Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Δώρο βάπτισης

Εχθές η φίλη μου Σοφία βάφτισε την κορούλα της.
Με την Σοφία, κολλητές στο λύκειο, χώρισαν οι δρόμοι μας και ξαναβρεθήκαμε τώρα - 15 χρόνια μετά. Πώς; Μέσω facebook, πώς αλλιώς; Έτσι ξαναβρίσκει κανείς χαμένους φίλους σήμερα!!
☼ ☼  

Όταν βρίσκομαι σε βαφτίσεις κοριτσιών ζηλεύω τα πάντα! Τα υπέροχα χρώματα, τα κορδελάκια, τις χαντρούλες, το ροζ, το λιλά, το φουξ... Τα χαζεύω σαν παιδί.
Ο δε Ανδρέας, κάθε μα κάθε φορά, με κοιτάζει και γελάει!!
Τι να κάνω η αγορομάνα;;
Για δείτε και πείτε μου αν έχω άδικο:




















 Πανέμορφα!

Σκέφτηκα λοιπόν, να δωρίσω στην μικρή κάτι φτιαγμένο από μένα (έστω και κατά το ήμισυ)!
Αγόρασα σε πρώτη φάση το κανονικό δωράκι (για να είμαι ασφαλής) κι έπειτα αποφάσισα να στολίσω μια λευκή κορνίζα, την οποία αγόρασα από το ΙΚΕΑ.














Αρχικά έφτιαξα μια μικρή σειρά από σημαιάκια (μπείτε ΕΔΩ για να δείτε τη διαδικασία)...



...και την κόλλησα επάνω στην κορνίζα με πιστόλι θερμοκόλλησης.


Κόλλησα και λίγα υφασμάτινα λουλουδάκια.




'Ετοιμη!!



Σκέτη γλύκα, ακριβώς όπως αρμόζει στην κουκλίτσα τους!!

Σοφία και Νίκο ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!

Εύχομαι σε όλους μια όμορφη εβδομάδα!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

16 σχόλια:

  1. Πανέμορφη η κορνίζα....ζήλεψα!! Αγορομάνα...ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί ένα κοριτσάκι να μπει στη ζωή σου...ή πότε!! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως βλέπω υτα βαπτίσια δίνουν και παίρνουν αυτό το καιρό.Υπέροχα όλα καθώς και η κορνίζα σου.Πραγματικά όταν μου κάνουν δώρο κάτι που το φτιάχνουν μόνοι τους το εκτιμώ και το χαίρομαι ιδιαίτερα.. πανέμορφο το δωράκι σου..υπομονή να κόψεις τόσα σημαιάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα μου ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα δωράκια!!! Αυτή η κορνίζα είναι ακόμη πιο πολύ στην καρδιά μου αφού ξέρω ότι την έφτιαξες με τα χεράκια σου :))

    Άντε και το τρίτο μπορεί να είναι κορίτσι!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ζήσει το νεοφώτιστο και σε εσένα εύχομαι, τι άλλο! Ένα κοριτσάκι για να απολαύσεις από κοντά όλες τις ροζφούξιαλιλά αποχρώσεις!
    Φιλάκια σας, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσει η νεοφώτιστη!!!
    Ομορφο το μπλογκ σου καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΧΤΙΔΑ μου, έχεις δίκιο, είναι η εποχή των βαπτίσεων!! Ευχαριστώ πολύ γι αυτά που μου γράφεις, το έφτιαξα με μεράκι!! Φιλάκια

    ΣΟΦΑΚΙ χαίρομαι πολύ που σας άρεσε. Εύχομαι το κουκλί σας να είναι πάντα γερό. Να σας ζήσει!!

    Ζ. ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Λες να κάνω και τρίτο;; Χα χα χα δεν ξέρω... Δεν πειράζει, θα έχω τα λατρεμένα μου αγόρια να με προσέχουν και να με προστατεύουν!! Πολλά φιλιά (λάτρεψα το κέικ αμυγδάλου...)

    Chatzi καλή εβδομάδα και σε σένα και φρόνιμα - μην βγει η FRAU από μέσα μου...

    Rena χαίρομαι που βρεθήκαμε!! Πέρασα μια βόλτα από το "σπίτι" σου και θα περάσω κι άλλη, κι άλλη, κι άλλη...
    Ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι να τα ξαναπούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η κορνίζα κι ένα δώρο μοναδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ εμείς οι αγορομάνες...ροζ μέρα δεν θα δούμε...πανέμορφη βάφτιση...όπως και η κορνίζα...λατρεύω το ΙΚΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίτσα πολύ όμορφη έγινε η κορνιζούλα!!να ζήσει η νεοφώτιστη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΡΑΙΑ Η ΒΑΠΤΙΣΗ!!!! ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Maria
    Princess σας ευχαριστώ πολύ. Το σίγουρο είναι ότι το δώρο είναι μοναδικό, ναι!! Σας φιλώ

    Andria σε καταλαβαίνω... είδα και τη δική σου δημιουργία με κορνίζα του ΙΚΕΑ!! Λευκή και πανέμορφη η νυφιάτική σου!! Φιλάκια

    ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου ευχαριστώ για όλα, να μας ζήσει, να είναι πάντα καλά!

    Deppy θα συμφωνήσω, για τα κοριτσάκια έχει τόσα πράγματα... Ακόμη κι εγώ που έχω δύο αντράκια πολλές φορές ζορίζομαι ν'αγοράσω δωράκι σε αγόρι... Στερεύω από ιδέες... Αχ
    Φιλάκια κι ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, βρε Λιτσάκι και εγώ όποτε βρεθώ σε βαφτίσεις ακόμα και σε γάμους το ίδιο νιώθω, και εντάξει μάνα δεν έγινα ακόμα αλλά κοντεύω 8 χρόνια παντρεμένη!!! χαχαχα... το στεφάνι μου φρικάρει όποτε του λέω να ξαναπαντρευτούμε στη 10ετία, ένα πολιτικό να μην κάνουμε βρε παιδί μου? Τεσπά... Να ζήσει η μικρούλα, και είμαι σίγουρη οτι η κορνίζα σου θα φωτίσει την όποια γωνιά διακοσμήσει!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχες που είναι οι φωτογραφίες από την βάφτιση!! :) Και το δωράκι σου καταπληκτικό!! Μπράβο σου γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραία τα ροζάκια!
    Η κορνίζα πανέμορφη! Είδες, από κάτι απλό..αν ασχοληθείς φτιάχνεις κάτι ιδιαίτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!