Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Κάθε μέρα μια ευκαιρία

Έχω στην τσάντα μου ένα μικρό σημειωματάριο, το οποίο μου δώρισε μια φίλη της μαμάς μου. Ανοίγοντάς το προχθές, έπεσε πάλι το βλέμμα μου σε αυτό που γράφει στην πρώτη του σελίδα: "δώσε σε κάθε σου μέρα την ευκαιρία, να γίνει η καλύτερη της ζωής σου...".
Αλήθεια, πόσες φορές εξαντλήσατε τον εαυτό σας με άσκοπο άγχος και με ατελείωτα νεύρα; Πόσες φορές τον αναλώσατε σε καταστάσεις και ανθρώπους που δεν άξιζαν ούτε το βλέμμα σας; Πόσες φορές χαλάσατε τη διάθεσή σας μαλώνοντας για το πάρκινγκ ή για τη σειρά που σας πήρε κάποιος έξυπνος στο φούρνο; Πόσες φορές χάσατε τον ύπνο σας με τις επίμονες σκέψεις σας, δίχως αποτέλεσμα; Πόσες φορές μεγαλοποίησατε τα προβλήματά σας με τις υπερβολές σας; Πόσες φορές καταστρέψατε μια όμορφη στιγμή, επειδή δεν ήταν όλα στην εντέλεια; Πόσες φορές, εξαιτίας της κακής σας διάθεσης, την πλήρωσαν άνθρωποι αγαπημένοι σας; Πόσες φορές κολλήσατε στο δέντρο και χάσατε την ομορφιά του δάσους; Πόσες;
Εγώ γνωρίζω καλά τη δική μου απάντηση: πολλές!!
Έχω καταστρέψει αρκετές ημέρες της ζωής μου εξαιτίας του άσκοπου άγχους μου - και λέω άσκοπο, γιατί υπάρχει κι εκείνο που σε βοηθά να γίνεις καλύτερος. Το δημιουργικό. Εγώ όμως εννοώ το άσκοπο, το δίχως νόημα! Εκείνο που σε τρώει από μέσα σαν σαράκι και σε κάνει να φαίνεσαι εξαντλημένος, γιατί είσαι!
Έχω αφήσει να μου καταστρέψουν αρκετές ημέρες μου άγνωστοι άνθρωποι, με τους οποίους μάλωσα στο δρόμο/κατάστημα/αμάξι/υπηρεσίες κλπ, δίχως κανένα αποτέλεσμα τελικά, αφού υπάρχουν άνθρωποι που ξεπερνούν κάθε επίπεδο αναισθησίας!
Μέρες άχρηστες, έτσι τις χαρακτηρίζω. Μέρες που το μόνο που απομένει στο τελείωμά τους, είναι η ένταση και το σφίξιμο στο στομάχι.
Κι έπειτα έρχονται κάτι άλλες μέρες, όπως η παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού καρκίνου, να σου θυμίσουν ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα... Οπότε κόβεις την γκρίνια και ξαφνικά οι ορίζοντες ανοίγουν, οι παρωπίδες φεύγουν και ξαναβλέπεις το δάσος, αυτό που αδυνατούσες να δεις όσο ήσουν μικροπρεπής/θυμωμένος/μίζερος/αγχωμένος! Και κοιτάζοντας γύρω σου, ανακαλύπτεις την ομορφιά σε τόσο μικρά πράγματα, που όμως στην πραγματικότητα, είναι τα πιο σπουδαία!
Με τέτοια σπουδαία πράγματα περάσαμε την Κυριακή μας. 
Σηκωθήκαμε νωρίς να ετοιμάσουμε πρωινό και επικράτησε στην κουζίνα ο πιο όμορφος χαμός! Βάλαμε τη μουσική να παίζει δυνατά, κόψαμε διάφορα φρούτα και τα στύψαμε σε μυρωδάτο χυμό, φτιάξαμε αυγόφετες, ενώ εγώ δοκίμασα αυτή την υπέροχη συνταγή, αλλά με περισσότερο γάλα.


Και το μεσημέρι το ρίξαμε επιτέλους έξω και κατεβήκαμε με τα ποδήλατα στην παραλία για φρέσκο ψαράκι και δροσερό κρασί. Αφήσαμε τον ήλιο να μας ζεστάνει και τα παιδιά ελεύθερα να τρέξουν, να παίξουν, να κυλιστούν στην άμμο και να κάνουν το κέφι τους. 


Και καβαλήσαμε πάλι τα ποδήλατα για μια μεγάλη βόλτα πλάι στη θάλασσα. Κάναμε αγώνες μεταξύ μας και σταματήσαμε μόνο όταν είδαμε μια θαλάσσια χελώνα που ξέβρασε το κύμα νεκρή. Σταθήκαμε να χαζέψουμε και τους γλάρους που είναι πελώριοι και τόσο όμορφοι!


Κι επιστρέφοντας στο σπίτι, τ' αγόρια αποφάσισαν ότι ο καλύτερος τρόπος να κλείσει αυτή η όμορφη μέρα, είναι με ένα απολαυστικό παγωτό. Το πρώτο της χρονιάς!
Εγώ; Βράχος εγώ! Ήπια τον σκέτο μου καφέ και αντιστάθηκα ακόμη και στο μικρό red velvet cake που έφτιαξα το Σάββατο, έτσι για το καλό!


Κι αν η μέρα μας δεν ήταν τελικά η ομορφότερη απ' όλες, καθόλου δεν πειράζει. Αρκεί που της δώσαμε την ευκαιρία, γεμίζοντάς την με σπουδαία πράγματα!
Είναι σπουδαίος ο ήλιος, σπουδαία και η θάλασσα. Σπουδαίες οι οικογενειακές στιγμές, το καλό φαγητό με φίλους, το παγωτό μες στο χειμώνα. Είναι σπουδαίο να μπορείς ν' ακούς τη μουσική που αγαπάς και να βλέπεις τη φύση να ξυπνάει. Σπουδαίο είναι κι αυτό το ταπεινό μπουκετάκι από δροσερές νεραγκούλες, που προμηνύουν την άνοιξη!


Καλημέρα σε όλους εκεί έξω.
Καλημέρα γεμάτη ευκαιρίες! Που ξέρετε; Μπορεί να γίνει η ομορφότερη απ' όλες...   

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

20 σχόλια:

  1. Δεν έχει κανείς αμφιβολία πια οτι είστε αδελφές με την Κατερίνα. Υπέροχη ανάρτηση που μίλησε στην ψυχή μου.Αυτή είναι η στάση ζωής μου κάθε ημέρα. Να δίνω στην ζωή ευκαιρίες. Καλημέρα Λίτσα μου

    YΓ Εγώ πάντως σε μια μπαλίτσα παγωτό ΔΕΝ ήμουν βράχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια καλημέρα γεμάτη ευκαιρίες λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα μου, όπως καλά γνωρίζεις αυτή είναι και η δική μου στάση ζωής. Έλα όμως που τελευταία έχω κάτι τρελά σκαμπανεβάσματα. Που χθες έκλαιγα και δεν μου έφτανε, γιατί ήθελα να βγω να ουρλιάξω, που μου φταίνε όλα κάποιες μέρες τελευταία, που νιώθω σαν να έγιναν πολλά θέματα ένα κουβάρι μέσα μου. Σήμερα είμαι καλύτερα. Αλλά επειδή σε πετυχαίνω σε καλύτερο mood από το δικό μου νομίζω, δώσε μου λίγα διαδικτυακά χαστουκάκια να "ξυπνήσω" :) Για να το πω κι αλλιώς (και να το χαλαρώσω)...red velvet κεικ & παγωτό δεν αφήνω στην ακρούλα ούτε τις καλές μέρες! Θα άφηνα τις δύσκολες; :P Την καλημέρα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως δεν συναντηθήκαμε βρε Λιτσάκι? Την ίδια έξοδο κάναμε την Κυριακή και τη χελωνίτσα την καημένη την έχω κι εγώ μακάβρια φωτογραφία...
    Ετσι είναι get busy living girlfriend!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχει! Μας καταπνίγουν αυτές οι μέρες. Πολλές φορές όπως και σήμερα που έχω άγχος για ένα επαγγελματικό θέμα νιώθω ότι αυτά που με προβληματίζουν δεν με αφήνουν να ησυχάσω! Και χαλιέμαι αφάνταστα! Εγώ πάντως προσπαθώ να το ξεπεράσω συζητώντας το και καμιά φορά κλαίγοντας έτσι για να μου φύγει το μπούκωμα. Και μετά νιώθω καλύτερα. Όμορφη η Κυριακή σας! Ανυπομονώ να έρθει η άνοιξη για να ανοίξει και η ψυχή μας!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ σοφή η πρώτη σελίδα και πολύ όμορφη η "εφαρμογή" της την Κυριακή! Πάντα τέτοιες μέρες εύχομαι.Την καλημέρα μου
    Υ.Γ. Πολύ μου αρέσει το τυρκουάζ ραδιοφωνάκι & το μπουκέτο από τις νεραγκούλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λιτσάκι... Αδραξε τη μέρα λοιπόν, άδραξε τη ζωή! Όμορφες οι νεραγκούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Λιτσάκι... Αδραξε τη μέρα λοιπόν, άδραξε τη ζωή! Όμορφες οι νεραγκούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Λιτσάκι... Αδραξε τη μέρα λοιπόν, άδραξε τη ζωή! Όμορφες οι νεραγκούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Λιτσάκι... Αδραξε τη μέρα λοιπόν, άδραξε τη ζωή! Όμορφες οι νεραγκούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Λιτσάκι... Αδραξε τη μέρα λοιπόν, άδραξε τη ζωή! Όμορφες οι νεραγκούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχη μερα Λιτσα μου. Ζηλεψα το μεσημεριανο διπλα στη θαλασσα με ποδηλατα και τα παγωτα. Μα περισσοτερο απο ολα ξεχωρισα το καταπληκτικο ραδιοφωνακι σου. Ξερεις τον ερωτα που του εχω. Ελπιζω να μη στο ματιαξω μονο καποια στιγμη γι'αυτο μη βαζεις πολλες φωτογραφιες του χαχα.

    Μια ομορφη μερα να εχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Λίτσα μου! Τι όμορφα που περάσατε! Κι εγώ λατρεύω τις όμορφες, ηλιόλουστες μέρες και τις βόλτες με τα ποδήλατα στην παραλία, για το παγωτό δεν θα πω τίποτα παρά μόνο ότι ζήλεψα λιγουλάκι...
    Όσον αφορά στις φωτογραφίες σου τέλειες, ειδικά αυτή με τα φρούτα και το υπέροχο τυρκουάζ ραδιόφωνο! Μάλλον οφείλεται στο ότι είναι το αγαπημένο μου χρώμα...
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή την ανάρτηση πρέπει να την τυπώσω και να τη διαβάζω κάθε μέρα νομίζω, μιας που ομολογώ ότι έχω αφήσει να χαθούν πολλές ημέρες από τη ζωή μου.
    Αν μη τι άλλο η μέρα σας ήταν πανέμορφη! Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλες πολλές τόσο γεμάτες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τωρα τι να πω γι αυτη την αναρτηση?ηταν ενα ταρακουνημα που χρειαζομουν γιατι την τελευταια εβδομαδα ειμαι οτι ακριβως περιγραφεις στην αρχη του κειμενου σου.ειλικρινα χωρις καμια μα καμια υπερβολη.σ ευχαριστω γιατι το χρειαζομουν!
    Να εχετε τετοιες ομορφες ημερες οπως αυτη που ειδαμε,καθε μερα!!Σας το ευχομαι ολοψυχα!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Carpe diem....λέμε !!!! Καλημέρα Λιτσάκι!!! Κάθε μέρα μια ευκαιρία.. κάθε μέρα ξεχωριστή!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφη ανάρτηση! Γεμάτη θετική ενέργεια και φωτεινές εικόνες!
    Ξεκίνησα κι εγώ δίαιτα Λιτσάκι, ελπίζω να αντιστέκομαι κι εγώ σαν βράχος όπως εσύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ Λιτσάκι έχεις δίκιο. Πολλές φορές εχω χαλαστεί από χαζοπεριστατικά με γραφικούς ανθρώπους στο δρόμο, στην τράπεζα, στο ΣΜ, κλπ. Και πραγματικά με φουντώνουν και μου χαλάνε τη μέρα. Εννοείται πως δεν αξίζουν για να μας χαλάνε τη διάθεση.
    Πολύ όμορφα τα είπες. Έτσι είναι φυσικά. Χάνουμε το δάσος καμιά φορά.
    Ώστε κατάφερες και αντιστάθηκες σε αυτό το παγωτό;; Εγώ θέλω να πηδήξω μέσα απο την οθόνη να το τσακίσω!!!
    Φιλάρες πολλές κουκλάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στην κάθε προσπάθεια για να ξεπερνάμε την καθημερινότητα με τον καλύτερο τρόπο.Εσείς τουλάχιστον ανταμείψατε τους εαυτούς σας με χαρά και απόλαυση.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!