Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Φίλοι, στολίδια και χαρά

Μπορεί να φτάνει το Σαββατοκύριακο, αλλά εγώ έχω να σας δείξω εικόνες από το προηγούμενο ακόμη. Δεν είμαι συνεπής στις αναρτήσεις μου, αλλά η καθημερινότητα με παρασέρνει. Ούτε που καταλαβαίνω πώς περνάει ο καιρός. Είναι που μπήκε και η πρώτη δημοτικού στη ζωή μας, οπότε αφιερώνουμε αρκετό χρόνο στα διαβάσματα. Όμως οι γιορτές πλησιάζουν και δεν το έχω πάρει μυρωδιά...
Το Σάββατο, που είχα την ευκαιρία να κατέβω για λίγο στο κέντρο, είδα στολισμένες βιτρίνες, θαύμασα όμορφα στολίδια και συνειδητοποίησα ότι η εορταστική διάθεση δεν με επισκέφθηκε ακόμη... Γιατί άραγε;
Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι ήρθε να μας δει ένα από τα ανίψια μας - που μεγάλωσαν πια και σπουδάζουν - οπότε άφησα 4 άντρες στο σπίτι και βγήκα βολτίτσα με μια φίλη από Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά μας ήταν μαζί στο νηπιαγωγείο και είχα ανάγκη να μάθω τι κάνει όλη εκείνη η παρέα μαμάδων που άφησα πίσω και πώς περνούν τα δικά τους πρωτάκια. Η Αθηνά, που σπούδαζε στην Αθήνα κι έχει αδυναμία στην Πλάκα, με πήγε κατευθείαν εκεί και με ξενάγησε στο κέντρο. Πρωί Σαββάτου, τα μαγαζιά ήταν ακόμη άδεια και περιφερόμασταν μόνο εμείς, αρκετοί τουρίστες και κάτι σπουργίτια, που έτρωγαν τα κέικ από τα πιάτα μας. Φεύγοντας μου έδωσε ένα κουτάκι γεμάτο γιορτινά σοκολατάκια για τα παιδιά και υποσχεθήκαμε να μη χαθούμε. 
Κι επειδή η ζωή είναι παράξενα όμορφη, κατηφορίζοντας την Ερμού, έπεσα επάνω σε δύο φίλες, με τις οποίες μέναμε στο ίδιο σπίτι όταν σπουδάζαμε Κομοτηνή. Από Χαλκιδική αυτές, Θεσσαλονίκη εγώ, δεν καταφέραμε να βρεθούμε για μία δεκαετία και το μοναδικό μας μέσω επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια, ήταν το facebook. Και ξαφνικά, τις βλέπω μπροστά μου, στο κέντρο της Αθήνας! Μόνιμη κάτοικος πια εγώ, τρελοτουρίστριες εκείνες, κοιταζόμασταν και προσπαθούσαμε να καταλάβουμε από που γνωριζόμαστε και τι δουλειά είχαμε όλες εδώ. Αγκαλιαστήκαμε, γελάσαμε, θυμηθήκαμε, είπαμε τα νέα μας, συγκινηθήκαμε και όλα αυτά μέσα σε 20 λεπτά. Σε 20 λεπτά, περάσαμε σχεδόν από όλο το φάσμα των συναισθημάτων και φυσικά υποσχεθήκαμε να ξαναβρεθούμε με την πρώτη ευκαιρία.
Έτσι απλά, μέσα σε λίγες ώρες, το πρωινό εκείνου του Σαββάτου, συνάντησα τρεις παλιές φίλες στα σοκάκια τις πρωτεύουσας και επέστρεψα σπίτι χαρούμενη και ανανεωμένη. 
Βρήκα τα παιδιά ευτυχισμένα, γιατί ο μεγάλος τους ξάδερφος είχε στήσει όλα τα lego και τους είχε φτιάξει ένα ολόκληρο χωριό.


Περιττό να περιγράψω τη χαρά τους, όταν είδαν το κουτάκι που τους δώρισε η Αθηνά και τα πελώρια μάτια τους, την ώρα που θαύμαζαν το περιεχόμενό του.


Κατά τ'άλλα η ζωή κυλάει ήρεμα κι όταν βρίσκω ευκαιρία φτιάχνω κάτι μικρό για να στολίσω το σπίτι. Αυτό έκανα και με το στεφάνι που μας δώρισαν τα περσινά Χριστούγεννα οι ΚαΠα. Στο προηγούμενο σπίτι το είχα διακοσμήσει με χρώματα ανοιξιάτικα, αλλά τώρα ήταν καιρός να ντυθεί με γιορτινά. Το στόλισα με λίγα κλαδιά από πεύκα, μπισκοτένια αστέρια και κόκκινες κορδέλες, πάνω στις οποίες κόλλησα ξυλάκια κανέλας και αστέρια γλυκάνισου. 


Επέλεξα φυσικά υλικά, γιατί το κρέμασα στην είσοδο της κουζίνας και σκέφτηκα ότι έτσι θα ταίριαζε περισσότερο με τον περιβάλλοντα χώρο.


Τα  κλαδιά που περίσσεψαν μπήκαν σε ένα βάζο για όσο αντέξουν.


Αυτή την εποχή είναι όλα τα βάζα του σπιτιού γεμάτα. Άλλα με ξερά κλαδιά, με έλατο ή πεύκο, με βαμβάκι και ό,τι άλλο βρίσκω τριγύρω.
Στην κουζίνα το βάζο είναι γεμάτο με φασκόμηλο, που έστειλε η πεθερά μου από Κρήτη. Πάντα βάζει κάτι μικρό μέσα στο δέμα, κάτι που ξέρει ότι θα με κάνει να χαμογελάσω. Η κουζίνα μοσχοβολάει τσάι με μέλι...


Κι εκεί, στο σαλόνι, στο μικρό μαύρο βάζο, ένα κλαδάκι με κόκκινους καρπούς που έκοψα από την άκρη του δρόμου, προμηνύει μια διάθεση γιορτινή. Μου υπενθυμίζει ότι είναι πια καιρός να βγουν τα μικρά στολίδια από τα κουτιά τους και να πάρουν ξανά ζωή.


Ναι, οι γιορτές πλησιάζουν αγαπημένοι μου φίλοι... έρχονται!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλά στολίσματα.

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Καλά τέτοιες συμπτώσεις με τρελαίνουν!!! Τι όμορφα! Είδες, η Αθήνα άρχισε να σου δείχνει το καλό της πρόσωπο!!! Το στεφάνι σου τέλειο όπως πάντα! Πώς τα κάνεις έτσι; Εγώ νόμίζω ότι αν το έκανα εγώ θα φαινόταν πατσαβούρι! Είναι να το έχεις παιδί μου! Σε φιλω΄και μην ξεχνάμε εκείνο τον καφέ που λέγαμε στο ΙΚΕΑ παρακαλώ! Πολύ λάσκα σας έχω αφήσει! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα φυσικά υλικά στο στεφάνι!!!
    Πλάκα πήγατε, ε;Τι ωραία βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίτσα! Τι όμορφο το στεφάνι σου, έγινε καταπληκτικό!!!! Πάντα με χρώματα κι αρώματα οι φωτογραφίες σου :) :) :) Εύχομαι η πρωτεύουσα να σου κρύβει μόνο όμορφες και αναπάντεχες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λιτσάκι! Η αλήθεια είναι ότι τα πρωινά στο κέντρο, νωρίς που ακόμα δεν τρέχουν όλοι σαν τρελοί, είναι μαγευτικά. Να πας και στην Καλαμιώτου και στους γύρω δρόμους έτσι για να χαζέψεις τα υφάσματα με τα Χριστουγεννιάτικα μοτίβα. Σίγουρα θα τα έχουν βγάλει πρώτη μούρη! Έχω καιρό να κατέβω! Το στεφάνι έγινε τέλειο! Τελικά δε χρειάζονται πολλά υλικά κι είναι τόσο ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιτσακι μου καταρχας περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/11/fraulitsa.html και φυσικα θα συνεχιζω να περνω ιδεες πολυ ομορφα ολα και φετος !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία που τις είδες μετά απο τόσο καιρό! Και το Κεντρο τωρα στις γιορτές είναι υπέροχο, γεμάτο υλικά για διακόσμηση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έκανες μια καταπληκτική φωτογράφιση Λίτσα μου και έτσι φάνηκε το αποτέλεσμα της δημιουργίας σου στο στεφάνι είναι πολύ καλό....μου έδωσες μια θαυμάσια ιδέα μιας και έχω πεύκα και πράσινα κλαδιά στο περιβάλλον μου....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ομορφο το στεφανι Λιτσακι!!! Αντε περιμενω να δω τα γιορτινα σου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Λιτσακι μου όμορφο. Βλέπω πως έχεις προσαρμοστεί αρκετά στην πρωτεύουσα και μου κάνει τρομερή εντύπωση. Εγώ παρότι γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί δεν ξέρω αν θα άντεχα τους τρελούς ρυθμούς της ειδικά με 2 παιδιά. Όσο για τα Χριστούγεννα...είναι η πρώτη φορά που θέλω να μην έρθουν καθόλου. Βλέπω βιτρίνες και στεναχωριεμαι. Το μόνο που προσμενω είναι η αλλαγή του χρόνου που με ταλαιπώρησε όσο κανείς άλλος χρόνος της ζωής μου. Καλό Σ /Κ πρωτευουσιανα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικές οι σημερινές φώτο! Είχες έμπνευση παιδί μου , σου πάνε οι γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!