Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Οι τελευταίες γιορτινές εικόνες...

Πριν δύο μήνες περίπου σας έγραφα για τις πρώτες χριστουγεννιάτικες εικόνες και τώρα αναρωτιέμαι πως φτάσαμε τόσο γρήγορα στις τελευταίες... Τρέχει ο χρόνος, τρέχει!
Οι εικόνες που χαράχτηκαν στην μνήμη μου είναι πολλές και όμορφες κι αν έπρεπε να διαλέξω λίγες αγαπημένες θα ήταν οι εξής:
Η εικόνα από το νέο μαγαζί των γονιών μου, που ανακαινίστηκε και από στρόγγυλο έγινε τετράγωνο.


Κι ενώ όλα άλλαξαν, ο καφές παραμένει το ίδιο μυρωδάτος και απολαυστικός.
Κι εγώ με την φίλη μου την Γιάννα πίναμε σταθερά τον αγαπημένο μας Moca Latte. 


Και μιας και ανέφερα την Γιάννα δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω το κουκλίστικο κουτί με τα χειροποίητα μπισκοτάκια της, που μου δωρίζει κάθε φορά που βλεπόμαστε στις γιορτές. 


Επίσης η εικόνα που δεν φεύγει από το μυαλό μου είναι από ένα πανέμορφο ολόλευκο σπιτάκι. Η μικρή μας Βάσω (έτσι έχει μείνει στο μυαλό μου, μικρή...), αδερφή της Γιάννας, έγινε πριν ένα χρόνο μαμά και βρέθηκα στο νέο της σπιτικό, να γνωρίσω την κορούλα της.
Τόσο λευκό και φωτεινό, φτιαγμένο με πολύ κόπο και αγάπη. Κουκλίστικο.


Και σε μια γωνιά η κούνια της κόρης τους ντυμένη με το νυφικό πέπλο της Βάσως.


Φυσικά το δωμάτιό της πριγκιπικό, όπως της αξίζει.


Και ξέρω καλά ότι κι εσείς θα λατρέψετε την επόμενη εικόνα. 
Το έτοιμο καφεδάκι μου κατέφθασε παρέα με ένα τσούρμο αγγελάκια, φτιαγμένα από καστανή ζάχαρη! Λυπήθηκα τόσο να τα ρίξω στον καφέ μου...


 Και η αλλαγή του έτους μας βρήκε στην μικρή μας πατρίδα, στο μαγικό σπίτι των ΚαΠα.


Λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος, βρεθήκαμε όλοι ξαπλωμένοι στο πάτωμα να γράφουμε ευχές επάνω στο φανάρι.


Κι όταν το ανάψαμε, πέταξε μακριά και το χαζεύαμε καθώς χανόταν ψηλά, μαζί μας με τις ευχές μας...


Και στο βάθος ο ουρανός φωτίστηκε από τα πυροτεχνήματα κάποιας άλλης παρέας!


Αλλά η διασκέδαση δεν σταμάτησε εκεί. Την επόμενη μέρα βρεθήκαμε όλη η παλιοπαρέα στο σπίτι της φίλης μας της Χριστίνας και κάναμε ό,τι και κάθε άλλη χρονιά. Πλακώσαμε τα υπέροχα τρουφάκια της μαμάς της και δεν έμεινα ούτε κόκκος!!
Και δεν έλειψαν τα γέλια και τα πειράγματα, καθώς χαζεύαμε τις φωτογραφίες των φοιτητικών μας χρόνων, αναπολώντας περασμένες στιγμές...


Αλλά αυτό που λάτρεψα πιο πολύ ήταν το μικρό μου διαβολάκι που με συντρόφευε καθ' όλη τη διάρκεια της βραδιάς, βεντουζομένο επάνω στο ποτήρι μου, ώστε να μην το μπερδέψω με κανένα άλλο.


Το τέλος της εορταστικής μας περιόδου, μας βρήκε αργά το πρωί στο σπιτάκι μας, χαλαρούς, γύρω από την Βασιλόπιτα. Να μοιράζουμε τα κομμάτια αναζητώντας το φλουρί. Και το βρήκαμε!


Μα υπάρχουν κι άλλες εικόνες, από μικρές εκπλήξεις που με περίμεναν στο σπίτι. Όμως αυτές τις αφήνω για άλλη στιγμή!

Ευχές σε όλους! Τις πιο θερμές κι αληθινές!
Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

26 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Λιτσάκι!! Να σας φέρει υγεία αγάπη και πολλές αγκαλιές η νέα χρονιά!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου Καλή και Ευλογημένη Χρονιά σου εύχομαι! Να είστε όλοι καλά και να έχετε Υγεία και Αγάπη! Σε φιλώ κοριτσάκι μου! Έγραψες και πάλι με ετούτες τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Λιτσάκιμου εύχομαι να βγουν όλες οι ευχές σας αληθινές... ό,τι ευχή γράψατε να πάει στο αυτί Του και να σας την εκπληρώσει!!!! Σε φιλώ. Καλή Χρονιά! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γύρισες Λιτσάκι μου?Πολύ όμορφα περάσατε κοντά στην μανούλα!Μακάρι κάθε χρόνο να είστε γεροί και δυνατοί να ξαναπάτε!Βρεθήκατε και στο υπέροχο σπίτι των ΚαΠα βλέπω!!!Τι όμορφες φωτογραφίες!!Ήθελα να σας δω και σε μία τις δυο αδελφές μαζί!!!!
    Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Λιτσάκι!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Και στείλε και κανένα καφεδάκι και προς τα εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΓΥΡΙΣΑΤΕ;
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπαίνω με το δεξί Φραουλίτσα για να σας ευχηθώ ότι καλύτερο για την νέα χρονιά!
    Τις ευχές μου για δημιουργηκότητα, υγεία και ευτυχία!
    Να είστε παντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά κοριτσάκι!Πάντα να μας ταξιδεύεις με τις εικόνες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά με χρώματα και αρώματα όπως μας έχεις συνηθίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά Λίτσα μου! Υπέροχες εικόνες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά σε όλους μας και τι να ευχηθώ?τι άλλο οι κρυφές ευχές μας να γίνουν φανερές!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε μία πολύ καλή χρονιά και να είστε παντοτινά αγαπημένοι με την οικογενειά σας, τα αδέρφια σας και τους φίλους σας!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας! Ξεχώρισα την ιδέα με το νυφικό πέπλο στην κούνια! Τι ωραία σκέψη...
    Να έχουμε μια καλή χρονιά, με υγεία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρονιά Λιτσάκι! Υγεία, αγάπη και δημιουργία! Και τύχη και ξεγνοιασιά και όλα τα καλά να έχετε στο σπίτι σας!
    Τι φανταστικά ζαχαρο-αγγελάκια! Και το πέπλο πάνω από την κούνια..συγκινητικό!
    Πολλά φιλιά και καλωσορίσατε σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και πάλι!!! Καλή χρονιά σας εύχομαι, γεμάτη υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα! Πανέμορφες όλες οι εικόνες σου!

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίο έγινε το μαγαζί των γονιών σου! Κρίμα που τελειωσε το ταξίδι σας! Του χρόνου εύχομαι και πάλι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κοριτσακι μου τι ομορφες εικονες ειναι αυτες, κουκλιστικο εγινε το καφε των γονιων σου, το πιστευεις οτι σενα τετοιο μαγαζι θα θελα να δουλευω?πραγματικα υπεροχο!αληθεια ψαχνουν για υπαλληλους χεχεε
    πολλα πολλα φιλια σου στελνω και ευχες για μια καλη χρονια λιτσακι μου!
    υγ.φυλαξε καλα μεσα σου τις εικονες που ειδες και οταν δεν εισαι καλα να τις φερνεις στο νου σου και να γελας..
    σε φιλω γλυκεια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλη χρονια με υγεια!!τι ομορφες εικονες...Αλεξανδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλες οι εικόνες υπέροχες... Σαν γλυκό αντίο στις γιορτές που έφυγαν...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή μου, ευχές ολόψυχες για μια νέα χρονιά γλυκιά και ταξιδιάρικη όπως οι εικόνες με τις οποίες ετοιμαστήκατε για την υποδοχή της! Το 2013 να είναι γεμάτο τέτοιες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολλές ευχές για τη νέα χρονιά!
    να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά αγάπη...τι να πρωτοθαυμάσω....Το παιδικό κρεβάτι με το νυφικό πέπ΄λο της μαμάς με γοήτευσε...Τι όμορφα περάσαμε...όμορφα γλύστρισε ο παλιός χρόνος...εύχομαι έτσι όμορφα όπως μπήκε ο νέος έτσι να συνεχίσει.Με φίλους, καλή παρέα και γέλια.Κοπελιά μου...φέτος είναι η χρονιά σου το κατάλαβες ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά,Λιτσάκι μου!!!!Να είστε όλοι καλά και να μας δείχνετε.πάντα ,τόσο όμορφες εικόνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Χρονιά Λιτσάκι!! Υγεία, αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα σε εσένα και την οικογένεια σου!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά!!!!Να τους χαιρεσε όλους!Πανέμορφο το μαγαζακι των δικων σου!Το διαβολάκι πανέξυπνη ιδέα αλλά το αγγελάκι με μάγεψε.Φιλάκια και να μας γεμίζεις όμορφες εικόνες!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι γλυκειά αφήγηση!!! ...Σαν παραμύθι... Νασαι καλά εσύ και οι δικοί σου άνθρωποι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!