Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Εικόνες... Ιδέες...

Εχθές φτιάξαμε πάλι στολίδια.
Μπάλες από χαρτόνι:


Σχηματίζετε με τη βοήθεια ενός ποτηριού 6 κύκλους επάνω σε χαρτόνι και τους κόβετε.


Τους διπλώνετε στην μέση και κολλάτε τα ημικύκλια μεταξύ τους. Πριν κολλήσετε τον τελευταίο κύκλο, τοποθετείτε στο κέντρο μια κορδέλα.


Έτοιμη!



Αστέρια από ρολό χαρτιού:
Κόβετε 4 λωρίδες και τις κολλάτε την μία μέσα στην άλλη, δημιουργώντας έτσι ένα αστεράκι.


Λίγες πούλιες στο κέντρο και...


...τα κρεμάτε σε ένα ωραίο κλαράκι κοντά στο παράθυρο!



Και όλα τα υπόλοιπα έτοιμα!

Τα αγαπημένα μου λευκά στολίδια πάνω από την τραπεζαρία...



 ... η αγαπημένη φάτνη του Φαίδωνα που γυρίζει ανάβοντας τα κεριά...


...δύο ποτήρια του κρασιού, που μετατράπηκαν σε κηροπήγια τοποθετημένα ανάποδα...


... το κηροπήγιο από ζάχαρη ν' ανάβει και όλων των ειδών τα λαμπιόνια...


...και η μαγεία ξεκινά!!!

Μαγευτικό Σαββατοκύριακο σε όλους!














Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα..υπέροχες φωτογραφίες..μαγευτικές όντως..καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερούδια...ωραίες οι νέες σου δημιουργίες..αυτό με τα ανάποδα ποτήρια, το έχω εφαρμόσει και εγω, μόνο που βάζω ρεσό, στο κάτω μέρος τους..σε φιλώ, γλυκειά και δημιουργική φίλη μου..καλό - υπόλοιπο- σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι υπεροχα πραματα-στολιδια-χρωματα..ολα αυτα σου ζεστενουν την ψυχη..νασε καλα..ενα ζεστο και υπεροοχο σ.β...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Σαββατοκύριακο στο όμορφα στολισμένο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχαααααα που ειναι! Το αστερακι δεν το πολυκαταλαβα μα την μπαλα θα την δοκιμασω!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μαγεια αρχιζει κοριτσι μου καλα τα εγραψες!!! ολα μαγικά και τοσο μα τοσο ζεστα... Τελειες φωτογραφίες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα όλα..μου άρεσαν πολύ τα στολίδια της τραπεζαρίας και η φάτνη! Καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tέλειες φωτογραφίες με το σπίτι να είναι στολισμένο με ζεστά χρώματα!!!Όπως πολύ σωστά είπες η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκίνησε.....καλό σ/κ,γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιτσάκι μου υπέροχα όλα! Πάντως κι εγώ στην φάτνη θα κολλούσα μαζί με τον Φαιδωνάκο! Απόψε όνειρα μαγικά θα δω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφιές βλέπω!!!!Μπράβο Λιτσάκι μου το έκανες όμορφο ,χαρούμενο και πολύ ζεστό το σπιτάκι σου!!!
    Και τα στολιδάκια σου όμορφα και με έξυπνο τρόπο καμωμένα!!!!Αλλά κυρίως με πολύ αγάπη και στοργή για τα παιδάκια σου και τον καλό σου!!!
    Τι υπέροχη η ιδέα των δώρων του Φαίδωνα σε στυλ ημερολογίου!!!Τι χαρούλες θα κάνει κάθε μέρα!!!Σαν να ακούω τα τιτιβίσματά του!!!Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι σου και με πολλά ακόμα στο μέλλον!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η μαγεία των χριστουγένων ξεκίνησε!!!!! υπέροχα όλα όσα έχεις στολίσει και έχεις φτιάξει!! είμαι σίγουρην ότι είναι ακόμα περισσότερα!!!!και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίτσα μου! Καλό μήνα και χρόνια πολλά για τον Ανδρέα σου με μια μικρήηηη καθυστέρηση! Τι έχεις κάνει όλο αυτό το διάστημα που λείπω!!! Στις διακοπές των Χριστουγέννων θα το ξεκοκαλίσω το blog σου!
    Καλή συνέχεια και πάντα να έχεις όμορφα και μαγικά Σαββατοκύριακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγεία παντού!!
    Πρωτότυπα και πανέμορφα τα χειροποίητα στολιδάκια!!Τέρμα πια οι έτοιμες μπάλες!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λιτσα μου υπέροχες εικόνες! Οι ιδέες για τα χαρτινα στολίδια απλές αλλά πολύ εντυπωσιακές!
    Η φάτνη δικαίως είναι η αγαπημένη του Φαίδωνα, είναι μαγική! Είχα δει τέτοιες κατασκευές στη Γερμανία παλιότερα, που κινούνταν με κεριά και ζεστό αέρα, αλλά τι να πρωτοέπαιρνα;
    Παραμυθένιο το σπίτι σας, χαρείτε το!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφα μικρή τι καλά που στολίσατε εμείς ακόμη παλεύουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ομορφα!
    Κι εγω στολιζοντας περασα το Σ-Κ , ολο και καποια φωτακια προσθεσαμεμ και στολισα και την εξωπορτα :) Νομιζω εχουν μεινει λεπτομεριες να γινουν πια :)

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παρά πολυ ωραία τα στολίδια σας. Ευχαριστούμε πολυ για τις ιδέες γιατι και εμείς χρησιμοποιήσαμε κάποιες για το φετινό δέντρο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!