Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Μπόρα είναι θα περάσει

Η πραγματική μπόρα θα περάσει σίγουρα!
Για την μεταφορική φοβάμαι...


Έξω έχει μια μαυρίλα, που πάει με τη διάθεση!
Βρέχει ασταμάτητα από εχθές, ο αέρας λυσσομανά και το κρύο βαστάει γερά.



Αυτή τη στιγμή ρίχνει χιονόνερο και το ακούω που χτυπά στο τζάμι. 
Τι όμορφος ήχος!




Τη νύχτα σχεδόν δεν κλείσαμε μάτι. Από τη μια ο Φαίδωνας και το πονεμένο του αυτί, από την άλλη το ρεύμα που έπεφτε διαρκώς. Ο Φαίδωνας φοβότανε και με φώναζε συνεχώς στο δωμάτιό του.
Βρέθηκα γύρω στις 4:30 τα ξημερώματα και μέσα στα σκοτάδια να ψάχνω για φακό. Μόνο έτσι καταφέραμε να κλείσουμε μάτι.


Όχι δεν σας γράφω για να σας μαυρίσω τη ψυχή, το αντίθετο μάλιστα.
Δεν είμαι ειδική σε θέματα ψυχολογίας, αλλά κρίνοντας πάντα από τον εαυτό μου, σας γράφω αυτά που συνήθως μου κάνουν καλό.
Όπου κι αν βρίσκεστε κάντε κάτι που αγαπάτε και σας ανεβάζει τη διάθεση. 
Ακούστε μουσική, δυνατά ή χαμηλά, κρυφά ή φανερά, με ακουστικά ή χωρίς - όπως σας αρέσει, φάτε κάτι που ζηλεύετε καιρό τώρα (δίαιτα από βδομάδα), πιείτε ένα απολαυστικό καφεδάκι ή άλλο ρόφημα, διαβάστε το βιβλίο που έχετε αφήσει στην άκρη ή απλώς ξεφυλλίστε ένα περιοδικό. Αν είστε συνεχώς σπίτι κι έχετε μπουχτίσει, βγείτε μια βόλτα. Το κρύο και η βροχή κάνουν καλό και για αλλαγή πιείτε τον πρωινό σας καφέ έξω. Αφήστε τους άλλους να σας περιποιηθούν. Σίγουρα το αξίζετε...


Εγώ πάντως ξεκίνησα από τον ζεστό, απολαυστικό καφέ, έστω και στο σπίτι.




Σας φιλώ και σας καλημερίζω!


Haha, I needed this today.

Litsa
Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

41 σχόλια:

  1. Λιτσάκι μου να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!

    Εγώ και η μικρή γίναμε παπάκια μέχρι να πάμε στο σχολείο και να μην πω για το κρύο που φάγαμε άστα να πάνε...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, κι εγώ σπίτι (δουλειά μετά τις 5 για σήμερα). Καθομαι δίπλα στο τζάκι, τρώω κουλουράκια πίνω καφέ, ψάχνω στο ίντερνετ για παρτιτούρες και ακουω το κελάιδισμα του πουλιού μας! Οι δουλειές του σπιτιου λίγο αρ΄γοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα παρεούλα! Μου φτιάχνεις πάντα τη διάθεση Λιτσάκι...μάλλον την γλυκαίνεις...ναι, αυτό είναι! Σε ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λιτσάκι!
    Ο καιρός μια χαρά είναι,αν εξαιρέσεις τον αέρα που έχει διαλύσει τα πάντα...
    Η άλλη μπόρα είναι η ανησυχητική...
    Αλλά ελπίζουμε πως κάαααποια στιγμή θα βγει ο ήλιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ίδιο φοβαμαι κι εγώ...εδώ έχουμε βροχήηη,αέρα και χιόνι αυτή τη στιγμή στα βουνά τριγύρω...πολύ όμορφες φωτο ,καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φραουλινι μου γλυκο ποσο ζηλευτη ειναι η φώτο με την κουπα γεματη καφε..ειδικα αυτος ο πρωινος καφες, χριστε μου τι ομορφη στιγμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λιτσάκι. Μες το μυαλό μου είσαι σήμερα. Αυτό σκεφτόμουν, θα περάσει η μπόρα?? και σίγουρα δεν αναφέρομαι στην βροχή και εγώ. Τι θα γίνουμε? Με έπιασε προς στιγμή ένας μικρός πανικός που προσπάθησα να σπρώξω πάλι πίσω. Καλή μέρα να έχουμε και ας ελπίσουμε το ουράνιο τόξο να μην είναι μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα babe...ωραία είναι η μπόρα όταν είσαι ασφαλής...οπότε είναι έτσι κι αλλιώς μια ακόμη καλή ημέρα!!! φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερούδια και περαστικά στον Φαίδωνα!! τι όμορφες φωτογραφίες που έβγαλες! άσε και δω από χθες μας πήρε και μας σήκωσε!! καλή εβδομάδα! μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και από μένα.....περαστικά στον μικρούλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ... ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΝΑΜΕ "ΠΑΠΑΚΙΑ" ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΡΕΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙ 5 ΜΕΤΡΑ!!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΛΠ....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΥ (ΣΥΜΒΟΥΛΗ:ΜΗ ΤΟΥ ΛΟΥΖΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ 2 ΜΕΡΕΣ Η ΩΤΙΤΙΔΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΕΡΑΚΙ) ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ... ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΟΡΟΜΑΝΕΣ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΜΙΚΡΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΧΑΔΑΚΙΑ!!! ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι φοβερές φωτογραφίες. Εμείς πάντως χθες εξορίσαμε τον μπαμπα΄στο σαλόνι και στριμωχτήκαμε τα γυναικόπαιδα στο διπλό. Ο αέρας σφύριζε τόσο δυνατά που αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να κοιμηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα περάσει που θα πάει...μέχρι τότε ας το απολαύσουμε.Η βροχή που κυλάει στο τζάμι(μου έμεινε από τον πίνακα)στη φωτό είναι υπέροχη!Περαστικά στο ζουζούνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραια διαθεση :) Κι εγω με λιγες ωρες υπνο ειμαι. Περιμενω να μεσημεριασει να παω να χθω για λιγο κατω απο το παπλωμα, γιατι εχω λιγακι πυρετο και δεν εχω διαθεση για τιποτα.
    Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα Λιτσακι μου..να του βαλεις σταγονιτσες..η καλυτερα να τον πας στον γιατρο..παντου ετσι ειναι..ομως μπορα ειναι θα περασει..καλη ξεκουρασει πουλακι..νασται καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μ αρεσουν πολυ και οι φωτογραφιες σου.. τωρα που μου το θυμησες παω να διαβασω λιγο απο το βιβλιαρακι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσάκι, περαστικά στο μικρό σου!!
    Πάντα,μετά απο τη μπόρα,βγαίνει ενας ήλιος ολόλαμπρος και φωτεινός, που σε κάνει να τα ξεχνάς όλα!
    Αυτό να θυμάσαι..
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσει πολύ η βροχη!!Εμεις ομως σημερα σηκωθηκαμε με πολύυυ χιονι κι ετσι χουχουλιαζουμε ολη μερα σπιτι..Περαστικα και στον μικρούλη...πονάει το αυτάκι του εε;;Κι ο μεγαλος μου παραπονιοταν την προηγούμενη εβδομαδα και το ξεπερασαμε με σταγονιτσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Λίτσα μου :)
    Δεν μου άρεσε καθόλου αυτός ο καιρός!! Βροχή και αέρας μαζί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εδώ τα ίδια από θέμα καιρού. Το μόνο που με χάλασε ήταν που ήθελα να πάω μια βόλτα με τη μικρή, ν'αγοράσω περιοδικό και να πιω καφέ έξω, όπως λες.
    Αύριο λοιπόν!
    Περαστικά στ'αυτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μ' αρέσει αυτό που λες,θα αφήσω τους άλλους να με περιποιηθούν!!
    Αλλά από την άλλη σκέφτομαι πως αν αφήσω το αγόρι μου να μαγειρέψει μάλλον δεν θα φάμε αύριο!!!
    Οπότε ας πάω στην κουζίνα καλύτερα να μαγειρέψω και θα αφήσω για άλλη φορά την περιποίηση!!
    Φιλιά Φραουλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμείς εδώ χθές βράδυ είχαμε πόλεμο άστραφτε,βροντούσε,έριχνε χαλάζι, λησομανούσε ο εάρας και καπάκι κόπηκε και το ρεύμα θέλετε κι άλλα; Κατά τ΄άλλα όλα καλά υγεία να έχουμε.Φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και γω πίνω το καφεδάκι μου μαζί σου :)
    Εδώ αντιθέτως σήμερα είναι σαν καλοκαίρι, ήλιος,
    καλή θερμοκρασία, τι να πω..
    Οι βροχερές μέρες έχουν τη χάρη τους κι αυτές,
    όταν όμως δεν ξεκουράζεσαι το βράδυ καλά, η διάθεση μπορεί να είναι
    λιγάκι πεσμένη ;) δε πειράζει Λιτσάκι μου, αύριο είναι μια καινούρια μέρα :))
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΛΙΤΣΑΚΙ, ΑΣΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΙΔΙΑ....ΑΚΟΜΑ ΒΡΕΧΕΙ...ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ...ΑΜΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ Η ΜΕΡΑ ΚΑΗΚΑΜΕ...ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ....Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΟΥ....ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΟΝΟ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΥΠΟΦΕΡΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΡΥΩΝΩ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΚΡΟΥΛΙ.....ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΟΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ,,,ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Περαστικά σας...κι εμείς συμπάσχουμε !!! Υπομονή..η άνοιξη δεν αργεί (ευτυχώς)..Άντε να πάμε και καμιά βόλτα...καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Φλεβάρης κι' αν φλεβίσει.....!!!Ολα τα πράγματα σαν μπόρα έρχονται και μας προσπερνάνε!!!
    Εδώ πάντως χιονίζει αδιάκοπα από χθές!!!!Ας το πάρουμε από την θετική του πλευρά.Τουλάχιστον βλέπουμε μια άσπρη μέρα!!!!Φιλάια και περαστικούλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι εδω βρέχει ασταμάτητα!!!!υπομονή μπόρα είναι θα περάσει όπως λες!!!!περαστικά!!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περαστικα Λιτσα μου κι εμεις μια απο τα ιδια οικογενειακως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ήχος της βροχής που χτυπά στο τζάμι... πόσο με ταξιδεύει : )
    Περαστικά στον μικρούλι Φαίδωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλα,ε!!! χαχα!
    Τελεια αναρτηση! μεσα στο μυαλο μου εισαι γιατι καθε μερα φοραω τα χαμογελα μου και σιγοτραγουδω ταγαπημενα μου μπαινοντας στο γραφειο και ξεροντας οτι εχω να αντιμετωπισω αλλη μια βαρετη και μουντη "γραφειακη " μερα! Ολοι με ρωτουν τι ναρκωτικα παιρνω και ειμαι τοσο χαρουμενη...χαχα! και ομως ξερω οτι σε μερικους τους τη δινω στα νευρα! καλα να παθουν που ειναι μουρτζουφληδες! Εγω ειμαι ευγνωμων για τη νεα μερα που ξεκινα! και θελω να κανω κι αλλους να νοιωσουν καλα...αυτο ειναι ολο!
    Περαστικουλια σας και γρηγοη αναρρωση! Κι εμεις ειμαστε με τρεξιματα σε γιατρους και φαρμακα και νοσοκομεια....
    Λατρεψα τις σταγονες στο τζαμι...Αγαπημενες.... Σε φιλω! ματς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!