Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Μέρες κλεισούρας..

Οι ημέρες που πέρασαν ήταν... γεμάτες! Γεμάτες με παυσίπονα, ενέσεις, αντιφλεγμονώδη. Μια απερίγραπτη ίωση εδώ, δύο δισκοκήλες εκεί, μια υμενίτιδα πιο πέρα, μας έριξαν στο κρεβάτι... Παλεύαμε όλοι να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο κι εγώ ήμουν (και είμαι) η γραφική της παρέας, αφού η κούπα με το καυτό τσάι έχει γίνει η προέκταση του χεριού μου.


Κλεισμένοι στο σπίτι και με τη βροχή ν' ακούγεται έξω, ο μόνος τρόπος να διασκεδάσουμε τα παιδιά, ήτανε με παιχνίδια αγαπημένα. Τα lego βγήκαν επιτέλους από το κουτί τους, χωρίστηκαν ανά χρώμα και τα χέρια μας πήραν φωτιά. Αγαπώ τα lego και νομίζω πως το κατάλαβα αυτές τις ημέρες. Έπαιζα και μικρή, αν και τότε δεν υπήρχε η ίδια ποικιλία, αλλά τώρα ενθουσιάστηκα. Κι ενώ οι υπόλοιποι έφτιαχναν αυτοκίνητα, αεροπλάνα και νταλίκες, εγώ ετοίμαζα, τι άλλο (;), ένα όμορφο σπιτάκι με κήπο.

Ώρα για pizza

Μια ευχάριστη νότα σε όλη αυτή την κατήφεια, χάρισαν τα δέματα που περιμέναμε εδώ και μέρες. Το ένα έφτασε από το αγαπημένο Alice on Board, με ένα όμορφο περιτύλιγμα. Τις πιτζάμες αυτές, τις είχα βάλει στο μάτι καιρό, αλλά περίμενα να τακτοποιηθούμε. Τώρα πια ο Φαίδωνας, τα βράδια που πάει για ύπνο, μετατρέπεται σε αστροναύτη και κάνει τις διαστημικές του βόλτες! Ανυπομονεί λέει, να πετάξει στο διάστημα όταν μεγαλώσει, οπότε για αρχή, πήραμε τη στολή! Κάθε πρωί την αποχωρίζεται κι εκείνη τον περιμένει πλάι στα αυτοκινητάκια, τους άλλους κολλητούς του, να βραδιάσει, ώστε μετρήσουν αντίστροφα και ν' απογειωθούν...


Το δεύτερο δέμα ήρθε από Γερμανία και μαζί με τα πράγματα των παιδιών, έφτασαν και περιοδικά σε χριστουγεννιάτικο κλίμα. Ναι, η μαμά μου με ξέρει καλά...! Έφτιαξα μια κούπα καφέ (για αλλαγή) και κάθισα στην γωνιά μου να τα ξεφυλλίσω. Κι έπειτα ενθουσιάστηκα κι έβγαλα όλα τα κρατημένα χριστουγεννιάτικα περιοδικά από το ντουλάπι. Είχα ανάγκη να μπω στο πνεύμα, μπας και αρχίσω τις κατασκευές.


Για αρχή άναψα τα κεριά κι έπειτα θυμήθηκα και το pinterest, που πάντα αποτελούσε πηγή έμπνευσης. Μπούκωσα το μυαλό μου με όμορφες εικόνες, έφτιαξα ατμόσφαιρα, αλλά και πάλι δεν βρήκα το κουράγιο να φτιάξω το παραμικρό...


Εχθές όμως, έκανα δειλά-δειλά το πρώτο βήμα. Άνοιξα το μεταλλικό κουτί με τα κουπάτ και ξεχώρισα λίγα χριστουγεννιάτικα. Το σπίτι γρήγορα μοσχοβόλησε μέλι και κανέλα, όμως αυτά θα τα πούμε την επόμενη φορά.


Καλημέρα αγαπημένοι φίλοι και περαστικά σε όσους προσπαθείτε να ξεφορτωθείτε τις ενοχλητικές ιώσεις. Είστε (είμαστε) πολλοί, το έχω καταλάβει!
Ανοίξτε διάπλατα τα πορτοπαράθυρα να μπει φρέσκος αέρας, πάρτε βαθιά αναπνοή και... επιτεθείτε!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

17 σχόλια:

  1. Περαστικά.
    Αχ αυτά τα περιοδικά προσπάθησα προχτές να βάλω μια τάξη κι αμέσως βγήκαν παλιά και νέα πάλι δίπλα στον καναπέ, η καλύτερη μου συντροφιά.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, περαστικά σε όλους σας. Παντως υπάρχει τίποτα πιο θεραπευτικό απο μια στιβα χριστουγεννιάτικα περιοδικά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αδερφή και περαστικά και καλή δύναμη και όλα τα γνωστά...Αρχισε γρήγορα τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές γιατί χανόμαστε...Φέτος έπεσε πολύ κατήφεια! όσο για τα lego....ε!ναι.Τα κορίτσια παίζουν μόνο σπιτάκια...τι άλλο;Φιλιά και καλή ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικα Λιτσα μου. Κι εμεις το Σ-Κ ημασταν λιγακι αρρωστοι. Ευτυχως μονο εγω και ο Δημητρης, η μικρη δεν κολλησε.
    Εχω μπει κι εγω σε χριστουγεννιατικο mood, ετοιμαζουμε με την αδερφη μου το advent calendar της μικρης και φετος σκεφτηκαμε να ανοιγει χαρτακια και να ψαχνει μετα τα μικρα δωρακια της μεσα στο σπιτι. Κατι σαν κυνηγι θυσαυρου. Μεσα στα δωρα φετος θα εχω και κατι του στυλ "Παμε με τις πιτζαμες βολτα στην βραδινη Θεσσαλονικη να δουμε τα φωτακια", "βολτα στο εργοστασιο σοκολατας", "δωρεά στο χαμογελο του παιδιου και μετα γλυκακι στο Sugar Angel στο κεντρο" κτλ :) Θα ξετρελλαθει νομιζω κι ενθουσιαζομαι κι εγω πολυ με αυτη τη σκεψη.

    Οι πιτζαμουλες τελειες!!! Να απολαυσεις τα πακετακια σου και θα σου ερθει η διαθεση και για κατασκευες. Χαλαρωσε και λιγακι. Μια τετοια μεγαλη αλλαγη θελει και την πολυτελεια να χρονου να τα κανεις ολα με την ησυχια σου, μην πιεζεσαι :) Μια ομορφη εβδομαδα ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά Λίτσα μου. Θα πάρεις όμως δύναμη αρχίζοντας χριστουγεννιάτικες κατασκευες και έχοντας και τα αρώματα των Χριστουγέννων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικα Λιτσακι! Περιμενουμε τις εμπνεύσεις σου!! καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεμισε ο κοσμος ιωσεις. Εσεις εχετε τα παιδιά σας εγώ τους γονεις μου!! χαχαχ! καλα παμε ολοι :)
    Περαστικά σας Λιτσα μου και καλή "Χριστουγεννιάτικη" αρχή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Λιτσα!!!
    Γραφεις πολυ ωραια,συγχαρητηριαγια το μπλογκοσπιτακι σου και περαστικα!!!!!!
    καλα Χριστουγεννα να εχουμε!!!
    ΥΓ: οι μπιτζαμουλες καταπληκτικες!!!!Θα τις παρω και γω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά περαστικά! Μπορεί να ταλαιπωρηθήκατε, αλλά σίγουρα δεν το βάλατε κάτω και διασκεδάσατε!
    Τι ωραία που είναι να χαζεύεις περιοδικά με χριστουγεννιάτικα... Λατρεμένη ασχολία και πηγή για την καλύτερη έμπνευση!
    Περιττό να πω ότι λάτρεψα τις πιτζάμες σας! Φοβερές!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά, κι εγώ προσπαθώ να μπω στο κλίμα με μία σχετική πρόσκληση στο μπλογκ, και μέχρι στιγμής τα καταφέρνω! Υπέροχες όπως πάντα οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Λίτσα και περαστικά σας! Πολύ το χαίρομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου...μ'αρέσουν οι πολύχρωμες φωτογραφίες με τις οποίες τις εμπλουτίζεις! Υπέροχες! Όσο για τις πιτζάμες του μικρού σου, εξαιρετικές, άντε καλοφόρετες! καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά σε όλους! Και σε σας και σε μας... Φτιάξε Λιτσάκι, δημιούργησε, να γεμίσουν ομορφιές τα μάτια μας!

    PS. Ζήλεψα πυτζάμες! Τρέχω να τις δω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά!! Μας έχουν τρελάνει οι ιώσεις αυτόν τον καιρό! Αναμένουμε χριστουγεννιάτικες εμπνεύσεις!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και αρρωστούλιδες βλέπω πως η προσαρμογή πάει καλά! Ωραίες οι εικόνες από το νέο σπίτι! Φιλιά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λιτσάκι μου! Μου έλειψες πολύ!
    Περαστικά εύχομαι!
    Τα περιοδικά σίγουρα σου έκαναν καλό! Είναι κάτι σαν shoping therapy! χαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικά σας! Το διάβασμα των περιοδικών και κυρίως των Χριστουγεννιάτικων είναι η καλύτερη ξεκούραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις χρόνο μέχρι τα Xmas. Μην αγχώνεσαι! Θα προλάβεις να κάνεις και να μας δείξεις πολλά πράγματα.
    Γρήγορα περαστικά σας εύχομαι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!