Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Μπάλες με πούπουλα για την τραπεζαρία

Ξεκίνησε η εποχή όπου τα μυαλά παίρνουν αέρα. Βγαίνει ο ήλιος κι αμέσως ονειρευόμαστε καλοκαίρι και θάλασσες, νησιά και πλακόστρωτα σοκάκια. Γιατί τι θέλει ο Έλληνας τελικά; Ήλιο θέλει και δροσερά κρυστάλλινα νερά. Και λίγα λεφτάκια, ώστε να μπορεί να ταξιδεύει στην ίδια του τη χώρα... 
Τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα μου. Ανέβηκε η διάθεση κι άρχισα σιγά-σιγά ν' αλλάζω τη διακόσμηση του σπιτιού. Αργά και σταθερά βέβαια, γιατί ο ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένος. 

Τη σημερινή κατασκευή την έχω ξαναφτιάξει στο παρελθόν με μεγαλύτερες μπάλες και πολύχρωμα πούπουλα. Αυτή τη φορά, επέλεξα φελιζολένιες μπάλες σε μικρότερο μέγεθος και μόνο λευκά πούπουλα, τα οποία κόλλησα επάνω στο φελιζόλ με θερμόκολλα. 


Ήθελα κάτι πιο διακριτικό για το φωτιστικό πάνω από το μεγάλο τραπέζι κι επειδή φτερά και πούπουλα είναι πολύ in τώρα τελευταία, είπα να τα εντάξω στη φετινή διακόσμηση. Άλλωστε πλησιάζει και το Πάσχα!


Τελικά μου φάνηκε πολύ λευκό το σκηνικό. Φταίει βέβαια και το ότι δεν έχουν βγει από τα ντουλάπια όλα εκείνα τα πολύχρωμα και ανοιξιάτικα αντικείμενα, που αμέσως φωτίζουν το χώρο. Ωστόσο, σκέφτηκα να δώσω λίγη ένταση στις μπάλες και κόλλησα επάνω τους λίγα ροζ και τιρκουάζ πούπουλα.


Τελικά ναι, μου φάνηκε πολύ πιο όμορφο το αποτέλεσμα, οπότε το άφησα έτσι. Είναι πιο φωτεινό και δίνει την ένταση που μου έλειπε.


Τι κι αν ανέβηκε όμως η διάθεση, πήρε σήμερα το αυτί μου ότι ο καιρός χαλάει πάλι. Ήδη μάλιστα η μέρα που ξημέρωσε είναι μουντή και προβλέπεται υγρή. Όμως δεν απογοητευόμαστε, άλλωστε από τον Μάρτη όλα τα περιμένουμε πια...

Καλημέρα σε όλους εκεί έξω!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

1 σχόλιο:

  1. Επιτελους ηλιος!!κ τι καλυτερο θα μπορουσες να σκεφτεις απο το να αλλαξεις λιγο τη διακοσμηση για να ανεβει κ η διαθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!