Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Κούρα ομορφιάς

Πάντα λάτρευα το μπάνιο!
Την ιδέα μιας γεμάτης με ζεστό (καυτό) νερό μπανιέρας, με αφρούς, σαπουνάδες, άλατα, scrubs, peelings και ωραίες μυρωδιές.
Θυμάμαι παλιότερα γέμιζα την μπανιέρα μία φορά την εβδομάδα. Είχα καθορίσει μία μέρα ως την "ημέρα της μπανιέρας", μέσα στην οποία μούλιαζα με τις ώρες! Νομίζω πως ήταν η Παρασκευή... Που να θυμάμαι; Τώρα αυτά είναι αστεία πράγματα! Μόνο γρήγορα ντουζάκια και αυτά... μεταμεσονύχτια!
Άλατα όμως αγοράζω ακόμη! Και πέρλες και σαπούνια και περίεργα αφρόλουτρα! Τρελαίνομαι! Έχω μια σακούλα γεμάτη από δαύτα, η οποία δεν αδειάζει ποτέ χεχε και κλαψ κλαψ... Ευτυχώς δεν έχουν ημερομηνία λήξης.
Κάθε που την ανοίγω μοσχοβολάει όλο το μπάνιο. Άλατα με χειμωνιάτικο άρωμα, με χριστουγεννιάτικο, με ανοιξιάτικο, άρωμα πορτοκαλιού, τριαντάφυλλου, ότι μπορείτε να φανταστείτε!






Μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω και τα αρώματα!


Προχθές χαζεύοντας στο internet, έπεσα επάνω σε αυτήν την εικόνα και κατ' επέκταση σε αυτήν τη σελίδα http://thebeautydepartment.com/2011/05/kitchen-beautician/



Όπως πολύ σωστά αναφέρει, έρχεται η άνοιξη και πρέπει να περιποιηθούμε το δέρμα μας. Δέρμα βέβαια, δεν είναι μόνο αυτό του προσώπου, αλλά και του σώματος.
Ορίστε λοιπόν μια πανεύκολη συνταγή για body scrub, την οποία φυσικά δοκίμασα:


5 κουταλιές της σούπας αλάτι
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
1 λεμόνι


Η διαδικασία απλή:
Σε ένα μπολ αναμιγνύετε το αλάτι με το ελαιόλαδο και έπειτα στύβετε από πάνω το λεμόνι και το κάνετε τόσο αραιό, ώστε να μπορείτε να το απλώσετε.




Έτοιμο. Πανεύκολο και αποτελεσματικό! 
Φανταστείτε επίσης, πόσο όμορφα θα μυρίσει το μπάνιο σας από το άρωμα του λεμονιού!
Αξίζει να το δοκιμάσετε!
Αν πάλι θέλετε κάτι για το πρόσωπό σας, φτιάξτε αυτό το peeling (κλικ), για το οποίο σας είχα γράψει παλαιότερα.


Καλό μήνα με περισσότερη φροντίδα!!


Υ.Γ. μετά από ένα σύντομο γκάλοπ απενεργοποίησα την μουσική. 
Κάτω δεξιά ωστόσο, βρίσκεται το γκατζετάκι σε σχήμα κινητού, όπου μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μόνοι σας. Η επιλογή δική σας!
Φιλιά
Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

28 σχόλια:

  1. Λιτσάκι μου φοβερές φωτογραφίες νομίζεις οτι βρίσκεται ακριβώς διπλα σε αυτά τα χρωματιστά κουταλάκια απο μοσχοβολιστα άλατα.........


    Οσο για την συνταγούλα θα την δοκιμάσω πολύ συντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ...το μπάνιο!! Ωραίο πράγμα.Πανέμορφες εικόνες με όλα αυτά τα άλατα...και το peeling θα το δοκιμάσω μιας κι είναι πανεύκολο!!! Μου φαίνεται θα πάω να μουλιάσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι πρέπει πάλι να βρεις μια μέρα,μια ώρα να αφιερώσεις σ'αυτό που τόσο σου αρέσει.
    Ακόμα κι αν είναι μεταμεσονύκτιο!
    Θα είναι το ίδιο απολαυστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμμμμμμ......ακούγεται τέλειο! Λατρεύω οτιδήποτε έχει να κάνει με λεμόνι! Θα το δοκιμάσω...ελπίζω! χαχα γιατί όλο έτσι λέω και όλο τα ξεχνάω... Δεν θα με προδίδει στο γραφείο λοιπόν, η μουσική!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίτσα μου μάζευα και εγώ παλιότερα άλατα και σαπουνάκια τα λυπόμουν όμως και δεν τα χρησιμοποιούσα οπότε έκοψα την συνήθεια.Φτιάχνω όμως κρεμούλες και peelings οπότε θα δοκιμάσω και αυτήν.
    Για τη μουσική καλά έκανες γιατί μην ξεχνάς έχουμε και νινάκια που κοιμούνται νωρίς και την ώρα που εμείς σερφάρουμε στα κλεφτά και σε απόλυτη ησυχία!Πάντως μπράβο για το μεταμεσονύκτιο κουράγιο σου εγώ ....δεν μόνο νωρίς το βραδάκι δεν αντέχω για πιο αργά να κάνω τα beaute μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ παλιές καλές στιγμές! και εγώ κάποτε είχα μία μέρα την εβδομάδα μόνο για μένα, τώρα στα γρήγορα ντους και όσο πιο αργά γίνεται! Ελπίζω να καταφέρεις πάλι να έχεις μία φορά την εβδομάδα γιαυτό που σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα ΔΕΝ τρώγονται!
    Οι μαύρες πέρλες σαν χαβιάρι μοιάζουν, το καθημερινό μου! :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε πάλι,

    Καλό Μήνα Φλεβάρη FraouLitsa μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφη συνηθεια! Καποτε...καποτε εκανα κι εγω beaute οχι συστηματικα,μα αργα και απολαυστικα σιγουρα! Τωρα, εχω σχεδον μηδενισει τα κοντερ! Εγω και το μπιπ-μπιπ που κυνηγαει το κογιοτ! Μεχρι να με δεις να μπαινω στη μπανιερα, εχω βγει κιολας! (ε,καλα!που λεει ο λογος βρε αδερφε...πλενομαι κιολας!χαχα)
    Κοιτωντας τις φωτο νομιζα οτι τα μυριζα και μου ερχοταν να τα φαω! Τελεια φαινονται....
    φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aχ..μακάρι να ήμουν στο σπίτι να γέμιζα τη μπανιέρα μου και να ξέχναγα να βγω...αλλά δυστηχώς είμαι-ακόμα-στη δουλειά και κρυώνω..μπρρρ..
    καλά έκανες και απενεργοποιήσες τη μουσική!(τώρα θα μπορώ να σε ''τσεκάρω'' και απο τη δουλειά-κρυφά- και να μη με παίρνει χαμπάρι κανείς..χεχε :-)
    bye..<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σνιφ κλαψ, θα μου λειψει να ακουω μουσικουλα με το που μπαινω στη σελιδα σου :)

    Με αυτα δεν ειχα ποτε ιδιαιτερη τρελλα. Οχι οτι δεν με πιανει κι εμενα καμια φορα μανια για λιγη παραπανω περιποιηση. Ειναι ομως τοσο σπανια που δεν αξιζει να συζητηθει καν :):):)
    Ευκολη συνταγη μας εδωσες παντως, ισως την δοκιμασω :):)

    Πες μου οτι τα κουταλακια ειναι τα χρυσα ματ απο το Zara Home ;; :):)

    καλο μηναααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα φιλενάδα!! ωραία περιέγραψες τη σκηνή του μπάνιου ξέχασες όμως το ποτήρι με το κρασί!! ευκολο είναι το body scrub πάω να το φτιάξω!! σε φιλώωωωωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεμισμα μπανιέρας; Ακούγεται σαν μακρινό όνειρο...Σχεδόν μυρίζω τα άλατα όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μηνα Λιτσακι!Χαλαρωση μας προτεινεις αλλα δε μας λές και την ωρα..χαχαχα
    Πολύ ωραια σκέψη και πρεπει επιτελους να βρουμε μιση ωρα να περιποιηθουμε τον εαυτό μας λίγο περισσότερο απ'ότι συνηθως!!!Η μπανιερα μας ειναι εντελως αχρησιμοποιητη, η δε ντουζιερα εχει παλιωσει προ πολλού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κοριτσι ομορφο..καλο μηνα..μας χαλαρωσες..με τις μυρωδιες..νασαι καλα..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. άλατα βάζω κι εγώ... κεράκια... ένα ποτήρι κρασί... κλείνω τα μάτια και ηρεμώ!!!!!!

    φιλάκιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΛΙΓΚ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΣΤΑΝΗ ΚΑΙ ΒΑΝΙΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΔ ..ΚΑΙ ΑΛΑΤΑ ΜΠΑΝΙΟΥ ΜΕ ΧΟΝΔΡΟ ΑΛΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡ ΜΕΣΑ ΕΛΑΙΟ ΛΕΝΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕ ΛΕΒΑΝΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλό μήνα !!!!
    τέλειο απίστευτα οικονομικό και μοσχοβολάει...
    σ ευχαριστουμε που το μοιράστηκες ....
    πολύ ωραίες φωτο θα στο λεω παντα
    φιλιαααα
    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λίτσα μου, μας μεράκλωσες με τα αρώματά σου!!! Λατρεύω τα scrub, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε, σήμερα κιόλας!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απ'ότι βλέπω όλες οι μανούλες κάνουμε μπάνιο express, ε! Πρέπει να καθιερώσουμε την ημέρα της μπανιέρας..σαν να το μυρίζω το λεμονο-scrub..θα είναι τέλειο και αποτελεσματικό!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λιτσάκι μου κάνε και κανένα αφρόλουτρο και για μένα γιατί εγώ δεν το 'χω σου λέω, δεν το 'χω ... Το scrub όμως θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ κάνω σπιτικό peeling με καστανή ζάχαρη και ελαιόλαδο!! Αλλά θα το δοκιμάσω και αυτό!! Έτσι για αλλαγή!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όπως τα λες είναι... μια φορά και έναν καιρό κάναμε αφρόλουτρα περιποιημένα, με τα κεράκια μας, το κρασάκι μας, τη μουσική μας! Και νιώθαμε υπέροχα! Τώρα μπαίνω στο μπάνιο τρέχοντας και σε 15' είμαι πανέτοιμη! :)
    Ωραίο το scrub... θα το δοκιμάσω, φαίνεται και πολύ εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΧ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλο ακουγεται το scrub που μας προτεινεις θα το δοκιμασω !!!ευχαριστωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι ωραία κεράκια, άλατα, λαδάκια, μουσικούλα και βιβλίο....ναι έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως έστω και μία φορά θα το ξανακάνω στο μέλλον...
    και κρατώ τις υποσχέσεις μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!