Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Spaghetti alla Carbonara

Το 2003 είχα την τύχη να ζήσω 7 ολόκληρους μήνες στη Φλωρεντία, μαζί με άλλες δύο πολυαγαπημένες φίλες... Αιτία ήταν ένα πρόγραμμα, το οποίο προέκυψε αμέσως μετά τις σπουδές μας.
Δεν έχω λόγια να σας περιγράψω την ομορφιά της πόλης, της Τοσκάνης, της Ιταλίας γενικότερα και των ανθρώπων της!
Πόσες όμορφες αναμνήσεις...
Έφαγα τις πιο νόστιμες μακαρονάδες και γεύτηκα τις καλύτερες pizza. Να μην μιλήσουμε για το παγωτό... Α και το tiramisu!
Φεύγοντας από την πόλη και επιστρέφοντας στην πατρίδα αγόρασα αυτό το καταπληκτικό βιβλίο με συνταγές για Pasta.


Εχθές λοιπόν ο Ανδρέας αποφάσισε να βάλει και πάλι την τέχνη του  και να μας μαγειρέψει μια Carbonara.
Είναι γνωστό ότι ο άντρας μου μαγειρεύει με πολύ περισσότερο μεράκι από εμένα... Εγώ άλλωστε είμαι της ζαχαροπλαστικής!
Εδώ ακριβώς όμως είναι η εξαίρεση: λατρεύω τα ζυμαρικά, οπότε οι μακαρονάδες μου είναι καλύτερες από τις δικές του! Έτσι, έβαλε τα δυνατά του για να με φτάσει (ε όχι και να με ξεπεράσει...!!).  ;0)
Βασίστηκε στη συνταγή του βιβλίου και με λίγες παραλλαγές έφτασε σε αυτό το πεντανόστιμο αποτέλεσμα:


Η διαδικασία απλή:

Σοτάρετε 1-2 σκελίδες σκόρδο και το μπέικον σε λίγο ελαιόλαδο (προσοχή να μην μαυρίσει το σκόρδο).

Σε ένα μπολ χτυπάτε με σύρμα:
1 αβγό ολόκληρο
1 κρόκο
2-3 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα
1 κρέμα γάλακτος 250ml
αλάτι
πιπέρι

Αμέσως μόλις βράσουν τα μακαρόνια και είναι ακόμη καυτά, τα αναμιγνύετε με το μπέικον κι έπειτα τα ρίχνετε στο μπολ με τα υπόλοιπα υλικά.

Στο βιβλίο η συνταγή περιείχε 2 αβγά, 2 κρόκους, πέρα από την παρμεζάνα, 3 κουταλιές pecorino (σκληρό-αλμυρό τυρί), ενώ έλειπε εντελώς η κρέμα γάλακτος.
Εμείς αποφασίσαμε να την κάνουμε πιο ελαφριά και λιγότερο αλμυρή (με τόση ζέστη!).

Απολαύστε!


Φτιάξτε την! Πειραματιστείτε! Προσθέστε, αφαιρέστε υλικά, κάντε την όπως σας αρέσει. Συνοδέψτε την με ένα ποτηράκι λευκό κρασί.
Στην υγειά σας!!
L.

4 σχόλια:

  1. Κοπελιά θα μας τρελάνεις και κάνω κι αυτή τη διατροφή...γμτ!!
    sis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ ρε Λιτσάκι τί μου θύμισες τώρα...Την Ιταλία με τις φανταστικές της γεύσεις (τί απίθανες μακαρονάδες τρώγαμε τις Κυριακές στο Astor...και πόσο γέλιο ρίχναμε...)και τις άπειρες αναμνήσεις που μας έχει αφήσει τόσο η Φλωρεντία όσο και οι άνθρωποι που γνωρίσαμε (απο τη suora Marta μέχρι τον Marco τον Έλληνα...)!Και ευτυχώς που έχουμε αρκετές φωτογραφίες που μας θυμίζουν πρόσωπα και καταστάσεις (φαντάσου και το λέω εγώ αυτό που πάντα σου γκρίνιαζα για τις άπειρες λήψεις σου...)!Όσο για το ποιός απο την οικογένεια κάνει την καλύτερη μακαρονάδα μια "φρέσκια" δοκιμή θα μας πείσει...Απλά ίσως χρειαστούμε παραπάνω απο ένα ποτηράκι κρασί ως συνοδευτικό!

    Κ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε κοριτσάκι μου... Κι εγώ πολλές φορές νοσταλγώ όλες εκείνες τις στιγμές!!
    Όσο για τις μακαρονάδες εδώ είμαστε όποτε θέλετε να σας τραπεζώσουμε. Και το κρασί... θα ρέει!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ja, du darfst mitmachen :) Wünsche dir viel Glück!

    Mmmh, und heute Abend gibt es bei uns auch Spaghetti - hab ich gerade beschlossen :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!