Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Στιγμές χαλάρωσης

Τις τελευταίες ημέρες έχουμε ηρεμήσει. Τα στολίσματα τελείωσαν και απλώς απολαμβάνουμε το γιορτινό μας περιβάλλον.
Τα Σαββατοκύριακα παίρνουμε τα καφεδάκια μας, καθόμαστε με τα παιδιά στο τζάκι, διαβάζουμε χριστουγεννιάτικες ιστορίες, ακούμε ανάλογα τραγουδάκια, ανάβουμε τα κεριά, βλέπουμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια στην μικρή οθόνη και και και!


Αγαπημένες στιγμές για εμένα είναι και τα βράδια ή τα μεσημέρια (αν υπάρχει χρόνος), όπου βλέπω όλες τις γιορτινές ταινίες που αγάπησα και με βάζουν στο πνεύμα των ημερών! Κουκουλώνομαι με την κουβερτούλα μου, με το τζάκι πάντα να σιγοκαίει, παίρνω και το τσαγάκι μου και απλώς απολαμβάνω, ακριβώς όπως το κάνει και η φίλη MyStickLand!
Η μαγεία ξεκινά!


Όμως οι πιο αγαπημένες μου ταινίες είναι αυτές:


Θυμάμαι ότι γελούσα μέχρι δακρύων στο σινεμά!
Πρόσφατα ανακάλυψα ότι έχω κι εγώ έναν μικρό Kevin στο σπίτι. Όταν τον έπιασα μπροστά στον υπολογιστή και τον ρώτησα τι κάνει εκεί, μου απάντησε έχοντας αυτήν την φάτσα!


Ορίστε και ο παραλληλισμός, απλά το ύφος του Φαίδωνα είναι περισσότερο απολογητικό παρά τρομαγμένο!


Η ταινία όμως που μας καθηλώνει όλους είναι το Πολικό Εξπρές.


Ο Φαίδωνας έχει κολλήσει με το τρένο, την τεράστια μηχανή, τα χιόνια, τους πάγους, τον Άγιο Βασίλη, τα δώρα, την μουσική. Και αντιλαμβάνεται όλα τα μηνύματα, τα οποία είναι τόσο πολλά...
Να είσαι πάντα ειλικρινής, να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους, ν΄αγαπάς τα παιχνίδια σου και τον συνάνθρωπό σου, να μην είσαι ξερόλας, να ξέρεις ν΄ακούς και να μοιράζεσαι, να είσαι ολιγαρκής και κυρίως ... να πιστεύεις, να πιστεύεις ακόμη και σε αυτό που δεν μπορούν να δουν τα μάτια σου! Τον ήχο του κουδουνιού τον ακούς μόνο εάν πιστεύεις!
Έτσι ο Φαίδωνας, όταν απέκτησε το δικό του κουδούνι, το κούνησε στο αυτί μου και μου είπε "πες πιστεύω μαμά". "Πιστεύω" απάντησα. "Όχι έτσι μαμά. Κλείσε τα μάτια σου και πες... ΠΙΣΤΕΥΩ"!
Κι εγώ τα έκλεισα και για μια στιγμή πίστεψα! Πίστεψα ότι ο Άγιος Βασίλης υπάρχει και θα φροντίσει για όλα!

Λέτε; Ποιός ξέρει...

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

22 σχόλια:

  1. Τι σκέφτομαι θες να μάθεις...θα σου πω.
    Σκέφτομαι οτι κάθε φορά που διαβάζω αναρτήσεις σου με γεμίζει μία γλύκα, νοιώθω μανούλα κι ας έχουν μεγαλώσει, νοιωθω οτι βρίσκομαι σ ένα τρυφερό σπιτικό γεμάτο αγάπη και πίνουμε τσαγάκι κοντά στο τζάκι,δακρύζοντας,γελώντας,βλέποντας ταινίες που πάντα βλέπουμε και απολαμβάνουμε στο κλίμα των ημερών.
    Ααα και προσέχουμε το παιδί μην καεί στο τζάκι!
    Γενικά συγκινούμαι και χαίρομαι μαζί,σου φτάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πόσες φορές έχουμε δει το Home Alone? Δεν το βαριέσαι ποτέ! Θυμάμαι το βλέπαμε με τον αδερφό μου μικροί δεκάδες φορές..συνεχόμενες, ξέρεις όπως κολλάνε τα παιδάκια! Τέλειο το τζακάκι, χαλαρώστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέτα μεσα και τον Σκρουτζ! Λίγο πιο κντά στα Χριστούγεννα φυσικα! Καλές γιορτές ΦραουΛίτσα! Να χαιρεσαι τα νινακια σου και τον Φαίδωνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λάτρης του "Love actually" κι εγώ!!!
    Το είδα ήδη μια φορά το Νοέμβρη!

    ΠΙΣΤΕΨΕ και όλα είναι δυνατά!
    Καλό χουχουλιάρικο Σαββατοκύριακο να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...αχ τί όμορφα όλα αυτά που γράφεις....το πολικό εξπρές είναι η απόλυτη χριστουγεννιάτικη ταινία όσο για το home alone δεν θα ξεχάσω ποτέ τα γέλια που κάναμε στο σινεμά κι ακόμη και τώρα όταν την βλέπω γελάω με φωνή....όσο για το Φαίδωνα....είναι ο Κέβιν, στο'χω πει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπημένο ''πολικό εξπρές''...αχ αυτές οι ταινίες, δεν χορταίνω να τις βλέπω και όλο αφορμές βρίσκω για να τις απολαύσω ξανά και ξανά!!..τι γλυκό παιδάκι έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Πανταζής είδε την ανάρτηση σου και δεν μπορεί να σταματήσει να βροντογελάει...."στάνταρ είναι ο Φαίδωνας το κάθαρμα...." λέει μέσα στα γέλια του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιτσα μου την αναρτηση σου την διαβασα στις 230 τα ξημερώματα και μετα με πηρε ο υπνος ηθελα τοσο πολυ να σου γραψω εκεινη την ωρα αλλα δεν είχα κουραγιο να πληκτρολογήσω τιποτα. (χαχα)

    οι γιορτες αυτες ειναι καταλληλες για να μεινεις σπιτι με την οικογενεια σου βλεποντας όλες τις χαρουμενες χριστουγεννιατικες ταινιες και να να γελασεις με την ψυχη σου.

    Ναι και εγω φαν του πολικου εξπρες και μονος στο σπιτι 123 χαααχ
    και της παναγια των παρισιων και του Σκρουτζ και και και και πολλες πολλες αγαπημενες ταινιες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥✿⊱╮
    º°♥❤ Olá, amiga!
    ❤ Passei para conhecer seu blog.
    Acredito que a magia do Natal está escondida no nosso coração.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♥✿⊱╮
    º°♥❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτσάκι μου γλυκό,ο γιός σου είναι σκέτη γλύκα!!!!Να είναι γερός και να τον χαίρεσαι....κούκλος!!!!Όσο για τις ταινίες ευτυχώς που είναι και τα παιδιά στο σπίτι, και τις ξαναθυμόμαστε και εμείς...τέλειες εικόνες....φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκιά και ζεστή ανάρτηση! Όποιος περάσει από το μπλογκοσπιτάκι σου με νεύρα να δεις για πότε θα του φύγουν! Μπράβο σου Λιτσάκι μου! Να ξέρεις πως μας έχεις σε εγρήγορση! Μόλις πάει να μας φάει το άγχος έρχεσαι εσύ και μας βάζεις στη θέση μας! Σε ευχαριστώ γι' αυτό που κάνεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λιτσακι..τι ομορφος ο Φαιδωνας..υπεροχη αναρτηση..νασε καλα κοριτσι..καλο σ.β. πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαζι σου χαλαρώνουμε και εμείς!!
    Απίστευτος ο μικρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι 3 πρώτες ταινίες που δείχνεις είναι αγαπημένες!! Σαν ρομαντική ψυχή τι θα έβλεπα.. χαχαχ!!

    Φιλάκια γλυκιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά τρομερή φατσούλα ο μικρός σου!!
    Κλείνω τα μάτια μου και πιστεύω..Ότι θα ξαναζωντανέψει το χαμόγελο όλων μας!!
    Όσο για το άλλο θέμα μας,αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα!!Μόλις το φτιάξω θα σε ενημερώσω!!Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελειος ο μικρουλης σου!Ναι ευτυχως που υπαρχουν κι αυτες οι μερες και γινομαστε παλι παιδια!Θυμαμαι οταν πρωτοβγηκε το Πολικο Εξπερες καναμε ουρα εξω το σινεμα για να το δουμε.Ο Παντελης(ο μικρος μου γιος)ειναι ο σινεφιλ και δεν γλυτωναμε αν δεν πηγαιναμε να το δουμε οικογενειακως!
    Τι πιο ομορφο απο ζεστη και χουχουλιασμα και μια ομορφη οικογενειακη ατμοσφαιρα!!!!Να σαι παντα καλα με την οικογενεια σου και να μας χαριζεις τετοιες ζεστες αναρτησεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχος ο Φαιδωνάκος , να τον χαίρεσαι !!
    Δική μου αγαπημένη ταινία το Love Actually , ειδικά η σκηνή που ο Hugh Grant χορεύει το Jump (for my love) των Pointer Sisters !!!
    Λατρεύω αυτό το O.S.T. !!!
    Αχ , τι μου θύμησες !!!
    Πάω να βρω το dvd να το δούμε με τη μικρή μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κουκλάκι ο μικρός...και οι ταινίες απίστευτες...
    φιλάκια
    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο γλυκιά η φωτογραφία του μικρού σου!!! Να περνάτε καλά και να βλέπετε ταινίες που σας ταξιδεύουν και σας κάνουν να ονειρεύεστε : )
    Τα παραμύθια δεν είναι μόνο για τα μικρά παιδιά!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχαχαχα ο μικρούλης σου φοβερή φατσούλα!Σας εύχομαι υπέροχες γιορτές, γεμάτες ταινίες, αγάπη, ευτυχία και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Αι Βασίλης Λίτσα μου υπάρχει σε κάθε καρδιά που συγκινήτε βλέποντας την φάτσούλα του Φαίδωνα..απίστευτος όμως αν και όπως είπες απολογητικός (ζημιά είχε κάνει;)
    Φιλησέ μου αυτή ν την φατσούλα....Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!