Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Δώρα μοσχοβολιστά και έναρξη στολισμού!

Ένα δωράκι κατέφθασε στο όνομά μου...
Μου το έστειλε η φίλη μου η Γιάννα από Γερμανία, η οποία εκτός από παιδική μου φίλη είναι και αισθητικός, οπότε φροντίζει πάντα για την εμφάνισή μου)!!
Αχ, τα λάτρεψα όλα! Κρέμα και peeling σώματος, το οποίο έχει μέσα κομμάτια από φρούτα, αλλά αυτά που έκλεψαν την παράσταση ήταν τα άλατα μπάνιου! Φτιαγμένα έτσι, ώστε να θυμίζουν μικρά γλυκάκια, είναι τόσο όμορφα και λαχταριστά, που λυπάμαι να τα χαλάσω...



Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρω χρόνο να γεμίσω την μπανιέρα, γιατί, όπως σας έχω ξαναπεί, το πολύωρο μπάνιο έχει μετατραπεί σε σύντομο ντουζάκι. Ελπίζω όμως ότι αυτό θ' αλλάξει...

Τέλος πάντων.
Θα σας αφήσω ήδη, ήθελα απλά να σας πω μια καλημέρα!
Τώρα θα πιω μια γουλιά καφέ και θα δοκιμάσω τα ψωμάκια που έφτιαξα εχθές με τα χεράκια μου (τη συνταγή τη χρωστάω...).



Κι έπειτα θα πιάσω αυτά τα άδεια μπουκάλια και τις κορδέλες μου και θα τα μετατρέψω σε χριστουγεννιάτικα στολίδια... Ναιαιαιαι άρχισα σιγά σιγά!!



Καλημέρα!!!

Υ.Γ. κάποιες από τις αναρτήσεις μου θα τις δείτε και στο αγαπημένο Modernmoms.
Επίσης που και που το διαδικτυακό περιοδικό Art Nouveau θα ανεβάζει μικρά αρθράκια μου, όπως αυτό (κλικ).

Φιλιά σε όλους!
Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

29 σχόλια:

  1. Καλή μέρα, να χαίρεσαι τα δωράκια σου, καλή αρχή με το στολισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λίτσα!!! ανυπομονώ να πάρω ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα... Τί όμορφα cupcakes ! Καλή απόλαυσή ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα δωρακια! και εχεις απολυτο δικιο, ειναι τοσο καλαισθητα που δεν θες να τα χρησιμοποιησεις!! συγχαρητηρια και για τις αλλες σελιδες που φιλοξενεισαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλώς σε βρίσκω! Μου αρέσει ο χώρος σου!..και σε αυτή την ανάρτηση λάτρεψα τα μικρά κέικ, άσε που μου έδωσες ιδέα για να τα φτιάξω για δωράκια στις φίλες μου.Περιμένουμε τις προτάσεις σου για τις γιορτές!Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται ότι θα περιμένω την συνταγή για τα ψωμάκια.
    Στείλε ένα μπουκαλάκι και σε εμένα χι χι χι
    Τι όμορφες η εικόνες σου για άλλη μια φορά!!!
    Θα μπω τώρα να διαβάσω και στο Art Nouveau.

    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμενω συνατγη απο τα ψωμακια, φαινονται λαχταριστα :) Εγω απο πριν το καλοκαιρι τεμπελιαζω και δεν κανω ψωμι στον αρτοπαρασκευαστη μας. Θα πρεπει να ξαναρχισω ομως :)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε σου κρύβω ότι μόλις είδα τις πρώτες σου photos τις πέρασα για γλυκάκια και μου άνοιξε η όρεξη πρωί-πρωί. Ένιωσα μία υπογλυκαιμία.
    Άρχισα να διαβάζω όμως και είδα ότι πρόκειται για άλατα μπάνιου :)
    Όντως, είναι πολύ όμορφα για να τα χαλάσεις.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Λίτσα!
    Εννοείται ότι βλέποντας τις φωτογραφίες νόμισα ότι πρόκειται για γλυκάκια και περίμενα να δω τι καλό μας έφτιαξες!
    Καλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου Φραουλένια αδερφή!!! Τι ομορφιές έχεις πάλι...Τι τέλεια δώρα αχ αυτή η Γιάννα θα μας τρελάνει! Καιρός για περισσότερη προσωπική φροντίδα λοιπόν με εντολή της αισθητικού!Κανόνισε....και αρχίσαμε βλέπω τα ωραία Χριστουγεννιάτικα στολίσματα σου!!Περιμένω τις τέλειες ιδέες σου....κι εγώ έχω και το προνόμιο να είμαι εκεί παραδίπλα να σε κρυφοκοιτάζω και να κλέβω και ιδέες....χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τι ωραία!! ανυπομονούμε και για συνταγή και για στολισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφα τα δωράκια!
    προσεγμένες δημιουργίες!

    και τα ψωμάκια φαίνονται λαχταριστά!

    καλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες δημιουργίες!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα..
    αντε να δούμε τι καλό ετοιμάζεις πάλι..Είμαι σίγουρη οτι θα μας καταπλήξεις!!
    Τα δωράκια πραγματικά λυπάσαι να τα χρησιμοποιήσεις..
    συγχαρητήρια και για τα κειμενάκια σου..άντε καλή σου αρχή!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μυρισε σπιτικο ψωμακι ως εδω..:)
    γεια σου ρε λιτσακι με τα ωραια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όντως είναι όμορφα για να τα χαλάσεις.. αλλά επειδή κι εγώ αυτό κάνω κι έχω γεμίσει σαπουνο-άλατα σε σχηματάκια και τα κρατάω χρόοοονια θα σου πω ότι άρχισα να τα χρησιμοποιώ κι όχι να τα κρύβω! Βάλε μόνο 1 ή 2 και απόλαυσε το μπάνιο σου! Κι οι άντρες μακριά,ε! Λίγη ηρεμία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ψωμί και η μαρμελάδα δίπλα τα σπάνε...Λατρεύω το ζυμωτο ψωμί και τη μυρωδιά που αφήνει στο σπίτι, όταν ψήνεται!Περιμένω συνταγή, επειγόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ωραία και εμείς είπαμε να ξεκινήσουμε νωρίς φέτος. Θέλω φώτα, δέντρο, στολίδια και καλή καρδιά!!!αει σιχτίρ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλορίζικα τα δωράκια σου! Άντε με το καλό να αρχίσουν οι ετοιμασίες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άρχισαν οι προετοιμασίες εκεί βλέπω..τι καλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φραουλένιο κορίτσι καλημέρα!
    Αν και μικρή (σφινάκι θα έλεγα) η ανάρτησή σου, μου άρεσε πολύ. Αφενός γιατί είχαμε την ευκαιρία να σε δούμε και να σου πουμε κι εμείς την καλημέρα μας και αφετέρου γιατί έστω και ένα μικρός προεόρτιος πρόλογος χρειάζεται πριν μπούμε για τα καλά σε Χριστουγεννιάτικη διάθεση.

    Τι όμορφα δώρα που πήρες??? Φυσικά και έμοιαζαν με γλυκά. Επρεπε να κάνεις κουιζ να μαντέψουμε τι είναι. Βάζω στοίχημα ότι κανείς δεν θα πίστευε πως δεν τρόγωνται...

    Περιμένουμε με χαρά τα καινούρια σου στολίδια μπας και πάρουμε καμιά ιδέα και εμείς οι ανεπρόκοπες.

    Σε φιλώ στα γρήγορα, έτσι όπως είναι και το ντουζ που κάνεις τον τελευταίο καιρό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πιο πολύ από όλα χάρηκα που θα σε διαβάζουμε και αλλού! Καλή αρχή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ, ζήλεψα με τα δωράκια σου! Ειδικά τα άλατα είναι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Λίτσα πολύ ωραία τα δωράκια σου,αν κι εγώ στην αρχή νόμιζα οτι ήταν γλυκάκια χαχαχα!!!Περιμένουμε να δούμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου,είναι ωραίο να αλλάζει η διάθεσή μας σιγά,σιγά!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα!!!!Και πολύ ωραίο το μπλογκ σου!
    http://papisof.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφα δωράκια σου έστειλε η φίλη σου!! Εύχομαι να βρεις λίγο χρόνο για να τα χαρείς όπως πρέπει :)
    όσο για το άρθρο σου στο Art Nouveau, το έχω διαβάσει γιατί παρακολουθώ το συγκεκριμένο site αλλά δεν ήξερα ότι ήταν δικό σου!! Μπράβο σου..

    Πολλά γλυκά φιλιά
    Και καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!