Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Kαλημέρα!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Βροχερή, μουντή, φθινοπωρινή, αλλά σε καμία περίπτωση μελαγχολική!
Ο ουρανός στη Θεσσαλονίκη επιμένει από εχθές σε αυτήν την απόχρωση:


Στο σπίτι επικρατεί ησυχία. Το μικρό μας κοιμάται-αφού πρώτα σήκωσε την γειτονιά στο πόδι- το μεγάλο μας ζώστηκε την τσάντα του και τράβηξε για τον παιδικό και το πιο μεγάλο μου αγόρι οπλίστηκε με πολλήήή υπομονή, διότι κατέφθασε και το δικό μας μπιλιετάκι, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον θα φάει το πρωινό του στην εφορία!
Όχι όμως δεν θα αφήσω τίποτα να μου χαλάσει τη διάθεση.
Έφτιαξα ένα ωραιότατο αχνιστό καφεδάκι - σε μια από τις αγαπημένες μου κούπες -, έκοψα δύο κομμάτια (μικρά βρε παιδιά) από το φρεσκοψημένο μου κέικ και ήρθα στην παρέα σας!!


Δεν ξέρω πως σας φαίνεται, αλλά μ' αρέσει αυτός ο καιρός. Φυσικά μ' αρέσει και το καλοκαιράκι κι ο χειμώνας, όλες οι εποχές, αρκεί να κρατάνε όσο πρέπει - βαριέμαι εύκολα βλέπετε...
Το ζητούμενο βέβαια είναι να μην χρειάζεται να βγεις έξω όταν βρέχει, αλλιώς... την έβαψες, ειδικά αν συνδιάζεται με δυνατό αέρα (πολύ σύνηθες εδώ πάνω). 
Από το πρωί ακούω για καραμπόλες, μικροατυχήματα, διακοπές ρεύματος, πλημμύρες, μποτιλιαρίσματα, κοινώς: ΠΑΝΙΚΟΣ...

♥ ♥ ♥
Αχ... το μικρό και τριανταφυλλένιο ξύπνησε οπότε πρέπει να σας αφήσω πρόωρα!!
Μόλις άρχισε να δυναμώνει η βροχή έξω!
Ε, λοιπόν για την ώρα δεν θα κάνω τίποτα. Θα πάρω το μικρό μου ζιζάνιο αγκαλιά και θα χουχουλιάσω. Θα απολαύσω τη στιγμή.

Μην ξεχνάτε να το κάνετε αυτό πολλές φορές μέσα στη μέρα - Ν' ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ!
Πολλά πολλά φιλιά και μια ζεστή καλημέρα




9 σχόλια:

  1. Πόσο σε ζηλεύω... το κέικ, τις αγκαλίτσες.. το σπιτάκι σου!!!!

    καφέ έχω... καθώς και μία παρόμοια φωτό από σήμερα το πρωί!!!!!

    καλημέρα όλη μέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αδερφούλα μου, τι καλά να ήμουν εκεί να πίναμε μαζί το καφεδάκι.... Εδώ επικρατεί η τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ζαχαρούλα" καλως ήρθες!!!!! Μην ζηλεύεις, δείξε μας τη δική σου πρωινή φώτο!! Σου εύχομαι μια όμορφη μέρα!!
    Αδερφάκι ξέρεις εσύ... υπομονή και η τρέλα θα περάσει!
    Φιλάκια κορίτσια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και προς Ρόδο μεριά συννεφιασμένος είναι ο καιρός και πολύ μάλιστα, φυσάει κιόλας αλλά βροχή δεν ρίχνει. Δεν με πειράζει καθόλου, αρκεί που άλλαξε επιτέλους ο καιρός!! Καιρός δεν ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Princess κι εγώ έτσι λέω: καιρός ήταν! Έχει κι αυτή η εποχή την γλύκα της! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίτσα μου καλως σε βρήκα! Και εγω αγαπώ όλες τις εποχές και να κρατάνε όσο πρέπει όπως το λες!
    Είμαι η Έρη και εχω κ εγώ εναν γιο τον Κώστα ο οποίος ειναι σχεδόν 3 χρονών. Χορταίνω και εγώ αγκαλίτσες όσο προλαβαίνω τωρα που ειναι μικρός!
    εμεις εχουμε ακομη ζεστό καιρό εδώ στο Τορόντο αλλά σίγουρα με την πρωτη βροχή θα σε σκεφτώ..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ κεκάκι έκανα φιληνάδα σήμερα και το ..τσακίσαμε ..απο τη φυσιοθεραπεύτρια, μέχρι το τεχνίτη που ήρθε.Βραδινή η επίσκεψη μου..παώ για ύπνο..αύριο με περιμένει πολλή δουλειά..έκανα και ..τζιγεροοσαρμάδες που αγαπά η φίλη που περιμένω..είδα και τον Εζέλ..πάω στον δικό μου τώρα που με φωνάζει..καληνύχταααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eri καλώς ήρθες στο παρεάκι. Από Τορόντο ε? Πρέπει να 'ναι όμορφα κι εκεί... Πόσο θα θελα να ταξιδέψω, έχω τόσα μέρη που θέλω να επισκεφτώ!! Τέλος πάνταων.
    Να χαίρεσαι τον γιόκα σου και να μας δίνεις ιδέες μαγειρικής για τα δικά μας ζουζούνια.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχτίδα μου, χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω εδώ μέσα!!
    Χαίρομαι ακόμη περισσότερο που η μέρα σου είναι γεμάτη με ασχολίες που αγαπάς! Που τα προλαβαίνεις ήθελα να ξερα...
    Όσο για τον Εζελ, δεν το έβλεπα, σήμερα όμως έμαθα ότι είχε τραγική κατάληξη... Σωστό?
    Πάμε για άλλα λοιπόν!! ΄
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!