Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Καρδιές παντού

Είναι η εποχή της καρδιάς.
Τις βλέπουμε παντού.
Στεφάνια, αρκουδάκια, τούρτες, μπισκότα, μαξιλάρια, διακοσμητικά, όλα σε σχήμα καρδιάς.
Είπα ν' αποτελέσω κι εγώ μέρος αυτής της αγαπησιάρικης περιόδου. Μ' ένα γλυκάκι, πάντα σε σχήμα καρδιάς.
Βρήκα μία όμορφη ιδέα ΕΔΩ και ακολούθησα τη διαδικασία, αλλά με άλλη συνταγή, παρόμοια.
Θα χρειαστείτε:


Ζύμη
90 γρ αλεύρι 
25 γρ κακάο σκόνη
1/2 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
2 αυγά
115 γρ ψιλή ζάχαρη
50 ml κρέμα γάλακτος
50 γρ λιωμένο βούτυρο*
ξύσμα ενός λεμονιού
σημείωση: αν θέλετε άσπρες καρδιές, αφαιρέστε το κακάο και αντικαταστήστε το με αλεύρι. Δηλαδή θα χρειαστείτε 115 γρ αλεύρι.


Γέμιση
175 γρ βούτυρο*
350 γρ ζάχαρη άχνη
1 1/2 κουτάλι σούπας χυμό λεμονιού
1 1/2 κουτάλι σούπας μαρμελάδα βατόμουρο (ή όποια άλλη σας αρέσει)
κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής (προαιρετικό)


* εγώ χρησιμοποίησα μαργαρίνη


Εκτέλεση
Χτυπάτε τα αυγά με τη ζάχαρη μέχρι ν' αφρατέψουν, ρίχνετε την κρέμα γάλακτος και χτυπάτε για 1 λεπτό. Έπειτα προσθέτετε το ξύσμα λεμονιού. Στο μεταξύ έχετε κοσκινίσει το αλεύρι, το μπέικιν και το κακάο και τα ρίχνετε και αυτά το μείγμα. Στο τέλος προσθέτετε το λιωμένο βούτυρο.


Σε ένα ταψάκι τοποθετείτε αλουμινόχαρτο και πάνω του απλώνετε καλά το μείγμα. Το στρώνετε ώστε να έχει παντού το ίδιο πάχος.
Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 12-15 λεπτά.
Αφού ψηθεί, το αφήνετε να κρυώσει και ετοιμάζετε την γέμιση.




Χτυπάτε το βούτυρο με την άχνη για αρκετή ώρα μέχρι να γίνουν ένα λείο μείγμα. Ρίχνετε έπειτα το χυμό λεμονιού και τέλος την μαρμελάδα (μπορείτε να την κοσκινίστε για να μην έχει σποράκια). Εάν θέλετε να δώσετε ένταση στο χρώμα της κρέμας, ρίξτε 3-4 σταγόνες κόκκινου χρώματος ζαχαροπλαστικής.


Τοποθετείτε το παντεσπάνι σε μια επιφάνεια και με κουπάτ το κόβετε σε μικρές καρδιές, πάνω στις οποίες απλώνετε την κρέμα.
Στο τέλος τις πασπαλίζετε με λίγη άχνη.





 Έτοιμες οι καρδιές. Η γεύση τους είναι μεν γλυκιά (θα μπορούσατε να βάλετε και λιγότερη άχνη στη γέμιση) αλλά και λιγάκι ξινή, λόγω του λεμονιού και του βατόμουρου.
Φτιάξτε τις για να ευχαριστήσετε ανθρώπους που σας είναι σημαντικοί!





Μέρες που είναι, κέρδισα κι ένα αγαπησιάρικο βραβείο από την Ελπίδα και το blog της 2 boys and Hope.


Ελπίδα σ΄ευχαριστώ πολύ!
Εύχομαι σε όλους μας μια ήσυχη εβδομάδα, χωρίς φοβερές ανατροπές...









Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 







31 σχόλια:

  1. Λιτσάκι μου,είναι πολύ όμορφες οι μικρές καρδούλες!!Και εύκολη η συνταγή....αν βρώ χρόνο θα τις ετοιμάσω!Καλή εβδομάδα και σε σένα από αύριο,πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά οι καρδιές σου έγιναν υπέροχες...τρέχουν τα σάλια μου...καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι υπεροχααααα!!!!και ωραιες φωτογραφιες βγαζεις ρε παιδι μου,γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες καρδιές πανέμορφες, νόστιμες, λατρεμένες!
    Εύγε FraouLitsa μου...και σχεδόν συμπέσαμε...:)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Φραουλίτσα μου πολύ λαχταριστές οι καρδούλες σου!Κι εγώ κάνω αγιοβαλεντινίστικα πειράματα....
    Προσεχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο εμφανιση σκιζουν!!!!!Το γλυκοξινο με κανει καπως αν αλλαξω την μαρμελαδα με φραουλα τι λες?????Ευχαριστουμε πολυ για την ιδεα!!!!Να που ξεκινησες κι εσυ και με γλυκο τροπο!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Listaki eisai kallitexnis !!! bravo Christina P. Mainz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαχταριστές λαχταριστές.Καλή μας όρεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΠΑΣΕΣ; ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΝΕ!!!!!!ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ....ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΕΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ουάου....τέλειες!!! Τι καταπληκτική ιδέα baby!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνονται υπέροχες οι φραουλένιες σοκολατοκαρδιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόλις με πήρε χαμπάρι η μικρή πριγκίπισσα και λέει: "Μαμά, πότε θα μου τις φτιάξεις;"
    Πρέπει να σου πω ότι γλυκό με ξινό μ' αρέσει τρελά!!! Χίλια μπράβο Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια γλύκα οι καρδούλες! Να'χα λίγες για τον πρωινό καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφες καρδούλες!!!!!! Θέλω κι εγώ λίγες μπορώ να έχω; Μπράβο τέλειες καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!ΑΧ!!!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ 5-6 ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βλέπω τα υλικά για το παντεσπάνι λέω χμμμ ωραία ελαφρυ γλυκό! Βλέπω μετά τη γέμιση και αναφωνω καταστροφήηη! γλυκειά καταστροφή όμως! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!
    ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ
    http://www.apinkdreamer.blogspot.com/
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μμμμμμ!! Τέλειες η καρδιές σου Λίτσα μου!!!! Αλήθεια, γνωρίζεις για την συνάντηση που οργανώνει η Amaryllis εεεεε;;;;; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ γλυκές -κυριολεκτικά και μεταφορικά- καρδούλες! Πλησιάζει και η ημέρα του αγίου Βαλεντίνου, οπότε είναι μια καλή πρόταση για όσους θέλουν να γιορτάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mιαμμμ!!!Τι νόστιμες που δείχνουν!!!Συγχαρητηρια για το βραβειάκι σου!Να το χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λίτσα, μου τρέχουν τα σάλια! Φαίνονται υπέροχες οι καρδούλες σου και γιατί, μα γιατί να μην είμαι γειτόνισσά σου; χαχαχα Θα τις φτιάξω κι εγώ όταν βρω χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λιτσάκι μου οι καρδούλες σου είναι σκέτες γλύκα!!!!!!!!!!!!!

    Καλή βδομάδα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Λίτσα. Αν οι καρδούλες σου είναι τόσο νόστιμες όσο φαίνονται, μπορώ να σου δώσω την παραγγελία μου για τις 14/02 από σήμερα; Μην σε αγχώσω τελευταία στιγμή! Χι, χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλως το κοριτσι..που μας σκορπα παντου καρδιες..πω πω..ζηλεψα..θα τις κανω Λιτσακι..με γεια το βραβειο γλυκια μου..νασαι καλα..♥♥♥♥♥καλη βδομαδα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γλυκόξινες καρδούλες? Λες ρε Φραουλίτσα να δοκιμάσω? Κοίταξε, το παντεσπάνι δε μ΄αρέσει και πολύ, αλλά η γέμιση νομίζω θα με ανταμείψει, γιατί έχω τρέλα με το συνδυασμό βατόμουρου με λεμόνι με πεθαίνει σου λέω !! Thanks for the recipe !!
    Καλή εβδομάδα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι υπεροχες που δειχνουν οι γλυκοκαρδουλες σου!!! και η μαρμελαδα βατομουρο ειναι απο τις αγαπημενες μου!!! Σλουρπ!!! Σιγουρα δεν μπορεις να φας μονο μια! χαχαχα!!! Καλημερα Φραουλιτσα μου γλυκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτές τις καρδούλες, τις θέλωωωω..
    Το σ/κ..θα τις δοκιμάσω!!
    thanx for sharing darling!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. λαχταριστες και πανεμορφες! σε ευχαριστω πολυ για τη συμμετοχη σου! αν θες γραψε πως ειναι για το διαγωνισμο!
    καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!