Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ο πάγκος της κουζίνας

Όταν μετακομίσαμε, πριν 1,5 χρόνο, σ΄αυτό το σπίτι, ήμασταν πολύ χαρούμενοι γιατί επιτέλους θα είχαμε μεγάλη κουζίνα.
Του Ανδρέα του αρέσει να μαγειρεύει, εγώ λατρεύω να φτιάχνω γλυκά και γενικά η κουζίνα είναι ο χώρος που όλοι μας περνάμε πολλές ώρες της ημέρας.
Κοινή μας απόφαση ήταν ότι δεν θέλαμε τραπέζι στην κουζίνα, αλλά έναν πάγκο ο οποίος θα έχει πολλαπλές χρήσεις. Να τρώμε εκεί, να είναι λειτουργικός για την παρασκευή γλυκών και φαγητών, να έχει αποθηκευτικό χώρο και τελικά να χωρίζει την κουζίνα από το καθιστικό.
Ψάξαμε παντού. Τίποτα δεν ήταν στα μέτρα που το θέλαμε, δεν είχε τα χρώματα που θέλαμε και κυρίως την τιμή που θέλαμε!
Τι μας έμενε λοιπόν; Να τον φτιάξουμε μόνοι μας.
Καταλήξαμε στο Leroy Merlin, στο οποίο βρήκαμε όσα ψάχναμε.
Διαλέξαμε έναν πάγκο σε χρώμα και σχέδιο του γούστου μας (έπρεπε να ταιριάζει και με την υπόλοιπη κουζίνα), ειδικός (μοριοσανίδα), ανθεκτικός σε χτυπήματα, κοψίματα,  υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία. 
Ζητήσαμε να μας τον κόψουν στα μέτρα που τον θέλαμε (0,64x1,20 μ), διαλέξαμε τα πιο απλά και ουδέτερα ντουλάπια (λευκά), χερούλια, πόδια κλπ και ο Ανδρέας τον "έδεσε" μόνος του στο σπίτι.





Στην αρχή ήμασταν προβληματισμένοι, κυρίως για τα παιδιά. Τελικά αποδείχτηκε πολύ βολικός, ο Φαίδωνας απολαμβάνει να κάθεται στο ψηλό σκαμπό!


Ο πάγκος έχει γίνει το αγαπημένο μας σημείο. 
Σημείο εστίασης, δημιουργικότητας, μελέτης, τα πάντα εκεί!




Τώρα έχω έναν νέο προβληματισμό...
Βλέπετε αυτό το δοκάρι πάνω από τον πάγκο;




Χμμμμ καιρό τώρα σκέφτομαι τι να κρεμάσω από εκεί... Κάτι όμορφο, διακοσμητικό μεν, λειτουργικό δε.
Κάπου πηγαίνει το μυαλό μου, άλλα όλα στον καιρό τους!
Προς το παρόν σας χαιρετώ και σας στέλνω ευχές για ένα όμορφο ΣΚ!!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

31 σχόλια:

  1. Λατρεύω τους μεγάλους παγκους στην κουζίνα!! Ο δικος σας ειναι ιδανικος!!
    Οσο για το δοκάρι πολλά μπορεις να κρεμάσεις ανάλογα με την εποχή για σκεψου.... Ξεκίνα με καρδουλες τι λες?????
    Καλο Σαββατοκύριακο Λιτσάκι μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά ειναι ο πάγκος σου και απο οτι βλέπω στις φωτό ειστε πολύ ευχαριστημένοι απο τις χρήσεις του!!κι εμεις καθόμαστε πολυ στην κουζίνα κυρίως οταν εχουμε αναμενο το τζακι ! Στην κουζίνα εχουμε τραπέζι και το συνηθίσαμε εδω και τόσα χρόνια..μικρες αλλαγες κανω κι εγώ!!μας ομορφαίνουν την ζωή!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτά τα Leroy Merlin! Τα πάντα έχουν βρε παιδί μου! Μήπως να σου δίνω παραγγελείες να μου τα στέλνεις εδώ κάτω; Να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και περιμένω να δω τι σκέφτηκε πάλι το μυαλουδάκι σου να κρεμάσει στο δοκάρι της κουζίνας! Φιλάκια πολλάάάάά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εμένα μου αρέσει ο πάγκος στη κουζίνα αντί για το κλασσικό τραπέζι...έχει πολλές χρήσεις.Εγω έχω μια πολύ λειτουργική νησίδα στη κουζίνα,που μας έχει λύσει στη κυριολεξία τα χέρια.Εγω μαγειρεύω και ταυτόχρονα τσεκάρω τις ασκήσεις των παιδιών.Τρώμε το πρωινό μας ή ενα γρήγορο μεσημεριανό,πλάθουμε κουλουράκια και ακουμπάω το laptop για να τσεκάρω τα mail μου..όλα αυτά μαζί.χαχα:-)
    πολύ λειτουργικός σου λέω!!
    καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΜΟΡΦΟ και χωρις τραπεζι!
    Οσο για το δοκαρι αμέτρητες επιλογες!!
    Καρδουλες, πομ-πομ, τσιγκινα ποτιστήρια με λουλούδια, ενα παλιό παράθυρο κρεμασμένο σαν ραφι τοποθετώντας διαφορα διακοσμητικά!
    Ειμαι σίγουρη οτι κατι θα βρεις!!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ιδεες:

    1. κρεμαστα βαζακια

    2. κρεμαστη θηκη απο μπουκαλια κρασιου

    3. κρεμαστες ξυλινες παλετες

    4. σκαλα στο ταβανι!!!


    Αυτα για την ωρα :) Σου εχω εμπιστοσυνη, θα βρεις κατι ομορφο και πρακτικο!

    καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χμμμμ η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι να βάλεις ένα κουρτινόξυλο σαν αυτό http://www.ikea.gr/DefaultM.aspx?page=productview&iID=22452 (έχει και σε ατσάλι που νομίζω σου ταιριάζει περισσότερο) στη δεξιά πλευρά του δοκαριού (προς το σαλόνι) και να κρεμάσεις μια κουρτίνα 'ελαφριά' που να πιάνετε στον τοίχο.. από το κουρτινόξυλο μπορείς να κρεμάσεις και ό,τι διακοσμητικό θέλεις και αν χρειαστεί τραβάς και την κουρτίνα καμιά φορά για να μη φαίνεται η κουζίνα καρά-μπαμ..
    επίσης, αντί για κουρτίνα, ίσως θα μπορούσες να κρεμάσεις 2 μικρές (ελαφριές) γλάστρες με φυτά που 'πέφτουν' προς τα κάτω (αυτό ή το αντίστοιχό του με την στρόγγυλη βάση http://fraulitsasworld.blogspot.com/2011/09/blog-post_08.html) και 2 επίσης ελαφριά φαναράκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ουάου έχω ενθουσιαστεί με όλες αυτές τις καταπληκτικές ιδέες που διαβάζω στα σχόλια....Λοιπον κοπελιά μου πόση ακόμη δημιουργικότητα θα χωρέσει στην πανέμορφη κουζινούλα σου.Οτι υπογράφεις είναι όμορφο!! Ο πάγκος είναι ο αγαπημένος μου, πρωινός καφές στον πάγκο της κουζίνας...τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιτσα μου τον εχω κξαναδει τον παγκο σε παλιοτερη αναρτηση αλλα δεν ηξερα οτι εγινε απο εσας!Μπραβο!!!!!!Νομιζω πως κατι ετοιμαζεις????Ανυπομονω !!Ειμαι σιγουρη για την ευρηματικοτητα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσα μου..ας πω και γω..θα μου αρεσαι..ενα στρογκυλο σιδερο με αλυσιδες απο πανω για να κρεμεται..να φαινετε παλια..τρυπουλες γυρω γυρω..για να μπορεις να κρεμασεις διαφορα..παλια μπριγκακια..μικρες κατσαρολιτσες..διαφορα..καλε αν κοιταξεις τοσες πολλες ιδεες..ολες το χουμε το ντεκορ τελικα..καλα να περασεις..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η κουζίνα δυστυχώς την έχει πατήσει τώρα που την έβαλες στο μάτι. Δεν θα την αφήσεις σε χλωρό κλαρί. Και εγώ έτσι είμαι, άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μήπως φωτιστικά από αυτά που κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά; ίσως με χρώμα! Δεν ξέρω ακριβώς τον υπόλοιπο φωτισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψάχνω κι εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο, ακριβώς έναν πάγκο χώρισμα για την κουζίνα και το καθιστικό. Ο δικός σας φαίνεται πολύ λειτουργικός. Όμως να κάνω μια χαζή ερώτηση; Το ντουλάπι απο κάτω δεν ενοχλεί τα πόδια σας όταν κάθεστε; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΚΑΡΙ, ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΙΟ ΨΗΛΩΝ!!!
    ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ!!!!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρελαίνομαι για τις φωτό σου και τον τρόπο που τα παρουσιάζεις!!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία και πρακτική η λύση του πάγκου... Δημιουργεί μια αίσθηση άνεσης και χαλαρότητας... Κοπελιά δεν ξέρω τι έχεις σκοπό να κρεμάσεις από το δοκάρι, το νου σου όμως μην επηρεάσεις τη στατικότητα του σπιτιού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο πάγκος είναι must! ο δικός μας έιναι πτυσσόμενος και πολύ μου αρέσει γιατί όποτε τον μαζευω το σπίτι αλλάζει εντελώς! Φιλιά πολλά φιλενάδα! καλά είμαστε και προχωράμε! πα΄ντως μας ενοχλούν ίδια πράματα στην κουζίνα μας και κάνουμε περίπου τις ίδιες αλλαγές!!!από τη κλεισούρα είναι 'η τα μεγάλα πνέυματα συναντονται τελικά? χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφη που την έκανες την κουζίνα σου :) Και είμαι σίγουρη ότι θα την κάνεις ακόμα πιο όμορφη με ότι και αν σκέφτεσαι να κρεμάσεις σε κείνο το σημείο!!

    Να έχεις ένα πανέμορφο σκ γλυκιά μου Λίτσα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο πάγκος σου είναι φανταστικός, ειδικά το ξύλο από πάνω :)
    Οι φίλες σου έδωσαν πολύ καλές ιδέες πάντως !
    Φιλάκια Λιτσάκι **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο πάγκος σου είναι φανταστικός και λειτουργικός θα έλεγα...από ότι βλέπω δεν τον αφήνετε σε ησυχία!!!!χαχαχα!!!!καλό σκ!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οταν ο χωρος που ζουμε ειναι ζεστος και λειτουργικος ευκολα κραταει την οικογενεια ενωμενη!
    Και ο δικος σας χωρις μοιαζει να αποπνεει ζεστασια.
    Ετσι κι αλλιως επιστρεφουμε ολοι στη ζεστασια του σπιτιου με τοση οικονομικη κριση.
    Οφειλουμε να διαμορφωνουμε το χωρο μας ετσι ωστε να μας κραταει.

    φιλια πολλα

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίος ο πάγκος και πολύ βολικός φαντάζομαι!!
    Φιλιά Φραουλίτσα, να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου αρέσουν πολύ οι πάγκοι στις κουζίνες. Όσο για το τι να κρεμάσεις..μπορείς να βάλεις μια επιφάνεια και από εκεί να κρέμονται κορδέλες, λουλούδια, τσάγια κτλ. Θα το βρεις εσύ και θα το κάνεις τέλειο!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΣΟΥ.....ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ...ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΕΙΣ ΙΔΕΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είστε καλλιτέχνες και οι 2. έχετε σκεφτεί να βάλετε γυψοσανίδα με σποτάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και εγω στο σπιτι μου, οταν ξεκινησω τις αλλαγες, τα γκρεμισματα και τα λοιπα τετοιο θα βαλω, θα γκρεμισω τον τοιχο και θα βαλω παγκο με σκαμπο!

    Ευχομαι πολλες πολλες δημιουργιες πανω εκει!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εσείς φτιάξατε πάγκο στα μέτρα σας και περιμένεις απο μας να πούμε ιδέες κρεμαστού; μας δουλεύεις για να δεις αν κόβει το νιο-νιό μας,αλλά ε΄συ ήδη ξέρεις τι θα κάνεις!
    Φιλιά Κυριακάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε λοιπόν οι ιδέες σας είναι απλά καταπληκτικές! Νομίζω ότι κάποιες μπορούν να χωρέσουν σε μία κατασκευή!! Σας ευχαριστώ πολύ!!
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λιτσάκι, τέλειος ο πάγκος... η χρήση του απίθανη... και να σου πω... οι ιδέες των κοριτσιών όλες μία και μία...είμαι σίγουρη ότι θα βρεις κατι να σου κανει κλικ...και μετα θα το δούμε κ εμεις!!!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε παρακαλώ ειναι ευκολο να μου πεις το τελικό κόστος??Ειμαι σε φαση αναζητησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αν θυμάμαι καλά (έχουν περάσει 4 χρόνια βλέπεις...) μας κόστισε περίπου 180 ευρώ. Θυμάμαι ότι ήταν η οικονομικότερη λύση και είχαμε ψάξει πολύ! Μιλάμε πάντα για την ίδια περίπου ποιότητα...

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!