Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ηλιοβασιλέματα!

Αν μου ζητούσε κανείς να διαλέξω μεταξύ βουνού και θάλασσας, σίγουρα θα διάλεγα τη θάλασσα!
Είμαι του νερού...
Και είμαι και τυχερή, γιατί την είχα πάντα δίπλα μου, εντάξει, σχεδόν πάντα...
Τα παιδικά μου χρόνια τα έζησα στην Κατερίνη.
Τα καλοκαίρια πήγαινα στο "Παιδί και θάλασσα" και περνούσα καταπληκτικά.
Τώρα θα μου πείτε ότι εκεί είναι και ο Όλυμπος.
Ναι, πανέμορφος κι επιβλητικός, αλλά με παραπέμπει σε άλλες καταστάσεις, πιο χειμερινές. Αξέχαστες θα μου μείνουν οι φασολάδες στο καταφύγιο...
Το καλοκαιράκι όμως θέλει τη θαλασσίτσα του, πως να το κάνουμε!

Είμαι ακόμη πιο τυχερή, γιατί ο άντρας μου είναι από Κρήτη.
Οι κουμπάροι μας ζούνε Κέρκυρα.
Ο γαμπρός μου είναι μισός Λευκαδίτης.
Και τώρα η θάλασσα βρίσκεται στα 100 μέτρα από το σπίτι μας.
Δεν είναι κι άσχημα, έτσι;
Έτσι λοιπόν, απολαμβάνουμε τα ηλιοβασιλέματα στους Νέους Επιβάτες...



Και τα βραδινά μπάνια στη θάλασσα...

Κι ευτυχώς μέχρι στιγμής τα παιδιά μας δείχνουν να λατρεύουν το νερό...


Αυτήν την καταπληκτική φωτογραφία του γιου μου την έβγαλε η αδερφή μου και είναι απ' τις αγαπημένες μου!!

Βέβαια, θα ήταν όλα ακόμη πιο όμορφα αν ο κόσμος μάζευε τα σκουπίδια του και δεν τα πετούσε στην αμμουδιά. Πράγμα που θα μάθαιναν και στα παιδάκια τους, τα οποία με ευκολία πετούν ό,τι κρατάνε στο χέρι τους... κάτω!
Αφού αυτό κάνει και η μαμά... κι ο μπαμπάς...

"Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές!
Για να χαρούμε τη θάλασσα κι αυτό το καλοκαίρι!"

Τι απέγινες καλέ μου γλάρε;

Καλό απόγευμα...

L.

2 σχόλια:

  1. Ο γλάρος έγινε γλαρόσουπα και μερικοί έγιναν γαιδούρια και τους αρέσει να κολυμπάνε στα σ...α τους!!Sorry για τη γλώσσα, αλλά αυτές οι υπέροχες και ειδυλλιακές φωτογραφίες κρύβουν μια όχι και τόσο καθαρή αμμουδιά!!!
    Αδερφή τώρα που το ξανασκέφτομαι έχεις γίνει τελείως θαλασσινή, με τον περιγυρο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα ηλιοβασιλέματα και είσαι τυχερή που έχεις τη θάλασσα τόσο κοντά!!
    Μεταξύ μας κι εγώ θάλασσα διαλέγω....καλό το βουνό, αλλά άμα δε φυσάει το θαλασσινό αεράκι δε λέει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!