Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

A Merry Little Christmas

Αν μια φράση με εκφράζει κάθε Χριστούγεννα, είναι αυτή του Sinatra: "have yourself a merry little christmas". Είναι σαν να εύχεται να 'ναι οι γιορτές απολαυστικές δίχως υπερβολές, δίχως τρέξιμο, δίχως περιττό άγχος, δίχως πρέπει, γιατί είναι γιορτή και τη γιορτή αυτή, το μόνο που "πρέπει" είναι να την ευχαριστηθείς! Αλλιώς τι κατάλαβες; 

Κάθε που μπαίνει ο Δεκέμβρης νομίζω ότι τα έχω όλα υπό έλεγχο. Τα ψησίματα, τα δώρα, τις υποχρεώσεις, τα καλέσματα και τελικά κάτι γίνεται και τελευταία στιγμή τρέχω. Είναι που προκύπτουν ένα σωρό άλλα, τα οποία φυσικά δεν είχα υπολογίσει και μπαίνουν σφήνα στον τέλειο προγραμματισμό μου... μόνο και μόνο για να με κάνουν να τρέχω σαν την παλαβή τελευταία στιγμή! Όμως φέτος το πήρα απόφαση, δε θ' αγχωθώ! Επηρεάστηκα μάλλον από μια φίλη, που επιμένει στο να απολαμβάνουμε την απλότητα στα πράγματα, δίχως να στοχεύουμε στις υπερπαραγωγές. Άνθρωποι είμαστε, όχι μηχανές...

Κρύβει πολλή χαρά η απλότητα... το ξέρεις;
Ξέρεις πόση χαρά πήρα όταν αυτό το απλό φακελάκι έφτασε στα χέρια μου; Έκρυβε μέσα του μια όμορφη έκπληξη πασπαλισμένη με αστερόσκονη από το Little Closet, το μικρό μαγαζάκι της φίλης Βέρας.


Ξέρεις πόση χαρά ενέχει για εμένα το τύλιγμα των δώρων; Ακόμη και το πιο μικρό και απλό σοκολατάκι, πρέπει να προσφερθεί όπως του αξίζει, για να δω τη λάμψη στα μάτια του παραλήπτη.


Ξέρεις πόση χαρά μου δίνει το πρωινό φως που μπαίνει από τα παράθυρα και λούζει ολόκληρο το σπίτι; Ειδικά τώρα που είναι στολισμένο!



Ξέρεις πόση χαρά μου δίνει ένα απλό χριστουγεννιάτικο κλαδί με κόκκινους καρπούς; Δείχνει το τραπέζι αμέσως στολισμένο, πλούσιο και γιορτινό!


Ξέρεις πόσο μπορεί να με χαλαρώσει ένα αναμμένο κερί; Ένα απλό, μικρό κεράκι, μπορεί να φωτίσει όμορφα το τέλος μιας δύσκολης ημέρας.


Ξέρεις πόση χαρά μου δίνει ένας περιποιημένος καφές φτιαγμένος από χέρια φίλων; Η μυρωδιά της κανέλας και των εσπεριδοειδών; Πόσο απολαμβάνω ένα απλό τσάι; Πόσα χαμόγελα μου χάρισε το απλούστατο μήνυμα στο φακελάκι του τσαγιού; 


Ξέρεις πόση χαρά πήραν τα αγόρια, όταν μια καθημερινή, δίχως σπουδαίο λόγο, τους ετοίμασα γάλα κακάο, πασπαλισμένο με μικρά ζαχαρωτά και σερβιρισμένο σε κούπες γιορτινές;


Ξέρεις τι χαρά έκανα που ανάψαμε μετά από καιρό το τζάκι και κάθισα εκεί μπροστά του ν' απολαύσω τη ζεστασιά του, με μια κούπα ζεστό τσάι στο χέρι;


Κι έτσι όπως χάζευα τα ξύλα να σιγοκαίνε σκέφτηκα: "τι κι αν δεν προλάβω να ψήσω μελομακάρονα και κουραμπιέδες... Φέτος για αλλαγή θα τ' αγοράσω και θα τα βάλω στην πιο όμορφη πιατέλα!".

Εσύ, που είμαι σίγουρη ότι τα ξέρεις όλα τα παραπάνω, τι θα κάνεις; 
Ό,τι κι αν κάνεις, εγώ ένα θα σου ευχηθώ: "Have Yourself a Merry Little Christmas"! Δίχως άγχος. Το αξίζεις...

Καλημέρα!


Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

11 σχόλια:

  1. Κι εγώ φέτος αγόρασα.Ε και; Και αν μου έρθει η όρεξη μπορεί να φτιάξω. Πάνε περίπου 2 χρόνια που σταμάτησα τους ψυχαναγκασμούς. Καλημέρα Λίτσα μου. Από τις πιο ωραίες αναρτήσεις σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, σας ταίριαξε ωραία το στολιδάκι στη διακόσμηση :-) Σε όοολα όσα λες συμφωνώ κι εγώ, κι αν αγχωθούμε τι θα κερδίσουμε; Merry Little Christmas είναι η πιο αγαπημένη μου ευχή... πόσο ταιριάζουμε πια :-)
    Ούτε μελομακάρονα ούτε κουραμπιέδες έφτιαξα φέτος.. κι όμως έχω πιατέλα από τη φιλενάδα Κάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά Υπέροχο.......οπότε Merry Little Christmas σε όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ, Λίτσα! Όλα στο κεφάλι μας είναι τελικά. Να φτιάξουμε και εκείνο και το άλλο και δεν προλαβαίνουμε και αγχωνόμαστε. Ουφ! Ενώ υπάρχουν τόσα απλά πράγματα που απολαμβάνουμε.
    Σχετικά με τα γλυκά, και εγώ δεν έχω φτιάξει κουραμπιέδες και μελομακάρονα φέτος και δεν ξέρω αν θα προλάβω να κάνω και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τα αγοράσω από ένα γνωστό ζαχαροπλαστείο που ξέρω ότι φτιάχνει σούπερ. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο το μεταμεσονύχτιο 3ωρο που θα αφιερώσω για πάρτη τους. Το μόνο που με κάνει να θέλω να τα φτιάξω είναι ότι απολαμβάνω τη διαδικασία, αλλά την επόμενη είμαι ξενυχτισμένη και κομμάτια και σέρνομαι. Οπότε είμαι 50-50. Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο μυαλό μου είσαι Λιτσάκι! Βρέθηκα 10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα κουρέλι από την κούραση κι ας μην έχω φτιάξει που λες μελομακάρονα και κουραμπιέδες. Θέλω και γω, για μένα a Merry little Christmas. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Λίτσα μου από τις αναρτήσεις που σε κερδίζουν διότι τα ίδια ακριβώς και εγώ σκεφτόμουν για φέτος.... Οι μικρές χαρές κρύβονται σε πράγματα που ούτε καν τα φαντάζεσαι.... Οι δικές μου αποφάσεις για φέτος ειναι να "κάνω λίγο πίσω " και να απολαύσω τις στιγμές (ούτε γλυκά θα κάνω , ούτε εντυπωσιακά κεράσματα ) απλά λιτά όλα , μια χαρά είναι και του ζαχαροπλαστείου. Όταν μαζευτούμε οι φίλοι και η οικογένεια θα πάρω ένα ποτήρι ζεστό κρασί gluhwein , θα κάτσω στο πάτωμα μαζί με όλα τα παιδιά και παρόλες τις φωνές , τα γέλια εγώ θα ψιθυρίζω "May your days be merry and bright,
    and may all your christmases be white" (μαζί με καμμιά δεκαριά φωτογραφίες που θα τραβήξω) τα χρόνια φεύγουν και αυτά θα θυμόμαστε....ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι Λιτσακι... Αλλωστε σκοπος ειναι να απολαμβανουμε κι οχι να τρεχουμε... Να κανουμε οτι τραβαει η ψυχη μας και η διαθεση μας... Υπεροχες οι εικονες σου!!! Καλες γιορτες!! Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λες κ είσαι μέσα στο μυαλό μου!!
    ας απολαυσουμε την κάθε στιγμή φέτος τα χριστούγεννα κ ας μην αφησουμε για αλλη μια φορά το άγχος να μας καταστρέψει αυτές τις υπέροχες ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. it's always the little things that matter....
    Υπεροχη αναρτηση!

    Γιωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη ανάρτηση Λίτσα που πιστεύω μας άγγιξε όλες!!! Τρέχουμε και δεν φτάνουμε και στο τέλος από την κούραση δεν χαιρόμαστε όσο θα έπρεπε!!! Καλά Χριστούγεννα γεμάτα από μικρές δόσεις ευτυχίας!!! Χωρίς άγχος και κούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Λίτσα μου!!! Ελπίζω να περνάς υπέροχα με την οικογένειά σου και πραγματικά να σας μείνουν αξέχαστες οι φετινές διακοπές!!! Σε φιλούμε πολύ! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!