Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Όμορφα ρεσώ

Θυμόσαστε τις ταινίες που σας έδειξα προ καιρού, με τις οποίες στόλισα ένα μπουκάλι; Αν όχι μπείτε ΕΔΩ να το δείτε.
Εχθές λοιπόν σκέφτηκα ότι με τις ίδιες ταινίες μπορεί να ομορφύνει κανείς τα ρεσώ.
Απλά κολλήστε ταινίες της αρεσκείας σας περιμετρικά των ρεσώ και έτοιμα.



Στολίστε με αυτά το τραπέζι σας την ώρα του φαγητού ή του καφέ, όπως και το γραφείο σας. Κάντε όμορφο τον κόσμο σας και το χώρο σας, εφόσον τον βλέπετε καθημερινά και περνάτε πολλές ώρες σε αυτόν!!



Ειδικά τώρα που ο καιρός σιγά-σιγά θ' αρχίσει να κρυώνει, τα αναμμένα κεράκια και η όμορφη ατμόσφαιρα επιβάλλονται!

Καλό σας Σαββατοκύριακο!

14 σχόλια:

  1. Γεια σου, Λιτσάκι!
    Ενθουσιάστηκα με την ιδέα αυτή (εννοείται ότι ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό...)! Λατρεύω τα κεράκια, δημιουργούν ΤΕΛΕΙΑ ατμόσφαιρα!
    Alex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που ανταμώσαμε!!!Ηρθα στο όμορφο σπιτάκι σου ,άναψα τα γλυκά ρεσώ και χάζεψα την φιλόξενη γωνιά του γραφείου σου και τις όμορφες δημιουργίες σου!!!Εμαθα και για την οικογένειά σου και θα την επισκεφθώ άμεσα!!Καλό ΣΚ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Alex τα κατάφερες!!! Μ'αρέσει που ενθουσιάζεσαι με μικρά-καθημερινά πράγματα, άλλωστε σ'αυτά βρίσκεται η ομορφιά... Φιλιά και τα ξαναλέμε!

    ΧΡΥΣΑΝΘΗ κι εγώ χαίρομαι πολύ!! Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω μια... μεγάάάλη επίσκεψη στο σπιτικό σου, γιατί τώρα δεν μπόρεσα να δω ούτε τα μισά. Καλό ΣΚ και σε σένα και τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίτσα μου καλημέρα, Σε ευχαριστώ που με επισκέφθηκες και ανταποδίδω. Οσο για το πόσο συχνά κάνουμε επισκέψεις ούτε να το σκέφτεσαι! Εγώ εφτιαξα το blog για να περνάω κάποιες ώρες χαρούμενα και όχι με πίεση. Για αυτό χαίρομαι όταν κάποιος αφήνει μήνυμα επειδή το αισθάνεται και όχι γιατί πρέπει. Και το ίδιο προσπαθώ (ελπίζω να το πετύχω) και εγώ!! Καλό δημιουργικό φθινόπωρο καλή σχολική χρονιά στα τέκνα σου και υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!!
    .....Τα ρεσώ εξυπνα. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτότυπο και καλαίσθητο.Ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίτσα μου καλώς σε βρίσκω! Χαίρομαι πολύ που σε συναντηθήκαμε, μιας και εκτός του το ότι το σπιτάκι σου είναι τόσο όμορφο, ζεστό και φωτεινό, μπαίνοντας με υποδέχτηκαν οι αγαπημένοι μου Beatles, με ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια τους! Είμαι σίγουρη πως θα μείνω για λίγο ακόμα εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έξυπνη ιδέα και πολύ οικονομική, θα έλεγα, αν δεν θέλεις να σπαταλήσεις παραπάνω χρήματα για κάτι πιο εντυπωσιακό από τα απλά ρεσώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mania μου ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά σε όλους μας με υγεία και κουράγιο! Περνάω ωραία στο blog σου!!

    Maria μακάρι να το βρίσκεις καλαίσθητο εσύ... μ' αυτά που φτιάχνεις! Θαύματα!!

    Nantia καλωσόρισες. Σου ανοίγω διάπλατα τις πόρτες να μπεις... και να μείνεις όσο θέλεις. Κι εγώ αγαπώ πολύ αυτό το κομμάτι των Beatles. Φιλιά στην Κατερίνη που έχω να την δω καιρό...

    Princess καλό δεν είναι; Οικονομικό σίγουρα! Δεν είμαστε για να σπαταλάμε... Φιλιά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αααα εσύ τελικά κοπελιά δεν παίζεσαι!!!! Τέλεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρευω τα κερια και παντα χειμωνα καλοκαιρι φτιαχνω ατμοσφαιρα μεσα η'εξω απο το σπιτι(αυλη).
    Πολυ ομορφα ολα Λιτσα,καλως σε βρηκα ευχομαι να τα λεμε που και που..καλο Σ/Κ να εχεις φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως σε βρηκα και εγω!!!!!

    πραγματικο υπεροχο το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. GWGOYLA
    MANOUSINA
    CREATIVE JOURNEY DEPPY11
    Σας καλωσορίζω και σας ευχαριστώ πραγματικά για τα καλά σας λόγια!!
    Μακάρι να περνάτε όμορφα στο μπλογκόσπιτό μου, όπως κι εγώ στα δικά σας που τα επισκέφθηκα ήδη!!
    Τα φιλιά μου και θα τα ξαναπούμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!