Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Σπιτικό ψωμί στα γρήγορα!

Αφού η πρώτη μου προσπάθεια για σπιτικό ψωμί στέφθηκε με επιτυχία, είπα να... ξανοιχτώ και να δοκιμάσω κι άλλες συνταγές.
Θυμόσαστε τα ψωμάκια για τα οποία σας έγραψα την τελευταία φορά;
Τελικά είναι πολύ νόστιμα και φτιάχνονται σε χρόνο μηδέν. 
Επίσης δεν είναι ανάγκη να φτιάξει κανείς μικρά ψωμάκια, αλλά και ένα ολόκληρο καρβελάκι ψωμί, με τη διαφορά ότι θα χρειαστεί παραπάνω ψήσιμο.



Για πάμε:

250 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
250 γρ αλεύρι σκληρό (για ζυμωτά)
μία πρέζα αλάτι
1 φακελάκι μπέικιν
2 κοφτά κουταλάκια τσαγιού ζάχαρη
300 ml γάλα
2 κουταλιές σούπας λάδι ( έβαλα ελαιόλαδο)

Αφού ανακατέψουμε όλες τις σκόνες, ρίχνουμε το γάλα και το λάδι και ζυμώνουμε καλά.
Αφήνουμε το ζυμάρι για μισή ώρα σε θερμοκρασία δωματίου να ξεκουραστεί κι έπειτα το ξαναπλάθουμε, του δίνουμε το σχήμα που θέλουμε και χαράζουμε την επιφάνειά του με ένα μαχαίρι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο. Αντίσταση στους 175 βαθμούς. Αέρας στους 150 βαθμούς.
Τα ψωμάκια χρειάζονται 30 λεπτά, το ολόκληρο ψωμί περίπου 45 λεπτά.


Είναι πολύ πιο νόστιμα αν τα καταναλώσετε την ίδια μέρα, διαφορετικά μπορείτε να τα βάλετε στην κατάψυξη - εγώ το έκανα ήδη!

Τα απολαύσαμε με μαρμελάδα που κουβαλήσαμε από Κρήτη, φτιαγμένη με μαύρα μούρα. Οι καρποί είναι σχεδόν ολόκληροι, το χρώμα της είναι απίθανο και στη γλυκόξινη γεύση της έχω αδυναμία! 


Αυτά τα λίγα για σήμερα πάλι!


Τα παιδιά κοιμούνται, οπότε πάω να συνεχίσω τις κατασκευές! Σχεδόν κάθε μέρα φτιάχνω κι από κάτι μικρό...
Λίγη υπομονή, θα έρθει και η σειρά τους.

Φιλιά και καλό ΣΚ σε όλους!
Litsa

Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK


22 σχόλια:

  1. mmmmmm!!!!Τέλεια, σαν να μυρίζω το ψωμάκι....Τέλειες εικόνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τη φτιάξω τη συνταγή σου!
    Πρόσφατα δοκίμασα μια συνταγή για ψωμί η οποία μου βγήκε αποτυχία!
    Φαίνεται εύκολη η δική σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο Λιτσάκι!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τρώω πολύ ψωμί, αλλά τα παιδιά και ο άντρας μου το ξετινάζουν. Όχι όμως ότι μπορώ και εγώ να αντισταθώ σε ζεστό σπιτικό ψωμάκι! Είναι πολύ εύκολη η συνταγή σου και θα την δοκιμάσω σίγουρα. Σε ψωμάκια όμως όχι καρβέλι, είναι πιό τσαχπίνικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά ψωμάκια, τέλεια για πρωινό!
    Φαντάζομαι τι ωραία θα είναι όταν είναι ζεστά ζεστά!
    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, μοσχομύρισε!! Σαν να είμαι εκεί! Μαρμελάδες δεν τρώω αλλά για να είμαι ειληκρινής αυτή τη ζήλεψα. Σαν γλυκό του κουταλιού είναι!

    Αντε Λίτσα, βιάσου!!! Περιμένουμε να δούμε τι καλό φτιάχνεις όταν τα παιδιά κοιμούνται... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγραψα τη συνταγη και θα τη δοκιμασω το Σ-Κ :):)

    Να περασετε υπεροχα Λιτσα μου και καλες κατασκευες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια!! ευχαριστούμε.. χωρίς μαγιά..!!! θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μιαμ μιαμ!
    και τα ψωμάκια και η μαρμελάδα φαίνονται υπέροχα!
    καλό σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω με την Ερμιόνη! Λιγουρεύτηκα όμως και τη μαρμελάδα σας βρε παιδιά!!! Φιλιά Λιτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ψωμακι σου μεχρι εδώ μοσχοβόλισε.... σιγουρα θα το φιαξω.......μαρμελαδα με μουρα έ;;; γινεται καταπληκτική ..και απ Κρητη τα μουρα ;; δεν το συζητώ...που πήγαν ;;; φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζεστό ψωμάκι με μαρμελάδα,ε; Το πιο απλό και το πιο ωραίο πρωινό! Κι εγώ βάζω ψωμάκι στην κατάψυξη, διατηρείται μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι νοστιμιές!
    Φαίνονται τέλεια τα ψωμάκια..κάνω κι εγώ ζυμωτό ψωμί, αλλά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να βάλω γάλα..θα τα δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά στα χεράκια σου Λιτσάκι!
    Κι εγώ χωρίς βούτυρο την απλώνω τη μαρμελάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Λιτσα απίθανα τα ψωμάκια σου..μμμμμ και η παρέα τους το κατι αλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σιγουράκι για το Κυριακάτικο γεύμα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωχ. Με πάτησες στον κάλο: φρεσκοψημένο ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα. Αμάν, βρε Λίτσα. Καταστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Λιτσάκι .Καιρό έχω να περάσω..
    Φτιάχνεις και ψωμί ε;; Τι χρυσοχέρα είσαι εσύ!! Φαίνεται λαχταριστό όπως και η μαρμελάδα με τα μούρα.
    Καλή συνέχεια.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μμμμ τι ωραία να μυρίζει το σπίτι ψωμάκι!
    Ανυπομονώ να δω τις κατασκευές σου! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. προσθεσα κομμενες ελιες!!!πολυ νοστιμο κολατσιο...τωρα λεω να προσθεσω και γραβιερα...για να δουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ρένα, χαίρομαι. Και τώρα που το λες, πολύ καλή ιδέα οι ελιές!!

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!