Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Χριστούγεννα στη Στουτγκάρδη

Μία από αυτές τις μέρες, αφήσαμε τον Ορφέα με την γιαγιά, πήραμε τον προαστιακό και βρεθήκαμε στη Στουτγκάρδη.
Για τον Φαίδωνα ήταν όνειρο ζωής, όχι η πόλη... αλλά το να μπει σε τρένο. Ξετρελάθηκε! Από τις λίγες φορές που καθόταν ήσυχα στη θέση του και απολάμβανε τη διαδρομή, χαζεύοντας από το παράθυρο!



Η Στουτγκάρδη, αν και όμορφη από μόνη της, τα Χριστούγεννα είναι μαγική!!
Η βόλτα ξεκίνησε από την "οδό του Βασιλιά" - σε ελεύθερη μετάφραση - ένας τεράστιος πεζόδρομος, γεμάτος με μαγαζιά! 


Μαγεία για όλους, εμείς χαζεύαμε τριγύρω και ο Φαίδωνας έτρεχε και έπαιζε ελεύθερος! Ανέβαινε όπου έβρισκε και έπιανε φιλίες με τα "αγάλματα"...


Ξύλινα στολισμένα σπιτάκια παντού και μυρωδιές από γλυκά, λουκάνικα και ζεστό κόκκινο κρασί! 


Απαραίτητη στάση στο παλιό παιχνιδάδικο της πόλης, το οποίο μετρά τα χρόνια του από το 1833!
Εντάξει, περιττό να πω ότι ο Φαίδωνας δεν μαζευόταν, βέβαια το ίδιο κι εμείς. Γιατί πέρα από παιχνίδια έχει κι όλα αυτά τα υπέροχα γκατζετάκια που λατρεύουν οι μεγάλοι, αλλά και τρένα μοντελισμού και φόρμουλες και τηλεκατευθυνόμενα και και και...



Το καλύτερο είναι ότι έχει υπέροχα πράγματα και για την μαμά!! Για δείτε... 
Χρώματα χρώματα χρώματα και κουζινικά!! Χο Χο Χο


Επόμενη απαραίτητη στάση στην κλειστή αγορά. Ό,τι και να πω είναι λίγο. Βρίσκει κανείς τα πάντα από κάθε χώρα! Ομορφιά!



Φρέσκα λαχανικά, παράξενες σοκολάτες, απίθανες ποικιλίες τσαγιού,  αυγά από στρουθοκάμηλο και όλοι οι αγαπημένοι μου κόκκινοι καρποί. Αχ αχ αχ!



Και βέβαια λουλούδια και στολίδια!! Άντε να μαζέψω τώρα τα μυαλά μου...


Βγαίνοντας από την αγορά, είχε πια νυχτώσει και όλα τα λαμπιόνια έλαμπαν...
Τόσο όμορφα!


Η πίστα για πατινάζ είχε "πάρει φωτιά" και ο Φαίδωνας ανυπομονούσε να δοκιμάσει κι αυτός. Γελάσαμε με το αγόρι μου, έκανε διπλό loop - δίχως βέβαια να το θέλει χαχα - κι ευτυχώς τον κρατούσε ο Ανδρέας και ο βοηθητικός νάνος! Αλλά έκανε το μεράκι του και του έφυγε το απωθημένο.



Γυρίσαμε σπίτι αποκαμωμένοι. Ήταν η πρώτη φορά που ο Φαιδώνας ανυπομονούσε να επιστρέψει σπίτι! Και κοιμήθηκε βαθιά δίχως ν' αλλάξει πλευρό όλη νύχτα! Κουρασμένος κι ευχαριστημένος!

Φιλιά σε όλο το αγαπημένο παρεάκι μου!
Φιλιά κι ευχές! 



Ευχές για μια καλή χρονιά, γεμάτη αγάπη κι αισιοδοξία!
Γεμάτη μαγεία και χρυσόσκονη!
Γεμάτη χαμόγελα!
Υγεία!


Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

21 σχόλια:

  1. Λιτσάκι μου, τι μαγευτικό μέρος! Εγώ ξετρελάθηκα με τα είδη κουζίνας και την κλειστή αγορά!!!! Εξωτερικό, τι να πεις; Φιλιά ΦραουΛίτσα και να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λιτσάκι μου!!
    Τι όμορφα είναι όλα!! Το ενα ομορφότερο απο τα άλλα!
    Χάνεις το μυαλό σου μέσα σε τόσο χρώμα και ποικιλία!!!
    Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα και χαρούμενα!
    Φιλιά πολλά και εύχομαι έναν ολοκαίνουργιο χρόνο λαμπερό και πολύχρωμο..Γεμάτο υγεία και "όμορφους" ανθρώπους!
    Να είστε καλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπω τι μας τα εδειξες αυτα τα κουζινικα τωρα;;;
    να περνατε ομορφα frau-Litsa μου και να μας γυρισετε ξεκουραστοι και γεματοι εικονες!
    Χρονια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζηλεύω! Χρόνια πολλά! Υγεία και αγάπη να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω μείνει με το παιχνιδάδικο αλλά κυρίως με τα κουζινικά που ήταν ονειρεμένα! Λατρεύω επίσης τις κλειστες αγορές!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ......ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ ζήλεψα!!!Υπέροχο κλείσμο για την φετινή χρονιά!!! Εύχομαι παρά τα όσα ακούγονται να είναι το 2013 μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία, πίστη στον άνθρωπο, επιστροφή σε ξεχασμένες αξίες ...και δημιουργικότητα που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες και να βγει κάτι καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά!!!!Με υγεία,ευτυχία ,αγάπη και τόοοσο καλή διάθεση!!!!!!Φιλιά!!!!!!Καλή Πρωτοχρονιά να περάσετε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίτσα μου να έχετε μια χαρούμενη αλλαγή χρονιάς παρέα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!!!! Υπέροχο το ταξίδι που μας χάρισες!!! Θέλω κι εγώ μεγάλο παιχνιδάδικο,χιχι!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω πω τι ομορφες εικόνες!!! Τα λαχανικά, τα γλυκά, τα κουζινικά της μαμάς, το παιχνιδάδικο, ο Φαίδωνας φυσικά χαρούμενος και εκστασιασμένος να κοιτάει μαγεμένος!!!
    Σας εύχομαι πάντα να ζείτε τόσο όμορφες στιγμές, ευτυχισμένοι, γεματοι υγεία και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Λιτσάκι μου!Σας εύχομαι καλή χρονιά,με υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΩΠΩ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΧΑΖΕΥΑ ΕΚΕΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ αχ αυτά τα κουζινικά μου πήραν και μένα τα μυαλά !! Και τα σοκολατένια μηλαράκια φυσικά, όχι που δεν θα τα έβλεπα :) Καλή Χρονιά Λιτσάκι μου γλυκό, να σας φέρει ότι επιθυμείτε, αληθινά χαμόγελα, αγάπη και χαρές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Λιτσάκι! Τόσο όμορα και μοναδικά να ζεις πάντα τις στιγμές σου και υγεία κοπέλα μου! Η βασιλόπιτά σου έγινε υπέροχη! Αντε να με πιάσουν οι προκοπές μου να πάω στον άλλο υπολογιστή και να ανεβάσω φωτογραφίες στο φατσοβιβλίο να δεις! Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα πρέπει να περάσατε τέλεια! Πάντα έτσι ξέγνοιαστα να περνάτε! Περιττό να πω ότι κόλλησα με τα γλυκίσματα και τις λιχουδιές που συναντήσατε στη βόλτα σας!
    Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι μου έκανες τώρα...!!! Αναπόλησα τα Xmas στη Γερμανία :)

    Σας εύχομαι ολόψυχα μία ευτυχισμένη νέα χρονιά γεμάτη υγεία και πολλή αγάπη! Και φυσικά...γεμάτη δημιουργικότητα για μία τόσο δημιουργική μαμά σαν και εσένα :)

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι ωραία τι ωραία!λατρεύω αυτές τις κλειστές αγορές και τα Χριστουγεννιάτικα σπιτάκια που υπάρχουν παντού στους δρόμους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!