Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Βόλτα στο Leroy Merlin

Το Σάββατο βρεθήκαμε με τους KaPa στο Leroy Merlin Θεσσαλονίκης, γιατί το κατάστημα γιόρταζε τα τρία του χρόνια.

Πηγαίνω ούτως ή άλλως πολύ συχνά και προμηθεύομαι διάφορα καλούδια για τις χειροκατασκευές μου και βέβαια έχει όλων των λογιών τα λουλούδια που μ' αρέσουν.

Αυτή τη φορά όμως είχε πολλές και ενδιαφέρουσες προσφορές.
Για μένα το γεγονός της ημέρας ήταν ότι βγάλανε τα χριστουγεννιάτικα!!
Φυσικά και σας έφερα πλούσιο υλικό, για να σας μεταδώσω από τώρα το πνεύμα των Χριστουγέννων:


Στολισμένα χριστουγεννιάτικα δέντρα σε όλα τα χρώματα.
Δικό μου αγαπημένο, αυτό με τα ζαχαρωτά και γενικότερα όλα τα στολίδια ζαχαρωτών.



Πόση ομορφιά, πόσο χρώμα, πόση ζωντάνια! Ο καιρός ιδανικός, το μαγαζί είχε κόσμο, έξω ψήνανε σουβλάκια και όλα αυτά μαζί σε παρέπεμπαν σε μια από "εκείνες" τις μέρες, που έλειπαν το σφίξιμο και η μαγκομάρα.

Κόψανε τούρτα, μοίρασαν γλειφιτζούρια στα παιδιά και μπαλόνια στον κόσμο - όπου κάποια έκρυβαν μέσα τους εκπτωτικά κουπόνια, ενώ δύο τύποι ντυμένοι Ιταλοί μαφιόζοι "σκότωναν" τις τιμές. Οι ίδιοι βέβαια υποστήριζαν ότι ήταν οι Blues Brothers.



Τα παιδιά τρελαμένα, φώναζαν ή καλύτερα τσίριζαν - έσκαγαν μπαλόνια, ανέβαιναν στα τρακτεράκια, καταβρόχθιζαν γλειφιτζούρια και χάζευαν με τις ώρες όλων των λογιών τα στολίδια!


Εμείς στεκόμασταν μπροστά στα λουλούδια και αναποφάσιστες όπως ήμασταν... δεν πήραμε ούτε ένα.


Φυσικά το μετάνιωσα, οπότε θα ξαναπάω ώστε να επανορθώσω!
Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν περιορίζομαι σε ένα λουλούδι...

Καλή εβδομάδα σε όλους!












Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

17 σχόλια:

  1. Ax,εσείς οι τυχερές της Πρωτεύουσας και της ΣΥΜπρωτεύουσας,που έχετε και δικαίωμα επανόρθωσης!!!αλλοίμονο απο μας...βλέπε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο!
    Εύχομαι η μεταμέλεια να μεταφρασθεί σε πολλές γλαστρούλες να βάλεις χρώμα στη ζωή σου, Καλή εβδομάδα και ευχαριστώ για το βραβείο και την απροσδόκητη πρόσκληση. Ομολογώ ήταν εκπληξάρα!
    Η επόμενη ανάρτηση είναι γεγονός.ΦΙΛΙΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα χριστουγεννιατικα εχουν εμφανιστει στις βιτρινες εδω και καιρο, προσωπικα ειμαι καλυμμενη και δε νομιζω να δω κατι το τοσο εκπληκτικο ωστε να αγορασω..

    περισσοτερο φετος το ψαχνω σε κατασκευες που υπαρχουν τοσες και τοσες αλλα ειμαι αναποφασιστη..

    τα χριστουγεννα ειναι η αγαπημενη μου εποχη.. νιωθω σα μικρο παιδακι που εχει την αναγκη να ζησει το παραμυθι του..

    ομορφο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τα ζαχαρωτά είναι και τα δικά μου αγαπημένα... νομίζω θα μπούν και στο δέντρακι μου φέτος (αν δεν τα φάει "το πνεύμα των χριστουγέννων" χιχι)

    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου :)
    mystickLand φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ζηλεύω εσάς εκεί πάνω! Όποτε το θελήσετε παίρνετε το αυτοκινητάκι σας και τσουπ πάτε στο ΙΚΕΑ, στα LEROY MERLIN, μπορεί να βγείτε και από τη χώρα άμα λάχει! Στην επόμενη ανάρτηση θέλω να δω ψώνια, πολλά ψώνια!!!

    Σ' ευχαριστώ για το υπέροχο βραβείο! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ ζηλεύω που είστε από τους από πάνω!! Τι ωραία που μπορείτε να πάτε όπου θέλετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με τις υπόλοιπες, εμείς με το κοίταγμα θα μείνουμε ,εκτός κι αν προκύψει κανένα ταξιδάκι στην πρωτεύουσα,που κι αυτό θα' ναι με την ψυχή στο στόμα ,εννοείται...
    Οι εικόνες που μας έφερες πραγματι φτιάχνουν τη διάθεση, ας ελπίσουμε ότι θα χαρούμε τουλάχιστον λίγο πιο ξένοιαστα τις γιορτές, κι εμείς θα αναπληρώσουμε με κατασκευές το κενό των αγορών!
    Φιλιά Λιτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες φωτογραφίες!! Χαρούμενο κλίμα, ξασαλωμένα παιδάκια, μια ομορφιά!!
    Αυτές οι ρίζες εκεί στα λουλούδια τι είναι? Εγώ αυτό θα έπαιρνα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρελαίνομαι και γω να πηγαίνω σε μεγάλα μαγαζιά και να χαζεύω ωραία πραγματάκια ιδίως ενόψει των εορτών!!!Καλά να περνάτε!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΙΤΣΑ , ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ;
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ , ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ Leroy Merlin ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ;
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΔΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ;
    ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι καταπληκτικές εικόνες...μπράβο Λίτσα μας βάζεις στο Πνεύμα των Χριστουγέννων που το έχουμε όλοι ανάγκη!!Ξέχασες όμως να φωτογραφίσεις τη φρίκη στα μούτρα μας με τα παιδιά να τρέχουν αλλαλάζοντας και τις στραβομουτσουνάρες μας την ωρα που ουρλιάζαμε στα καμάρια μας για να μην καταστρέψουν το μαγαζί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τωρα που μας ενημερωσες οτι εφεραν τα Χριστουγεννιατικα θα κανω μια βολτουλα! Πολυ ωραιες φωτος!!

    http://decorastyl.blogspot.com/
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωωωωωωωωω!!!!!!!!!! Τι ωραίες εικόνες!!!!!!!! Ευχαριστώ για η βολτούλα!!! Φιλάκια Λίτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χα χα!!!! Η Κapa έχει πλάκα μ'αυτά που λέει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. geia! mou aresei poli to blog sou! mpainw kathimerina kai perimenw na anartiseis kati kainourgio!!! blepeis esi eisai didimaki anthrwpologos enw egw didimaki koutsompola...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΑΡΑ αν ήμουν κι εγώ μακριά, θα έπαιρνα σίγουρα κάτι και θα τελείωνα! Τώρα, νιώθω την ασφάλεια ότι μπορώ να πάω όποτε το θέλω..., δεν είναι πάντα καλό αυτο χαχα. Περιμένω την ανάρτησή σου! Φιλιά
    stellacreations έχεις δίκιο, νομίζω πως ούτε εγώ θα πάρω κάτι φέτος! Φτάνει, καιρός για δημιουργηκότητα! Είναι και δική μου αγαπημένη εποχή, οπότε απολαμβάνω τις βιτρίνες. Φιλιά πολλά
    MyStickLand ευχαριστώ και για το σχόλιο και για το βραβείο! Όσο για τα στολίδια, από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφα. Φιλάκια
    Princess η αλήθεια είναι ότι είναι μεγάλη ευκολία, τα μαγαζιά είναι όλα εδώ τριγύρω. Όταν (και αν) ψωνίσω, υπόσχομαι να σας τα δείξω ΟΛΑ. Εννοείται. Πολλά φιλιά
    MANIA εσείς που είστε μακριά είστε πιο δημιουργικές! Λοιπόν: εγώ θα φωτογραφίζω κι εσείς θα ξεπατικώνετε,ε; χαχαχα. Φιλάκια
    ΝΙΚΗ έρχεσαι στα λόγια μου περι δημιουργικότητας! Ελπίζω κι εύχομαι βέβαια να προκύψει και ταξιδάκι για να ξεσκάσετε! Το βραβείο σου το πήρες; Φιλάκια
    Lyriel έχεις απόλυτο δίκιο: ξεσαλωμένα παιδάκια, δεν φαντάζεσαι... Λοιπόν, το λουλούδι δεν ξέρω πως λέγεται, η πεθερά μου τα λέει μανουσάκια, αυτό θα πάρω πάντως! Φιλιά πολλά
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου ευτυχώς δεν μας χρεώνουν τις βόλτες στην αγορά χαχα. Μπορούμε να χαζεύουμε ελεύθερα! Καλά να περνάτε κι εσείς. Φιλιά
    Rena μου, όπως σου είπα, φυσικά και να το κανονίσουμε, θα είχε πλάκα! Για τις κρεμάστρες, περιμένω μπας και σκαρφιστώ κάτι, αλλά μπα... Τίποτα. Έχω στερέψει. Σε φιλώ
    KaPa χαχα. Άσε τα ουρλιαχτά μας καλύτερα μην τρομάξει ο κόσμος...
    Kwny βουρ για βολτούλα να ξελαμπικάρει το μυαλό, γιατί το χρειαζόμαστε όλοι! Φιλάκια
    Marie πλάκα έχει η KaPa ναι, που να μας έβλεπες κιόλας! Φιλιά και σε σένα
    Ανώνυμή μου, δεν μου άφησες τ' όνομά σου, αλλά χάρηκα πολύ με το μήνυμά σου! Μακάρι να περνάς καλά εδώ μέσα, προσπαθώ να σας ετοιμάσω όμορφα πράγματα (εποχή που είναι) για να χαλαρώεετε και να ξεφύγει το μυαλό σας (και το δικό μου μαζί)!! Χαχαχα γέλασα με το τελευταίο σχόλιο. Λοιπόν, στα διδυμάκια αρέσει το κουτσομπολιό, βέβαια πάντα με τάκτ χαχα!! Οπότε καταλαβαίνεις ότι κι εγώ δεν αξαιρούμαι... Εύχομαι να μου ξαναφήσεις μηνύματα. Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη η βόλτα στα Leroy Merlin..Πολύ ωραίες οι φωτο.Τα χριστουγεννιάτικα μας βάζουν στο κλίμα.. τι χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ όμορφη η ανάρτηση , και όπως λες πολύ σωστά κα΄νείς δεν χρεώνει τα οφθαλμόλουτρα , κλώς σε βρήκα λοιπόν και μην ξεχνάς ότι και αν φτιάξεις θάναι όμορφο γιατι θάναι δικό σου επομένως θα το αναρτήσουμε σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!