Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ας μιλήσουμε για μουσική


Κυκλοφορεί ένα μουσικό βραβείο, το οποίο εγώ παρέλαβα από την Myrto και την Stone.
Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!


Το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να αναφέρω 5 αγαπημένα μου τραγούδια... Σας φαίνεται εύκολο; 
Ε λοιπόν, είναι πολύ δύσκολο!! Ποιο να ξεχωρίσω; Είναι τόσα... κι άλλα τόσα που ξεχνάω! Ελληνικά, ξένα, τα πάντα!
Αγαπώ την  μουσική και ακούω τα πάντα (σχεδόν).
Κατάφερα να ξεχωρίσω αυτά που μου είναι σημαντικά , γιατί όταν τα ακούω δεν θέλω να μου μιλάει κανείς, γιατί τα ακούω με την ένταση στο τέρμα, γιατί μιλούν στην ψυχή μου, το καθένα για διαφορετικούς λόγους και τέλος, γιατί μου θυμίζουν ανθρώπους και καταστάσεις!
Πάμε λοιπόν:

- The Quest - Bryan Cristopher
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά που το άκουσα, πριν 2,5 χρόνια, καθισμένη στον καναπέ μου και βλέποντας Grey's Anatomy. 
Το είχα παντού, στο κινητό, στον υπολογιστή, στο αμάξι, ΠΑΝΤΟΥ!
Ξετρελάθηκα, είναι από τα πολύ αγαπημένα μου, λατρεύω την μουσική του!
Αγαπημένος στίχος:
"I' ve said goodbye to all my troubles
'cause now I've found my place to go"


- Supreme - Robbie Williams
Το άκουγα στη διαπασών καθ' όλη τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων!
Οι λόγοι... αυτονόητοι για όσους γνωρίζουν το τραγούδι!
Αγαπημένος στίχος και ποιον να πρωτοδιαλέξω...:
"Turn down the lovesongs that you hear
'cause you can't avoid the sentiment
that echoes in your ear"


- Qualcosa di grande - Lunapop
Δεν θα μπορούσα να μην συμπεριλάβω ένα ιταλικό! Λατρεύω την ιταλική μουσική και τη Ιταλία γενικότερα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να διαλέξω, γιατί είναι άπειρα του Eros, της Giusy Ferreri, του Tiziano Ferro κλπ
Αυτό το άκουσα για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2000, σ΄ένα χωριό της Σικελίας, στο οποίο είχαμε βρεθεί με τα κορίτσια (συμφοιτήτριες και κολλητές από τότε), ώστε να παρακολουθήσουμε κάποια μαθήματα του μεταπτυχιακού μας. Ένα καλοκαίρι αλλιώτικο, υπέροχο, συναρπαστικό.
Όλες αυτές οι υπέροχες αναμνήσεις επανέρχονται στο άκουσμα αυτού του τραγουδιού! 
Οι στίχοι υπέροχοι...
(Αν δεν παίζει, πατήστε εδώ http://www.youtube.com/watch?v=tYWNUuEHl7Q)



- Η Τίγρης - Ψαραντώνης
Αυτό το τραγούδι το αγαπώ γιατί το ακούμε συχνά με τον Ανδρέα και πέφτει πολλή ανάλυση! 
Την πρώτη φορά που το άκουσα κατάλαβα τα μισά από αυτά που έλεγε ο Ψαραντώνης, λόγω προφοράς και χροιάς. 
Με εκφράζει. 
Όλοι έχουμε μια τίγρη μέσα μας κι εγώ καθημερινά παλεύω με τη δική μου τίγρη...
Αγαπημένος στίχος (αν και είναι ένα ολόκληρο αριστούργημα):
"Έχει τα δόντια στην καρδιά,
τα νύχια στο μυαλό μου
κι εγώ για το καλό μου,
για 'κείνη πολεμώ"


- Χειμωνανθός - Γιάννης Χαρούλης
Συγκλονίστηκα όταν το άκουσα πρώτη φορά...
Η μελωδία, τα λόγια, η φωνή του Χαρούλη...
Το άκουγα τόσο πολύ, που όταν ο Φαίδωνας ήταν 2,5 χρονών, σιγοτραγουδούσε το ρεφρέν!!
Δεν φαντάστηκα ποτέ, ότι το τραγούδι αυτό θα με σημαδέψει για πάντα πριν μήνες...
Αγαπημένος στίχος: 
"τη λύπη την κατοίκισα σε νύχτα και σε μέρα, 
σ' αφήνω στον αέρα, για να σε βρω στο φως..."


Τη σκυτάλη δίνω σε:
Dee Dee http://katkag.blogspot.com/
Vailie http://vailie-in-escapeland.blogspot.com
Lyriel http://spittingdragon.blogspot.com/
Tzeni http://jennysdreamylife.blogspot.com/
MyStickland http://mystickland.blogspot.com/
Theano http://mammy-on-line.blogspot.com/
Marianna http://artinlovemarianna.blogspot.com/
Σοφία http://shareyourlikes.wordpress.com/
Ανθομέλι http://anthomeli.blogspot.com/
Λαμπρούκα http://lamproukam.blogspot.com/
Αναστασία http://modernanastasia.blogspot.com/

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

20 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ για την σκυτάλι των βραβείων!!! Η αλήθεια είναι ότι στα ξένα συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά το The Quest είναι και μένα από τα αγαπημένα μου. Ομολογώ ότι τα ελληνικά δεν τα ήξερα. Θα τα ακούσω όμως αναλυτικά γιατί για να σου αρέσουν μάλλον αξίζουν τον κόπο. Καλημέρα και φιλιάααααααα!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα οσα επελεξες μου αρεσουν παρα πολυ, μα περισσοτερο απο ολα ο Χειμωνανθος που ειχα παθει κι εγω παρακρουση οταν το ακουσα πρωτη φορα. Ηταν πριν 2-3 χρονια σε μια φιλη μπλογκερ και το ειχα κατεβασει και το ακουγα οοοοοολη μερα :):):) Με αυτο το τραγουδι γνωρισα και τον Χαρουλη.

    Ευχαριστω πολυ για την προσκληση. Εννοειεται οτι θα παιξω. Τρελλαινομαι για παιχνιδακια :):)

    καλο μεσημερακι Λιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!
    Ο ΦΑΙΔΩΝ ΚΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι όλα όμορφα, το 1ο μου αρέσει ιδιαίτερα..εγώ πάλι δεν ξέρω να βάζω βίντεο με μουσική και δεν ..έπαιξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα τα τραγούδια που διάλεξες είναι εσύ!! Εσύ ο τίγρης, εσύ supreme, μα πάνω από όλα εσύ ο Χειμωνανθός.... "You've found your place to go"...τα αγαπάω γιατί τα αγαπάς...ακόμη και το Ιταλικό που δεν το ξέρω και το ακούγατε στην ..."εξοχή του"...φιλιά μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο γλυκό μου κορίτσι...αξίζεις περισσότερα!! το 1ο τραγούδι, μου αρέσει ιδιαίτερα!!Φιλάκια πολλά και περαστικά σας,για άλλη μια φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ!!Έχω ήδη κάνει σχετική ανάρτηση!!
    (ωραία τα τραγούδια,που διάλεξες<3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία τα τραγούδια που επέλεξες Λιτσάκι!!
    Για τον χειμωνανθό ήμουν σίγουρη!! Κάπου το είχες αναφέρει ή μπορεί και η Κατερίνα(δεν θυμάμαι ακριβώς).
    Είναι και δικό μου αγαπημένο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίες οι μουσικές σου επιλογές Λίτσα μου και συγχαρητήρια για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία! Ο Χειμωνανθός είναι τέλειος..όταν βγήκε αγόρασα το cd στα τυφλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λιτσάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για αυτό το βραβείο!!Νομίζω ότι και μέσα από την μουσική μπορούμε να γνωρίσουμε περισσότερο ο ένας τον άλλον και αυτό μας φέρνει ακόμα πιο κοντά!!
    Πολύ όμορφα τα τραγούδια σου αλλά ο Χαρούλης...ένα σκαλοπάτι παραπάνω!!!Σε φιλώ γλυκά και θα παίξω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειμαι σιγουρη οτι ολα ιναι πολυ γνωστα τραγουδια αλλα αυτη τη στιγμη αναγνωριζω μονο το τελευταιο και μ αρεσει πολυ.. θα επιστρεψω ξανα για να τα ακουσω και να τα απολαυσω.. καλο βραδυ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελευταιο απο σενα το ειχα μαθει εγω. Πανε δυο χρονια που το ειχες κανει αναρτηση ή παραπανω; :)

      Διαγραφή
  13. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου Λίτσα ! Πολύ όμορφα τα τραγούδια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για το βραβειάκι, είναι το πρώτο μου! :)) Ωραία τραγούδια και είναι πάντα τόσο δύσκολο να ξεχωρίσεις τα αγαπημένα! Να κρατάς στην καρδούλα σου όλες αυτές τις αναμνήσεις γιατί είμαι σίγουρη ότι κάθε φορά που το μυαλό ταξιδέυει το πρόσωπό σου λάμπει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι κριμα Λιτσακι που δεν έχω ηχεία στο γραφείο, στο τερμα θα τα εβαζα, με τετοια τραγουδια που μας εβαλες!

    Ευχαριστω για την σκυτάλη Φιλάκιαααααααα...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τραγούδια!!!!το τελευταίο όμως.....το καλυτερό μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή σήμερα! 'Ενα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς Λίτσα μου για το μουσικό βραβείο που μου χάρισες. Είναι το πρώτο μου στον ελάχιστο χρόνο που μπλογκ-άρω και μου έδωσες πολύ μεγάλη χαρά. Τώρα βέβαια έχω αρχίσει και ψάχνω τα cd μου για να καταλήξω στα 5 αγαπημένα μου τραγούδια. Υπόσχομαι αύριο πρωί πρωί να έχω έτοιμη την ανάρτησή μου. Οι επιλογές σου είναι σούπερ, αλλά ο "Χειμωνανθός" για μένα είναι ΤΟ κορυφαίο. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίτσα !! Τώρα το είδα !! Σ' ευχαριστώ πολύ αγάπη μου, το έχω βάλει το βραβειάκι
    ήδη, αλλά επειδή δεν είχα πολλά κέφια, έβαλα μόνο ένα τραγούδι ;)
    Τα τραγούδια αυτά που διάλεξες είναι νομίζω χαρακτηριστικά δικά σου,
    εμένα μου άρεσε περισσότερο το πρώτο και το δεύτερο. Τα κρητικά μου αρέσουν πολύ
    όταν κάθομαι και τρώω και πίνω, γουστάρω πολύ, μερακλώνω !
    Σ' ευχαριστώ και πάλι που με σκέφτηκες :))
    Κάτσε πάω και παραπάνω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!