Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Το κέρασμα του Φαίδωνα

Ο Φαίδωνας, λίγο πριν τα γενέθλιά του, μου ζήτησε να φτιάξουμε κάτι για να κεράσει τους φίλους του στο σχολείο.
Δεν ήθελα ν' αγοράσω κάτι, αφού ούτως ή άλλως το να μπαίνω στην κουζίνα και να ψήνω γλυκά με χαλαρώνει πολύ. 
Σκέφτηκα λοιπόν κάτι νόστιμο και εμφανίσιμο παράλληλα, ώστε να κεράσει τους φίλους του. Εύκολο: cupcakes! Τώρα έμενε μόνο να βρω τον τρόπο να τα προσφέρει και να τους τα κεράσει δίχως να στραπατσαριστούν...
Αυτή τη φορά δοκιμάσαμε μια νέα συνταγή για cupcakes. Με ξινόγαλα, ναι ναι κι όμως, τα κάνει πολύ αφράτα και δεν το νιώθεις καθόλου στην γεύση.




Υλικά
 125 γρ μαλακό βούτυρο
125 γρ ζάχαρη
1 κάψουλα βανίλιας
3 μεγάλα αυγά
150γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
50γρ κορν φλάουρ
2 κουταλάκια γλυκού μπέικιν
1 πρέζα αλάτι
100γρ ξινόγαλα


Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Χτυπάμε μαζί βούτυρο, ζάχαρη και βανίλια μέχρι να αφρατέψουν. Ρίχνουμε τα αυγά ένα ένα και τα χτυπάμε για περίπου 1 λεπτό.
Κοσκινίζουμε αλεύρι, κορν φλάουρ, μπέικιν και αλάτι. Τα προσθέτουμε σιγά σιγά στο μείγμα των αυγών εναλλάξ με το ξινόγαλα.
Μοιράζουμε το μείγμα στις 12 θήκες cupcakes και ψήνουμε για 25 λεπτά.
* εγώ τριπλασίασα τη δόση, γιατί έφτιαξα τρεις φουρνιές (36 κομμάτια)




Τα αφήνουμε να κρυώσουν και στο μεταξύ ετοιμάζουμε την επικάλυψη.
Επέλεξα να κάνω μια συνταγή του Παρλιάρου που έχει μέσα και μαλακό τυρί, οπότε "σπάει" λιγάκι η έντονη γεύση του βουτύρου.


Βουτυρόκρεμα
125γρ βούτυρο αγελάδος
60γρ ζάχαρη άχνη
250 γρ τυρί κρέμα τύπου Φιλαδέλφεια (έβαλα Mascarpone που έχει πιο ουδέτερη γεύση)


Εκτέλεση
Χτυπάμε, σε μέτρια προς δυνατή ταχύτητα, το βούτυρο με τη ζάχαρη, έως ότου αφρατέψει. Προσθέτουμε την κρέμα τυριού και ανακατεύουμε πολύ καλά, μέχρι να ενσωματωθεί πλήρως.
Γαρνίρουμε τα cupcakes με την κρέμα και λίγα κας κας.



Όπως βλέπετε τα έβαλα μέσα σε πλαστικά ποτηράκια.




Έπειτα έκοψα χρωματιστά χαρτιά και κορδέλες... 





...και τα έκλεισα δένοντας στο καθένα κι ένα κουταλάκι.




Έτοιμα!
Τα τοποθετήσαμε σε σακούλες και βουρ για το σχολείο!




Η αλήθεια είναι ότι το τύλιγμα ήταν χρονοβόρο, αλλά ο Φαίδωνας ήταν τόσο χαρούμενος που δεν με ένοιαξε καθόλου!


Καλημέρα φίλοι μου





Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook

59 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα, και αυτά και όλα όσα ετοίμασες για το πάρτι! Το τραπέζι από το πάρτι ήταν συγκλονιστικό!! Σαν αυτά που βλέπεις στα περιοδικά!!!
    Καλά αν ήμουν παιδί θα ξετρελαινόμουν με ένα τέτοιο κέρασμα και είμαι σίγουρος ότι κέρδισε τις εντυπώσεις μέσα στην τάξη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα!!!!!!!ειναι στγμες που θα θυμουνται με χαρα τα μικρα σου!!!!οσο μπορουμε ειναι ωραιο να τα φτιαχνουμε εμεις,νιωθουν και αυτα σημαντικα και περηφανα για τη μαμα τους,που ασχολειται τοσο για τη γιορτη τους ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα σου γλυκιά μου!
    Να χαίρεσαι τα αγόρια σου!!Είδα φωτογραφίες που ανάρτησες απ το πάρτυ τους,όλα υπέροχα!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες όπως πάντοτε,έξυπνη ιδέα και ωραίο γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσάκι μου εισαι καταπληκτικη δεν έχω λόγια!!!!!

    Για αλλη μια φορα με αφησες με ανοχτο το στομα.. αφωνη.....

    Αχ αυτο το γλυκάκι στο ποτηράκι μου αρεσε πολυ (λες να το επιχειρήσω στην γιορτη της μικρης?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια ιδεα τα πλαστικα ποτηρακια για την μεταφορα. Θα το θυμαμαι, επειδη κι εμεις πηγαινουμε συχνα καποια γλυκακια στα πεθερικα μου και ολο σκεφτομαι πως να τα μεταφερω :)

    μουρλια φαινονται! Μπραβο Λιτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια!!!! Τί όμορφο και πολύχρωμο κέρασμα!
    Φαντάζομαι τη χαρά του Φαίδωνα αλλά και την έκπληξη στα μάτια των συμμαθητών του μ' αυτή την ξεχωριστή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά ε, τέλεια ιδέα, αλλά και πολύ χαρούμενη και χρωματιστή! Σαν ιδέα συσκευασίας θα μου άρεσε και με τζιζ cake (αλλά λίγο δίσκολο για τα παιδιά). Αλλά δεν μας είπες για τις αντιδράσεις των συμμαθητών του!
    Kathy by antomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραία ιδέα!!Μπράβο, η καλύτερη και πιο ασφαλής μεταφορά!! την συνταγή πρέπει να την δοκιμάσω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AX ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ!!!ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΤΙΣ 23/4 (ΓΙΩΡΓΟΣ) ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΧΘΕΣ ΤΑ CUPCAKES ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ...ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΜΙΜΗΘΩ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι μαμά είσαι εσύ!!!! Από νοστιμιά σίγουρα θα έσκισαν .Από συσκευασία πανέμορφα .Φαντάζομαι τα πιτσιρίκια θα ξετρελάθηκαν.Πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όντως η πιο ασφαλής μεταφορά! Και θα τα φάνε και σαν κύριοι/κυρίες! Με τα κουταλάκια τους..μια χαρά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για μια ακόμα φορά με εξέπληξες. Καταπληκτικά γλυκάκια και τέλεια συσκευασία για τα παιδάκια και για την μεταφορά τους γενικότερα.
    μπράβο σου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Λίτσα, υγιεινό, νόστιμο και ευπαρουσίαστο το κερασμα του Φαιδωνάκου!!Μου εδωσες και ιδεα για τη γιορτη του μεγαλου μου στον παιδικό αλλα εκει κερνιούνται ολα τα τμηματα, συνολικά 70 παιδια..όλη μερα πρεπει να φουρνιζω!Κτ άλλο που εχω σκεφτει ειναι μεγαλα μπισκοτα αλλα κι εκει η διαδικασια ειναι ιδια..Θα δουμε, ετσι κι αλλιως θα τα στειλω μετα το Πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι φοβερή ιδέα!! Υπέροχα χρώματα, χαρούμενα.Τα έκανες απίθανα αδερφούλα!!Είσαι καλιτέχνιδα...Μ΄ράβο για το μεράκι...ο Φαιδωνής άξιζε τον κόπο και την κούραση, έχεις δίκιο!!!!φιλιά babe...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!Tέλεια όλα!!!Πολύ εντυπωσιακό και γευστικό κέρασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα! Μιαμ μιαμ μιαμ μιαμ! Εξυπνο και πολύχρωμο το κερασματάκι του Φαίδωνα! Μπραβο Λιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντάξει... άμα το έχει ο άνθρωπος κάνει αριστουργήματα!
    Μπράβο βρε Λιτσάκι, είναι πανέμορφα και οπωσδήποτε πολύ γευστικά! Τα πιτσιρίκια θα ενθουσιάστηκαν και ο μικρούλης θα καμάρωνε!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ό,τι φτιάχνεις με μεράκι ομορφιές και νοστιμιές το ξέρω, πώς προλαβαίνεις δεν ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παντα μου άρεσαν τα μάφιν με γλάσο για κέρασμα αλλά κολούσα στη μεταφορά! Η ιδέα σου πραγματικά είναι φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λιτσάκι μπράβο σου έχεις φοβερή δημιουργικότητα!Τα πιτσιρίκια θα ξετρελάθηκαν σίγουρα!Είσαι μια σούπερ μαμά!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φραουλιτσάκι μου εσύ! Τα κεκάκια σου είναι υπέροχα! Λατρεύω τα μικρά ζαχαρωτά που βάζεις επάνω! Η ιδέα σου να τα έχεις σε ποτηράκι και δεμένα με χρωματιστά χαρτιά είναι φοβερή! Εγώ τουλάχιστον δεν την έχω δει πουθενά αλλού! Μπράβο βρε κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φοβερά!!!!Μπράβο Λιτσάκι!!!Να τον χαίρεστε τον Φαιδωνάκο :)) Χρόνια πολλάαααα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία ιδέα..θα τα δοκιμάσω και εγω!!
    (αυτό το σ/κ!!<3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!ΘΕΩΡΩ ΠΛΕΟΝ ΤΑ CUPCAKES ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΣΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΑΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ;;;;ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ...!!!!ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΑΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανταστικά, υπέροχα δωράκια Λίτσα μου! Και η συσκευασία τους πανέμορφη!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλύτερα δε γίνονται! Μπράβο Λίτσα τέλεια τα έφτιαξες!!! Τη συνταγή τη κρατάω φυσικά.. Να χαιρόσαστε το Φαιδωνάκο και να'ναι πολύχρονος! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φ-α-ν-τ-α-σ-τ-ι-κ-ά!!!!!!!!!!! Μόνο αυτό έχω να πω για τα cup cakes σου, Λίστα μου!!!!!!
    Αν και καθηστεριμένα... να τα εκατοστήσουν τα αγοράκια σου! Να τα χαίρεσαι!! Γερά και ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ε....δεν παίζεσαι!!!!!Ξετρελάθηκα με τα ποτηράκια!Θα τα κάνω κι εγώ έτσι για την γιορτή της Γεωργίας μου,ευχαριστώ για την ιδέα!!!............................
    Αδελφές Κα-Λι θα κάτσετε καλά?????Ότι φτιάχνετε μου αρέσει πολύ και σας αντιγράφω......!!!!!
    Να σου ζήσουν Λιτσάκι ,είσαι φοβερή μανούλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου.
    Το κέρασμα φανταστικό. Καταπληκτική η ιδέα της συσκευασίας.
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε συ Λιτσάκι, τι ομορφιές φτιάχνεις πάντα! Έμεινα εκστατική και σ'αυτά και στα όσα έκανες για το πάρτυ! Μα που τα βρίσκεις! Αυτά τα κας κας;;; Τ τέλεια που είναι! Αχ πολύ τα ζήλεψα και τα λαχτάρισα όλα!
    Γεια στα χεράκια σου! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο Φαιδωνάκος εκτός από χαρούμενος θα πρέπει να είναι και πολύ περήφανος για τη μαμά του. Μπράβο Λιτσάκι με εντυπωσίασες για μια ακόμα φορά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τέλεια! Μπράβο, Λίτσα. Αυτό είναι κάτι που το σκεφτόμουν κι εγώ, πώς δηλαδή να μεταφέρω τα cupcakes, και η ιδέα σου (και η εκτέλεση) ήταν τέλεια. Θέλω κι εγώ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είσαι πολυμήχανη!!!
    Τρομερά πρακτική η ιδέα της μεταφοράς!!
    Πολλ´α μπρ´αβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αμα λέω εγωωω...
    ΑΦΩΝΗ! ΘΑΥΜΑΖΩ & ΕΥΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΞΑΝΑΑΑΑΑΑ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πω πω!!! Τι ωραία που τα φτιάξατε! Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν τα παιδιά!! Μπράβο σας, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μην δω χρώμα και κορδέλα με πιάνει τρέλα!
    εισαι το πιο ευρηματικο μυαλο που εχω γνωρισει ποτε..αν σου περισσεψε κανενα, στειλε και κατα πειραιά μερια..χεχεχ
    και τι δε θα δινα να μου συμμαθητρια του φαιδωνα!
    σε φιλω ομορφουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αααα!!! Πολύ ωραία ιδέα!! Μπράβο!! Και πολύ ωραία χρώματα!!! Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου Φραουλίτσα!!! Φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τέλεια, τέλεια ιδέα τα ποτηράκια και τί ωραίο δέσιμο...! Φιλιά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λατρεύω τα cupcakes και θα φτιάξω την συνταγή σου σύντομα!! Η ιδέα με τα ποτηράκια, τα πολύχρωμα χαρτιά και τα τα κουταλάκια που έδεσες.....ήταν καταπληκτική!! Μπράβο Λίτσα μου και του χρόνου με υγεία! Πάντα με υπέροχες δημιουργίες, γεμάτες φαντασία! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και εγώ να ήμουν στή θέση του Φαίδωνα θα ήμουν χαρούμενος και περήφανος! Θα ξετρελάθηκαν με τα ποτηράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Περιμένω το Παοκι να μου φέρει τα υλικά και θα τα φτιάξω σήμερα να τα πάω πεσκέσι αύριο! Χαίρομαι πολύ!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ!! ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΥΛΙΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ!!!!! ΣΥΝΓΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΚΗ
    DIMITRA THODORIS (FACEBOOK)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Έκανες αριστουργήματα.
    Από την αρχή μέχρι το τέλος.
    Και τα κεκάκια και η διακόσμησή τους και η συσκευασία!
    Μπράβο και συγχαρητήρια για την εφευρετικότητα και την υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αισθητική και πρακτικότητα 2 σε 1! Είσαι απίθανη! Ο Φαίδωνας θα είναι πολύ χαρούμενος! Υπέροχο κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έγιναν υπέροχα φιλενάδα! Τέλεια συνταγή! Έβαλα βέβαια ανθος αραβοσίτου βανίλια αντί για κορν φλάουρ γιατί είχα ληγμενο (?) αλλά δε νομίζω να επηρέασε το αποτέλεσμα! Συνεχίζω να είμαι πολύ χαρούμενη!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΨΟΓΗ!!!!!!ΕΥΓΕ!!!!!ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν είχα δει αυτη σου την υπέροχη ιδέα!!! Ήρθα από τα Ανθομελακια και έπαθα Λίτσα! Πόσο έξυπνο και απίθανο!!! Εχω φτιάξει δυο φορές στο σχολειο τους cupcakes και καθε φορά γινοντουσαν χάλια! Μα ειναι απίθανα κ τοσο χρωματιστα οσο τα αγαπω!!! 30 Μαρτιου εχει γενεθλια η κορακλα μου και φετος κλεινει τα 7. Αυτα θα φτιαξω! Το αποφασισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ήρθα να δηλώσω πως υλοποίησα την ιδέα σου αυτή τη φοβερή φέτος στα γενέθλια της κορούλας μου στο σχολείο!!! Έγινε χαμός!!!!! Ήταν πολύ χαρούμενη και περήφανη!!!
    Σ'ευχαριστώ Λίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχη ιδέα.Θέλω να τα φτιαξω για την γιορτή του γιου μου.αν τα φτιαξω απο την προηγούμενη μέρα θα Πρέπει να τα διατηρήσω στο ψυγείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική ευχαριστώ! Ναι θα πρέπει, γιατί η βουτυρόκρεμα πέρα από βούτυρο, έχει και τυρί κρέμα, οπότε πρέπει να είναι κάπου δροσερά. Αν είσαι κάπου βόρεια και δεν έχεις χώρο στο ψυγείο, σκέψου ως λύση το μπαλκόνι τώρα που είναι χειμώνας χαχα
      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

      Διαγραφή
  52. Γεια σου Λιτσα, σε παρακολουθώ καιρο τωρα, και στην Γιορτη του γιου μου σε αντέγραψα, ενθουσιάστηκαν τα μικρά και οι δασκάλες που τους τα μοιρασαν στο σχολικό γιατί πηγαιναν εκδρομή.
    Ευχαριστούμε για τις ωραιες ιδεες σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Τατιάνα; Χαίρομαι πολύ πολύ ειλικρινά!! Ευχαριστώ για το μοίρασμα, πάντα μου δίνουν χαρά τετοια μηνύματα! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  53. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!