Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Και πάλι εδώ...

Και να 'μαι πάλι εδώ, μαζί σας. Μοιάζει σαν να μην πέρασε μια μέρα, μα πέρασαν 30 κι είναι όλα διαφορετικά. Το περιβάλλον, το σπίτι, οι άνθρωποι, η πόλη, ο καιρός... όλα αλλιώς. Όχι ακριβώς καλύτερα, μα ούτε και χειρότερα. Απλά διαφορετικά, αλλιώτικα, πώς το λένε; Είναι σίγουρα θέμα συνήθειας, αφού μόλις μάθω τις μυρωδιές, τους θορύβους του σπιτιού, την γειτονιά, θα βολευτώ και θα χαλαρώσω.
Δεν ξέρετε πόσο με συγκινήσατε με την αντίδρασή σας, όταν μάθατε τα νέα μας. Όχι, ούτε που το φαντάζεστε... Ήμουν τόσο απορροφημένη με την μετακόμιση, που είχα αφήσει πίσω μου το συναισθηματικό κομμάτι. Ήταν βολικά έτσι, μέχρι που πάτησα "δημοσίευση" στην προηγούμενη ανάρτηση. Τόσα μηνύματα, τόσα σχόλια, τόσα likes, τόσα τηλεφωνήματα. Μοιραστήκατε απλόχερα τα στοιχεία σας μαζί μου, ζητώντας μου να σας πάρω για οτιδήποτε... Με ενθαρρύνατε, με αγκαλιάσατε, με παρηγορήσατε, με ξαφνιάσατε, με ενθουσιάσατε και με συγκινήσατε βαθιά, πολύ βαθιά. Είστε σπουδαίοι, το εννοώ και σας ευχαριστώ! Όλους, έναν προς έναν. Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά, αλλά είναι αδύνατον. Είστε πολλοί κι είναι τόσο ωραίο αυτό!! Ούτε που ξέρω πώς να το ανταποδώσω, μόνο να σας ευχαριστήσω μπορώ! Από καρδιάς! 

Όσο για το σπίτι, θα σας πω ότι είναι σε πολύ αρχικό στάδιο. Κουράστηκα τόσο με την μετακόμιση, που δεν μου έμεινε ενέργεια για το διακοσμητικό σκέλος. Ακόμη ανοίγω κούτες, απορώντας πού στο καλό τα είχα όλα αυτά τα πράγματα. Είναι σαν να τα ανακαλύπτω όλα από την αρχή. Την πρώτη μάλιστα μέρα, αφού ξεφορτώθηκαν όλα και μπήκαν στο νέο σπίτι, ήταν τόσο μεγάλη η απογοήτευσή μου στο αντίκρισμα του απόλυτου χάους, που κάθισα στον καναπέ (το μοναδικό κενό σημείο) και δήλωσα πως δεν θα ξανασηκωθώ για κανένα λόγο. Μου φάνηκε τόσο μάταιο να ξανανοίξω όλες εκείνες τις κούτες που με τόσο κόπο είχα κλείσει κάποιες ημέρες πριν!
Τελικά όμως η κούραση δεν είναι καλή σύμβουλος, οπότε σαν άλλη Σκάρλετ Ο' Χάρα κι εγώ, αποφάσισα πως "αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα" και πήγα για ύπνο...
Τώρα που το σπίτι έχει αρχίσει να μοιάζει με σπιτικό, επέστρεψε και το μεράκι μου, αλλά είναι πολλά να γίνουν ακόμη, πριν κρεμαστούν τα ράφια και τα κάδρα. 
Βέβαια, τα λουλούδια δεν λείπουν από τα βάζα, όπως αυτό το μπλε γιασεμί που έκοψαν τα παιδιά, όλο χαρά, από έναν φράχτη σπιτιού κι εγώ σκεφτόμουν, πως ακόμη δεν πάτησα το πόδι μου στην Αθήνα, θα με πάρουν στο κυνήγι...



Ή αυτές οι φυσαλίδες, που είναι τόσο χαρακτηριστικές αυτή την εποχή και υπόσχομαι ότι αυτές τις αγόρασα!


Αυτά όμως που λάτρεψα, είναι τα καλλωπιστικά μήλα (malus), τα οποία γνώριζα από Γερμανία, αλλά ποτέ δεν είχα δει στη χώρα μας κι όμως τα βρήκα σε ένα μικρό ανθοπωλείο. Α ρε πρωτεύουσα! Τς τς τς



Ωστόσο, αυτό που λάτρεψα περισσότερο απ' όλα, είναι ο έντονος τοίχος στο σαλόνι μας. Αποφάσισα να τολμήσω και να βάλω χρώμα σε έναν μόνο τοίχο του σαλονιού. Το αποτέλεσμα με αποζημίωσε, αφού αυτό το καταπληκτικό indigo έδωσε μια ξεχωριστή προσωπικότητα σε όλο το χώρο.



Δεν τόλμησα όμως μόνο στο σαλόνι, αφού επέλεξα διαφορετικά χρώματα για κάθε δωμάτιο, ακόμη και για την κουζίνα, γιατί υπήρξα καλή μαθήτρια και διάβασα καλά τις συμβουλές της Όλγας! Θα τα μοιραστώ όλα μαζί σας όταν έρθει η ώρα τους.
Προς το παρόν, θα σας ευχηθώ καλό μήνα και κατ' επέκταση καλό φθινόπωρο, με την ίδια φωτογραφία που ευχήθηκα και στους φίλους του Instagram.


Καλημέρα με αχνιστό καφέ στο χέρι και ζεστά, χουχουλιάρικα χρώματα.
Επέστρεψα και θα τα λέμε συχνότερα επιτέλους!
Τα φιλιά μου
Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

27 σχόλια:

  1. καλή αρχή στο νέο σας σπιτάκι Λιτσάκι!! Καλά έκανες και έβαλες χρώμα στο σπίτι...σου φτιάχνει τη διάθεση!!! πολύ ωραίο αυτό το μπλέ που έβαλες στο σαλόνι σου!!!!!!! Περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι ολα να πανε καλα λιτσα μου!!καθε αρχη και δυσκολη!!σε νιωθω απόλυτα ,και εμεις μετακομισαμε οποτε κατανοώ τον πανικό και την απόγνωση που νιωθεις οταν το σπιτι γεμίζει με κούτες!!οπως και να εχει οταν το σπιτι μεταμορφώνεται σιγα σιγα σε σπιτικό και η διάθεση αλλάζει και ολα !!!θελεις να πεις home sweet home!!!χαιρομαι που επέστρεψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κάνεις τίποτα λες.. αλλά τα ανθοπωλεία τα εξερεύνησες :-)
    Και το indigo είναι φανταστικό τελικά, σε κάθε φωτογραφία που μας το δείχνεις μου αρέσει και πιο πολύ!
    Καλές αρχές σε όλα φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανεις μας δεν αμφιβαλει οτι θα το κανεις κουκλιστικο το σπιτι :) Πολυ καλα εκανες και τολμησες να βαλεις χρωμα. Σχεδον σε ολα τα σπιτια που εζησα ειχαμε εντονα χρωματα στους τοιχους. Και καποιες στιγμες πετυχαινει τοσο πολυ αυτο το παντρεμα των χρωματων με την προσωπικοτητα σου που νιωθεις την ευεργετικη τους δραση καθε πρωι που σηκωνεσαι και νιωθεις να ζεις απολυτα ταιριαστη μεσα στο "κουκλοσπιτο" σου :) Ελπιζω να καταφερα να σου περασω την αποψη που εχω εγω για την σχεση χρωματος-ζωης :)

    Ολα θα πανε καλα Λιτσα μου. Δειξε εμειστοσυνη στον χρονο κι αρχισε να επενδυεις συναισθημα σε ολα γυρω σου. Στις νεες εικονες, στις νεες μυρωδιες, στους νεους θορυβους. Θα σου ταιριαξει πολυ η νεα ζωη, θα δεις :)

    Μια ομορφη μερα σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή εύχομαι! Όλα θα πάνε μια χαρά! Καλοί άνθρωποι είμαστε κι εδώ στην πρωτεύουσα! χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους ξαναγύρισες και ιντερνετικά.Γιατί μπορεί να έφυγες...όμως είσαι ακόμη εδώ! Καλό ξεκίνημα μικρή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι μπράβο!Γέμισε την οθόνη μας φωτογραφίες με χρώματα και γεύσεις όπως πολύ καλά ξέρεις να κάνεις!Μας έλειψες μωρέεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια γλυκιά καλημέρα και μας έλειψες με τα ποστ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα Λιτσακι και καλη αρχη στην πρωτευουσα!! Ολα θα βρουν στη θεση τους κι εσεις τη ρουτινα σας!! καλο φθινόπωρο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχα, η Βέρα έχει δίκαιο! Ο καθένας με την τρέλα του κι εσύ με τα λουλούδια σου!!! Τόσο σας ζηλεύω (και την αδερφή σου) στο θέμα με την διακόσμηση με τα λουλούδια. Δεν ξέρω γιατί ποτέ δεν μπαίνω στη διαδικασία. Τέλος πάντων. Καλημέρα!!!! Kάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς όρισες Λίτσα! Υπέροχη η φωτογραφία που μας καλοσωρίζει, υπέροχο και το indigo στον τοίχο. Πολύ καλή η επιλογή σου. Μην στενοχωριέσαι και μην αγχώνεσαι. Όλα θα γίνουν σιγά -σιγά και "χαλαρά" όπως μόνο οι Θεσαλλονικείς ξέρουμε! χα χα.. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Welcome back Λίτσα και καλώς όρισες στην "πρωτεύουσα". Σιγά-σιγά όλα θα γίνουν, έχεις άλλωστε τόσες ικανότητες που θα τα βγάλεις πέρα. Υπέροχο το χρώμα που τόλμησες στο σαλόνι...ο τολμών νικά...κάπως έτσι τόλμησα κι εγώ το καλοκαίρι με την κρεβατοκάμαρα μου και δεν το μετάνιωσα ! Καλημέρα και καλό ΣΚ
    ΥΓ Περιμένουμε φωτόοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς ηρθες και ευχομαι να περάσεις υπέροχα στην πρωτευουσα. Το χρώμα στον τοιχο δεν θα το τολμούσα αλλα ειναι τοσο υπεροχο που μαλλον πρεπει να αφηνουμε πισω τις αναστολές! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίτσα μου καλή αρχή σε σένα και την οικογένειά σου!!! Η Αθήνα έχει κρυμμένους άσους στο μανίκι της σε κάθε της δρομάκι, και για βόλτες και για μικρούς θησαυρούς!!! Καλό φθινόπωρο, το περιέβαλλες όλο στην τελευταία σου φωτογραφία!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες στην πρωτεύουσα !!!! Θα δεις τις ομορφιές της και θα την αγαπήσεις !!!!
    Καλό νέο ξεκίνημα λοιπόν για σένα και την οικογένειά σου και καλό Φθινόπωρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη αρχη στο νεο ξεκινημα! Καλη και ομαλη προσαρμογη να εχετε. Εχει και η πρωτευουσα τα καλα της.....ειμαι σιγουρη οτι ενας ανθρωπος σαν κι εσενα.....σιγα σιγα μπορει και να την ερωτευθει!!!!
    Πολλα φιλια και χαιρομαι που "ξαναγυρισες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό ξεκίνημα και καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή αρχή φραουλίτσα!!Έχει και τα καλά της αυτή η πόλη και θα τα ανακαλύψεις σιγά-σιγά.
    Όμορφες οι φωτογραφίες σου! Όλο χρώμα και δροσιά! Καλό Φθινόπωρο και να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλωσήρθατε στην πρωτεύουσα!
    Πολύ μ'αρέσει η τελευταία φωτογραφία!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή αρχή Λιτσάκι και καλή προσαρμογή. Σίγουρα όλα θέλουν το χρόνο τους, αλλά δε σε βιάζει και τίποτα. Θα τα κάνεις με την ησυχία σου και θα βρεις και εσύ σιγά-σιγά τους ρυθμούς σου.
    Εδώ εγώ έχω περίπου 1 μήνα που επέστρεψα από τις καλοκαιρινές διακοπές και ακόμη αισθάνομαι ότι δεν έχω βρει τους ρυθμούς μου στην εδώ πραγματικότητα...Πόσο μάλλον εσύ που ξεσήκωσες ολόκληρο σπίτι :)
    Φιλάκια και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κοριτσάκι μου.... Δεν θα πω πολλά απλά θα πω ότι μου είχες λείψει πολύ κι ότι το χρώμα τελικά δείχνει ενδιαφέρον! Πολλά φιλιά πρωτευουσιανα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή αρχή...είμαι σίγουρη πως γρήγορα θα τα έχεις όλα όπως θες!
    Θα σταθώ λίγο στο υπέροχο indigo...πάρα πολύ καλά έκανες και τόλμησες!
    Καλό φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό ξεκίνημα φίλη μου, όλα να πάνε καλά , όμορφες οι φωτογραφίες σου μου λένε ότι κι εσύ νιώθεις όμορφα.Καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς όρισες και πάλι στην παρέα μας Λιτσάκι!
    Μας έλειψες πολύ!
    Τον τοίχο σας τον λάτρεψα!
    Είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις φανταστικά πράγματα πάλι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή αρχή και με το καλό να προσαρμοστείς! Η μετακόμιση είναι βάρβαρο πράγμα (την πέρασα κι εγώ φέτος και σε καταλαβαίνω απόλυτα), αλλά σίγουρα θα βρεις τους ρυθμούς σου σιγά σιγά!
    Και περιμένουμε τις νέες σου δημιουργίες φυσικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!