Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Η μεταμόρφωση του μπαλκονιού

Λοιπόν ο Ιούνης δε λέει να φτιάξει και το έχω πάρει πια απόφαση. Δεν μπορώ να περιμένω άλλο και η ανάρτηση αυτή δεν χωράει άλλη αναβολή. Έβγαλα τις απαραίτητες φωτογραφίες από το έτοιμο πια μπαλκόνι μας κι ας έβρεχε ασταμάτητα για 24 ώρες. Γύρισα πεισματικά την πλάτη μου στον παλιόκαιρο και φέρθηκα σαν να 'ναι κατακαλόκαιρο, μήπως και ξεγελάσω έτσι τον καιρό και τον εαυτό μου.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 
Εκεί γύρω στον Απρίλη, η εικόνα του μπαλκονιού ήταν κάπως έτσι...
Σε αποσύνθεση.


Υπήρχαν πάνω στο τραπέζι τα κασπώ με τους βολβούς, οι οποίοι είχαν πια ξεραθεί, υπήρχαν τριγύρω αντικείμενα των παιδιών και παιχνίδια, παλέτες που μας είχαν μείνει από τα ξύλα που κάψαμε στο τζάκι, λουλούδια που έβγαλαν το χειμώνα και άλλα που δεν τα κατάφεραν και γενικά το μπαλκόνι έμοιαζε με αποθήκη.


Το πρώτο που κάναμε ήταν να ξεσκαρτάρουμε τα φυτά.
Πέρυσι είχαμε βάλει στην μία άκρη του μπαλκονιού παλέτες και σχηματίσαμε σκαλοπάτια, ώστε να τοποθετηθούν επάνω τα φυτά. Φέτος βγάλαμε τις παλέτες, πέρα από μία μικρή και αλλάξαμε ελάχιστα την γωνιά. 


Φυτέψαμε τα μυρωδικά στην μεγάλη ξύλινη  ζαρντινιέρα και έχουν ήδη θεριέψει!


Οι δε ορτανσίες μεγάλωσαν και είναι κούκλες. Η ροζ μπήκε πριν ενάμιση μήνα στην παρέα μας, όμως η μωβ τα κατάφερε από πέρυσι και από τα ξερόκλαδά της, γεννήθηκαν αυτά τα λιλά αριστουργήματα!


Αυτή όμως που μου έδωσε μεγάλη χαρά, είναι η ντάλια μου. Την έχω τρία χρόνια! Κάθε φορά φύτρωνε και πρασίνιζε, αλλά ποτέ δεν άνθιζε, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζω καν τι χρώμα έχουν τα άνθη της. Φέτος όμως αποφάσισε να μου κάνει το χατήρι και να μου χαρίσει έναν ολόλευκο ανθό! Επιτέλους!


Στην απέναντι γωνιά, που την χτυπάει λιγότερο ο ήλιος (ήλιος; ποιος ήλιος;), βάλαμε τα μικρά κωνοφόρα και την λεμονιά, η οποία με το ζόρι τα κατάφερε, αλλά βγήκε νικήτρια τελικά!


Στα κάγκελα έβαλα προσωρινά αυτό το όμορφο θαλασσινό κρεμαστό που μου δώρισαν οι ΚαΠα. Είχα σκοπό να στολίσω πιο θαλασσινά το μπαλκόνι, αλλά ο καιρός δεν με εμπνέει καθόλου, γι αυτό το κρέμασα προς το παρόν εκεί.


Ξεσκαρτάραμε και τακτοποιήσαμε τα διάφορα αντικείμενα που υπήρχαν στην άλλη πλευρά του μπαλκονιού και αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε τις παλέτες και να τις μετατρέψουμε σε καναπεδάκι και τραπέζι. 


Για τον πάγκο που θα εξυπηρετούσε ως κάθισμα, χρησιμοποιήσαμε τρεις παλέτες. Δεν τις καρφώσαμε μεταξύ τους, ούτε και μπήκα στη διαδικασία να τις βάψω. Τις άφησα όπως ήταν.
Για το τραπεζάκι, ο Ανδρέας έκοψε τις παλέτες στο επιθυμητό μέγεθος, βίδωσε μεταξύ τους τα δύο κομμάτια, έβαλε ροδάκια στο κάτω μέρος για να το μετακινούμε εύκολα και στην επάνω επιφάνεια, έβαλε plexiglass.

Εννοείται ότι στο ενδιάμεσο κενό θα μπούνε περιοδικά και βιβλία, η καλοκαιρινή μου συντροφιά

Το μόνο που μου έμενε, ήταν να βρω μαξιλάρια για τις παλέτες και να διακοσμήσω τον χώρο. Τα μαξιλάρια τα βρήκα πριν μία μόλις εβδομάδα, αφού ήταν αδύνατο να βρω ένα μεγάλο μαξιλάρι στο κατάλληλο μέγεθος, οπότε συμβιβάστηκα με περισσότερα μικρά. Τις δύο μεγάλες μαξιλάρες πλάτης, τις είχα ήδη.


Την φωτιζόμενη γιρλάντα με τους χάρτινους κύβους, που είχα φτιάξει πριν μήνες, την έβγαλα στο μπαλκόνι, πλάι σε ένα κλαδί. 
Το στεφάνι με τις κορδέλες, το κρέμασα τελικά στο παράθυρο, πάνω από τις παλέτες.


Τα μικρά γυάλινα κηροπήγια που μου δώρισαν οι φίλες μου, πήραν θέση στο νέο μας τραπεζάκι, ενώ διάφορα άλλα βάζα, φυτά, κεριά, θαλασσόξυλα, κλαδιά και αποξηραμένα λουλούδια συνθέτουν το πολύχρωμο σκηνικό.

Στις μικρές αυγοθήκες φύτεψα δύο κλαδάκια που έσπασαν από ένα παχύφυτο

Και λέω πολύχρωμο, γιατί προσπάθησα πολύ να κρατήσω χαμηλούς τόνους και να χρησιμοποιήσω πιο μαλακά χρώματα, αλλά δεν τα κατάφερα. Είναι σαν να πηγαίνω ενάντια στη φύση μου. Έτσι λοιπόν το αποτέλεσμα είναι πιο έντονο και "παιχνιδιάρικο". 


Για όλο αυτό το σκηνικό αγόρασα μονάχα την πράσινη πλαστική καρέκλα - η οποία είναι τόσο μα τόσο αναπαυτική - και το ξύλινο σκαλάκι για τα φυτά. Α, και τα γκρι-πράσινα μαξιλάρια για τις παλέτες. Όλα τα υπόλοιπα τα είχαμε. Για την ξαπλώστρα μάλιστα, σας είχα ξαναγράψει πριν 2 χρόνια...


Έτοιμο λοιπόν το μπαλκόνι και το μόνο που μένει πια, είναι να έρθει το καλοκαίρι.
Γι αυτό φορέστε κι εσείς το πιο αισιόδοξο χαμόγελό σας - όπως προστάζει το τιρκουάζ μαξιλάρι - και ετοιμαστείτε για το φετινό καλοκαίρι!


Τα φιλιά μου!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

26 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ο χώρος του μπαλκονιού αλλά και όλα αυτά που το περιβάλλουν,χρώματα,μαξιλάρια ,η παλέτα τραπεζάκι όλα δένουν τόσο ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματική μεταμόρφωση σε μία πράσινη όαση για πολλά χαλαρωτικά απογεύματα και βράδια Λίτσα! Πολύ όμορφα όλα, εγώ πάντως ξεχώρισα τις ορτανσίες, τις χαρωπές μαξιλάρες και την πιατέλα με τα κηροπήγια! Να είστε καλά να το χαρείτε το όμορφο μπαλκόνι σας. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γέμισε η οθόνη χρώματα. Καταπληκτικό !!! Ενα μεγάλο smile κι από εμένα και εύχομαι όμορφες και ζεστές καλοκαιρινές βεραντοβραδιές. Καλημέρα Λιτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι πραγματικά υπέροχο Λίτσα. Μπράβο στον Ανδρέα για το καναπεδάκι και το τραπεζάκι και σε εσένα για όλα τα υπόλοιπα. Τα λουλούδια πανέμορφα και φωτεινά και τα χρώματα επίσης πολύ ταιριαστά Αντε τώρα να το εγκαινιάσουμε με καφέδες μπαλκονάτους. Καλό καλοκαίρι, να το ευχαριστηθείτε και να το χαρείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που υπάρχουν τελικά, πολλοί που τους αρέσουν τα έντονα χρώματα, το gipsy style! Προσωπικά το λατρεύω κι ανοίγει η καρδιά μου να βλέπω τη βεράντα σου μ' όλη αυτή τη πολυχρωμία και το ανακάτεμα υλικών και πραγμάτων. Σου εύχομαι, αν κι είναι σίγουρο, να την απολαύσεις....όταν έρθει το καλοκαίρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το μπαλκόνι σας,μια χρωματιστή όαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περιμενα πως και πως αυτη σου την αναρτηση!μπραβο σας!υπεροχο και χαμογελαστο!να φτιαξει και ο καιρος να το ευχαρηστηθειτε!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ονειρεμένο έγινε! χρωματιστό, φωτεινό ό,τι πρέπει να καθίσεις και να απολαύσεις τη συντροφιά των λουλουδιών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το μπαλκόνι σας! Παιχνιδιάρικο και eclectic θα το έλεγα.. να το χαρείτε με φίλους και αγαπημένους. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελειο το μπαλκόνι σου Λιτσάκι... Νομίζω ηρθε η ωρα να φτιάξω και το δικό μου... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχο το μπαλκονι σας έγινε!
    με το καλό να το χαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Pote eipame boreis na ertheis apo to spiti mou na valeis ena xeraki (kai mesa k eksw)?
    Me ti diakosmisi den to exw katholou. Etoima na mou ta dwseis den kserw pws na ta topothetisw gia na fainontai wraia! Makari na eixa ligo apo tis empneuseis kai to gousto sou! Ante na kalokairiasei na to eyxaristitheite! Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό καλοκαίρι Λίτσα! Μια όαση το μπαλκόνι σου χρωμάτων και από ό, τι φαντάζομαι και αρωμάτων! εύχομαι να ζήσετε ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στο μπαλκονάκι σας η οικογένεια και οι αγαπημένοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το φτιάξατε....μακάρι να έρθει επιτέλους το καλοκαίρι για να απολαύσουμε όλοι τις ξεχωριστές βραδιές στα μπαλκόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φραουλίτσα μου τι όμορφο μπαλκόνι έκανες? Παιχνιδιάρικο, χαρούμενο, πρακτικό, χρωματιστό, λουλουδάτο!! Τέλειο για παρέα! Να το χαρείτε Λιτσάκι μου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παράδεισος το μπαλκόνι σου!! Τι να πω όλα τόσο όμορφα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφο, χρωματιστό και χαρούμενο το μπαλκόνι σας κι έτσι εύχομαι να είναι και το καλοκαίρι σας! Έχω κάνει κι εγώ μια κατασκευή από παλέτες και θα την αναρτήσω σύντομα... Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφη βεράντα!!Καλό καλοκαίρι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχου δεν ερχεσαι να φτιάξεις και το δικό μου που ειναι σαν την πρώτη εικόνα. Ανταλλασω φιλοξενία με θαυμα!
    Υπεροχο εγινε. Να σας δώσει πολλές στιγμες καλοκαιρινής χαλάρωσης

    Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω ομορφιες ενας μικρος παραδεισος!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη η αλλαγή έγινε όντως ενας μικρος παραδεισος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο βρε Λιτσάκι! Πανέμορφο και χρωματιστό!
    Βρήκε εντωμεταξύ η μαμά μου την ανάρτηση σου από το blogroll μου (πρώτη φορά πάτησε τα links) και με έχει τρελάνει "είδα ένα μπλακόνι, μια κοπέλα που άλλαξε το μπαλκόνι της, και έχει ορτανσίες" και τέτοια! χεχεχεχε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω πω χρώμα!! Το αγαπημένο μου μπαλκονι!!! Χρωμα και λουλούδια, τι καλύτερο!!
    Τα μαξιλάρια και η πράσινη καρέκλα είναι απίθανα. Φυσικά και το καινούριο σας τραπέζι!!!
    Σας εύχομαι πολλά δροσερλα καλοκαιρινά βράδια στη μπαλκονάρα σας Λιτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυτάλαντοι είστε όλοι σ' αυτό το σπίτι, μπράβο σας! Υπέροχες οι κατασκευές σας, πανέμορφο το μπαλκόνι σας! Να το χαρείτε και να το απολαύσετε όλοι, όσο περισσότερο μπορείτε! Καλό καλοκαίρι, Λίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!