Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μπισκότα, κάστανα και έρικες

Το Σαββατοκύριακο...
φτιάξαμε μπισκότα με τα παιδιά μετά από αρκετό καιρό.
Εκμεταλλεύομαι την καλοκαιρία για δουλειές κι έχω περιορίσει αισθητά τα ψησίματα στην κουζίνα (κάτι που θ' αλλάξει πάραυτα, γιατί τα έχω πεθυμήσει...).


Φυσικά κάποιοι τα τίμησαν και με το παραπάνω!


Βράσαμε τα πρώτα κάστανα για φέτος, τα οποία ήταν απλά... καλούτσικα. Είμαι πολύ απαιτητική με τα κάστανα!


Και βέβαια την Κυριακή μπήκαμε στο αυτοκίνητο για μια μικρή απόδραση εδώ γύρω, να δούμε λίγη φθινοπωρινή φύση: αυτό το καταπληκτικό κιτρινοκόκκινο, με τις πράσινες πινελιές.


Αρχικά περάσαμε μέσα από τα χωριά και θαύμασα τα παλιά, ακατοίκητα σπίτια, μα κυρίως τις αυλές κάποιων, που με άφησαν άφωνη. 
Τόσα λουλούδια, τόσα χρώματα. Και όλα φρέσκα και ζωηρά! Τι απολαυστική εικόνα!


Κι όταν μπήκαμε στο μονοπάτι, αντικρίσαμε μια φύση ολάνθιστη ακόμα - προφανώς ξεγελάστηκε κι αυτή από τον ζεστό καιρό - ενώ κυριαρχούσε τελικά το πράσινο και όχι το κιτρινοκόκκινο...


Όμως τα πρώτα μανιταράκια έσκασαν και τα ξεθάψαμε κάτω από τα πεσμένα φύλλα!


Ένας τόπος γεμάτος έρικες, βελανιδιές και καστανιές! Και κόσμος παντού που μάζευε κάστανα.
Μάζεψα κι εγώ, κυρίως για διακοσμητικούς λόγους!!


Επίσης δεν αντιστάθηκα στις άπειρες άγριες έρικες! Ροζοφούξ και πανέμορφες!


Στο σπίτι αράδειασα τους μικρούς μου θησαυρούς επάνω στο τραπέζι και έπιασα δουλειά.



Από τις έρικες δημιουργήθηκε αυτό το στεφάνι που αντικατέστησε το καλοκαιρινό.


Τα κάστανα, μαζί με λίγα κουκουνάρια, ρόδια και κεριά, στόλισαν μια παλιά πήλινη πιατέλα.



Οι πρώτες σταγόνες βροχής έπεσαν και οι νύχτες δροσέρεψαν πια...
Τελικά φθινοπώριασε!

Καλημέρα παρεάκι!!
Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286 
 

34 σχόλια:

  1. Αν και ξέρω που μένετε... έχω την απορία που είναι αυτό το δάσος. Μην μου πεις ότι είναι δίπλα μας και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι. Σαν να είσαι σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό φαίνεται. Πάντως βρε Λίτσα μου έχεις ταλέντο. Εκανες τα πάντα να μοιάζουν τόσο υπέροχα έτσι όπως τα στόλισες. Οσο για τα μπισκότα....μμμμ...μας ξεσήκωσες πρωινιάτικα!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω με την αδερφή μου! Οι φωτογραφίες είναι για μια ακόμα φορά απολαυστικές! Πως μπορείς με δύο μικρούλια αγόρια μαζί σου να έχεις την ηρεμία να βγάζεις τόσο καλλιτεχνικές φωτογραφίες!
      Kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!Τυχεροί που μπορείτε έτσι σύντομα να απολαύσετε τις ομορφιές και τους καρπούς της φύσης!!Υπέροχες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα τι υπεροχες εικονες! μας φτιαχνεις την μερα καθε φορα!
    να χεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που μου αρέσει πραγματικά βρε Λιτσάκι είναι το πόσο απολαμβάνεις να μαζεύεις πράγματα από τις βολτούλες σου στην εξοχή!Μοιάζουμε πολύ σ'αυτό και για μένα είναι μικροί θησαυροί!Οι φωτογραφίες σου πραγματικά αξιοζήλευτες,παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο το μεγαλείο της φύσης.Σε φιλώ,καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κα-τα-πλη-κτι-κες φωτογραφιες Λιτσακι μου. Στις κλεβω ολες αν δεν σε πειραζει!!!

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιτσάκι μου οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν! Είσαι πολύ τυχερή που μένεις δίπλα στη φύση! Όσα και να είναι τα μείον σε μια τέτοια περίπτωση εγώ είμαι υπέρ αυτής της επιλογής! Αυτές τις εικόνες, τις μυρωδιές δεν μπορείς να τις βρεις πουθενά αλλού ούτε μπορούν να αντικατασταθούν με τις ανέσεις της πόλης! Ζήλεψα τα κάστανα!!!! Φιλιά στα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πωπω δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω ηταν ολα πολυ ομορφα με ταξιδεψαν και με χαλαρωσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με το που ειδα τα μποσκοτακια σου τα λιμπίστηκα...αχ και προσπαθω να χασω κανενα κιλο, εχω ξεφυγει μετα τις διακοπες:(
    τι ομορφα τοπια και ομορφες φωτογραφιες που μας μεταφερεις, και φυσικα ο στολισμος σου για μια ακομα φορα τελειος!μπραβο βρε μερακλιδικο λιτσακι, πολυ σε χαιρομαι και σε καμαρωνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι όμορφο μέρος....!!!
    πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω λόγια! Περιμένουμε αποκαλύψεις για αυτό το μαγικό δάσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα!Επιτέλους ήρθε το Φθινόπωρο στην Ελλάδα! Τα μπισκοτοτάκια φαίνονται πεντανόστιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πήρα κι εγώ τα βουνά το Σάββατο, αλλά ούτε καστανιές βρήκα, ούτε έρικες, ούτε καν φύλλα πεσμένα να θυμίζουν φθινόπωρο...και η συννεφιά απλά δε βοήθησε στις φωτογραφίες (κατά τα άλλα καλή ήταν για περπάτημα)...πολύ όμορφο δάσος και υπέροχες φωτογραφίες!
    Το στεφάνι σου φανταστικό!!
    Καλό μεσημέρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφη και ρομαντική ανάρτηση
    και το στεφάνι μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαι έτοιμη και για κουλουράκια και για κάστανα. Τα δεύτερα τα έχω πάρει ήδη. Για τα πρώτα μοιράσου τη συνταγή μαζί μας σε παρακαλώ!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και εγω θέλω συνταγή για κουλουράκια!
    ωραία η σύνθεση με τα κεριά..και το στεφανάκι!
    γειά στα χέρια σου!
    φιλάκια!
    (φθινοπωριασε;;εγω έχω ακόμη το κλιματιστικό σε λειτουργία..άντε να δούμε πότε επιτέλους θα δροσίσει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο post φανταστικές φωτογρταφίες, να περνάτε πάντα τόσο όμορφα Λίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. που ειναι αυτο το μερος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά κάνατε και πήγατε φθινοπωρινή βόλτα! Και τι όμορφο στεφάνι έφτιαξες! Να σου πω..ζήλεψα και τα μπισκότα.. με ξεσήκωσες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βόλτα στη φύση!! Πόσο τέλεια μπορεί να'ναι!!
    Η φύση πάντα μας χαρίζει τα πιο ανεκτίμητα δώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερούλες Λιτσάκι όμορφο! Αν και τα δέντρα φαίνοται όπως είπες πράσινα ακόμα (α ρε Ελλάδα άλλο κλίμα τελείως) παρόλαυτά τα καστανάκια σου τα μάζεψες :) και τί όμορφα που είναι έτσι χνουδωτά και τσιμπιτερά! Έγινε τέλεια η πιατελίτσα σου με τα κεράκια και το αγαπημένο μου μανιτάρι! Τσιμπάω κι ένα σοκολατένιο περιλουσμένο μπισκοτάκι, σαν μπισκότο που είμαι και φεύγω τώρα! Φιλί αγαπημένη μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Λιτσάκι!! Τι όμορφες εικόνες...που είναι αυτό το υπέροχο μέρος ?? Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες και στόλισες το σπίτι σου !! Καλό φθινόπωρο! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες εικόνες!!!! Πολύ ωραία η πιατέλα σου με τα κεράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες φωτογραφίες!! και το στεφανι και τα κουλουράκια!! όντως που είναι αυτό το δάσος? φοβερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αδερφή ομορφιές ...κρατάς κρυμένα μυστικά και ντοκουμέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά το στεφάνι φοβερό!!! Δεν τις ξέρω τις έρικες... εμείς μαζέψαμε μόνο βελανίδια και πλατανόφυλλα αλλά δεν παραπονιόμαστε... γεμίσαμε το μυαλό μας... Καλά να περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εμεινα αφωνη! Τοσο υπεροχες εικονες, ενα καταπληκτικο στεφανι μα η βολτα στο δασος ειναι μαγικη!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φραουλίτσα, γειά σου! Είμαι η Τόνια και σ'ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος στο μπλογκ μου! Τι ωραίες φωτό που ανέβασες! Που είναι αυτός ο παράδεισος; Εχω κι εγώ κάτι παρόμοιο κοντά στο σπίτι μου. Πρέπει να πάρω την πιτσιρίκα μου και να κυληστούμε πάνω στα φθινοπωρινά φύλλα... Σούπερ ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλη μου....τι ομορφες εικονες! σαν να ημουν κι εγω εκει μαζι σας1
    Καλο φθινοπωρο λοιπον....
    Λατρεψα την πρωτη φωτο...σαν ζωγραφια η σοκολα!
    Τα μανιταρακια...τα φυλλα....τα καστανα.....θελω να παω στο χωριουδακι μου......και να ξεχαστω εκει!
    Τα φιλια μου.....

    vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφο το δάσος που πηγατε βόλτα ειναι γεματο απο τους αγαπημένους μου θησαυρούς !!!!οταν πάμε Καρπενήσι ετσι κανουμε και μεις μαζευουμε οτι πολυτιμοτερο μας δινει η φύση....εδω εχουμε πευκα και λιγη βλαστηση αλλα οι βόλτες στο βουνό ειναι οτι καλυτερο για να μας φυγει το αγχος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημερα!!!! φανταστικες ολες η φωτογραφιες! αρα... και οι στιγμες!!! Μπραβο σας!!!!!! πολυ σας θαυμαζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι υπέροχες εικόνες είναι αυτές,μαγικές!!!Παρακολουθώ το blog σου εδώ κι ένα περίπου χρόνο μα ποτέ δεν σου γράψει κάτι αλλά σήμερα δεν κρατήθηκα (και κακώς τόσο καιρό δεν σου έγραφα).Κάθε μέρα μπαίνω να δω τι καινούριο έχεις ανεβάσει! Πολλά συγχαρητήρια είναι όλα πανέμορφα, από τα χειροποίητα διακοσμητικά του σπιτιού κ τα γλυκά μέχρι κ τις φωτογραφίες από τις βόλτες σας, μα απορώ πότε προλαβαίνεις να τα κάνεις όλα αυτά κ τόσο καλά!Μπράβο Λίτσα συνέχισε έτσι, κι ελπίζω να μας αποκαλύψεις το υπέροχο μέρος που επισκεφτήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Τι ωραία όσα μου γράφεις!
      Μη νομίζεις όμως, δεν τα προλαβαίνω όλα, απλά όταν φτιάχνω κάτι, φροντίζω να το φωτογραφίζω για να το μοιραστώ μαζί σας. Μακάρι να τα προλάβαινα όλα, αλλά θα ήμουν σούπερ ήρωας...
      Όσο για το μέρος, είναι το Λιβάδι, λίγο έξω από Θεσσαλονίκη.
      Ελπίζω να τα ξαναπούμε, μη χαθείς!

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!