Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Το στολισμένο μας σπίτι

Προσοχή, προσοχή!
Η ανάρτηση που ακολουθεί είναι άκρως χριστουγεννιάτικη!

Με ρωτάτε εδώ και λίγο καιρό  πως να στολίσετε το σπίτι σας και πως θα στολίσω εγώ το δικό μου κλπ.
Χαίρομαι πολύ που μου ζητάτε την γνώμη μου και σας ευχαριστώ. Έχω ξαναπεί βέβαια ότι δεν είμαι ειδικός, απλά αγαπώ να διακοσμώ το σπίτι μας, να παρακολουθώ και να ενημερώνομαι για τις νέες τάσεις. 
Το πως θα στολίσουμε εξαρτάται από το σπίτι μας, από τα υλικά που έχουμε στη διάθεσή μας, από το προσωπικό μας γούστο και και και... Το ζητούμενο τελικά είναι να δημιουργήσουμε μια γιορτινή ατμόσφαιρα, την οποία θ' απολαμβάνουμε για περίπου έναν μήνα.

Φέτος λοιπόν δεν ήθελα με τίποτα να φορτώσω το σπίτι με πολλά στολίδια. Δεν ξέρω γιατί...
Τα κατέβασα όλα, διάλεξα ελάχιστα και τα υπόλοιπα τα ανέβασα πάλι στο πατάρι. Εξαρχής είχα αποφασίσει ότι τα χρώματα που θα κυριαρχήσουν θα είναι το κόκκινο και το λευκό και επίσης δεν αγόρασα τίποτα καινούριο, απλά μεταμόρφωσα σε στολίδια όλα αυτά που μάζευα τόσον καιρό από τις βόλτες μας.

Έτσι λοιπόν το στεφάνι της εισόδου αντικαταστάθηκε από αυτό.
Φτιαγμένο με τσόχα και χάντρες, ήθελα να θυμίζει καραμέλα.



Στα κάδρα έβαλα χριστουγεννιάτικες κάρτες που μάζευα καιρό τώρα από διάφορα περιοδικά.


Τα πλατανόφυλλα αντικαταστάθηκαν από χιονονιφάδες, φτιαγμένες από το ίδιο υλικό, αλλά σε λευκό χρώμα.


Οι αυτοκόλλητες ταινίες είχαν και πάλι την τιμητική τους, αφού στόλισαν τα ρεσώ, παρέα με αστέρια γλυκάνισου και ξύλα κανέλας.


Τα βελανίδια τα έβαψα πιο γιορτινά και τα κρέμασα σε κλαδιά. Τα έβαψα με ακρυλικό χρώμα και επειδή δεν βρήκα λευκό, πήρα αυτό το απαλό κίτρινο.


Με υλικό μοντελισμού έφτιαξα αστέρια και τύπωσα πάνω τους ευχές με σφραγίδα.


Από το φωτιστικό κρέμασα αυτά τα μικρά κηροπήγια.


Ενώ σε ένα μικρό κλαδάκι κρέμασα πολύχρωμα κουδουνάκια.


Θυμόσαστε πριν λίγες μέρες που σας έγραφα ότι στολίζω μπουκάλια;
Πήρα λοιπόν τρία άδεια μπουκάλια, όλες μου τις κορδέλες και τις αυτοκόλλητες ταινίες και άρχισα να τις δένω γύρω τους. Έφτιαξα μικρές κάρτες, κόλλησα μεταλλικά αστέρια και να το αποτέλεσμα.


Στο ένα μπουκάλι έβαλα ένα κλαδί και πάνω κόλλησα σημαιάκια, φτιαγμένα με τις ταινίες. 


Τέλος, σε ένα κομμάτι ξύλο έδεσα δύο σχοινιά και κρέμασα κάποιες από τις αγαπημένες μας κάρτες, πάνω στις οποίες είναι γραμμένες οι ευχές όλων αυτών που μας τις δώρισαν με αγάπη τα προηγούμενα χρόνια.


Αυτά για την ώρα.
Μ' αυτήν την εικόνα θα σας αφήσω, γιατί έχω αδυναμία σε αυτά τα ελαφάκια που κουβάλησα πέρυσι μαζί μου από Γερμανία.


Καλημέρα και καλά στολίσματα!!

Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

52 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου γλυκό καλημέρα ... Να σου ευχηθώ και του χρόνου και να σου πω απλά οτι δεν ΠΑΙΖΕΣΑΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα!
    Πολύ όμορφη η διακόσμηση του σπιτιού σας! Πραγματικά αν και δεν είχα σκοπό να στολίσω ακόμη (παραδοσιακά στο πατρικό μου περιμέναμε τη γιορτή του πατέρα μου στις 6 Δεκεμβρίου), με έβαλες σε γιορτινό κλίμα και το ΣΚ με βλέπω να σκαρφαλώνω στο πατάρι!
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντάξει...τι να πω... εχω μείνει αφωνη!!! και του χρόνου με υγεία και αγαπη να στολίσετε ξανά το σπίτι σας!!!!!!
    ολα ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Τι ώραια ατμόσφαιρα... έχεις φτιάξει... σε κάνει να μην θέλεις να τελιώσουν ποτέ!!!
    Μου φαίνεται ότι το Σαββατοκύριακο... θα σε ακολουθήσω!!!

    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα στη παρέα μας....
    Λίτσα σε θεωρώ δικό μου παιδί και το ευχαριστιέμαι πολύ όλο αυτό!!
    Καλές γιορτές να έχουμε γεμάτες αγάπη !!!!!!!!
    Υγεία σε όλους μας !
    Φιλια πολλά στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι γνωστό ότι έχεις πολλά να μας πεις και να μας δείξεις. Πολύ όμορφες εικόνες... Μπορεί να σε ενδιαφέρει και αυτό...
    http://everydayhappyhome.blogspot.com/2012/11/everyday-christmas-home-challenge.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εισαι υπεροχη! Μου εφτιαξεσ τη μερα ανυπομονω να στολισω το σπιτι κι εγώ Χρονια! And so, this is Christmas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια, είναι απλά τέλεια. Σαν διαφήμιση σε περιοδικό από Σουηδία όμως να πω, μου θυμίζει εξωτερικό άλλη κουλτούρα!!!! :) Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ομορφιές! Μπράβο βρε Λιτσάκι, τέλεια! Πολύ ωραίες ιδέες, μου άρεσαν τα καδράκια, τα μπουκάλια..και το λευκό-κόκκινο είναι το αγαπημένο μου για τα Χριστούγεννα! Να'στε καλά και του χρόνου! Εμείς αυτό το Σαβ/κο..να δούμε πώς θα γίνει με τη μικρή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΟ το έκανες Λιτσάκι μου!!! Τέλεια όλα τα στολίδια!! Άντε και καλά Χριστούγεννα να έχουμε τώρα!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ σαγαπω, καλημερα!
    χαρη σε σενα αρχισα να αγαπω τα χριστουγεννα που τοσο με μελαγχολουν!
    υπερ τελεια ειναι ολα, μπραβο λιτσακι φραουλενιο, εισαι υπεροχη και ευρηματικη!
    και του χρονου με υγεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα! οι φωτογραφίες σου μου έφτιαξαν την διάθεση αμέσως! Συγχαρητήρια για την διακόσμησή σου και ευχαριστούμε για τις ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο! Μου έβαλες ιδέες! (θα στολίσω βέβαια 1η Δεκεμβρίου και έχω χρόνο για προεργασία!) Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανο το όλο σκηνικό!!!!!!!Θα το κοιν. στο FACEBOOK!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου να είστε καλά, πάντα με υγεία. Αν και δεν έχω μπει ακόμα σε Christmas mood (πάντα αργώ λίγο), μου αρέσει πολύ να βλέπω όμορφες στολισμένες γωνιές και σπιτάκια. Πάντα οι ιδέες σου είναι υπέροχες και μου αρέσει πάρα πολύ πως με τόσο απλά υλικά δημιουργείς φανταστικές συνθέσεις! Αρχίζω να βλέπω τις αυτοκόλλητες ταινίες με άλλο μάτι. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και από μένα!!!
    Θα πω απλά το εξής: ΕΧΩ ΛΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    Είμαι τρελή fan του κόκκινου-άσπρου τα Χριστούγεννα!!!

    Προχθές μου την είπαν , γιατί λέει θυμίζει Πάσχα!!!
    Τι να πω??

    Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα :) Η διακόσμηση είναι γεμάτη φαντασία και δημιουργικότητα! Πολλά 'Μπράβο'!!! Κάθε ιδέα καλύτερη από την άλλη! Η διακόσμηση των μπουκαλιών, όλα τα λεφτά.
    Απλά υ π έ ρ ο χ α! ΟΛΑ όσα έφτιαξες.
    Με το καλό να έρθουν τα Χριστούγεννα!
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημέρα Λίτσα!! τέλειος ο στολισμός!!! και φανταστικές οι ιδέες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όλα υπέροχα!! Εχεις δημιουργήσει μια πολύ εορταστική ατμόσφαιρα στο σπίτι σου!!! Μπράβο! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στολίσατε υπέροχα, με το δικό σου μοναδικό γούστο που κάνει μπαμ από μακριά!!!! Ζήλεψα λιγάκι δεν στο κρύβω... Και ποιος δεν θέλει μια νότα χαράς στο σπίτι του στολίζοντας το γιορτινά; Να το χαρείτε λοιπόν το σπιτάκι σας, καλή μέρα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολα υπεροχα!!!
    Η ιδεα να βαλεις στα καδρανια χριστουγεννιατικες εικονες και να κρεμασεις δυο σχοινια απο ενα κομματι ξυλο και να τα διακοσμησεις μου αρεσαν τοσο που ισως τα κανω κι εγω. Ευχαριστουμε για τις ιδεες Λιτσα μου. Καταπληκτικα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εντυπωσιάστηκα!!
    Ξαφνικά θέλω να στολίσω τα πάντα!!
    Ακόμα όμως καθαρίζω..οπότε θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα..
    Να είσαι καλά..και να γεμίζεις το σπίτι σου πάντα φως και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικά! αλλα δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο απο εσενα! το καλυτερο μου ειναι τα ελαφακια αλλα και το μανιταρακι! εχουμε και τον ιδιο ψιλολιγνο αγιο βασιλη!!!

    Καλες γιορτες να χουμε FrauLitsaki μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και του χρόνου να είσαι καλά Φραουλίτσα μου! Πολύ όμορφα και ξεχωριστά τα στολίδια σου! Με έβαλες στο κλίμα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφα όλα! Αυτό με τις κάρτες το φτιάχναμε κι εμείς στο πατρικό μου γιατί τότε έστελναν κάρτες και όχι email!Χιχι!
    Φέτος είχα στο νου μου να το ξαναφτιάξω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι να πρωτοθαυμάσει κανείς....!!!!!
    όλα υπέροχα....οι χιονανιφάδες τέλειες , τα καδράκια επισης...!!!!!!
    ..και του χρόνου να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και του χρόνου !!!! Υπέροχη η διακόσμησή σου Λίτσα! Απλή, λιτή αλλά πανέμορφη! Έχεις μεγάλο χάρισμα και πολύ γούστο! Καλές γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανεμορφη η διακοσμηση σου!Και του χρονου με υγεια...περνα κα πο τι δικο ου σπιτι για λιγο να μου δωσεις τα φωτα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΧ αχ αχ αδερφή μου!!! Εγώ σου τα είπα από κοντα...Τα βελανίδια όμως και τα μπουκάλια με τις κορδέλες είναι τα πιο λατρεμένα!! Ο καφές στο σπίτι σου είναι μαγικός...Η διακόσμηση σου απίστευτη!!! Σαν αν είμασταν σε ένα χιονισμένο Ελβετικό χωριουδάκι και να τα λέγαμε κι από δίπλα το καλικατζαρούδι που μιλάει κι άλλη γλώσσα....Σε ευχαριστώ γλυκιά μου αδερφένια!!!!Είσαι υπέροχη σε όλα...και στη διακόσμηση απλά σκίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ιδέες και άλλες ιδέες...αχ!!
    συμφωνώ με την Κατερίνα..σκίζεις χρυσή μου!!
    φιλιάααα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ε τώρα τι να πω; Έχετε βαλθεί οι δυο αδελφούλες να μας τρελάνετε! Και συν τις άλλοις κάνετε και την ίδια ώρα ανάρτηση! Λιτσάκι μου απλά υπέροχα! Δεν έχω λόγια ... Πέρασα μια βόλτα από το μπλογκ της Κατερινούλας και τώρα από το δικό σου και έχω μείνει με το στόμα ανοικτό! Τα χρώματα που διάλεξες είναι τα αγαπημένα μου. Πιστεύω πως είναι all time classic το κόκκινο-άσπρο. Θα συμφωνήσω μαζί σου! Πρώτα ο Θεός την άλλη εβδομάδα θα στολίσω κι εγώ, μόνο που δεν θα κρύψω τίποτε στο πατάρι διότι είμαι πλέον γνωστή τρελαμένη με τα Χριστούγεννα! Πειράζει; Φιλιά γλυκό μου παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάρα πάρα πολύ όμορφος και διακριτικός στολισμός χωρίς περιττά αντικείμενα να τον φορτώνουν. Τα βελανίδια εξαιρετικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολυ ομορφο το σπιτακι σου. Αυτοκολητες ταινιες παιρνεις απο το βιβλιοπωλειο; Γιατι τα κοριτσια που ετοιμαζουμε μαζι το παζαρι του σχολειου φαγωθηκαν να καλυψουμε τα ρεσω και δεν εχουν αδικο.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!! Τις ταινίες θα τις βρεις σε βιβλιοπωλείο πουυ να πουλάει και είδη χειροτεχνίας, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν στην ΙΚΕΑ και στο Jumbo (με μεγαλύτερη ποικιλία).

      Διαγραφή
  34. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους μα όλους!!
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στολίσατε κιολας Λιτσάκι; Τέλεια, σαν σκηνικο παραμυθιού έγινε το σπιτι σας!
    Τελικά όσο πιο απλά τοσο πιο όμορφα!
    Μου άρεσε πολύ η κατασκευή με το κλαδι και τις κάρτες, όπως και τα ελαφακια της τελευταίας εικόνας!
    Φιλιά, και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφα όλα!!!!
    Και του χρόνου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφος ο στολισμός σου και μου αρέσει πολύ περισσότερο γιατί δεν είναι βαρύς να πνίγεσαι με τα Χριστουγεννιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λιτσα μου, για αλλη μια φορα απλα.....ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ!!!!
    Φαινονται ολα να ειναι φτιαγμενα με τοση αγαπη που δεν μπορουν να περασουν απαρατηρητα!
    Κι εγω φετος ενω θελω τοσο πολυ να ξεκινησω να στολιζω για να μπαινουμε στο κλιμα, δεν θελω να παραφορτωσω το σπιτι...
    Πρεπει να ανασκουμπωθω και να αρχισω μου φαινεται.
    Να περνατε υπεροχα οτι κι αν κανετε! Τα φιλια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λίτσα μου, Λίτσα μου, Λίτσα μου!
    Αν δεν κάνεις ρεκόρ σχολίων σε αυτή την ανάρτηση να μην με λένε Χρυσαυγή!

    Μαγεύτηκα!! Τι να πω που να μπορεί να σταθεί αντάξιο της φινέτσας, του γούστου, και των ξεχωριστών ιδεών σου?

    Τα λάτρεψα όλα ανεξαιρέτως ! Η κάθε ιδέα ήταν ξεχωριστή για το είδος της και την ομορφιά της.
    Με τα βελανίδια απλά γέλασα πολύ!! Μα τι όμορφα σκουφάκια τους έκανες?? χαχαχα

    Πάνω απ΄όλα όμως μου άρεσε το ότι χρησιμοποίησες απλά τη φαντασία σου. Όχι χρήματα, όχι καινούρια υλικά, όχι ακριβά στολίδια! Η φαντασία σου όμως είναι τόσο πλούσια που έδωσε ζωή ακόμα και στο ποιο απλό ξερόκλαδο!

    Λίτσα μου μακαρίζω τους δικούς σου ανθρώπους για την τύχη τους να πίνουν καφέ στο σπιτάκι σου !!

    Κοριτσάρα σου εύχομαι ότι καλύτερο!

    φιλιά απ΄ την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είναι όλα καταπληκτικά!!! Ξεχώρισα τα κουδουνάκια στα κλαδάκια, τα ρεσώ και τα βελανίδια! Τέλειες ιδέες Λίτσα! Το σπιτάκι σας θα είναι τόσο Χριστουγεννιάτικο που είμαι σίγουρη τα παιδιά θα έχουν πάθει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ειλικρινά Λίτσα μου, χώμα πιάνεις και χρυσάφι γίνεται κοριτσάκι μου! Μπράβο σου να σε χαίρεται η οικογένεια σου υπέροχες όλες οι ιδέες σου, μου ανέβασες την διάθεση όπως κάνεις πάντα. φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φέτος δεν θα στολίσω δέντρο γιατί έχω την κόρη μου που είναι ενός χρονών και δεν θέλω να την βρω ανάμεσα στα κλαδια μπλεγμένη με τα φωτάκια.....Αλλά Λιτσάκι μου έδωσες τόσες υπέροχες ιδέες για να είναι το σπίτι γιορτινό και όμορφο!!

    Μαρία-S.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχες ιδέες Λιτσάκι!Το κόκκινο με το λευκό εξαιρετική επιλογή. Μπράβο κορίτσι...είσαι μοναδική στο είδος.Φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα Λιτσάκι! Υπέροχα στόλισες και μας έδωσες φοβερές ιδέες! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα λάτρεψα τα ελεφάκια ! Με ξετρέλαναν οι κάρτες ! Φανταστικά τα βελανίδια !
    Συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τα χαζεύω από χθες Φραουλίτσα μου, είναι ονειρεμένα !!
    Πόσο μου αρέσει το σπιτάκι σας δε λέγεται!
    Ζεστό, οικογενειακό, αγαπησιάρικο :))
    Εσύ είσαι του κόκκινου, εγώ του γκρι, κάνουμε καλό συνδυασμό ;)

    Φιλιά κουκλάρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι όμορφα που στόλισες!! Παίρνω ιδέες και για τον δικό μου στολισμό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το σπιτικό σου ειναι θαυμάσιο!!!τέλεια το στόλισες και πολύ όμορφο το ασπρο κόκκινο!!ευχαριστούμε για τις ιδέες !!να περνατε πανεμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!