Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Το αγαπημένο μου ντουλάπι

Υπάρχει αυτό το ντουλάπι στην κουζίνα, το οποίο είναι το αγαπημένο μου, γι αυτό είναι στολισμένο - μέσα κι έξω - με αγαπημένα μου αντικείμενα.


Δεν είναι δύσκολο να μαντέψετε τι περιέχει...


Ακριβώς! Είναι το ντουλάπι της ζαχαροπλαστικής!
Όλες οι θήκες για cupcakes, τα κας κας, τα ζαχαρωτά και οι τρούφες που ομορφαίνουν τα γλυκά μου, βρίσκονται εκεί μέσα.
Αγορασμένα από διάφορα σούπερ μάρκετ, εντός και εκτός της χώρας μας. Άλλοι μαζεύουν μαγνητάκια για το ψυγείο, άλλοι καπέλα, άλλοι γραμματόσημα... ε, εγώ συλλέγω είδη ζαχαροπλαστικής!  


Χαλαρώνω παίζοντας με τις κουβερτούρες και τα γλάσα...

Τη συνταγή από τα μπισκοτάκια θα τη βρείτε εδώ: http://fraulitsasworld.blogspot.gr/2011/12/blog-post_12.html (οι χιονονιφάδες)

Κι όταν η κουζινομηχαμή βγαίνει στον πάγκο, τα αγόρια το διασκεδάζουν!
Θέλουν να ρίξουν υλικά, να ανακατέψουν, να παίξουν με τη ζύμη και φυσικά να τη γευτούν πριν καλά καλά ψηθεί...


Και τώρα που πλησιάζουν Χριστούγεννα, προστέθηκαν κι άλλα υλικά στα γλυκά μας, πιο χειμερινά, όπως τα πορτοκάλια, η κανέλα, τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί. Όλα αυτά που θυμίζουν έντονα χειμώνα...


Αυτά τα μικρά κέικ είναι φτιαγμένα με καρύδια και αποξηραμένα cranberries.
Είναι δηλαδή μικρές βόμβες βιταμινών για τα παιδιά χεχε!!


Κι αν θέλετε κι εσείς να βομβαρδίσετε τα μικρά σας με βιταμίνες, διαβάστε παρακάτω:
Αναμειγνύουμε σε ένα μπολ όλες τις σκόνες.
200 γρ αλεύρι
50 γρ καστανή ζάχαρη
100 γρ λευκή ζάχαρη
1 κοφτό κουτάλι σούπας μπέικιν
1 κοφτό κουταλάκι γλυκού κανέλα
μία πρέζα αλάτι

Σε  άλλο μπολ ανακατεύουμε καλά
2 κουταλιές σούπας λιωμένο βούτυρο
2 μικρά αυγά
100 ml γάλα
50 ml χυμό πορτοκαλιού
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
2 βανιλίνες

Τέλος ενώνουμε τα δύο μείγματα και προσθέτουμε 
100 γρ cranberries
100 γρ σπασμένα καρύδια

Ανακατεύουμε πολύ καλά και μοιράζουμε το μείγμα σε μικρά φορμάκια. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 175 βαθμούς για 30 λεπτά.
Προσοχή: αν βάλετε το μείγμα σε μεγάλη φόρμα, τότε χρειάζεται περίπου τον διπλάσιο χρόνο για να ψηθεί!

Tips:
1.  Τα cranberries θα τα βρείτε σε σούπερ μάρκετ, συσκευασμένα, στο ράφι μαζί με τα υπόλοιπα αποξηραμένα φρούτα. Μπορείτε να βάλετε και φρέσκα (αν βρείτε!!).
2. Μπορείτε να παραλείψετε τον χυμό πορτοκαλιού και να ρίξετε στο μείγμα 2 μεγάλα αυγά και όχι μικρά!
3. Την επόμενη φορά θα αντικαταστήσω τη λευκή ζάχαρη με μέλι. Επίσης μπορείτε να αντικαταστήσετε τα καρύδια με άλλο ξηρό καρπό της αρεσκείας σας.


Αν πάλι αναρωτιέστε πως μετέτρεψα τα καρυδότσουφλα σε ρεσώ, θα σας πω ότι είναι πανεύκολο.
Άναψα μερικά ρεσώ και τα άφησα να λιώσουν καλά. Έσβησα το φιτίλι και το μετέφερα (μαζί με τη μεταλλική βάση) στα καρυδότσουφλα, έριξα μέσα και το κερί και... έτοιμα!



Καλή Κυριακή κι ένα υπέροχο ξεκίνημα εβδομάδος!!
Σας φιλώ

Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

29 σχόλια:

  1. Τώρα τι να πρωτοσχολιάσουμε...?Το ντουλάπι,τα γλυκά,τα ρεσώ?!?Είναι όλα τέλεια!!Και εμείς σήμερα λέμε να φιάξουμε μπισκοτάκια!!Καλή Κυριακή!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην πραγματικοτητα ειναι το πιο γλυκο ντουλαπι!Η χαρα μαμας και παιδιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Ημουν τόσο σίγουρη οτι τα ντουλάπια σου θα έκρυβαν τόσους θησαυρούς...απλά μου κάνει εντύπωση που είναι μόνο ένα...χαχα χαχα:)
    Το κεικ απλό και σούπερ! Το ξέρεις οτι σε ακολουθώ πάντα γιαυτό θα το φτιάξω οπωσδήποτε!!! Μου αρέσει πολύ που οι συνταγές σου θέλουν μόνο αγάπη και όχι πολύ χρόνο!!
    Εγω εχθές έφτιαξα κουλουράκια και σπιτική μερέντα:)
    Σημειώνω τα υλικά σου και σου στέλνω φιλιά:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, μας πέθανες Κυριακή πρωί!!! Το ντουλάπι είναι τόσο χρωματιστό και υπέροχο που πρέπει να το έχεις ανοιχτό να το χαζεύεις ολημερίς! Έλιωσα με τα μπουκαλάκια με το γάλα και τα ριγέ καλαμάκια και φυσικά τα μπισκοτάκια! Μην μου πεις ότι έτσι τα πίνουν κάθε πρωί? Η΄ μόνο σήμερα ένεκα Κυριακής?
    Συγκλονίστηκα με τα ρεσό από καρυδότσουφλα!!! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατί εκτός από ονειρεμένα είναι και πανεύκολα! Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά λες, ο θησαυρός σου! Ε, τώρα που άρχισε σιγά σιγά το κρύο εννοείται είναι καιρός για κέικ! Χει-μώ-νας, χει-μώ-νας, χει-μώ-νας! Φέτος νομίζω τον περίμενα όσο τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα κάπως έτσι είναι το αγαπημένο μου σημείο της κουζίνας αλλά συρτάρι όχι ντουλάπι!! Τέλεια τα μπισκοτάκια και τα κεράκια!! Να έχετε μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα Λίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λιτσάκι απο πού προμηθεύτηκες τα πανέμορφα αντικείμενα που διακοσμούν τον πάγκο??Αναφέρομαι στα κουτιά!!Είναι τέλεια!!Επίσης έριξα μια ματιά στα primmar στην ιστοσελίδα τους αλλά δεν βρήκα τους θησαυρούς που έχεις ανα καιρούς εδώ :-S Μήπως δεν τα ανεβάζουν όλα στο site?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοσχομυριστή ανάρτηση!!!Να φανταστείς το δικό μου το ντουλάπι έχει μόνο λίγη χρωματιστή τρούφα,χι!Δεν τα καταφέρνω με τα γλυκά, αλλά αυτό το κέικ είναι εξαιρετικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στο εχω ξαναπει, με τρελαινουν οι φωτογραφιες κι ολα αυτα τα χρωματα που βγαζουν τοση αισιοδοξια, στα ποστ σου

    :)
    ειναι η χαρα μου εδω μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο και το κέικ αλλά και τα κεράκια έμπνευση!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίες ιδέες για κέικ! Και τόσο δημιουργικές! Ευχαριστούμε και πάλι.

    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μαγικό ντουλάπι...χεχε!! μου θυμίζει εκείνο το μαγικό ντουλάπι των παιδικών μας χρόνων!!!! Τα γλυκάκια σου τέλεια...φαντάζομαι νοστιμιά! Τα κεράκια καρυδότσουφλα, τι υπέροχη ιδέα, χειμωνιάτικο must!!! Ομορφες εικόνες σε κάνουν να ονειρεύεσαι ωραίες γεύσεις κι ωραίες στιγμές.Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το υπέροχο ντουλάπι σου το λάτρεψα Λίτσα μου!!! Όλα είναι τέλειαααα!
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΩΩΩΩ!!ΣΚΈΤΗ ΓΛΥΚΑ ΤΟ ΝΤΟΥΛΆΠΙ ΣΟΥ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αμάν τι μας κάνεις τώρα και μας τρέχουν τα σάλια! Μήπως να το σκεφτείς να μαγειρεύεις για το cookisto? Θα έσκιζες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ενταξει τ ειδα ολα!!εχω μεινει αφωνη μπισκοτα γλυκα ρεσω ολα τελεια!!!!!!!μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα που είναι όλα!!!Το ντουλάπι σου το λάτρεψα, εγώ αν το είχα θα καθόμουν και θα το χάζευα όλη μέρα.Καλά για τα ρεσώ δεν το συζητάω απλά τέλεια!!!!
    Να είσαι καλά Λίτσα καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ωραίο ντουλάπι!!Θέλω και εγώ όλα αυτά τα ζαχαρωτά αλλά δεν έχω βρει στην Αθήνα κάπου να τα πουλάνε.Ασε που και πάλι, δεν έχω ένα ολόκληρο ντουλάπι να τους αφιερώσω..

    Καταραμένες κουζίνες. Οσα ντουλάπια και να έχεις, πάλι λίγα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη μερα και καλη εβδομαδα κυρια Φραουλιτσα μας:)
    ονειρεμενες εικονες που αποπνεουν θαλπωρη, ζεστασια, μυρωδια και αγαπη..
    η αναρτηση σου με γλυκανε, καλη βδομαδα φιλεναδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι υπέροχα πραγματάκια είναι όλα αυτά; Και τα υλικά ζαχαροπλαστικής, και η συνταγή και τα πρωτότυπα ρεσώ!!!
    Τη συνταγή θα την υλοποιήσω άμεσα!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δεν έχω λόγια!!!
    τι να πω...για το τόσο εντυπωσιακό και τακτικό ντουλάπι σου??? για τις υπέροχες συνταγές σου??? για τα χρώματα και τις μυρωδιές!!!!
    Λιτσάκι!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε ναι αυτο ειναι το μαγικο ντουλαπι.
    Μα τι χαριτωμενες φατσουλες ειναι αυτες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ και εγώ έχω ένα αγαπημένο ντουλάπι σαν το δικό σου (και ένα τεράστιο συρτάρι), αλλά δυστυχώς όχι τόσο τακτοποιημένο. Πολύ ωραία τα μπουλτοζο-μπισκοτάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είχα αφήσει σχόλιο αλλά δεν το βλέπω πουθενά! Τέλος πάντων ...

    Αααα, το στοιχείο μου! Ό,τι πρέπει για εξερεύνηση είναι αυτό το ντουλάπι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όλες οι αισθήσεις ξυπνούν με το άνοιγμα του... Τα βλέπω, τα μυρίζω, τα αγγίζω, τα ακούω σαν κουδουνίζουν στα βαζάκια τους και κυρίως.... ΤΑ ΓΕΥΟΜΑΙ... Φανταστικά... Καλές δημιουργίες Φραουλίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερό και το ντουλάπι σου αλλα και τα κεκάκια. την παράσταση φυσικά κλέβουν αυτές οι φατσούλες που κοιτάνε το μιξερ γεμάτα περιέργια! Φιλάκια Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαρά μου μεγάλη που συμμετέχω ενεργά στ αγαπημένο σου ντουλάπι,Λιτσάκι!
    Φιλάκια πολλά,πολύχρωμα και γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν ξέρω τι να θαυμάσω! Τις φωτογραφίες σου ? Τα χρώματα τα υπέροχα στο ντουλαπάκι σου?
    Τα μπισκότα? Το κέικ?
    Όλα είναι τόσο όμορφα !!!!
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαγεία! Είναι το ντουλάπι με τα μαγικά σου! Πάντα βαθμολογώ με τα παιδικά βλέμματα κι απ' ότι βλέπω σου δίνουν άριστα!!! Καλές προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα... Με λαχτάρα περιμένουμε να απολαύσουμε τις ιδέες σου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!