Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Φουρνίζω!!

Εχθές αποφάσισα να φτιάξω κι άλλα μπισκοτάκια.
Έκανα τα απλά, τα παιδικά, που είναι πανεύκολα και δοκίμασα και μία ακόμη συνταγή για πρώτη φορά. Τελικά μου άρεσε και είπα να σας τη δείξω. 


Ας ξεκινήσω με τα πανεύκολα παιδικά μπισκοτάκια.
Τα υλικά είναι μόνο 4!!
150 γρ αλεύρι
50 γρ ζάχαρη
1 κουτάλι σούπας βανίλια (σκόνη)
100 γρ μαργαρίνη ή βούτυρο


Κοσκινίζετε μέσα σε ένα μπολ το αλεύρι, προσθέτετε ζάχαρη και βανίλια, κόβετε τη μαργαρίνη σε κομματάκια, τη ρίχνετε στο μείγμα και πλάθετε όλα τα υλικά με το χέρι. Έχετε υπομονή! Μόλις δημιουργηθεί ένα ζυμαράκι (μην το πολυδουλέψετε, γιατί θα αρχίσει να σπάει), το σκεπάζετε μέσα στο μπολ και το τοποθετείτε για μία ώρα στο ψυγείο.
Για μεγαλύτερη ευκολία, χωρίστε το ζυμάρι στα δύο.
Το τυλίγετε σε μεμβράνη και το ανοίγετε με πλάστη (έτσι δεν κολλάει και δεν χρειάζεται να αλευρώνετε συνέχεια τον πάγκο σας).


Ο Φαίδωνας πιστός μου βοηθός


Κόβετε με κουπάτ τα μπισκότα σας, τα τοποθετείτε σε αντικολλητικό χαρτί και τα ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά (προσοχή να μην ξεροψηθούν και γίνουν καφέ).




Μόλις κρυώσουν, τα αλείφετε ελαφρώς με μια μαρμελάδα της αρεσκείας σας (εγώ έβαλα βερίκοκο)  και τα πασπαλίζετε με διάφορα ζαχαρωτά.
Είναι έτοιμα!




Η άλλη συνταγή είναι επίσης εύκολη, απλά έχει λίγο μεγαλύτερη διαδικασία, αλλά αξίζει τον κόπο!


Υλικά
Για τη ζύμη
300 γρ αλεύρι
150 γρ ζάχαρη
200 γρ κρύα μαργαρίνη ή βούτυρο
1 αυγό
Για το τρίμμα
60 γρ μαργαρίνη ή βούτυρο
100 γρ αλεύρι
50 γρ ζάχαρη
μία πρέζα κανέλα
................................... 
λίγη μαρμελάδα
άχνη


Εκτέλεση
Για το ζυμάρι: ρίχνετε σε μπολ το αλεύρι με τη ζάχαρη και τα ανακατεύετε, κόβετε τη μαργαρίνη σε μικρά κομμάτια και την προσθέτετε, ρίχνετε τέλος και το αυγό και πλάθετε με το χέρι μέχρι να γίνουν ένα ζυμάρι, το οποίο τυλίγετε σε μεμβράνη και το τοποθετείτε στο ψυγείο για 1 ώρα.
Για το τρίμμα: λιώνετε τη μαργαρίνη. Ανακατεύετε σε μπολ το αλεύρι, τη ζάχαρη και την κανέλα. Στο τέλος ρίχνετε και τη λιωμένη μαργαρίνη και ανακατεύετε το μείγμα με πιρούνι ώστε να γίνει θρύψαλα. Κάπως έτσι:




Χωρίζετε και πάλι το ζυμάρι σε δύο κομμάτια. 
Πασπαλίζετε με αλεύρι (κολλάει αρκετά) και το απλώνετε με πλάστη. Κόβετε με κουπάτ τα μπισκότα και τα τοποθετείτε σε αντικολλητικό χαρτί. Στο κέντρο τους απλώνετε λίγη μαρμελάδα (εγώ στα περισσότερα έβαλα φράουλα και στα υπόλοιπα βερίκοκο) και τέλος τα ρίχνετε από πάνω τρίμμα.



Τα ψήνετε στους 180 βαθμούς (αέρα 160 βαθμούς) για 10-12 λεπτά.
Όταν κρυώσουν πασπαλίζετε τα μπισκότα με άχνη.


Τα μπισκοτάκια τίμησαν εχθές το απόγευμα η Κατερίνα με τα παιδιά.
Ήρθε για καφεδάκι και μου έφερε ένα πανέμορφο στεφανάκι που έφτιαξε με τα χεράκια της. 


Το κρέμασα ακριβώς πάνω από την τουρτιέρα με το αγαπημένο μου μικρό σπιτάκι. Έριξα γύρω γύρω λίγο συνθετικό χιόνι, έβαλα δίπλα κι ένα κουκουνάρι για δέντρο και έτοιμο!
Όπως καταλαβαίνετε, ακόμη στολίζω!


Καλή και μοσχομυριστή εβδομάδα σε όλους!!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebookhttp://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

28 σχόλια:

  1. Τέλεια τα μπισκοτάκια σου!
    Αυτό το σχέδιο χιονονιφάδα το λατρεύω!
    Η τουρτιέρα είναι όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια!!!!γιάμι γιάμι!Στείλε ένα πακετάκι παραλία μεριά!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα μου δεν σε προλαβαίνω! Τι όμορφη μοσχομυριστή αναρτήση ανέβασες πάλι!!

    Θα προσπαθήσω να κάνω τα κουλουράκια σου.

    Οσο για το στεφανάκι της κατερινας πολυ πολυ ομορφο αλλα πιο ομορφο ειναι το σπιτακι σου και έτσι οπως το στολισες!!!

    Καλη μοσχομυριστή βδομάδα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα φραουλιτσακι μου!
    τι ωραιες μυρωδιες ειναι αυτες..
    αχ παλι θα με βαλεις στον πειρασμο να τα φτιαξω και παλι θα φουσκωσει η κοιλια μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Λιτσάκικαι σ'εσένα και στην Κατερίνα αλλά πάνω απ'όλα στον Φαίδωνα! Τα όμορφα χεράκια του ομόρφυναν ακόμα περισσότερο το ήδη υπέροχο σκηνικό - δημιουργίες σας!!! Πολλά φιλάκια!!! Μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν να τα μυρίζω! Είναι τέλεια τα μπισκότα, το κακό είναι ότι εξαφανίζονται σε 1 ωρίτσα! Και μετά ξαναφουρνίζουμε και ξανατρώμε! Ο μικρός σου..junior master chef!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ..να είχα τώρα μερικά απο αυτά!!Φαίνονται πανεύκολα και γευστικά!!Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε..
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα, να έχουμε!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν είναι μοσχομυριστή λέει...μέχρι την Κομοτηνή έφτασαν οι μυρωδιές...τέλεια η διακόσμηση στην τουρτιέρα...όσο για τα μπισκότα θα πρέπει να τα κάνω πρώτα και μετά να σου πω εντυπώσεις...φαίνονται πάντως πολύ νόστιμα!!! Καλές γιορτές Φράου Λίτσα...και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιτσάκι μου γλυκό,μέχρι εδώ μυρίζουν τα υπέροχα μπισκοτάκια σου.....θα τα τιμήσουμε και αυτά!!!Καλή εβδομάδα κορίτσι μου....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτη είσαι....και πολύ ωραία διακόσμηση...
    φιλιάααααααααα
    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ το προκομμένο μου....εγώ πρόλαβα και τα έφαγα κιόλας!!! Συγκλονιστικά όλα , αλλά τα δεντράκια με την μαρμελάδα βερίκοκο και μπόλικη άχνη... θεϊκά!!!! Μπράβο μικρή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!Και το μπισκοτοσπιτακι τοσο γλυκουλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μετα ομως δεν τα κολλάει η μαρμελαδα μεταξύ τους; προφανως είιναι για να φαγωθούν άμεσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα φαίνονται λαχταριστά! Τα μπισκοτάκια ... το στεφάνι ... η τουρτιέρα ... Λιτσάκι, μου έφτιαξες τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφα και εύκολα τα μπισκοτάκια σου!! Θα κάνω κι εγώ σήμερα, πλάστη δεν έχω, πρέπει να πάω να πάρω έναν :)) χιονονιφάδες κι εγώ :) λέω να βάλω και μαρμελαδίτσα, ωραία φαίνονται, πάρα πολύ!! μεγειά και το στεφανάκι ότι πρέπει έκατσε εκεί πάνω, συμπηρώθηκε το καρέ ;)
    Καλή εβδομάδα μάκια μάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκιά μου λίτσα έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου έχω κάτι για σένα!!! σε περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μοσχοβόλησαν τα μπισκοτάκια σου Λίτσα μου!!!
    Ζεστό καφεδάκι μπισκοτάκια και..... κουβεντούλα,τέλεια!!!
    Καλές γιορτές!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακομη δεν αξιωθηκα να κανω εκεινα τα κουλουρακια που ελεγα. Ειμαστε ολοι αρρωστουληδες στο σπιτι. Κολλησε η μικρη απο τον παιδικο και κολλησε κι εμας :)
    Τα πρωτα φαινονται πολυ ευκολα και λεω να τα δοκιμασω. Κι αυτο το κολπο με την μεμβρανη πολυ καλο για να μην αλευρωνουμε ολο τον τοπο :)

    Με'γεια και το ομορφο στεφανακι απο την αδερφουλα :)

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπωπωωω πανέμορφα!!!! και φαντάζομαι πως εκτός από την τέλεια εμφάνιση θα είναι άλλο τόσο εύγευστα!!! μιαμμμ μιαμμμμμ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μ αρέσει μ'αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα...μυρωδιές ...ζεστασιά...μουσικούλα υπέροχη!!!!!!καλησπέρα φιλενάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ετοίμασε μια μικρή πιατέλα με λιχουδιές να την πάρω φεύγοντας που θα σου φέρω το βραχιόλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με τέτοιον φοβερό βοηθό ήταν δυνατόν να μην πετύχουν τα κουλουράκια σας!!Χι,χι!Πω,πω μου ανοίγει η όρεξη βλέποντάς τα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πω πω...πως μυρισαν τα μπισκοτάκια σου!!! και τα στολίδια όλα τέλεια!!!! μπράβο σου!!! και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κορίτσια μου είναι πραγματικά πανεύκολα, να τα δοκιμάσετε, τα παιδάκια σας θα τα εκτιμήσουν!
    Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τί γίνεται με σένα, ψήνεις συνέχεια; Μπράβο σου, είναι ότι πιο ωραίο να μυρίζει γλυκό που ψήνεται το σπίτι. Μια τουρτιέρα θέλω κι εγώ, είναι πάνω πάνω στη λίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία τα μπισκοτάκια σου, έχω κάνει αυτά με την μαρμελάδα και τα παιδιά μου ξετρελάθηκαν!! Σήμερα μας φώναξε η δασκάλα του μεγάλου μου στο σχολειό για να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα μπισκότα και έφτιαξα τα δικά σου. Περιττό να σου πω ότι δεν έμεινε ούτε ένα!! Πρώτα φαγώθηκαν τα δικά μου και μετά των άλλων (να παινευτούμε και λίγο). Ευχαριστώ που την μοιραστικές μαζί μας και του χρόνου με υγεία!! Καλές και ευτυχισμένες γιορτές σε όλους μας!!
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία κάτι τέτοια μηνύματα είναι που με κάνουν πολύ χαρούμενη! Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ και χαίρομαι που με τη συνταγή αυτή ξεπέρασες κάθε άλλη (ε ναι να παινευτείς, γιατί το αξίζεις!).
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλές γιορτές

      Διαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!