Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Αποτυχία εις διπλούν!

Την σημερινή ανάρτηση την είχα φανταστεί εντελώς διαφορετική!
Ο Ανδρέας γιορτάζει και από εχθές παλεύω να φτιάξω ένα γλυκό για να κεράσει τους συναδέλφους του, που είναι και πολλοί.
Το παντεσπάνι τέλειο, το σιρόπι επίσης, φούσκωσε, πήρε ωραίο χρώμα και γεύση. 
Ήρθε η σειρά της κρέμας, που για κάποιον λόγο δεν έδεσε...
Την πέταξα και στις 10 το βράδυ την ξαναέφτιαξα. Πρωί πρωί σηκώθηκα και ήταν πάλι η ίδια. Καλύτερη από την προηγούμενη, αλλά όχι καλή! Ακόμη δεν ξέρω τι πήγε στραβά, πάντως νευρίασα πολύ! 
Μα σήμερα με βρήκε η διπλή αποτυχία;;
Τελικά βέβαια το πήρε μαζί του το γλυκό, αλλά εγώ απογοητεύτηκα... Για τα νεύρα ούτε λόγος!
Σήμερα λοιπόν, την έβγαλα (πάλι) όλη μέρα στην κουζίνα φτιάχνοντας γλυκά, για να τα πάρει αύριο μαζί του... ξανά. 
Χριστουγεννιάτικα μπισκότα για τον πρωινό καφέ και macarons. Το χθεσινό θα το φτιάξω άλλη φορά, λέω να μην παίξω με την τύχη μου σήμερα...
Μπορεί να μην είμαι σε θέση να "δέσω" μια κρέμα, αλλά - ξαφνικά-  μπορώ να φτιάξω macarons. Πόσο αλλόκοτο είναι αυτό; Σχεδόν γελοίο!! 
Αυτά! Τα έβγαλα από μέσα μου και ησύχασα!


Η ανάρτηση που είχα προγραμματίσει αναβάλλεται για τις επόμενες ημέρες...
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και εδώ άλλα και στο facebook.
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
Χρόνια πολλά στον δικό μου Ανδρέα!

Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένο παρεάκι!
Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

21 σχόλια:

  1. Αγάπη μου γλυκιά μη μου στεναχωριέσαι, να σου πω ότι εγώ κάνω ένα γαλακτομπούρεκο να γλύφεις τα δάχτυλά σου και δεν μπορώ να φτιάξω ένα μπισκότο της προκοπής ... Σπάστηκες επειδή γιόρταζε το αγόρι σου και δεν σου βγήκε, δε πειράζει όμως, έκανες τέλεια μπισκοτάκια και θέλω κι εγώ ένα με τον καφέ μου που μόλις σηκώθηκα τώρα :)
    Φιλιά καλό μου, και πάλι να τον χαίρεσαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ά! σου είπα ότι μ'αρέσει πολύ το header σου; είναι φανταστικό :))

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με τη Λύριελ!
      Εσυ να είσαι καλά!!!να χαίρεσαι τον άντρούλη σου και μη στεναχωριέσαι!!!
      Είσαι απο τις καλύτερες μαγείρισσες!!!
      Φιλιά:)

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Λίτσα μου να χαίρεσαι τον Ανδρέα σου και μαζί να χαίρεστε τα αγοράκια σας τα γλυκά όσο για την τούρτα που δεν πέτυχε ίσως και καλύτερα γιατί έτσι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα υπέροχα μακαρόν σου.Φιλιά
    http://olympusport.gr/image/data/GIFT-VOUCHER/nameday.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονος ο αντρούλης σου!!!!!!!
    Φραουλίτσα μου μην σκας.....για την παλιοκρέμα ....
    Τα μακαρόν σου τέλεια!!!!!!!!Εγώ θα τα έτρωγα και σκέτα!!!!!!!!!!!!!Εύγε και πάλι!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά για τον Ανδρέα σου και σε όλους τους εορτάζοντες!
    Όσο για τη διπλή αποτυχία, απ᾽ότι έχω καταλάβει για σένα είναι απλώς η αφορμή για να προσπαθήσεις περισσότερο και να γίνεις καλύτερη!
    Καλό Σαββατοκύριακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα και καλα στον αντρουλη σου! οσο για την αποτυχια στο γλυκο, αν δεν υπηρχε και η αποτυχια πως θα γιγαντωνοταν η επιτυχια??
    αλλωστε εχει εσενα, δεν του χρειαζεται τιποτα πιο γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ματιάσαμε κοριτσάρα μου ! Δεν πειράζει εσύ να είσαι καλά..... Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου. Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό πήγα να πω, όπως η Γιώτα! Σε ματιάσαμε με τα macarons γαμτο! Καμιά φορά, ενώ φτιάχνουμε κάτι πολύ καλό, την ημέρα που θέλουμε ακόμα περισσότερο να πετύχει, κάτι γίνεται και πάνε όλα στραβά! Δεν πειράζει όμως. Αυτά είναι ασήμαντα θέματα. Εμείς να είμαστε καλά που λένε!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ! Να είστε ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι όπως τον πρωτο καιρό για άπειρα χρόνια ακόμα και να νοιάζεστε ο ένας για τον άλλο μέχρι τα βαθιά γεράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τον άντρα σου Φραουλίτσα! Τα μάκαρουνς είναι εντυπωσιακά!!!! Περιμένω συνταγή! Είχα φτιάξει μια κάποια στιγμή και μου είχαν βγει κάτι βότσαλα μπλε...αλλά ήταν πεντανόστιμα τα άτιμα. Από εμφάνιση ένα δράμα! Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχου!!! Τι ήταν και αυτό που έπαθες Λίτσα?? Εδώ νευρίασα εγώ που το διαβάζω... φαντάζομαι πως ήσουν εσύ. Πάντως αυτό σκεφτόμουν κατά τη διάρκεια που διάβαζα το κείμενό σου, ότι δεν μπορεί αυτή η κοπελιά να φτιάχνει macarons που είναι βουνό για εμάς και να την πατάει σε μια κρέμα...

    Αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες πάντως.. Την επόμενη φορά θα είσαι ποιο τυχερή.

    Να σου ευχηθώ ολοψυχα χρόνια πολλά και καλά για τον Ανδρέα σου!! Είναι όμως και πολύ τυχερός... ελπίζω να το ξέρει,ε???

    φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατ'αρχήν να τον χαίρεσαι, πολύχρονος, και ό,τι επιθυμεί!
    Δεύτερον, αποκλείεται να φταις εσύ ή η συνταγή έχει πρόβλημα ή κάποιο υλικό που έβαλες δεν ήταν σε κατάλληλη πυκνότητα ή θερμοκρασία. (πώς είμαι τόσο σίγουρη; είδα τα macarons, και ε, δε γίνεται να φτιάχνεις αυτά και να σε πτοεί μια κρέμα!)

    Και πάλι Χρόνια Πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στον Ανδρέα σου!!!
    Μην πτοείσαι Λιτσάκι τυχαίνει να εχουμε αποτυχιες καμμια φορα ...βεβαια νευριάζουμε αλλά ξανα δοκιμάζουμε!!!!τα γλυκακια σου τελεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΛΙΤΣΑΚΙ!!ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ Κ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!

    ΣΤΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕ...ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;...ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΡΥΦΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ... ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑ Κ ΣΤΗ ΧΑΛΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΛΥΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ....ΧΙΧΙΧΙ(ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ;;)

    ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ,ΜΗ ΣΚΑΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΛΟ Κ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ...ΕΜΕΙΣ Κ Η ΟΡΕΞΗ ΜΑΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΑΠΟ ΚΡΕΜΕΣ...ΝΑ ΦΑΝ Κ ΟΙ ΚΟΤΕΣ!!!!

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλέ μη στενοχωριέσαι! Γίνονται αυτά στην κουζίνα!
    Τα γλυκάκια είναι υπέροχα! Σκέτη γλύκα!
    Να τον χαίρεσαι τον Αντρέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι τον Ανδρέα σου!!!Λιτσάκι μου, μη στενοχωριέσαι αυτά συμβαίνουν... εξ άλλου και τα μπισκοτάκια και τα μακαρόν σου έγιναν υπέροχα!!!
    Φιλιά και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαίρεσαι τον άνθρωπο σου κοπέλα μου.. Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια ότι μπορεί να μην πέτυχε αυτό που προσπαθούσες αλλά είσαι καταπληκτική στην μαγειρική και πιστεύω ότι ο άντρας σου θα χάρηκε και μόνο που προσπάθησες τόσο να κάνεις κάτι όμορφο για την γιορτή του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά του αντρούλη σου! Τα μακαρόν σου είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Λίτσα μου!
    Πολλές ευχές για τον Ανδρέα σου, να τον χαίρεσαι!
    Και να έχουμε έναν υπέροχο και γιορτινό μήνα!
    Καλέ, μη σκας για τη κρέμα... η μία ατυχία, έφερε μία μεγάλη επιτυχία.. macarons!!! (και μπισκοτάκια)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!