Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Έχεις μήλα; Φτιάξε κέικ!

Καλημέρα καλημέρα!
Όμορφο και ήσυχο το Σαββατοκύριακό μας! 
Ο ήλιος επιτέλους μας έκανε τη χάρη στα μέρη μας και μας ζέστανε λιγάκι! Βέβαια σήμερα είναι και πάλι όλα μουντά, αλλά το αντιπαρέρχομαι.
Εχθές όμως έγινε και κάτι άλλο! Είχαμε τη συνάντηση των bloggers στη Θεσσαλονίκη, στην οποία είχα ενημερώσει ότι δεν θα παρευρεθώ, αλλά τελικά τα κατάφερα μαζί με την Κατερίνα!
Ω, η στιγμή ήταν μοναδική. Μπήκαμε σε ένα γεμάτο μαγαζί - λιγάκι αργοπορημένες - και αντικρίσαμε περίπου 40 χαρούμενες φατσούλες για πρώτη φορά!
Γνώρισα όλα τα κορίτσια, ένα προς ένα! Επιτέλους τώρα ο γραπτός λόγος συνδέθηκε με την εικόνα, με ένα πρόσωπο! Τι ωραία!
Και είμαι σίγουρη ότι περιμένετε φωτογραφίες, αλλά δεν έχω ούτε μία! Είχα την μηχανή μαζί μου, αλλά λόγω του χαμού ξεχάστηκα και δεν την έβγαλα από την τσάντα. Όσοι με ξέρετε καλά, είμαι σίγουρη ότι έχετε "σοκαριστεί" -χαχα - γιατί η μηχανή είναι η προέκταση του χεριού μου, πόσο μάλλον σε τέτοιες καταστάσεις!! Αλλά άνθρωπος είμαι και ξεχάστηκα!! Ελπίζω ότι τα υπόλοιπα κορίτσια θα ανεβάσουν φωτογραφίες!
Το σίγουρο είναι ότι το διασκέδασα και το χάρηκα πολύ!!
Αποχαιρετιστήκαμε με την υπόσχεση να ξαναβρεθούμε όταν ανοίξει για τα καλά ο καιρός κι εγώ με τη σειρά μου σας υπόσχομαι ότι θα είμαι πιο οργανωμένη και θα σας μεταφέρω πολλές όμορφες εικόνες!!
Κορίτσια χαίρομαι πολύ που σας γνώρισα!
***


Το Σάββατο έφτιαξα και το καθιερωμένο κέικ, μια νέα συνταγή, που δοκίμασα για πρώτη φορά και τη βρήκα εδώ (κλικ).
Σας τη δίνω γιατί μου άρεσε πολύ και αξίζει να τη δοκιμάσετε.


Θα χρειαστείτε:
400γρ μήλα
2 κουταλιές σούπας χυμό λεμονιού
250γρ βούτυρο ή μαργαρίνη (εγώ έβαλα μαργαρίνη)
200γρ ζάχαρη (διαβάστε στο τέλος της ανάρτησης!)
2 βανιλίνες
4 αυγά* 
500γρ αλεύρι
15γρ μπέικιν
200ml γάλα
25γρ σκόνη κακάο
* έβαλα 2 αυγά και αύξησα το γάλα


Εκτέλεση:
Καθαρίζετε τα μήλα, τα κόβετε σε μικρά τετράγωνα και τα περιχύνετε με το χυμό λεμονιού.
Χτυπάτε καλά το βούτυρο με τη ζάχαρη και τις βανιλίνες. Ρίχνετε τα αυγά ένα-ένα.
Κοσκινίζετε και αναμιγνύετε το αλεύρι με το μπέικιν και τα προσθέτετε στο μείγμα εναλλάξ με το γάλα.
Χωρίζετε το μείγμα σε δύο μπολ, το ένα το ανακατεύετε με τα μήλα και το άλλο με τη σκόνη κακάο (το κοσκίνισα και αυτό).
Ρίχνετε τα μείγματα εναλλάξ σε βουτυρωμένη φόρμα και το ψήνετε - σε προθερμασμένο φούρνο -  στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά.




Το αφήνετε να κρυώσει, το ξεφορμάρετε και αν θέλετε λιώνετε 100γρ κουβερτούρα σε μπεν μαρί και περιχύνετε με αυτήν το κέικ. Εγώ προτίμησα να το πασπαλίσω με άχνη.




Η καινούρια συνταγή μας αποζημίωσε με την νοστιμιά της!
Δοκιμάστε την το Σαββατοκύριακο - αν δεν νηστεύετε φυσικά - και απολαύστε το κέικ με αχνιστό καφεδάκι!! 
Λατρεμένα πρωινά...


Καλή σας εβδομάδα!!

Συμπλήρωση: Τη δεύτερη φορά που το έφτιαξα, έβαλα 100γρ παραπάνω ζάχαρη, γιατί είναι σχετικά άγλυκο και στα μήλα έριξα μισό κουταλάκι κανέλα για άρωμα.








Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286   



52 σχόλια:

  1. ΛΙΤΣΑΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
    ΜΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά χτες ήταν πάρα πολύ όμορφα! Χάρηκα που σας γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συναντηση ε; αντε την επομενη φορα θα γνωριστουμε και μαζι.. ζεστο ποστ και πολυ νοστιμη συνταγη.. εγω εχω σημερα να φτιαξω ταρτα με ταχινι, σταφιδες, χαλβα, μηλα κ σοκολατα.. τωρα που το λες καλο ειναι να τραβηξω φωτογραφιες

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχο φάινεται πριν το φτιάξω θα δαγκώσω λίγο απο το λαχταριστό το δικό σου καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Λίτσα. Μόνο που είδα τη φωτογραφία του κέικ σου και μου άνοιξες την όρεξη! Εγώ τώρα τελευταία το έχω ρίξει στα ατομικά κεκάκια (muffins) για ευκολία στο σκολικό κολατσιό του γιού μου, αλλά σίγουρα το "ζήλεψα" το μεγάλο το κέικ έτσι που το είδα. Γεια τα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω Λιτσάκι τι κέικ-βόμβα είναι αυτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Υπέροχο το κέικ σου και πολύ πετυχημένο!Σίγουρα θα το δοκιμάσω!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιτσάκι μου καταλαβαίνω απόλυτα τον ενθουσιασμό και τη χαρά σου για τη συνάντηση! Είναι σα να βρίσκεις ένα φίλο από τα παλιά και σκέψου πως είναι να βρίσκεις 40!!
    Το κέικ φαινεται νοστιμότατο,θα το δοκιμάσουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πίσω μου σ' έχω! Μακρυά από μας το αλεύρι και η ζάχαρη! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσακι μου ηταν πολυ ομορφα χτες εχεις δικιο!Χαρηκα πολυ που σας γνωρισα!!Αλλα μου βγηκε ξινο!Γυριζοντας στο σπιτι ο μεγαλος μου ειχε 39 πυρετο....Αντε παλι αντυπυρετικα,βηχας,τσαγια και ολα τα συναφη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χάρηκα πολύ-πολύ που σε γνώρισα!! Όσο για τις φωτογραφίες, μην αγχώνεσαι, μια βόλτα να κάνεις στα ιστολόγια των κοριτσιών και θα βρεις μπόλικες... Το κεικ δεν το σχολιάζω γιατί αγαπώ τα κεικ μήλου και βρίσκομαι σε φάση διατροφής ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα..εισαι πανεμορφη..ν'αλαξεις την φωτο σου..χαιρομαι που βρεθηκαμε..τελικα το ονοματακι σου ηταν..αλλα εγραψα το hom is ....κ.λ...δεν εγραψα ΛΙτσα φραουλιτσα..δικο μου το λαθος..να σαι καλα..ευελπιστουμε στην επομενη συναντηση..πολυ ομορφη συνταγη..καλη βδομαδα..σε φιλω..σου στελνω το mail..marialeuk@yahoo.gr..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λιτσάκι μου τι τυχερές που είστε!!!! Μπράβο σας που οργανώσατε μια τέτοια συνάντηση και περάσατε όμορφα! Το κέικ σου είναι απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. FraouLitsa τι θαύμα-κέϊκ είναι αυτό! Πολύ επιτυχημένο!
    Και λατρεύω τα μήλα...Άρα; Απλά το φτιάχνω.

    Φιλί
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαχταριστό φαίνεται!! :) Θα την δώσω την συνταγή στην μητέρα μου που τρελαίνεται για τα κέικ..
    Πολλά φιλάκια Λιτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιτσάκι μου χάρηκα που σε γνώρισα, να βγάλεις τη φωτογραφία και να βάλεις άλλη , είσαι κούκλα στη πραγματικότητα..Η συνταγή υπέροχη μα με τη μηλόπιτα δεν τα πάω καλά..την κάνω μόνο για τον άνδρα μου.Ελπίζω την επόμενη φορά να έρθεις στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα..και καλή εβδομάδα!(με αυτή τη συνταγή που μας δίνεις,σίγουρα θα είναι μια γλυκειά και νόστιμη εβδομάδα!χεχε)
    Ωραίες τέτοιες συναντήσεις,αλλά κρίμα που δεν έχεις καμία φωτογραφία,να μας δείξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. φαίνεται πολύ νόστιμο!!! σίγουρα θα το φτιάξω και εγώ...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΦΗΦΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από που να αρχίσω....το κέικ είναι πεντανόστιμο αλλά εγώ μόνο το έφαγα δεν το είδα κιόλας...γιατί η όψη του είναι φανταστική! Μα πόσο πολύ φούσκωσε...απίστευτο!!
    Το νέο look είναι επίσης φανταστικό.Τέλεια χρώματα, ανάλαφρο, χαρούμενο, φωτεινό...πιό εσυ!
    Σίγουρα πιο εσυ!!
    Οσο για τη συνάντηση πράγματι ήταν απίθανα....και τι αστείο που δεν βγάλαμε ούτε μια φωτογραφία....Ομως το μετά ήταν το καλύτερο..φιλιά sis!! Τελικά αδερφή ένα έχω να πω:
    "ότι κάνεις με τα μήλα"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μνιάμ μνιάμ! Για φάγωμα το άτιμο! Εγώ έφτιαξα παστίτσιο και ρυζόγαλο το Σ/Κ! Μήπως να ανεβάσω καμία συνταγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλα βρε Λιτσάκι και είμαι και σε δίαιτα... Δεν φαίνεται απλά απολαυστικό. Είναι ένα όνειρο μαζί με το καφεδάκι λίγο πριν τον εφιάλτη σαλάτα με τόνο και γιαούρτι 2%. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κέικ με μήλα και κακάο!! Μα πόσο τέλειο είναι αυτό το κέικ!!
    Ωραία ακούγεται και η συνάντησή σας! Καταλαβαίνω το συναίσθημα, τα ίδια περάσαμε και εμείς στη συνάντηση των food -και όχι μόνο- bloggers εις τας Αθήνας!!!
    Φιλιά!

    ΥΓ. Χαίρομαι που σε ακούω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπορώ να πω πως βλέποντας το μόνο το λιγουρεύεσαι! Μου αρέσουν πολύ τα κέικ οπότε θα το δοκιμάσω πολύ σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ πότε θα τελειώσει η "ρημαδο-δίαιτα" να φάω πάλι σαν άνθρωπος?
    Οι αλλαγές σου τέλειες και ανοιξιάτικες! Τα χρώματα..η φωτογραφία..όλα ωραία!
    Φιλιά κουκουβαγίστικα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι νομίζω ότι του ταιριάζει καλύτερα να είναι πασπαλισμένο με άχνη παρά με σοκολάτα!
    Υποτίθεται ότι αποφεύγω τα γλυκά αυτό το διάστημα, αλλά ένα μικρό κμματάκι πόσο κακό μπορεί να μου κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φραουλιτσα ειχα την τυχη να σε γνωρισω αλλα τωρα θα πω οτι δεν χαιρομαι που ηρθα στο μπλοκ σου . Δεν θα ξαναριξω βλεμμα γιατι ..ΕΔΩ ΜΕΣΑ υπαρχουν διατροφικα εγκληματα Δεν με λυπασαι κουκλα μου...θαρχομαι ομως γιατι εισαι πολυ γλυκο και ομορφο κοριτσι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φραουλίτσα μου όμορφη!!!χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά!Έίσαι ένα κουκλί!!!έχουν δίκιο για την φωτογραφία... Καλά για την φωτογραφική μηχανή σε συγχωρούμε αλλά για το κέϊκ, δεν έμεινε ούτε ψίχουλο από το Σάββατο για να μας φέρεις;;!!Φαντάσου πόσο νόστιμο έγινε!!! Την άλλη φορά, γιατί θα το επαναλλάβουμε, αφού περάσαμε υπέροχα!!! θα φέρεις και το κέϊκ!!Πλάκα κάνω...Φιλάκια πολλά και στο επανειδείν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Θεεεεεεέ μου!!! Τί κέικ είναι αυτό!!! Μόλις γύρισα, ήρθα να σου πώ ότι χάρηκα πολύ που σε γνώρισα κι ελπίζω να τα ξαναπούμε από κοντά γρήγορα!!! Αλλά ...έπεσα πάνω στο θεϊκό κέικ σου και υποφέρωωωωωωω! Καλό βράδυ Λιτσάκι μου γλυκό!!! Είμαι τυχερή που είμαι στη μπλογκογειτονίτσα μας και σας γνώρισα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι ωραία που συναντηθήκατε και τι μπόμπα κεκάκι ειναι υτό Λίτσα!!! Φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ενα διαφορετικο κέικ μηλων...μια φορα να μου εβγαινε το μισό απ'ότι το δικο σου!!
    Θα το δοκιμασω και αυτο λοιπόν!
    Εγω δυστυχως δεν καταφερα να σας γνωρισω απο κοντα..Εχω για 4η μερα -ευτυχως καπως καλύτερα σημερα- εντονο μπουκωμα με καταρροή και πονοκεφαλο.
    Ελπίζω πως θα τα καταφερω την επόμενη φορα!
    Καλή εβδομαδα!Θα το φτιαξω το κέικ!!(απειλη για το κέικ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κέικ με μήλο δεν είχα στη λίστα των κέικ μου! Φαίνεται πολύ πετυχημένο το δικό σου! Τα κέικ μου αρέσουν πολύ, σαν γλυκό, σαν πρωινό, με τον καφέ πρωί ή απόγευμα!! Η συνταγή κατάσχεται!!!

    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ωωωωωωωωωωωω φαίνεται τόσο λαχταριστό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φανταστικό φαίνεται το κέικ Λίτσαααααααααα !!
    Θα το κάνω οπωσδήποτε, ότι έχει μέσα μήλα μου αρέσει πάρα πολύ :)
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι ωραία που συναντηθήκατε! Μπράβο σας!
    Τώρα θα μιλήσω για το κέικ...αφού έχω ξεροκαταπιεί δεν ξέρω πόσες φορές....είναι τέλειο, είναι απίθανο, το θέλω τώρα αλλά δε μπορώ να το έχω! Θα το κάνω το βράδυ. Αν τολμήσει να μου αλλάξει κανείς τα σχέδια θα τον κρεμάσω ανάποδα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. litsaki γλυκο φιλεναδάκι..περασε απο το blog μου σου χω κανει tag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και στη συνάντηση πρέπει να ήταν τέλεια αλλά και το κέικ σου φαίνεται τέλειο επίσης!! Μιαμ! Καλή συνέχεια, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κουκλιτσα, μολις διαβασα την αναρτηση για την ολικη επαναφορα σου!Και σχολιασα φυσικα...!Χαθηκα για λιγες μερες κι εγω,αν και το μπλογκακι σου ειναι απτα πρωτα που διαβαζω συνηθως...
    Με γεια το νεο λουκ! Τι ομορφη αισθηση που μου δινουν αυτες οι αιθεριες φωτογραφιες....
    Πραγματι...αιθεριες! Ανοιξιατικες με ολη την αυρα της εποχης...!
    Φιλακια και να εισαι παντα καλα!!! (και τα διαλειμματα χρειαζονται για να γεμιζουμε μπαταριες!μακαρι να χαλαρωνα κι εγω λιγες μερες,μα δεν θαχω αδεια για διακοπες μετα...)
    Το φουσκο-κεϊκ σου φαινεται απιθανο! Κι εχω αδυναμια στα διχρωμα! Νομιζω οτι θα το φτιαξω πολυ συντομα! μιαμ!:οp -vailie-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Περασα να γραψω μια καλημερα για να μην χαθουμε..Διαβασα δυο τρεις παλαιοτερες εγγραφες σου...Να υποθεσω οτι σπουδασες Ιατρική, Αρχαιλογία?Να εισαι καλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα Φραουλίστα! Το κέικ σου φαίνεται τόσο λαχταριστό, τόσο πληθωρικό, τόσο αφράτο....μμμμ......μου τρέχουν τα σάλια! Θα το δοκιμάσω, α, by the way μου αρέσει πάρα πολύ η νέα φωτογραφία στον τίτλο του Blog. super! φιλάκια από Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λαχταριστό το κεκάκι σου!!!!θα το δοκιμάσω!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λαχταριστό όχι μόνο για Σ/Κ...!!!
    ΜΜΜ...αρέσουν στον ουρανίσκο μου...οι παραλλαγές σε φαγητά και γλυκά!!!
    Μπαίνει κ αυτό στο καρνέ συνταγών!!!

    Θα περάσατε φανταστικά είμαι σίγουρη!!!...που να προλάβεις καλή μου να βρεις τη φωτογραφική σου με τέτοιο γυναικομάζωμα...???...μια κουβέντα να πεις με όλες έφυγε η ώρα....Μπράβο σας που το καθιερώνεται...μου πέφτει κομματάκι μακριά να βρισκόμουν κ εγώ και μ αρέσουν κάτι τέτοιες γυναικομαζώξεις...!!!!

    Φιλιά από τη Σύρα!!Καλό απόγευμα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. E όχιιιιιιιιι! είχε συνάντηση στη Θεσσαλονίκη και εγώ δεν πήρα χαμπάρι?!!! εκνευρίστηκα τώρα, τα ΄νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω!!!!!
    Υ.Γ. το κεκάκι φαίνεται πολύ λαχταριστό!
    φιλάκια πολλά!!!
    α ναι, και η καινούργια φωτό προφίλ τέλεια!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φραουλίσα μου!!! Να που βρεθήκαμε τελικά!!! Η συνάντηση ήταν ωραία και η επόμενη θα είναι καλύτερη!!! Τα κέικ τα λατρεύω!!! Φαντάζομαι ότι για να μας το προτείνεις θα αξίζει πραγματικά!!! Σε φιλώ, να έχεις καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το κέικ θεικό. Προτείνω την επόμενη φορά να οργανωθεί συνάντηση στο Βόλο για τσιπουροκατάστεση. Χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φαντάζομαι πόσο τέλεια θα περάσατε!!!
    Αχ, ζήλεψα λιγάκι!!!Θα'θελα να'μαι και εγώ εκεί να σας γνωρίσω!!

    Όσο για το κέϊκ φαίνεται σούπερ!!
    Φιλιά Λιτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το κέικ δείχνει τόσο μούρλια που θα κάνει ακόμα και μένα να φάω! Και τι ωραία που τρίβεται στο χαλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ λαχταριστό το κέϊκ σου Λίτσα ! Καμμία σχέση με την φωτογραφία στην γερμανική συνταγή. Το δικό σου φαίνεται υπέροχο !! Κι εγώ έφτιαξα κέϊκ με μήλα προ ημερών αλλά λίγο στα κουτουρού. Καλό πάντως βγήκε. Την επόμενη φορά θα κάνω το δικό σου. Χάρηκα που καταφέρατε και συναντηθηκατε στην Θεσ/νίκη. Ειμαι σίγουρη ότι περάσατε τέλεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μιαμ μιαμ φαίνεται το κεικ...ανάθεμα που πρέπει να κάνω διαίτα....γεία στα χέρια σου!!!έκανα οφθαλμόλουτρο τουλάχιστον~~φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα!!!!Στείλε και κανένα κομμάτι κατα μαμαδοπαρέα μεριά ντε!Αντε και έχω μια λιγούρα...!;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. http://e-crochet.blogspot.com/2012/03/blog-post_08.html
    Πέρασε και συ να δεις και τα υπόλοιπα κορίτσια, σχόλια και φωτογραφίες,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!