζέρα σου!!


    Κοριτσάκι μου, καλημέραααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ!!!ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ!!!ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, καλημέρα. Κι εγώ περιμένω το Μελιτάκι να ξυπνήσει και απολαμβάνω την ηρεμία του πρωινού! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Σε φιλώ και που θα πάει θα το πιούμε κάποια στιγμή κι αυτό το καφεδάκια όλες μαζί. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, καλημέρα καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AXxxxx τι τέλειο.. εγώ ήρθα πάντως και πηρα και από τα σοκολατάκια... αα και ένα μπισκοτάκι!!!! είσαι πολύ φιλόξενη!! φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα!Μμμμ....μύρισε το καφεδάκι μέχρι εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή βδομάδα!!! :) Μου έφτιαξες την μέρα!!!

    Σε ανάκαλυψα μόλις την περασμένη Πέμπτη αχχχχ και σε επισκέπτομαι καθημερινά!!!

    Να σαι καλά και να χαίρεσαι τις ομορφιές σου!

    Ελένη :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα... όμορφη, ζεστή και φθινοπωρινή...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ .......ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα φιλεναδακι!
    λοιπον εγω πιανω δουλεια στις 9, απο το σπιτι φευγω 8.30, ομως ξυπναω κατα τις 7 και απολαμβανω καθε μερα, το πρωινο μου, ακουγοντας ομορφη μουσικη, πινοντας ζεστο καφεδακι, και απολαμβανοντας τη μαγεια της στιγμης:) ολα μπορουμε να τα προλαβουμε αρκει να υπαρχει θεληση...οπως λεει και το τραγουδι, κανε το χειμωνα καλοκαιρι..κανε τη δευτερα κυριακη αμα θελει ο ανθρωπος ολα τα μπορει!!!!!
    η αναρτηση σου αποπνεει, ζεστασια, θαλπωρη και γλυκα!
    καλη εβδομαδα γλυκεια μου φραουλενια υπαρξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και από μένα!!
    Νομίζω ότι ήταν από τις πιο γλυκιές καλημέρες που πήρα σήμερα!!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα και καλή εβδομάδα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή σου μέρα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια καλημέρα...τέλειος καφές!!!! Αν κι εγώ τώρα πίνω τον δικό μου!!!! Κάλή εβδομάδα μικρή!!!Τι καταπληκτική ατμόσφαιρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kalimeres kai apo emena, me vroxi kai akoma pixto skotadi... :)

    froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Λιτσάκι! Καλή εβδομάδα!
    Πόσο σε απολαμβάνω και πόσο με κάνεις και χαμογελώ...
    Σε ευχαριστώ γι΄αυτο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Φραουλίτσα που μας γλύκανες το πρωινό!!!!!Πανέμορφα όλα !!!
    Και γω καφεδάκι πίνω στο εργαστηριο μου με την μπλογκοπαρέα!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα κι από μένα! τέλειο ξεκίνημα εβδομαδας!
    και ποσο δικιο εχεις, η σκεψη των Χριστουγεννων παντα φερνει χαμογελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Λίτσα μου, στην υγειά μας λοιπόν το πρωινό καφεδάκι και αρχίσαμε να μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα Γιούπι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι γλυκιά καλημέρα!!!!!!!

    Μαρία - S.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Λίτσακι και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Εσύ μια χαρά απολαμβάνεις τον καφέ σου στο καναπεδάκι σου, εμάς μας έχει φάει το γραφείο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου μυρίζει ο καφές... νοιώθω την φωτιά να καίει... έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημέρα Λιτσάκι..ναι θα πάρω ενα σοκολατάκι!!! καλή εβδομάδαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πως να μην ξεκινήσει καλά η εβδομάδα μας με τόσο γλυκιά καλημέρα!Καλή εβδομάδα και σε σένα Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημερα Λιτσα μου

    πολυ ωραιος ο καφες σου. Σημερα αρχισε με τρεξιμο η εβδομαδα μου. Να φανταστεις μολις ετοιμαζομαι να φτιαξω τον πρωτο καφε της ημερας μου :):)

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγώ που δεν πρόλαβα πρωινό καφεδάκι; Θα με κεράσεις τουλάχιστον τον απογευματινό να απολαύσω τα υπόλοιπα; Τέλεια ατμόσφαιρα Λιτσάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν και απογευματάκι,θα πιω λίγο καφεδάκι..
    Ωραία ατμόσφαιρα..τι κρίμα που είμαι στη δουλειά!!
    Μόνο το σ/κ απολαμβάνω τέτοιες στιγμές..αχ!
    (έφτιαξα τη μηλόπιτα σου..και δεν έμεινε ούτε κομμάτι..για φωτογραφία!χαχα..υπέροχη Λιτσάκι!)
    φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Τέλεια ανάρτηση! Παρόλο που την διάβασα τώρα (8.30 βράδυ) ένιωσα απόλυτη χαλάρωση σαν να κάθισα πράγματι εκεί στις φωτογραφίες και να απόλαυσα το καφεδάκι!!! Εύγε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν και βράδυ πια..εύχομαι και σε σένα καλή εβδομάδα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Xalarotiki opos pada! nomizo oti esto kai arga na di kapios auti tin anartisi to sigouro ine oti kai tha kimithi irema , ala kai tha sikothi me ali oreksi to proi :) giauto ego euxaristo gia polous logous !!! Oli xriazomaste kapies stigmes kapion na mas thimizi kapia ousiastika pragmata ...kai esi to kanis sinexosss !!!! Pola thetika filia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχ τι κρίμα που είσαι μακριά!
    Καλημέρα και πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λιτσάκι πέρασα κι εγώ να πιω ένα ζεστό καφεδάκι από τα χεράκια σου και να σου πω μια γλυκιά καλημέρααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γειά σου Λιτσάκι! Τσιμπώ σοκολατάκι της τύχης και φεύγω :)
    Αλλά θα ξανάρθω, για πρωινό καφεδάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!