Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Χειμερινή διακόσμηση και μικρές κατασκευές με φυσικά υλικά

Κι αφού οι μέρες πέρασαν και τα λαμπερά στολίδια επέστρεψαν στα κουτιά τους, έπρεπε κάπως να καλυφθεί το κενό που άφησαν πίσω τους. Το μόνο που μ' ευχαριστεί όταν μαζεύω τα χριστουγεννιάτικα, είναι το ότι νιώθω ξανά το σπίτι μεγάλο και καθαρό. Επίσης, φαντάζει στα μάτια μου άδειο, αλλά ευχάριστα άδειο, σαν λευκός καμβάς που περιμένει να του κάνω τις πρώτες μου πινελιές.
Έτσι λοιπόν, έβγαλα το κουτί με τα χειμερινά αντικείμενα - γιατί ναι, έχω ένα μικρό κουτί για κάθε εποχή - κι άρχισα να διακοσμώ τις διάφορες γωνιές του σπιτιού. Τα χρώματα δεν έχουν ένταση, πέρα από δύο-τρία αντικείμενα ίσως. Τα περισσότερα είναι παστέλ, ροζ, γαλάζια ή λευκά και παραπέμπουν στον κρύο, χειμωνιάτικο καιρό. Το μόνο ζεστό χρώμα είναι το καφέ των κουκουναριών, τα οποία βέβαια παραμένουν κάθε εποχή στα καλάθια, με εξαίρεση ίσως το καλοκαίρι.


 Στο μεγάλο στεφάνι που κρέμεται έξω από την κουζίνα, κρέμασα τις μπάλες με πούπουλα που είχα ετοιμάσει πριν τρία χρόνια (εδώ) για το φωτιστικό της τραπεζαρίας.

 
 

Αυτή η μικρή φουξ κολοκύθα στην άκρη της εικόνας, που δίνει τόσο όμορφο χρώμα στο όλο σκηνικό, είναι ένα πανέμορφο γούρι για το 2020, που μου έστειλε η ινταγκραμική μου φίλη Ρούλα, δημιουργός της σελίδας "Art makes me happy". Η Ρούλα λοιπόν, είναι ένα πλάσμα ταλαντούχο, με γούστο που νιώθω ότι μοιάζει πολύ με το δικό μου, οπότε όταν αυτή η υπέροχη κολοκύθα έφτασε στα χέρια μου, χάρηκα πραγματικά και την τοποθέτησα σε σημείο, κοντά στο οποίο συνηθίζω να κάθομαι.

 

Στο φωτιστικό πάνω από την τραπεζαρία κρέμασα τις χάρτινες νιφάδες - που έχω εδώ και πολλά χρόνια -  και τα μεταλλικά φύλλα γκίγκο, τα οποία είναι πρόσφατο απόκτημα. Τα είχαν στα Leroy Merlin μεταξύ των χριστουγεννιάτικων στολιδιών, μου άρεσαν πολύ και τα βρήκα κατάλληλα για κάθε εποχή.
Το δέντρο ginkgo biloba (σαλιβουρία) θεωρείται πανάρχαιο και για τους Κινέζους είναι σύμβολο μακροζωίας, αντοχής και προστασίας, κάτι σαν φυλαχτό. Εκτός από τα παραπάνω όμως, θεωρώ ότι είναι και πολύ όμορφα, οπότε αποφάσισα ότι αυτά τα φύλλα ταιριάζουν σε κάθε εποχή! 


Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν ξεστόλισα το σπίτι, ήταν ν' αγοράσω λίγα λουλούδια για το άδειο βάζο της τραπεζαρίας. Διάλεξα μόνη μου λίγα άνθη και καρπούς της εποχής και ζήτησα από τον ανθοπώλη να μην μου τα δέσει σε μπουκέτο, μιας και ήθελα να τα κόψω στο κατάλληλο ύψος για το βάζο. Η αλήθεια είναι, ότι τη σύνθεση και τα χρώματα τα λάτρεψα, ενώ ο χώρος της τραπεζαρίας φωτίστηκε αμέσως χάρις σε αυτό το δροσερό μπουκέτο.


Για την τραπεζαρία όμως ετοίμασα και μια μικρή σύνθεση με κερί. Έριξα σε ένα γυάλινο μπολ λίγο συνθετικό χιόνι, κουκουνάρια, ξύλα κανέλας, φέτες αποξηραμένου πορτοκαλιού και στο κέντρο ένα λευκό κερί. Έχω αδυναμία στα κεριά κι επειδή η τραπεζαρία είναι ο χώρος που ζωγραφίζω για το Wood & Stone, νιώθω να μου κρατούν συντροφιά και δε θέλω να λείπουν ποτέ.


Κι έπειτα πήρα τα υπόλοιπα κουκουνάρια μαζί με λίγα κλαδιά τούγιας κι ετοίμασα δύο μικρά στεφανάκια και μία γιρλάντα για την κουζίνα. Για τα στεφάνια χρησιμοποίησα μικρά τελάρα κεντήματος και έτοιμα πια, τα κρέμασα στο παράθυρο της κουζίνας. Η δε γιρλάντα, μια απλή και γρήγορη κατασκευή, κρεμάστηκε πάνω από την πόρτα της κουζίνας και στολίζει διακριτικά το χώρο.


Όλα αυτά... μέχρι τον ερχομό της άνοιξης που η φύση θα ξυπνήσει και τα χρώματα θα ζωηρέψουν! Κι εύχομαι ως τότε, αλλά και κάθε εποχή, να "στριμώχνουμε" στην καθημερινότητά μας εμπνεύσεις που μας πηγαίνουν ένα βήμα πιο πέρα, ξεχωριστές ιδέες, μικρές εξορμήσεις, όμορφες εικόνες και γενικά ό,τι μας κάνει χαρούμενους και δημιουργικούς, είτε αυτό λέγεται διακόσμηση, είτε diy, συγγραφή, ζωγραφική, φωτογραφία, ραπτική...


Καλημέρα σε όλους εσάς τους αγαπημένους και πιστούς φίλους του blog, που είστε ακόμη εδώ και διαβάζετε τις λιγοστές αράδες της σημερινής ανάρτησης. Τώρα αλλά και κάθε φορά!

Καλημέρα σε όλους εκεί έξω!

Litsa

5 σχόλια:

  1. Τι όμορφο και «ζεστό» που είναι το σπίτι σας Λίτσα μου..καλό χειμώνα να έχετε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Αλίκη μου πόσο σ' ευχαριστώ! Η διακόσμηση είναι αδυναμία μου, το ξέρεις! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. πραγματικά είναι όλα τόσο όμορφα ....... δεν μπορώ να βρω στην γειτονιά μου ενα καλό ανθοπωλείο που να έχει τετοια λουλούδια. Μπορείς να μου αναφέρεις το ανθοπωλείο σε περίπτωση που μππορώ να πάω . Ευχαριστώ Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πόσο όμορφες πινελιες!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιτσα μας λειπουν οι αναρτησεις σου!Επαιρνα παντα μεγαλη εμπνευση.Γραφε πιο συχνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!