Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Μετράμε αντίστροφα!

Ο μόνος τρόπος να ξεκινήσω σήμερα είναι με ένα τεράστιο ευχαριστώ για τις ευχές σας! Χάρηκα πολύ! Να είστε πάντα καλά όλοι!

Ο Δεκέμβριος του 2011 είναι πια γεγονός! Μπήκε για τα καλά με λιακάδα και υγρασία στα μέρη μας (μάλλον γι αυτό σκότωσα εχθές πάλι ένα κουνούπι... τι θα γίνει πια;)!
Κάθισα λοιπόν και ετοίμασα το ημερολόγιο του Φαίδωνα.
Αγόρασα αντικείμενα μικρού κόστους, όπως μολύβια, αυτοκινητάκια, σβούρα, μπλοκάκι, αεροπλάνο, μπάλα, τουβλάκια, τύλιξα και λίγες σοκολάτες, καραμέλες, φυστίκια και γενικά ό,τι του αρέσει και τα κρέμασα στην αγαπημένη του κουνιστή καρέκλα από το ΙΚΕΑ.

















Γρήγορο, εύκολο, ανέξοδο που όμως θα του χαρίσει τεράστια χαρά!
Τώρα μένει μόνο να είναι καλό παιδί, αλλά και συνεργάσιμο, ώστε ν' ανοίγει κάθε μέρα κι από ένα πακετάκι!


♥♥♥

Προχθές παρέλαβα κι ένα βραβείο από την γλυκειά και ταλαντούχα Μαγδαληνιώ και την ευχαριστώ πολύ!

Σύμφωνα με τους όρους πρέπει να το παραδώσω με τη σειρά μου σε 5 bloggers που έχουν κάτω από 200 μέλη κι έπειτα να τους ενημερώσω.
Παραδίδω λοιπόν στην Pour Angelique για τα αριστουργήματά της, στην MyStickland, γιατί έχω κολλήσει, στην Claire D.T. για το ωραίο στυλάκι, την DeeDee που με ταξιδεύει και στην Owl Mommy, γιατί είναι τα πρώτα της Χριστούγεννα ως μανούλα!

Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό μήνα γεμάτο με υγεία, χαμόγελα, καλοπέραση, ψώνια, δώρα, ταξίδια, διασκέδαση, φαγοπότια και ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σας!!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

21 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνη η ιδέα σου!
    Είναι ό,τι πρέπει για τα λίγο μεγαλύτερα παιδάκια,που καταλαβαίνουν και ανυπομονούν για τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Fraoylitsa πολυ πρωτοτύπο με την καρέκλα!!!! Μου άρεσε πολύ..... Όσο για το βραβείο σου εύχομαι πολλα πολλα ακόμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ιδέα με τα δωράκια είναι τέλεια και το έφτιαξες καταπληκτικά!
    Όσο για το βραβείο, είναι το ΠΡΩΤΟ μου! Ευχαριστώωωω! Thank you!!!! Merciiii!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!! Έχεις ένα εξαιρετικό blog και χαίρομαι να το παρακολουθώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα..κοίτα σύμπτωση..μόλις ετοίμασα ανάρτηση με το ίδιο βραβείο..και ήσουν και εσυ μέσα...τα μεγάλα πνεύματα..θα μου πείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη η ιδέα με τα δωράκια. Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το καρεκλακι με τα δωρακια απιθανη ιδεα!!! Αν και νομιζω η δικη μου ειναι λιγο μικρη για να καταλαβει αν κανω κατι τετοιο. Παντως θα το εχω στο μυαλο μου για του χρονου :):):)

    Και τι βλεπω;;; δωρακι!!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστω πολυ πολυ πολυ πολυ για την ομορφη χειρονομια!!!

    Χαζευα παλιες αναρτησεις σου και ειδα μεσα τον Γιωργο (dj), να δεις που θα βρεθουμε και γνωστες στο τελος :):):) Αν το βλεπεις πες του χαιρετισματα απο εκεινη που ζητουσε το "Lady blue" στο Αλλατινη :):):)

    Καλο απογευματακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Λίτσα μου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθα για να παραλάβω το βραβείο μου!!Χι,χι!
    Αριστουργήματα εγώ;;;ΩΩΩΩ Λιτσάκι με συγκινείς!!
    Τι ωραία ιδέα σκέφτηκες για το μικρό σου!!Φαντάζομαι χαρά και ανυπομονησία που θα'χει κάθε μέρα!!
    Καλό μήνα να έχετε!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική ιδέα Λιτσάκι...θέλω κι εγώ τέτοιο ημερολόγιο.... Βλέπω δαχτυλάκια από ζωντόβολο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχη ιδεα!!!Ο μικρος θα ξετρελαθει!!!Καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίτσα μου φανταστική ιδέα για το μικρούλι σίγουρα θα εντυπωσιαστεί μπράβο!!!Να χαίρεσαι και το βραβειάκι σου είναι για μας τους ''μικρούς'' χα χα χα!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σούπερ η ιδέα σου!!!! σίγουρα θα ενθουσιαστεί...και ξέρεις... "αν είσαι καλό παιδάκι, θα ανοίξεις και το δωράκι σου!!!" ;)

    καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο! Κατι παρόμοιο εκανε η αδερφή μου εδώ:
    http://daysofbliss365.blogspot.com/2011/12/276365-advent.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτική ιδέα! πες μου τώρα και το κόλπο να μην τα ανοίξει όλα με την μία,γιατί οι δικες μου σουσουράδες,αν υπάρχει πρόσβαση...το τσακίσανε το θέμα!!χαχα!
    Φιλάαακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΥΝΙΣΤΗ!!!! ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙΑ ΟΣΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ!!!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗ, ΖΩΗΡΟΥΛΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το δικό μου το ζουζούνι έχει μεγαλώσει...αλλά χαίρομαι με τα μικρούλια ....όμορφες στιγμες να ετοιμάζεις κάτι για τις τρυφερές καρδούλες τους....με υγεία η προσμονή κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοριτσι μου έχω και εγώ κάτι για σένα σε περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ομορφη ιδεααααααα!! Συγχαρητηρια για το βραβειακι σου!! :))

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας άρεσε;; Στον Φαίδωνα να δείτε! Με το ζόρι τον κρατάω να μην τ' ανοίξει όλα μεμιάς! Χαχαχα Φιλιά κορίτσιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!