Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Ολική επαναφορά!

Να 'μαι λοιπόν κι εγώ!
Βγαίνω σιγά σιγά απ' το καβούκι μου...
Χρειάστηκα το χρόνο μου καλοί μου φίλοι. Χρόνο για μένα, ως απλός παρατηρητής.
Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που σου μαθαίνουν στην Ανθρωπολογία. Να παρατηρείς τα πάντα γύρω σου. Τους ανθρώπους, το περιβάλλον τους και τις συμπεριφορές. Τα πάντα και σιωπηλά!
Αυτό έκανα κι εγώ. Απομακρύνθηκα για λίγο και σας χάζευα όλους από μακριά, δίχως να συμμετέχω, δίχως να σας ξεχάσω.
Ξέρετε πόσο όμορφο είναι αυτό; Είναι μαγικό, σχεδόν θεραπευτικό! Και βέβαια τρομερά εκπαιδευτικό!
Είχα όλο το χρόνο να σας διαβάσω και να σας γράψω, να πάρω δύναμη από τα ενθαρρυντικά μηνύματα όλων σας και εδώ και στο facebook και στο mail! Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Τι όμορφο αυτό... Ξαφνικά βρέθηκα με τόσους πολλούς νέους φίλους, "αόρατους" φίλους!

Έκανα πολλά αυτές τις ημέρες. Ασήμαντα κι όμως τόσο ουσιαστικά.
Ασχολήθηκα λιγάκι με τον εαυτό μου, έφαγα περισσότερα φρούτα και ήπια χυμούς. Φρόντισα να ξεκουράζομαι τα μεσημέρια.  Αντιμετώπισα τον ενοχλητικό πονοκέφαλο.
Άρχισα να ξαναμπαίνω στο πολυπόθητο πρόγραμμά μου και το πρώτο που έκανα, ήταν ν' αγοράσω ένα ξυπνητήρι, διότι το παλιό, μου το χάλασε ο Φαίδωνας και δεν θέλω να ξυπνάω με το κινητό!


Έκανα όλα όσα μου ζήτησε ο Φαιδωνάκος μου και με λαχτάρα κοιτάζει το τριανταφυλλένιο μου, όπως κέικ και ρυζόγαλο.


Άκουσα πολλή μουσική, έφτιαξα κατασκευές με βάζα, μπογιές, υφάσματα, στόλισα το σπίτι, διάβασα περιοδικά, έβαψα τα νύχια μου (!!), έστω κι αν δεν φαίνεται... 


Άρχισα να ασχολούμαι με την αλλαγή του δωματίου του Φαίδωνα, είδα ωραίες ταινίες, βγήκαμε μια βόλτα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα, παίξαμε με τα παιδιά, μα το καλύτερο είναι ότι είδα επιτέλους τα κορίτσια, τα οποία μόλις διάβασαν την κακόκεφη ανάρτησή μου έδρασαν άμεσα! Ήρθανε σπίτι, με πήρανε δίχως μα και μου και βγήκαμε για καφεδάκι και φαγητό, όπως τότε... Προβληματιστήκαμε, θυμηθήκαμε, γελάσαμε! Αχ αυτά τα κορίτσια... πάντα ξέρουν τον τρόπο! Ελπίζω να ξέρουν και πόσο σημαντικές μου είναι... Αγαπημένες μου σας φιλώ!

Και τώρα... το μόνο που έμεινε είναι το μπούκωμα, το άτιμο, έρχεται πρώτο και φεύγει τελευταίο!

Για δείτε όμως τι αντίκρισα πριν λίγο!
Ξέρετε τι είναι αυτή η λάμψη; Ο ήλιος φυσικά! Είχα ξεχάσει πόσο λαμπερός είναι...


Καλό Σαββατοκύριακο!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook

http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286   


60 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλώς επέστρεψες, εγώ νομίζω χρειάζομαι κι άλλο χρόνο!

    Let it shine!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου είδες τελικά ότι μετά από μια καταιγίδα ξεπροβάλει και πάλι ο ήλιος!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω αναγκη να κανω ακριβως αυτο που εκανες. Να απομακρυνθω για λιγο να τακτοποιησω καποια πραγματα. Αλλα ακομη κι αυτο θελει δυναμη για να το αποφασισεις. Σκεφτομαι απο Δευτερα να οργανωθω κι εγω λιγακι.

    Ακουγεσαι πολυ καλυτερα. Ανανεωμενη κι ετοιμη για το Σημερα :)

    Καλο μηνα γλυκια μου Λιτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υ.γ. Μη ξεχασεις να αλλαξεις κι εδω την φωτογραφια που εχεις στον τιτλο του μπλογκ, να βαλεις ανοιξιατικη :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλως ήλθες πάλι!! Έκανες πολύ καλά που ξεκουράστηκες και ηρέμησες λίγο. Θα φύγει και το μπούκωμα, που θα πάει. Καλημέρα Λιτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα κοριτσι..ολοι μας θελουμε τον χρονο μας..ειναι πολυ σημαντικο να εχεις τη δυναμη να το κανεις ..νωρις..να σαι καλα γλυκια μου..καλη συνεχεια..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα!!!!τι ομορφη αναρτηση!!!οπως παντα!!και τι τελειες κουπες!!!! φιλακια + ολα φτιαχνουν στο τελος!!! φιλακια απο την παγωμενη αλλα ηλιολουστη κομοτηνη!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιστροφή στην καθημερινότητα! Μου έδωσες τρομερή ιδέα για εύκολο και γρήγορο γλυκάκι με το ριζόγαλο. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως την!!!!Το μπουκωμα θα φυγει σιγααααα σιγααααααααα....υπομονη!!Τουλαχιστον εχουμε ηλιο σημερα!!!!!Να ανοιξει,να ζεστανει η καρδια μας !!Καλη σου μεραααααα και να εχεις εναν ομορφο ηλιολουστο μηνα(χωρις μπουκωμα).φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα!!!!
    Καλώς ήρθες!!!Ετσι χρειάζεται σε όλα υπομονή...ακόμα και στο συνάχι(ετσι ειναι πάλι η μικρή μου)τι όμορφες οι φωτογραφίες σου και ο ήλιος λαμπερός και απαραίτητος....τον χάρηκα και γώ απο το πρωί!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα καλως ήρθες μόλις διάβασα και τη κακόκεφη ανάρτησή σου!Έλπίζω τώρα να είσαι καλύτερα!!!Το σημαντικό είναι ότι έκανες ωραία πράγματα αυτό το διάστημα.Καταπληκτικές οι φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιδερένια κοριτσάκι!!! Κάθε εμπόδιο για καλό λένε κι έτσι είναι. Είδες πόσα πολλά μπορούμε να απολαύσουμε στην καθημερινότητά μας τα οποία -δυστυχώς- προσπερνάμε μέσα στο τρέξιμο και τους τρελούς ρυθμούς όταν είμαστε ...καλά; Μπράβο σου που μου το θύμισες! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου βρε Λιτσάκι. Τι καλό να αποστασιοποιείσαι για λίγο, να πέρνεις δύναμη και μετά ουπς να επανέρχεσαι δριμύτερος!!! Καταρχάς να πω περαστικά και κατά δεύτερον εύγε στις φίλες. Αχ αυτοί οι φίλοι και φυσικά τα παιδάκια μας. Ολα μοιάζουν πιο όμορφα δίπλα τους!!! Σε φιλώ και περιμένω από βδομάδα να δω τα κατορθώματά σου!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα Λίτσα!Εισαι καλύτερα και φαινεται, μολις φυγει και το μπουκωμα- το οποιο υποδεχτηκα εγω απο χτες- θα είναι ολα πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς την! Καλό καινούργιο ξεκούρδισμα φιλενάδα! Μου έλειψες με τα ωραία σου που έρχομαι και χαλαρώνω! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ετσι μπράβο!!! είπαμε δεν το βάζουμε κάτω... να είσαι σίγουρη ότι μολις φύγει και το μπούκωμα (επιμένει το άτιμο) θα είναι όλα καλύτερα!!!!!
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Λιτσάκι! Καλώς ήρθες! Πάντα μου λείπεις να ξέρεις αν δε γράψεις :) Πολύ χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα! Να παίρνουμε σειρά και οι υπόλοιποι :P Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάθε εμπόδιο για καλό δε λένε.Τώρα που θα μπει και η Άνοιξη σιγά σιγά να δεις τι ωραία που θα είναι. Καλό μήνα σου εύχομαι Λιτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τζααααα
    φραουλιτσακι θωμακι εδω:)
    ετσι μπραβο, ειδες τα κοριτσια παντα οταν αναλαμβανουν δραση εχει αποτελεσμα..
    το να εισαι παρατηρητης καποιες φορες ειναι το καλυτερο πραγμα, τρομερα δημιουργικο.
    επιτελους επεστρεψες στον λαο σου!!!εκει που ανηκεις χεχεχε..σε φιλω γλυκα και φιλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς την !!
    Χαίρομαι να σε διαβάζω και κυρίως να βλέπω τις απλές, καθημερινές σου φωτογραφίες!!
    Καλή.... επαναφορά!!

    Φιλιά
    Χρυσαυγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχως που μετα την καταιγιδα βγαινει ο ηλιος και μας αλλαζει τελειως την διαθεση!Να εισαι καλα Λιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρομαι Λιτσάκι μου,που είσαι πολύ καλύτερα!!
    Χαίρομαι που ξεκουράστηκες,ηρέμησες και έκανες πραγματάκια για εσένα και αυτούς που αγαπάς!!
    Welcome back..φιλενάδα!
    Καλό σ/κ..<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς ήρθες ξανά Λιτσάκι!
    Όλα είναι περαστικά και ευτυχώς ο ήλιος πάντα ξαναβγαίνει, ειδικά αν έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που μας αγαπούν αληθινά και μας ξεσηκώνουν ευχάριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λιτσάκι μου πολύ χαίρομαι που επανήλθες! Καταλαβαίνω πως έχεις φορτσάρει, σου έκανε καλό αυτό το μικρό διάλειμμα! Το νυχάκι είναι πρώτο! Φιλιά πεταχτά κι ας έχεις ακόμη το μπούκωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεύτερο γειά σου μέσα στη μέρα αυτή τη φορά με γραπτά μυνήματα...Γειά σου λοιπόν μικρή!!! Το ξυπνητήρι πανέμορφο καο κάκκινοφραουλένιο.Το κέικ τέλειο , το ρυζόγαλο συγκλονιστικό σαν της μαμάς...μπράβο μιρκή, το κάνει μπορώ να πω καλήτερο κι από το δικό μου...Ο ήλιος βγήκε λοιπόν και είναι πάλι λαμπερός...κι οι φίλες...αχ αυτές τις φίλες!! Τι καλά που τις έχεις, πόσο τυχερή και για τις ορατές και για τις αόρατες....καλό σκ.Θα ειδωθούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλο μηνα και καλο σαββατοκυριακο Λιτσακι!welcome back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γειά σου Λιτσάκι!Τέλος καλό όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Welcome back στην παρέα μας! Να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λιτσάκι, χάρηκα πολύ που συνηλθες! Στενοχωρήθηκα που ήσουν τόσο χάλια τις προάλλες,αλλά δεν μπορούμε να προσπαθούμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ να είμαστε μες στην καλη χαρά! Χρειαζόταν να αφήσεις και τη μαυρίλα να βγει από μεσα σου και τώρα επεστρεψες δριμυτερη! Εγω δυστυχως τον τελευταίο καιρο ειμαι συχνα οπως εσυ, κι όχι λογω της κρισης στη χωρα αλλα της κρισης στο γαμο μου, και είχα αρχισει να ανησυχω που έβλεπα ολους εσας να ειστε μες στην καλη χαρα, ελεγα μα καλα, κανεις δεν εχει προβληματα; Ετσι άθελά σου με βοήθησες να καταλαβω οτι δεν ειμαι μονη στη μαυρίλα και σε ευχαριστω για αυτό. Ευχομαι να μη σας ξαναπιασει αλλη ιωση για φέτος! συγνωμη για το τεραστιο σχολιο! Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Julie καθόλου δεν πειράζει το μεγάλο μήνυμα.
      Φυσικά και υπάρχουν δύσκολες ημέρες και δύσκολες περίοδοι. Μην μένεις μόνο σε αυτά που γράφουμε, προσπαθούμε να μοιραζόμαστε μαζί σας τις θετικές σκέψεις και τις όμορφες εικόνες, γιατί δεν θέλουμε να σας μαυρίζουμε την ψυχή. Εγώ τουλάχιστον, για να μιλήσω για τον εαυτό μου. Αλλά άνθρωπος είμαι και έχω και τις μαύρες μου και αυτήν την φορά φάνηκε έντονα!
      Κανείς δεν είναι μόνος του σε όλον αυτό τον "Γολγοθά", όλοι μαζί το τραβάμε.
      Αλλά... ένας για όλους και όλοι για έναν, ε;
      Χαίρομαι που μου έγραψες, να το ξανακάνεις!
      Σε φιλώ και εύχομαι να σου πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  30. Κοριτσάρες μου, σας ευχαριστώ πολύ για τις ομορφιές που μου γράφετε!
    Χαίρομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λιτσάκι καλώς ήρθες και πάλι!!!
    Το ξυπνητήρι και οι κούπες τέλειες...
    και η αναρτηση σου μυρίζει αισιοδοξία :)

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ομορφες φωτογραφιες και κειμενο

    περαστικα κοριτσι

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χαίρομαι πολύ που νιώθεις καλά και πέρασες όμορφα με τις φίλες!!!Έτσι πρέπει να' ναι οι φίλες!!!Πάντα εκεί!!
    Καλό σαββατοκύριακο Λιτσάκι!!
    Α!!!ωραίο ξυπνητήρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλώς ήρθες σε χαρούμενη διάθεση! :) Το κόκκινο ξυπνητήρι σου το λάτρεψα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα Λίτσα, χρειάζεται που και που να αποτραβιόμαστε λιγάκι.. Καλή συνέχεια και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλο μηνα Λιτσακι!!!
    Να ναι ομορφος και λαμπερος οπως ο ηλιος που αντίκρισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό μήνα φραουλένια μου :)
    Τι ωραίο ρολόι-ξυπνητήρι που πήρες?
    Και το τραπεζάκι από κάτω το ξύλινο όμως..
    Χαίρομαι που σε ακούω καλύτερα, να δώσεις φιλιά στις φίλες
    γιατί είναι σημαντικός ο ρόλος τους **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλώς σε βρήκα λίτσα μου...έχεις το όνομα της μανούλας μου...και οι κατασκευές σου είναι φοβερές..μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλό μήνα Λίτσα, περαστικά σου και καλώς (ξανά)βρεθήκαμε!
    Ο φετεινός περιέργος (από πολλές πλευρές) χειμώνας, μας επηρέασε τελικά όλους, ακόμα και σε σημεία που δε δώσαμε σημασία... ευτυχώς ήρθε η άνοιξη επιτέλους!
    Ας μας φτιάξει η λιακάδα τη διάθεση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λιτσάκι μπράβο! Καλώς ήλθες ξανά!! σ ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο σπιτάκι μου! πω πω...πόσα κοινά έχουμε εμείς οι δύο!!! Φιλιά Καλό ΣΚ και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λιτσα μου, ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Αν δε σε κουραζω, σιγουρα θα σου ξαναγραψω! Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. eisai iperoxi!!na eisai panta kala!!
    kalimera kai sinexeia,,mas eleipses,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φένια σ' ευχαριστώ! Κι εσείς μου λείψατε, αλήθεια!!

      Διαγραφή
  44. Καλή επιστροφή Λίτσα!! Τί ωραία που είναι όταν βγαίνει ο ήλιος μετά τη συννεφιά;! Χαίρομαι που επιστρέφεις ορεξάτη!! Καλό μήνα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλημέρα.Καλώς ξαναγύρισες.Μαζί με την ΄Ανοιξη.΄Αντε να ερθει κι αυτή για τα καλά γιατί βαρεθήκαμε πια τόσο Χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου σ' ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ έχω βαρεθεί αυτόν τον καιρό. Πάλι βρέχει...

      Διαγραφή
  46. Τελικά απ'ότι φαίνεται η αρρώστια σου βγήκε με πολύ δημιουργικό τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλώς ξανάρθες Λιτσά !!! τα καλύτερα έρχονται μαζί με τον ήλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. δεν εκατσες και απραγη παροτι αρρωστουλα,περιμενω να δω τι δημιουργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. καλώς την..... από ότι διαβάζω το ευχαριστήθηκες αυτές τις ημέρες αν και άρρωστη!!!!

    φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Espero que você esteja bem e com muita saúde agora.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /❤
    / \ 。˚。♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έτσι μπράβο!!!!!!Έτσι σε θέλω!!!!
    Λοιπόν,1)δώσε μας την συνταγή για το ρυζόγαλο
    2)τα νυχάκια είναι τέλεια και αυτό φαίνεται και
    3)μου αρέσει πολύ το κομοδίνο σου και φαντάζομαι πως έχεις βάλει το χεράκι σου!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου,να είσαι καλά και να χαμογελάς!
    Φιλιά πολλά!


    Εσύ πήγες στην συνάντηση?Αν ναι,ξέρεις τώρα,φωτογραφίες,λεπτομέρειες και τα σχετικά!!!!Περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ, [ΦΡΑΟΥ ΛΙΤΣΑ; ]ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ!!!!!!!!
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΙ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΛΕΣ!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΗ ΣΑΣ, ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΑΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Welcome back :)...Αν και ο καιρος μας τα χαλασε πάλι, αλλά δεν πειραζει! Εχουμε τις φωτογραφιες να χαζευουμε μεχρι να ξαναβγει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αν τωρα ειναι ολα καλα,ε τοτε μπορεις να ηρεμησεις.... ;ο)
    Περασε κι αυτο!!! Γιουπιιι!!!
    Εχω ενα ιδιο ξυπντηρι σε κατα-μπλε! Μα δυστυχως δεν δουλευει εδω και χρονια... ηταν το αγαπημενο μου,μα τωρα με ξυπναει δυστυχως το κινητο μου.
    Σε φιλω γλυκα και να ξερεις οτι σε σκεφτομαι!
    ΜΑκαρι να μπορουσα ναρθω Θεσ/κη για την συναντηση σας.... τι καλα που θα ταν να σας γνωριζα κι απο κοντα...μα μενω αθηνα!
    Φιλια ηλιολουστα και μια αγκαλια για εξτρα δυναμη στη σουπερ-μαμα που τα καταφερε και παλι!!!!! YEAHHHH!!!!! -VAILIE-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!