Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Με μπάλες και φτερά

Στο σπίτι μας αυτή τη στιγμή επικρατεί το απόλυτο χάος. Δε μου έφταναν οι δουλειές που είχα, άνοιξα κι άλλες, αφού την Κυριακή κατεβάσαμε τα χριστουγεννιάτικα ώστε να στολίσουμε το δέντρο. Τα παιδιά τρισευτυχισμένα, εγώ και ο Ανδρέας λιγότερο ενθουσιασμένοι ομολογουμένως... Παρόλα αυτά,το δέντρο στολίστηκε και φέτος και είναι η πρώτη φορά που η περισσότερη δουλειά έγινε από τα παιδιά. Το μόνο που έκανα ήταν να βάλω τα λαμπιόνια και την κορδέλα. Κάθε στολιδάκι κρεμάστηκε από παιδικά χέρια στα κλαδιά του δέντρου μας φέτος! Μαγικό!
Η Κυριακή πέρασε, το συνθετικό έλατο διακοσμήθηκε κι έπειτα ξημέρωσε μια χαοτική Δευτέρα, αφού όλα τα υπόλοιπα χριστουγεννιάτικα με περίμεναν μέσα και έξω από τις κούτες... 
Σήμερα είναι τα πράγματα κάπως καλύτερα και ανυπομονώ να τελειώσω με τους στολισμούς, έτσι ώστε να αποθηκευτούν τα κουτιά και να μην αντικρίζω πια αυτή την ακαταστασία!

Οι πρώτες χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου για φέτος είχαν να κάνουν με φτερά και πούπουλα. Πειραματίστηκα με μπάλες από φελιζόλ και πολύχρωμα πούπουλα, τα οποία κόλλησα επάνω στις μπάλες με θερμόκολλα.


Δεν ήμουν καθόλου σίγουρη για το αποτέλεσμα, τελικά όμως έγιναν όμορφες αν και, κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να περιοριστώ στο συνδυασμό του μπλε και φουξ ή μωβ, που μου άρεσαν περισσότερο. Επειδή όμως είχε πούπουλα και σε άλλα χρώματα τα χρησιμοποίησα όλα.

Μέσα στο χαμό του στολίσματος κρέμασα τις μπάλες αρχικά σε ένα κλαδί με λαμπιόνια.


Δεν μου άρεσε όμως και τις ξεκρέμασα. Αποφάσισα να τις βάλω στην εταζέρα μαζί με μια ντουζίνα πορτοκάλια.


Ο παράξενος ο άνθρωπος όμως, δεν ικανοποιείται με τίποτα. Καθότι παράξενη λοιπόν, ούτε κι εκεί μου άρεσαν. Τις άφησα προς το παρόν, γιατί δεν είχα χρόνο ν' ασχοληθώ παραπάνω. Όταν ολοκληρωθεί ο στολισμός θ' αποφασίσω τι θα κάνω μαζί τους.


Με μια πρώτη ματιά, το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο καρναβάλι παρά Χριστούγεννα, παρόλα αυτά είμαι σίγουρη, πως όταν μπούνε στη σωστή θέση, θ' αναδειχθεί ο χριστουγεννιάτικη προσωπικότητά τους. Όταν έρθει εκείνη η ώρα... τα ξαναλέμε φυσικά!

Καλημέρα!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα! πολύ ωραία ιδέα! καλές ετοιμασιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφες!!! κι εμενα οι γαλαζο-μωβ μου αρεσαν περισσοτερο!! καλημερα Λιτσακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ.......30 σημερα λοιπον...ολα για τα παιδια.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο παιχνιδιάρικες! Ό,τι πρέπει για να σε βάλουν σε γιορτινή διάθεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα όμορφη. Κρεμασμένες μαζί με τα λαμπάκια είναι όμορφες πολύ.Πολύ χαρούμενες και χρωματιστές σαν εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν και με τα φτερα δεν τα παω και πολυ καλα, οι δικες σου μπαλες ειναι πολυ πολυ ομορφες! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. krathse tis kitrines gia to Pasxa.
    moiazoun me poulakia.
    tis alles kremasetes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι όμορφες!!Και κρεμασμένες δείχνουν καλύτερα!Αλλά σε καταλαβαίνω...αν δεν βάλουμε κάτι σε 10 διαφορετικά σημεία πρώτα για να δούμε πως πάει,δεν ησυχάζουμε!!χχχαχααΚαλά στολίσματα Λιτσάκι!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφη ιδέα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειες έγιναν!!! Και του χρόνου με υγεία. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!