Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο

Έτοιμο και το δικό μας ημερολόγιο.
Πέρυσι είχα φτιάξει κάτι πιο απλό, μόνο για τον Φαίδωνα, αλλά φέτος μεγάλωσε ο Ορφέας και καταλαβαίνει, οπότε έφτιαξα ένα και για τους δύο.
Την ιδέα την είδα στο pinterest, υπάρχουν άπειρες εικόνες με τέτοια ημερολόγια εκεί. 
Η κατασκευή του είναι πανεύκολη. Κόλλησα μια πράσινη κορδέλα με κόκκινη ταινία στον τοίχο και της έδωσα το σχήμα ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου.
Έπειτα τύλιξα τα δωράκια των παιδιών και τα κόλλησα και αυτά σαν στολίδια στο δεντράκι.


Παραδίπλα κοσμεί το ράφι μας το πανέμορφο στεφάνι που μου έκανε δώρο πριν λίγες ημέρες η αδερφή μου.
Έχει κολλήσει επάνω καρπούς και δείχνει υπέροχο!


Κλείνω βιαστικά και σας εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!
Αλήθεια στολίσατε ή ακόμη;
Φιλιά!!
Litsa



Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK

30 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο.. εμείς έχουμε αγοραστό! το χειροποίητο όμως έχει άλλη χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λιτσάκι!Κι εμείς στολίσαμε και κρεμάσαμε το ημερολόγιο των Χριστουγέννων!Το τι χαρά έχουν τα παιδιά και πως το περιμένουν να ξεκινήσουν τα μικροδωράκια,δεν μπορώ να σου περιγράψω!!!
    Μ'αρέσει πολύ η φετινή χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού σου.Σε άσπρο-κόκκινο ε?
    Χμ...λες και το ήξερα....!!!!!
    Καλή εβδομάδα,σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Δεν έχω φτιάξει ποτέ ημερολόγιο με κόλλησες και θα το δοκιμάσω κι εγώ!!!! Άντε να δούμε πότε θα στολίσω. Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίτσα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα. Βλέπω το Σ/Κ ήταν πολύ δημιουργικό. Μπράβο σας. Ε, ήταν που σε ενέπνευσε και ο Αντρέας που ήταν στο σπίτι!!!! Το ημερολόγιο πολύ όμορφο. Τα παιδιά θα ξετρελάθηκαν! Αντε και του χρόνου! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Λιτσα μου και καλη εβδομαδα.
    Πολυ ομορφο το ημερολογιο! Φανταζομαι τη χαρα των παιδιων.
    Κι εμεις στολισαμε φετος νωρις νωρις! Ζεσταναμε την ατμοσφαιρα και μας αρεσει πολυ.
    Τα φιλια μου και καλη, δημιουργικη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Στολίσαμε και εμείς νωρίς νωρίς.
    Πολύ γλυκά και το ημερολόγιο και
    το στεφάνι.
    Και του χρόνου λοιπόν,
    ωραίες οικογενειακές στιγμές να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο!Γιατί όμως οι αριθμοί είναι μπερδεμένοι;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Επίτηδες τους μπερδεύω, θέλω να είναι και λιγάκι εκπαιδευτικό για τον Φαίδωνα, να ψάχνει τον σωστό αριθμό και να μαθαίνει. :-)

      Διαγραφή
  9. Πανεύκολο όπως είπες! Και πολύ ωραίο! Εδώ εμείς λατρεύουμε τα μικροδωράκια..φαντάσου τα παιδιά..τρελαίνονται!
    28 μείνανε,ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα το χειροποίητο ημερολόγιο Χριστουγέννων !!
    Ακόμα δεν στολίσαμε , αλλά που θα πάει !!
    Καλή βδομάδα σας εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφο. Κι εγω σκεφτομαι να κανω στη μικρη μου χριστουγεννιατικο ημερολογιο φετος. Ομορφη η ιδεα σου. Δεν στολισα ακομη. Το Σ-Κ που ερχεται μαλλον θα το κανω.
    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή βδομάδα τα κλέβω όπως είναι για το stars and icicles ,
    μοναδικά τα ονόματα των αγοριών φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο το ημερολόγιό σας!
    Και το στεφάνι επίσης!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφο το ημερολόγιο..και το στεφάνι της αδερφής σου..χρόνια της πολλά κιόλας..να τη χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα! Πολύ όμορφο Λιτσάκι, μπράβο! Εμείς ακόμα δεν στολίσαμε, μετά την μετακόμιση, το πρώτο πράγμα που θα κάνω αυτό θα είναι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α, ξέχασα..έχω δωράκια σε άσπρο κόκκινο...μανιτάρια..μπορεί να είσαι τυχερή!!
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/11/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι τέλεια ιδέα....το εορταστικό σας κλίμα σας εμπνείε πολύ...κι εσάς κι εμάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Λίτσα και καλή εβδομάδα!
    Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου, τα πιτσιρίκια θα ξετρελάθηκαν φαντάζομαι!
    Εμείς στολίσαμε χτες, τι ωραία που αλλάζει η διάθεσή μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα Λίτσα!!τα στολίδια σου είναι εκπληκτικά!!θα φτιαξω και γω ημερολόγιο με δωράκια!!!το στεφάνι σου ειναι πανεμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφα στολίδια, Λίτσα. Εμείς στολίζουμε του Αγίου Νικολάου (του Ευρωπαίου Αη-Βασίλη!!!) στις 6 Δεκεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Fraulitsa μου , απίθανα τα έργα σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίο το ημερολόγιο σας.
    Θα το χαρούν τα παιδιά με τα μικρά δωράκια τους.
    Σιγά σιγά πρέπει να στολίσουμε κι εμείς :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξυπνη και ομορφη ιδεα... το δεντρακι με τα δώρα... αντε να ανεβουμε λιγο με την προσμσονή των Χριστουγεννων.....φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ έξυπνο! Μήπως να το κάνω κι εγώ?
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημερα φιλεναδακι μου:)
    λοιπον σου στελνω email να σου γραψω για την παρουσιαση:)
    με υιοθετεις για τα χριστουγεννα?ποσο ομορφο το εκανες ρε λιτσακι φραουλενιο?
    πολλα πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερή ιδέα, όπως πάντα άλλωστε!!! Το στεφάνι της αδερφούλας απλό και ιδιαίτερο!!! Καλή εβδομάδα να έχετε και να χαρείτε το άκρως χριστουγεννιάτικο σπιτάκι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου, ήταν πολύ "τονωτικό". Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί σ'αρέσουν τα δικά μου, όπου έχει πέσει το μάτι μου σ'αυτό το blog μ'αρέσει πάρα πολύ και δεν το λέω για να ανταποδώσω το κοπλιμέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι καλόοο !! Τι να έχουν άραγε τα κουτάκια μέσα!!
    Αγωνία :)) Τρελαίνονται τα παιδιά ! Μήπως να κάνουμε και ένα με σοκολατάκια για μας; :p
    Καλημέρα Φραουλίτσα μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!