Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Εικόνες...

Εικόνες από ένα καλοκαίρι που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.
Εικόνες θαλασσινές, βουτηγμένες στο μπλε και το χρυσαφί, γεμάτες παιχνίδι και χαρούμενα μουτράκια.

Τι μου θυμίζει...; E.T. looove's you...

Εικόνες από νερά που στραφταλίζουν κάτω από τις ακτίνες του ήλιου.


Εικόνες από το δικό μου κέντρο του κόσμου. 
Μια ομπρέλα, δυο πετσέτες, η θάλασσα κι οι άντρες μου...


Εικόνες από την ανασκαφή ενός μικροσκοπικού δεινοσαύρου, που για χρόνια περίμενε στο γύψινο αυγό του τον Φαίδωνα να μεγαλώσει και να τον ανασκάψει.


Εικόνες από βραδινές ποδηλατάδες και καλοκαιρινά cocktails, παρέα με τους KaPa.


Εικόνες από τα τσαλαβουτήγματα, το κυνηγητό, τα κακαρίσματα των παιδιών στη θάλασσα τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού, με φόντο τη φωτισμένη Θεσσαλονίκη.


Εικόνες μιας απολαυστικής καθημερινότητας. Από παιχνίδια τόσο παλιά, δικά μου, που άντεξαν στο χρόνο και τώρα παίζουν μαζί τους οι μικροί μου κύριοι. Δεν αποχωριζόμουν ποτέ το Nintendo μου...
Από τη βεντάλια μου, που με συντροφεύει τις τελευταίες ημέρες. Θυμάμαι που κορόιδευα τις θείες μου όταν έβγαζαν τις βεντάλιες, μα έχει ο καιρός γυρίσματα...
Εικόνες από την αγαπημένη μου βραδινή συνήθεια, να χαλαρώνω στο κρεβάτι μου διαβάζοντας κάτω από το λιγοστό φως του λαμπατέρ μου...


Εικόνες από παγωτό και περιοδικά διακόσμησης. Μια αγαπημένη συνήθεια, την ώρα που όλοι κοιμούνται!


Εικόνες φίλοι μου, εικόνες! Τις συλλέγω για να με συντροφεύουν τις φθινοπωρινές και χειμωνιάτικες μέρες, τότε που η μιζέρια, η μελαγχολία και το άγχος βρίσκουν πιο εύκολα τρόπο να τρυπώσουν... Οχυρώνομαι από τώρα λοιπόν και αισιοδοξώ, βάζοντας πλώρη για τον έναν και μοναδικό Αύγουστο του 2013.
Θα κάνουμε λίγο καιρό να τα πούμε αγαπημένοι μου, μιας και οι γονείς μου καταφτάνουν από Γερμανία! Ως τότε θα μαζεύω εικόνες από καθετί αγαπημένο κι εύχομαι να κάνετε το ίδιο!

Καλό μήνα! Ονειρεμένο μήνα!

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

15 σχόλια:

  1. Καλό μήνα! Με το καλό να τους δεχθείς και να τους απολαύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι εικόνες σου είναι..σαν όνειρό! Με το καλό να ξανασμίξετε όλη η φαμίλια! Να περάσετε όμορφα!
    Φιλάααακια στα τρελά μουτράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το καλό Λιτσάκι μου να έρθουν οι γονείς σας και να περάσετε Κ Α Τ Α Π Λ Κ Τ Ι Κ Α !!!!!!

    Υ.Γ 1 Το μικρούλι με την πετσέτα ακι το μπλε καπέλο μου έρχεται να τον φάω
    Υ.Γ.2 Θα σας σκέφτομαι...
    Υ.Γ.3 Πσσστ μην ξεχνάτε το αντηλιακό σας εντάξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλή αντάμωση να περάσετε υπέροχες οικογενειακές στιγμές, ξέρω πόσο σου λείπουν οι γονείς σου... φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτα ειναι! μαζευε εικονες να ταξιδευω και εγω μαζι τους!με το καλο να υποδεχτεις τους δικους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες εικόνες από στιγμές που μένουν...
    Να συνεχίσετε να περνάτε υπέροχα και να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλο να τους δεχτεις Λιτσακι μου.... προχθες ημασταν στο cafe της μανουλας σου και μας το ειπε...τι ωραια....καλα να περασετε,φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλόόόό...! Τι ευτυχία, πόσο σε νιώθω! Εγώ θα έλεγα να μας ξεχάσεις και να τους απολαύσεις! Να περάσετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες εικόνες!!! Μια κούκλα πίσω από την βεντάλια.. παγωτάκι ζηλευτό και γάργαρο νεράκι που σε κάνει να θες να μπεις άμεσα στην θάλασσσα. Γέμισέ μας κι άλλες εικόνες να ομορφύνει το μάτι μας. Την καλησπέρα μου!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλό μήνα!!! με το καλό να έρθουν οι γονεις σου και να περάσετε αξεχαστες στιγμές!!!!!τέλειες οι φωτογραφίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλό μηνα Λιτσάκι!! Υπεροχες οι εικόνες!! Με το καλό να τους δεχτείτε !! πολλά φιλιά και καλά να περνάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες και χαρούμενες εικόνες! Η ευτυχία κρύβεται στα απλά πράγματα και στο γέλιο της καθημερινότητας και εσύ το έχεις! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧαΧΑ ο μικρός είναι όλα τα λεφτά κοπελιά άντε σε περιμένουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι τέλειος ο μικρούλης μου ΕΤ και τι ωραία η βόλτα μας...αχ Καλοκαιράκι!!!Πώ τώρα να ρουφίξω τον ΕΤ που για κάποιο λόγο φωνάζει την αγαπημένη του παραπονιάρικη ατάκα..."θέω κι γωωωω..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες εικόνες !!!! Καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!