Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Μπισκότα εποχής!

Το Σαββατοκύριακο έφτασε και σκέφτηκα να σας γλυκάνω λιγάκι!!



Σήμερα είμαι σχεδόν όλη την ημέρα στην κουζίνα για να φτιάξω αυτά εδώ τα μπισκοτάκια, τα οποία βεβαίως βεβαίως δεν είναι καθόλου δύσκολα, αλλά πως τα στολίζει κανείς ένα - ένα;;
Τέλος πάντων, άξιζε τον κόπο όμως έτσι δεν είναι;
Τα βρίσκω πολύ όμορφα - νόστιμα είναι έτσι κι αλλιώς! Πάλι θα τα τσακίσουμε με το καφεδάκι.
Λοιπόν σας δίνω τη συνταγή ακριβώς όπως τη βρήκα γραμμένη:


Διαδικασία:

Χτυπάμε ζάχαρη με βούτυρο.
Προσθέτουμε αυγά και βανίλιες.
Έχουμε ανακατέψει αλεύρι με μπέικιν και τα προσθέτουμε σιγά-σιγά στο μείγμα.
Τώρα πρέπει να δουλέψουμε τη ζύμη με το χέρι μας (είναι έτοιμη όταν πια δεν κολλάει, εγώ χρειάστηκα παραπάνω αλεύρι).
Την βάζουμε για 1-2 ώρες στο ψυγείο / ή για 20-30 λεπτά στην κατάψυξη.
Την βγάζουμε, απλώνουμε λίγο αλεύρι στον πάγκο, πάνω από τη ζύμη τοποθετούμε αντικολλητικό χαρτί και την απλώνουμε με τον πλάστη.
Κόβουμε με κουπάτ τα σχήματα που θέλουμε (να έχουν πάχος μικρότερο του ενός εκατοστού).
Βάζουμε το ταψί σε προθερμασμένο φούρνο και ψήνουμε για 9-12 λεπτά (ανάλογα το φούρνο) στους 200 βαθμούς.
Τα βγάζουμε όταν έχουν πάρει ένα χρυσό χρώμα και όχι καφέ!!

(Αν σας ενδιαφέρει εγώ γέμισα 5 ταψιά, περίπου 130 κομμάτια)

Για το Royal Icing (γλάσο;;) θα χρειαστείτε:

3 ασπράδια
3 κούπες ζάχαρη άχνη - ίσως και παραπάνω (εγώ χρειάστηκα παραπάνω)
2 βανίλιες
3 κουταλάκια χυμό λεμονιού

Αφού τα ανακατέψετε και φτιάξετε αυτό το ωραίο μείγμα, μπορείτε να το μοιράσετε σε μπολάκια και να το χρωματίσετε με χρώμα ζαχαροπλαστικής για να διακοσμήσετε τα μπισκότα σας.
Στην περίπτωσή μου, το κόκκινο χρώμα δεν ήταν αρκετό κι έτσι τα μανιτάρια μου βγήκαν ροζ..., αλλά μικρό το κακό, πάλι θα τα φάμε!!

Νομίζω ότι σας τα έγραψα όλα...
Αν έχετε απορίες αφήστε μου μήνυμα και θα τις λύσουμε!

Φιλάκια πολλά
Να έχετε ένα ΓΛΥΚΟ Σαββατοκύριακο!!!!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

19 σχόλια:

  1. Αυτά δεν είναι μπισκότα, αυτά είναι κομψοτεχνήματα!!!Συγχαρητήρια, Λιτσάκι!! Φαντάζομαι τη γεύση τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριστούργημα τα μπισκοτάκια σου! Το μόνο που με προβληματίζει λιγάκι είναι το ασπράδι στο γλάσο επειδή τρώγεται ωμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Evitaki ευχαριστώ! Νόστιμα είναι ναι, ξέρεις τώρα... με το πρωινό καφεδάκι...

    Princess σε καταλαβαίνω, ήταν και δικός μου προβληματισμός, όχι τόσο για εμάς, όσο για τον Φαίδωνα... Τα αυγά βέβαια είναι χωριάτικα και όταν τα δούλεψα είδα ότι ήταν ολόφρεσκα. Τι να πω; Είμαι αισιόδοξη, δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ στην ομορφιά τους χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααααααα....τι τέιεα μπισκότα!Δεν θέλεις καν να τα φας...Μπράβο μικρή προκομένη...Θα σου κουβαληθώ για καφέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίτσα μου, τέλεια τα μπισκοτάκια σου!! Μοσχομύρισαν και είναι πανέμορφα ...μια τέλεια αρχή Οκτωβρίου!!! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οχι απλώς αξιζε τον κόπο, είναι καταπληκτικά!! Καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα τα κάνω οπωσδήποτε φιλενάδα! Είναι πολύ όμορφα για να τα φατε καλέ! Διακόσμησε τα καλύτερα! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν άξιζε λέει; Λίτσα μου είναι τόσο όμορφα, τόσο κουκλίστικα που εάν τα είχα φτιάξει εγώ θα λυπόμουν να τα φάω αν και φαντάζομαι ότι θα είναι πολυυυυ νόστιμα!! Σε ευχαριστώ πολύ για την συνταγή!!!
    "Γλυκό" μήνα!!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ Φραουλίτσα, αυτά λυπάσαι να τα φας.
    Αλλά και το φθινοπωρινό φύλλο!; Τελειότατο!
    Χαράς την υπομονή και τις αντοχές σου!
    Φιλιά σας πολλά-πολλά.
    Καλό μήνα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια μου, κορίτσια μου σας ευχαριστώ ΟΛΕΣ! Μακάρι να ήμασταν κοντά να πίναμε ένα καφεδάκι, τσακίζοντας τα μπισκοτάκια και μιλώντας με τις ώρες... Έχετε καλύτερο...;;

    Tanta Kiki έφτασε η μυρωδιά; Χαίρομαι! Καλό Οκτώβρη σου εύχομαι. Φιλιά
    Mania μου ευχαριστώ και να είσαι πάντα καλά-να δημιουργείς, καλό μήνα και σε σένα!
    Georgina τα έχω μοιράσει ήδη... Κράτησα λίγα για διακόσμηση!! Να τα δοκιμάσεις, είναι πανεύκολα. Φιλάκια κι ευχαριστώ πολύ για όλα τα όμορφα που μου γράφεις σε άλλο μήνυμα!!
    Elena έχω τόόόσες συνταγές για μπισκοτάκια. Μακάρι να μπορούσα να στις δώσω όλες! Χαίρομαι που σου άρεσαν. Γλυκό μας μήνα λοιπόν...
    Z. μου!! Η αλήθεια είναι ότι ακόμη πονάει ο αυχένας μου έτσι που έσκυβα από πάνω τους... 130 κομμάτια ΟΥΦ!! Έπρεπε να κάνω την μισή δόση.
    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ
    Ετοιμάζομαι να σ'επισκεφθώ, είδα κάτι με φρουτάκια και μ'ερέσει...
    Sis εσένα σου έστειλα το πακετάκι με τον αντρούλη σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα δοκιμάσω ένα ... χμ!!! δύο... ίσως και παραπάνω. Τέλεια.
    Πολλές ευχές για έναν καλό και γευστικό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΑΡΒΑΡΑ να δοκιμάσεις όσα θέλεις! Ευχές και σε σένα!! Καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να'μαι κι εγώ εδώ. Καλώς σε βρήκα! :-)
    Τέλεια η συνταγή για τα μπισκοτάκια και τα σχηματάκια υπέροχα. Αν και προτιμώ να φτιάχνω γλυκά παρά να μαγειρεύω, γενικότερα το απογεύγω γιατί ξέρω ότι στο τέλος θα τα φάω όλα. Τώρα που χειμωνιάζει όμως σκέφτομαι να ξεκινήσω τις απόπειρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωωωωωωωωωω είσαι χρυσοχέρα !!!πολύ χαίρομαι που σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οχι μονο ειναι πανεμορφα...αλλα μου επεσαν και τα σαλια βλεποντας τα!!! Πολλά μπραβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικά λέμεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίος ο στολισμος!!Πανέμορφα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίτσα, το γλάσο τη υφή θα πρέπει να έχει; Θα πλάθεται; Με κουπάτ θα μπορέσω να φτιάξω σχέδια ή θα είναι σε υδαρή μορφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποστολία μου πρέπει να είναι αρκετά ρευστό αλλά να μην στάζει. Εγώ να φανταστείς το δούλεψα και το άπλωσα με τις οδοντογλυφίδες. Όχι με κουπάτ δεν κάνεις σχέδια, δεν είναι σαν ζαχαρόπαστα.

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!