Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Paris!

Είναι η πρώτη φορά φέτος που στις 7 Δεκέμβρη δεν βλέπω τα λαμπάκια στα μπαλκόνια ν' ανάβουν. Ούτε ένα παράθυρο στολισμένο. Ούτε αστέρια, ούτε λαμπιόνια, ούτε τραγουδάκια, τίποτα. Η γειτονιά μας μοιάζει να περνά τη δική της κρίση!
Άνθρωποι σοβαροί, σχεδόν σκυθρωποί, με το κεφάλι σκυφτό σαν να σκέφτονται ασταμάτητα και οι ώμοι πεσμένοι προς τα μπρος. Αυτό αντικρίζω καθημερινά. Κι εγώ, δυστυχώς, αποτελώ πολλές φορές κομμάτι αυτής της εικόνας...

Έτσι λοιπόν, όταν ο Ανδρέας έφυγε τη Δευτέρα για Παρίσι λόγω δουλειάς και με ρώτησε τι θέλω να μου φέρει, του είπα "Φωτογραφίες! Πολλές χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες!".
Κι επειδή γνωρίζει την τρέλα μου, μου έκανε το χατίρι!

Ζήτησα και κάτι ακόμη, το οποίο περίμενα με λαχτάρα...
Κι όταν το πήρα στα χέρια μου, ενθουσιάστηκα από το όμορφο κουτάκι!


Το άνοιξα προσεκτικά κι ένιωθα πως θ' αντικρίσω το πιο ακριβό κόσμημα...


MACARONS!!!


Τελευταία βλέπω macarons παντού! Σε όλα τα ξένα blogs, στα περιοδικά, στην τηλεόραση, ΠΑΝΤΟΥ! Έπρεπε να τα δοκιμάσω! Ο Ανδρέας βρέθηκε στην πηγή τους, οπότε ήταν δεδομένο ότι θα μου πάρει ένα κουτάκι.
Αγορασμένα από το ζαχαροπλαστείο DALLOYAU, το οποίο υφίσταται από το 1682 - δηλαδή 329 χρόνια  ύπαρξης!! - έκανε τεράστιο κόπο να μην μου τα φέρει στραπατσαρισμένα και... (σχεδόν) τα κατάφερε!
Είναι εντυπωσιακά όμορφα, πολύ μικρά και εύθραυστα!
Δείτε μέγεθος:


Μόλις 14 κομμάτια, τόσο τραγανά, τόσο νόστιμα, που άξιζαν μέχρι και το τελευταίο ευρώ και... ήταν αρκετά τα ευρώ! 
Κάθε ένα έχει διαφορετική γεύση: φράουλα, φιστίκι, καφέ, σοκολάτα και και και... Θα μπορούσα να τα φάω και τα 14 πίνοντας το απογευματινό μου καφεδάκι, άλλωστε το καθένα είναι μια μπουκιά!

Κάπου κάπου αξίζουμε και λίγη πολυτέλεια, δεν νομίζετε;


♥♥♥

Ελάτε τώρα να ταξιδέψουμε μαζί και να ζήσουμε την μαγεία των Χριστουγέννων, το παραμύθι!!

Οι δρόμοι γεμάτοι λαμπιόνια και τα καταστήματα στολισμένα!



Περίτεχνα στολισμένες βιτρίνες, με κινούμενες φιγούρες και μαριονέτες!


Και το πιο ονειρεμένο εμπορικό κέντρο: GALERIES LAFAYETTE


Με το τεράστιο και απόλυτα ροκ χριστουγεννιάτικο δέντρο!


Τον στολισμένο θόλο, που αποτελεί έργο τέχνης!


Τα όμορφα στολίδια!


Τα αγαπημένα τσαγάκια σε όποια γεύση τραβάει η όρεξή μας!


Τα macarons αραδιασμένα στις βιτρίνες των ζαχαροπλαστείων!


Και βέβαια τα χλιδάτα καταστήματα, όπως αυτά των Yves Saint Laurent, Gucci, Prada κλπ.


Έκλεισαν την μέρα τους τρώγοντας boeuf tartare και αυθεντικό προφιτερόλ!


Και ξέρω ότι πολλοί δεν ενθουσιαστήκατε με το tartare, αλλά μην γκρινιάζετε!
Μην ξεχνάτε ότι κάνουμε μαζί ένα μικρό ταξιδάκι στην πόλη του φωτός και του έρωτα...
Κρατήστε τα μάτια σας ερμητικά ανοιχτά και αποτυπώστε όσες εικόνες μπορείτε, απολαύστε όλων των ειδών τις γεύσεις και απλά χαλαρώστε, γιατί πολύ φοβάμαι ότι το ταξίδι θα 'ναι σύντομο, αλλά ευτυχώς, θαυματουργό για τις ψυχές μας...

Τα φιλιά μου



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

29 σχόλια:

  1. Αχχχχχχ τι ταξίδι κι αυτό....
    Πήραμε λίγη από τη μαγεία του Παρισιού,μια γεύση μακαρόν και τώρα πάλι πίσω στην Αθήνα...
    Μα τι είναι αυτό πάνω στη μύτη μου?Α μια χρυσόσκονη παριζιάνικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίο που είναι το Παρίσι..αχ..τι μου θύμισες, έχω χρόνια να πάω..το tartare θέλει λίγο εκπαιδευμένο ουρανίσκο..για μένα είναι τέλειο!
    Και τα macarons..μμμμμ, σε ζήλεψα, έχει στην Αθήνα γαλλικό ζαχαροπλαστείο που φτιάχνει, είναι πανάκριβα τα άτιμα..αλλά το αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Παρισι ειναι μαγικο. Και το λεω εγω, που μεχρι να παω δεν το ειχα σε μεγαλη εκτιμηση :)
    Και το "La Duree" ηταν ενα μαγικο ζαχαροπλαστειο με υπεροχα μακαρονς. Εχει και ο Αγαπητος στο Cosmos, ειχα στον γαμο μου για δωρακι στο τραπεζι :) Ειχε γευση μοκα που ηταν υπεροχη αλλα την σταματησανε :( Και η Εστια ειχε μονο για του Αγιου Βαλεντινου, αλλα δεν ειχα δοκιμασει.

    Τι υπεροχες φωτογραφιες! Τι μαγικο ταξιδακι!
    Μας ταξιδεψες :)

    καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. fraoulitsa!!exw paei a paris deux fois!kai an exeis LIGO dia8esh na anakalypseis afthn thn fwteinh k erwtikh plevra pou mas parousiazeis...tote pragmatika fevgeis apo to parisi foul xortatos apo oles tis apopseis!!!!efxomai sthn epomenh episkepsh tou antra sou sthn polh tou fotws na exeis kryftei kai esu mesa stis aposkeves!!!filia souzana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες,αλλά τα γλυκά μου έμειναν στο μάτι!! χαχαχα Να σαι καλά φραουλίτσα μου που μας τα έδειξες!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχχχχ....με κατέστρεψες!!!! Τι ομορφιά...τι υπέροχες εικόνες, τι όνειρο....Δεν υπάρχουν λόγια....Κράτα μου ένα macaron και πες στο αγόρι συγχαρητήρια για τις μαγικές εικόνες!!!!like like like....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΧ, τι όμορφες εικόνες!
    Καλά έκανες και τις ζήτησες, μας λείπουν...
    Εγώ φέτος θα ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη μια εκδρομούλα ,ας μην είναι και στο Παρίσι , ας είναι κάπου κοντα , εστω για δυο μέρες...
    Πειτε του ,σας παρακαλώ, πόσο καλό παιδακι ήμουν!
    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για το ταξίδι που μου χάρισες εκεί που δε θα πάω ποτέ.Ηταν μαγικό και γλυκό σα μακαρόν!
    ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όπως έχω ξαναπεί sous le ciel de paris όλα είναι πιο όμορφα!! Τα macarons δε... αριστούργημα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου στο Παρίσι και με κέρασες μακαρόν..θέλω κιάλλοοοο<3
    φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΥΑΟΥ!!!!!!!φιλενάδα μου ....τέλεια!!!λαμπύρισαν τα μάτια μου....και άσε κάτω τα γλυκάκια να φάμε και εμείς κανένα καλέ.....

    ΥΓ..Ωραίο τραγούδι...χορεύω με το μαξιλάρι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για το ταξίδι! Εγώ πάντως κόλλησα και με το προφιτερόλ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο το ταξίδι που μας πρόσφερες!!Γεμάτο χρώμα και γεύση!!! Πρόσφατα έφαγα και γω τέτοια μακαρόν!!!Είναι καταπληκτικά αλλά λίγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. fraulitsaki μου γλυκο ποσο μου αρεσε η αναρτηση σου δε λεγεται...προσφατα είδα μια ταινία, το midnight in paris, και απο΄τότε σκέφτομαι μονο το παρίσι, μεφερες πιο κοντα στον προορισμό μου!καλημερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με ταξίδεψες πολύ όμορφα στο Παρίσι οπτικά, γευστικά και μουσικά, στην πρώτη ουσιαστική μου επίσκεψη στο σπιτάκι σου! Να' σαι καλά! Πέρασε αν θέλεις από το agapigiadimiourgia.blogspot.com να παραλάβεις βραβείο
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας ταξιδεψες μαγικα και μου ξαναθυμισες ομορφες χριστουγεννιάτικες στιγμες που ειχα ζήσει εκει!!!
    Τα γλυκακια τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ τι μας έκανες τώρα Λίτσα να μην θέλουμε να δουλέψουμε.. Φύγαμε όλοι για Παρίσι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λιτσάκι μου, αυτά που έγραψες με άγγιξαν λέξη προς λέξη... Έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς και θα γίνουν ακόμη χειρότερα, όπως φαίνεται...
    Με ταξίδεψαν οι φωτογραφίες σου. Υπέροχες! Άλλο κλίμα!
    Αλήθεια πόσο έκαναν τα γλυκά? :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ομορφα που ειναι!! Δεν θα αξιωθω και εγω μια μερα να παω στο στολισμενο Παρισι? Θα αξιωθω!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μένει ο αδερφός μου στο Παρίσι και έχω πάει όλες τις εποχές εκτός απο αυτήν που νομίζω οτι είναι και η πιο ωραία ,οπου όλα είναι στολισμένα!Αλλά μέσα απο τις φωτογραφίες ,το κείμενο και το τραγουδάκι ένιωσα σαν να είμαι εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ,
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΑΚΑΡΟΝΣ....ΤΟ ΠΡΟΦΙΤΕΡΟΛ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!! ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑ; ΑΧ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΜΙΑ ΠΙΚΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΦΥΓΑΜΕ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ, τι τραβάω η γυναίκα βραδυάτικα... απο τη μια macaroons και απο την άλλη σαλιούυυυυνς μέχρι το πάτωμα, και να τρώω άλλη μια ξενέρα με τη μιζέρια του ελληνάρα που δεν στολίζει λόγω κρίσης να υποθέσω? και οι γάλλοι δεν πάνε πίσω αν δεν κάνω λάθος αλλά τουλάχιστον ξέρουν να ζουν το σήμερα όπως του πρέπει, και να προσδοκούν ένα καλύτερο αύριο.. μήπως να κάνουμε κ εμείς επιτέλους το ίδιο και να αφήσουμε το γκρι-γκρι?
    Όσο για σε κυρά μου φραουλίτσα, με τέτοια φραουλένια διάθεση κ δημιουργικότητα, πίστεψε με δεν νομίζω ποτέ να αποτέλεσες κομμάτι αυτής της εικόνας που περιέγραψες στην αρχή, αντιθέτως ένα κατιτίς παριστί, μετά του φωτός, μου βγάζετε Μαντάμ, d'accord?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Λιτσάκι!!Μαγικό το ταξίδι!!
    Πριν 2 χρόνια είχαμε πάει στο Παρίσι για Χριστούγεννα!!Ξετρελαθήκαμε με τα macarons!!Υπήρχαν παντού!!Πήραμε και μαζί μας αλλά τα περισσότερα διαλύθηκαν!!
    Όσο για το Lafayette είναι τεράστιο!!Δεν θυμάμαι πόσες ώρες περάσαμε εκεί μέσα!!Εξωτερικά δε είναι υπέρλαμπρο με τόσα φωτάκια που 'χει!!
    Αν θέλεις πες μου την διεύθυνση σου για να σου στείλω το δαχτυλιδάκι!!Θα είναι ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ας πούμε ότι το κέρδισες σ' ένα διαγωνισμό!!Μια χαρά μου ακούγεται εμένα!!ΕΕΕ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. macaroons!!!
    αχου, ωραίες φωτογραφίες :))
    άκρως χριστουγεννιάτικες!! μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ζηλεύωωωωωωωωω!!!! Θέλω κι εγώ Παρίσι!!!!!!! Το λατρεύω σου λέω, το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χάρη σ'εσένα μόλις πήγα ένα ταξιδακι, σύντομο μεν τέλειο δε, στο λατρεμένο γιορτινό Παρίσι!!! Ευχαριστώ Λιτσάκι μου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!