Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ο παλιός μου πίνακας

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και χάζευα τον αγαπημένο μου πίνακα.
Όχι δεν είναι κανένα τεράστιο έργο τέχνης, ούτε καν ακριβός. 
Βέβαια δε μου φαίνεται καθόλου εύκολος.
Τον αγόρασα πριν 3,5 χρόνια, όταν ζούσαμε ακόμη στο προηγούμενο σπίτι. 
Δεν ξέρω γιατί, αλλά με ηρεμεί. Σαν να κάθομαι εκεί, στις μεταλλικές καρέκλες με το μικρό τραπέζι, χαζεύοντας τα ήρεμα νερά της λίμνης και γύρω τόσο πράσινο και τόσα λουλούδια. Χρώμα!
Κάπου αλλού, στο παράλληλο σύμπαν!




Τώρα τον έχω τοποθετήσει στην κρεβατοκάμαρα, δεν ταιριάζει κάπου αλλού... 
Σε μια φωτεινή γωνιά. 
Κι όταν ξυπνάω τον χαζεύω και ξεχνιέμαι.




Έριξα μια ματιά και στα υπόλοιπα κάδρα του δωματίου και συνειδητοποίησα ότι έχω πολύ καιρό να προσθέσω κάτι καινούριο στη συλλογή μου, αλλά δεν πειράζει. Οι ανάγκες άλλαξαν...




Το μάτι μου στάθηκε σε αυτό και χαμογέλασα.




Δεν γιορτάζουμε τη σημερινή ημέρα. Εννοώ, όχι με γλυκά, λουλούδια, δώρα και άλλα.
Έτσι κι εγώ δεν έφτιαξα τίποτα σήμερα, έβαλα μόνο δύο κορδέλες στα μικρά κηροπήγια.




Για κάποιους εκεί έξω, ακόμη κι αυτό είναι θησαυρός.
Είναι πολυτέλεια...





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 

24 σχόλια:

  1. Μα είναι πράγματι όμορφος πίνακας! Ωραία "θολά" χρώματα και επικρατεί μία ηρεμία στο σκηνικό που στην μεταδίδει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο σπιτι μου δεν εχω πινακες ζωγραφικης. Αλλα ο δικος σου μου αρεσε παρα πολυ! Εχει ζεστα χρωματα και υπεροχο τοπιο!!!

    Ο ερωτας γιορταζεται δωρεαν Λιτσα μου. Οχι με αρκουδακια και λουλουδια απαραιτητα. Γιορταζεται στο φιλι, στην αγκαλια, σε ολα οσα ξεχειλιζουν και δεν μπορεις να συγκρατησεις. Και με τα χρονια γιορταζεται και διαφορετικα. Αν γιορταζαμε ακομα σαν εικοσαχρονα, θα σημαινε στασιμοτητα :)

    Ευχομαι να ειστε παντα ερωτευμενοι κι ευτυχισμενοι με τον αντρα σου γλυκια μου Λιτσα :)

    Καλο μεσημερακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ http://diaheiros.blogspot.com/2011/05/1999-50cm70cm.html
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΑΩ!!!!!!!
    ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ , ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΑΜΕ!
    ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΛΕΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
    ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι ταξιδιάρικος. Εμένα βέβαια μου αρέσει ιδιαιτέρως η γωνιά πάνω από το κομοδίνο σου, με τα πολλά μικρά πινακάκια. Αχ, να δω πότε θα καταφέρω να φτιάξω εγώ το δωμάτιο. Ακόμα είναι λευκοί τοίχοι και ένα κρεββάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφος πίνακας Λίτσα.Οι αληθινοί πίνακες ζωγραφικής στην Ελλάδα ήταν πάντα είδος πολυτελείας.Πιστεύω όμως πως δίνουν άλλη αίσθηση και ζεστασιά σ'ένα χώρο που δεν μπορεί να αντικατασταθεί από οποιαδήποτε άλλα διακοσμητικά ή από εκτυπώσεις.Δυστυχώς η τέχνη έγινε απρόσιτη κι απαγορευτική για πολλούς στο σύγχρονο κόσμο μας.Άλλο ένα λάθος του πολιτισμού μας που με βρίσκει αντίθετη. Προνόμιο των λίγων η απόκτηση ενός πίνακα που τις περισσότερες φορές μπορεί και να μη αξίζει.Απίστευτο marketing κι εδώ με θύμα την ίδια την τέχνη.Μονοπώλησα το θέμα και ζητώ συγγνώμη αλλά έχω μια ευαισθησία σ'αυτό και τη δική μου άποψη πως η τέχνη δεν πρέπει να είναι ακριβή για να μπορεί να φτάνει παντού.Επιστρέφω λέγοντας πως μου αρέσει το δωμάτιό σου,έχει φως κι άποψη.Να'στε καλά και να γιορτάζεται την κάθε σας στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποιος δεν θα ηθελε να βρίσκετε σε αυτη την μαγικη βεράντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίτσα έχεις δίκιο ό πίνακας εινα πολύ όμορφος!!μ'αρέσουν οι ζωγραφικες λεπτομέρειες στην κορνίζα!!!καταπληκτικά τα χρωματα του!!!!Όμως θαύμασα και την διακόμηση του τοίχου αλλα και το υπέροχο κάλλυμα στο κρεβάτι σου!!!Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες εικόνες....όμορφες γωνιές που σε ταξιδεύουν....να είστε πάντα ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο έρωτας γιορτάζει κάθε μέρα και γίνεται ιδιαίτερος από τις μικρές λεπτομέρειες που προσθέτουμε σε κάθε κίνηση που κάνουμε για να τον εκφράσουμε.
    Όντως πολύ χαλαρωτικός ο πίνακας σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα πραγματάκια που σε κάνουν να χαμογελάς...οι μικρές ομορφιές που αλλάζουν τη ζωή μας...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρομαντικη ψυχη..που βγαζεις πανεμορφες νοτες αγαπης..με μια κινηση..το εκανες ομορφο..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Λιτσάκι..σήμερα είναι μια μέρα που μπορείς να μοιράζεις ανενόχλητα φιλάκια και αγκαλιές τριγύρω, χωρίς να σε κοιτάζουν σαν τρελή!!χαχα..
    Σου στέλνω μια αγκαλιά και ενα φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Love is a symbol of eternity. It wipes out all sense of time, destroying all memory of a beginning and all fear of an end. ~Author Unknown

    Happy Valentine's Day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και ο πίνακας ωραίος και το κουβερλί ωραίο...χρόνια πολλά Λίτσα....σήμερα και όλο το χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ Σ'ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΠΙΝΑΚΑ !!!ΕΚΕΙ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιτσάκι μου καλό, όντως αυτός ο πίνακας σε ηρεμεί και σε ταξιδεύει κάπου αλλού, που δεν σκέφτεσαι στενόχωρα πράγματα!
    Τα κηροπηγιάκια σου έγιναν κουκλίστικα με την κορδελίτσα! Είπαμε ... "Μικρά πράγματα που χαρίζουν στιγμές ευτυχίας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικα χρειαζομαστε τεοια χρωματα Λιτσα μου για να ξεχνιομαστε!!!Τελικα η ευτυχια ειναι γυρωμας,διπλα μας σε πολυ απλα πραγματα!Ενας πινακας,ενα χαδι,ενα χαμογελο,μια αγκαλια ,ενα φιλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να! κι εγώ σε ένα τέτοιο μέρος θέλω να βρεθώ. Φαίνεται τόσο νεραϊδένιο και ήρεμο αυτό το σκηνικό. Πραγματικά έχω λατρέψει το σπίτι σου. Οι γωνίτσες του είναι πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειναι να μην τον χαζευεις? Ειναι απο ονειρο βγαλμενος.....
    Κι εγω θα καθομουν εκει διπλα σε αυτη την γαληνια λιμνη..... Υπεροχα χρωματα!
    Εχει φοβερη αυρα.....
    Σε ευχαριστω που το μοιραστηκες μαζι μου!
    Τα κηροπηγιακια σου εγιναν πολυ χαριτωμενα με τις κορδελιτσες!
    Για ολους εμας που δεν γιορταζουμε σημερα, μα ολο τον χρονο.... :Happy Valentine's year!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γαρουφαλιτσα μου γλυκειά, εγω θα επικεντρωθω στο τραπεζακι του πινακα..αχ και να καθομουν εκει..ονειρεμενο...
    οσο για την κορδελιτσα εκανε την διαφορα,λιτα μα τοσο αληθινα..
    μπραβο ευτυχισμενοι να ειστε παντα!σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο πίνακας έχει υπέροχα ζεστά χρώματα!!! Σε ταξιδεύουν πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!