Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Ανακυκλώνοντας μια φόρμα ψησίματος...

Η τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου με βρήκε να πίνω καφέ με μια καινούρια φίλη, η οποία με υποδέχτηκε με τα χέρια γεμάτα δώρα! Και το αναφέρω πρώτο απ' όλα, αφού ήταν όλα πανέμορφα και μου έφτιαξαν τη διάθεση. Μία κασετίνα με υπέροχα macarons και ένα κουκλίστικο δισκάκι, το οποίο πήρε ήδη θέση στην κουζίνα μας. 


Έχω αρχίσει σιγά σιγά να βρίσκω ρυθμούς (λέμε τώρα) και επίσης να κυκλοφορώ λίγο παραπάνω στην πρωτεύουσα, οπότε ελπίζω ότι σε λίγο καιρό θα καταφέρω να συναντήσω επιτέλους όλους εκείνους τους ανθρώπους, φίλους και συγγενείς, που τους έχω συνέχεια στην αναβολή... 

Η έξοδος μου έκανε πολύ καλό, αφού είδα κόσμο και είπα δυο κουβέντες πέρα από τις συνηθισμένες, χάζεψα λιγάκι τις βιτρίνες και χάρηκα το λιγοστό ήλιο. 
Κατά την επιστροφή μου στο σπίτι, μπήκα σε ένα από τα αγαπημένα μου μαγαζιά και διάλεξα κάτι μικρό για τα αγόρια, μικρά και μεγάλα. Ο Ανδρέας πήρε για δώρο αυτήν τη φοβερή σοκολάτα γάλακτος, αν και στην αρχή ήμουν προβληματισμένη, για το αν έπρεπε να του δώσω το μερίδιό του...


Τους άφησα να απολαύσουν τις σοκολάτες τους, που στην πραγματικότητα ήταν αντιπερισπασμός, ώστε να μην την πέσουν στα macarons. Χαλάλι η δίαιτα, η οποία διεκόπη την ώρα του απογευματινού καφέ, γιατί δεν μπορούσα με τίποτα να αντισταθώ σε αυτό το δώρο. Και ναι, ήταν καταπληκτικά! Πρόλαβα να δοκιμάσω λίγο και από τις έξι γεύσεις, μέχρι που τα μικροσκοπικά γλυκίσματα έγιναν αντιληπτά από τ' αγόρια, οπότε καταλαβαίνετε...

Στον Ανδρέα χάρισα τελικά ολόκληρη τη σοκολάτα, αφού με αφορμή την άνοιξη, μου έφερε ένα ζευγάρι όμορφα γάντια κήπου, τα οποία εγκαινιάστηκαν άμεσα.


Πριν καιρό, είχα δει πεταμένη σε μια αλάνα μια κόκκινη φόρμα ζαχαροπλαστικής. Σκέφτηκα ότι μπορώ να την χρησιμοποιήσω ως γλάστρα κι έτσι την περιμάζεψα.
Την καθάρισα κι έπειτα την έβαψα με ένα σπρέι, σε ανοιχτό-απαλό πράσινο. Το ίδιο σπρέι είχα χρησιμοποιήσει πέρυσι και για ένα παλιό καλάθι.


Την άφησα στο μπαλκόνι να στεγνώσει καλά και τελικά εχθές, φόρεσα τα καινούρια μου γάντια και φύτεψα στο εσωτερικό της λίγα λουλούδια.


Σκέφτηκα να ανοίξω λίγες τρύπες στο κάτω μέρος για να αποστραγγίζει το νερό, αλλά αυτό επιβάλλει να υπάρχει μονίμως ένα πιάτο κάτω από τη φόρμα, πράγμα που δεν με ενθουσίασε και τόσο... Την άφησα λοιπόν έτσι για την ώρα κι αν τελικά διαπιστώσω ότι τα φυτά δεν αντέχουν, τότε θα αναγκαστώ να την τρυπήσω.


Για την ώρα βρίσκεται επάνω στο μικρό τραπεζάκι που έχουμε στο μπαλκόνι, μαζί με άλλα φυτά που έχουν καταφέρει να επιβιώσουν από την ταλαιπωρία της μετακόμισης και της παγωνιάς.


Και έτσι απλά ο Μάρτης μας βρήκε να φροντίζουμε τα φυτά στο μπαλκόνι, να ξεσκαρτάρουμε γλάστρες και αντικείμενα κήπου και να κάνουμε όρεξη για την άνοιξη που πλησιάζει.

Καλό μήνα σε όλους!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε! Τι όμορφη που έκανες την φόρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή η ιδέα για τη φόρμα του κέικ!Κι έχω ήδη μια σε χειρότερη κατάσταση από τη δική σου...!
    Καλό μήνα Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλικά μπορουν τα πιο απλά πραγματα να κρυβουν πολύ ομορφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίτσα μου τρελό upcycle!! Μου έδωσες ιδέα τώρα!! Φιλιά πολλά !! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει Λίτσα μου η ιδέα! Θυμάσαι που είχα κάνει αντίστοιχα πέρσι τα Χριστούγεννα μια φόρμα ψησίματος, ένα πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο τοπιο για την κουζίνα; :) Μου αρέσουν πολύ τέτοιου τύπου σκεύη σε τέτοιου τύπου ανακυκλώσεις. :) Την έκανες πολύ όμορφη. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω εδώ και 2 χρόνια ένα Γουόκερ που περιμένει να φυτευτεί! Ποσό ν αντέξει το καημένο την αναβολή μου! Αχιλλέας με ξεσηκωσες αλλά ακόμη δεν ήρθε η ώρα του! Εδώ εχει κρύο ακόμη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο, Λίτσα! Οχι μόνο έξυπνο, αλλά και τόσο ανοιξιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο Λιτσακι!! εγινε σουπερ!! κι εγω ειμαι υπερ της δημιουργικης ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαταπληκτική ιδέα η ανακύκλωση της φόρμας!!!!μπράβο Λιτσα μια χαρά είναι η νέα σου γλαστρούλα!!!Καλό μηνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά υπέροχη η ιδέα της φόρμας-γλάστρας!!!
    Όσο για τη σοκολάτα, είσαι παιδί μου μεγάλη καρδιά αφού του χάρισες όλη τη σοκολάτα:))) αλλά χαλάλι του, τα γάντια είναι πραγματικά υπέροχα! Νομίζω κιόλας που φτιάχτηκαν ειδικά για σένα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΡΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΞΥΛΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΛΑΣΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΒΑΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ) ΒΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ. (Η ΓΛΑΣΤΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΜΑ).ETΣΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΙΑΤΑΚΙ ;) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=962144030477644&set=a.962134713811909.1073741842.100000461673044&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!