Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Κόκκινοι γερανοί

Η μεθεόρτια εποχή είναι πάντα δύσκολη.
Μαζεύουμε τα στολίδια, στο σπίτι επικρατεί χάος, τα παιδιά έχουν ξεσαλώσει - κι εμείς το ίδιο, απλά σε διαφορετικούς τομείς - και άντε να μπουν όλα σε τάξη...
Το σπίτι χωρίς όλα αυτά στολίδια, τη χρυσόσκονη και το δέντρο, μοιάζει άδειο... Χώρια που είναι μεταβατική περίοδος από άποψη διακόσμησης. Ακούγεται χαζό ε; Μακάρι να 'ταν αυτό το πρόβλημά μας... Τουλάχιστον όμως ομορφαίνουμε το χώρο μας!
Προς το παρόν δεν κάνω και πολλά, έφτιαξα μόνο λίγους γερανούς (τα πουλιά εννοώ) από χαρτί origami που βρήκα σε βιβλιοπωλείο, για να τους κρεμάσω στα κλαδιά.
Οι γερανοί στην Ιαπωνία συμβολίζουν την έναρξη μιας νέας εποχής, όπου όλα ξεπερνιούνται. Ειδικά ο κόκκινος, συμβολίζει την καλή τύχη, την υγεία και μακροζωία.
Ε, νέο έτος μπήκε, σκέφτηκα πως είναι κατάλληλοι - εκτός του ότι μου αρέσουν φυσικά. Παρακολούθησα ένα βιντεάκι στο youtube και τους έφτιαξα εύκολα! Αν πληκτρολογήσετε paper crane θα σας εμφανίσει δεκάδες βιντεάκια με τον τρόπο κατασκευής τους.


Επίσης στην γειτονιά κλαδεύουν τα δέντρα τους - ευτυχώς, γιατί έτσι μαζεύω εγώ κλαδιά για τα βάζα! Να μην φαίνονται όλα άδεια...



Και να μην ξεχάσω να σας δείξω ένα ημερολογιάκι του 2013 που κατέβασα από το internet, είναι σε μικρές διαστάσεις και μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Έχει ως θέμα του τα γλυκά (τι άλλο;) και μας εύχεται μια γλυκιά χρονιά!!


Αν θέλετε να το κατεβάσετε μπείτε εδώ (κλικ).
Πατήστε download, εκτυπώστε και είναι δικό σας!
Εγώ δυστυχώς ξέμεινα από μελάνια και τα χρώματα δεν είναι όσο έντονα θα ήθελα.

Και κάπου εδώ θα σας αφήσω, με μια ευχή για καλή εβδομάδα και καλή επιστροφή στην καθημερινότητά μας!
Χρόνια πολλά σε όόόλους εσάς που γιορτάζετε! "Σπίτι δίχως Γιάννη..." ε;
Πολλά φιλιά

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

18 σχόλια:

  1. Λιτσάκι καλημέρα σου!
    Οι κόκκινοι γερανοί αντικατέστησαν μια χαρά τις κόκκινες χριστουγεννιάτικες μπάλες και έκλεισαν το κενό που νιώθεις μετά την γιορτή, με το μάζεμα των στολιδιών.

    Ωραία εποχή για ανασυγκρότηση, στόχους και καινούριες ιδέες. Κάθε αρχή του χρόνου εκτός από όμορφη και αισιόδοξη είναι και κάπως περίεργη. Εσύ μια χαρά τα κατάφερες με τα μικροστολίδια σου να την ομορφήνεις.

    Καλή συνέχεια κορίτσι! Περιμένουμε και τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα φιλαρακι!
    να χαιρομαστε το γιαννη μας(τον ραδιοφωνικο μας φιλο)
    σε βλεπω κεφατη γεματη ορεξη κ δημιουργια, συνεχισε ετσι λιτσακι μου!
    η κατασκευη με τους κοκκινους γερανους ειναι πολυ ομορφη μαρεσουν τοσο τα origami αλλα δεν εχω την υπομονη να ασχοληθω..δεν πειραζει ασχολεισαι εσυ(χιχι)
    καλη βδομαδα φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λιτσάκι μου!!! Οντως το σπίτι είναι τόσο άδειο χωρίς το δέντρο... κι εμείς μάλλον σήμερα θα ξεστολίσουμε,σνιφ!!! Οπως και να χει μου άνοιξες την καρδιά με τις ομορφιές που έφτιαξες. Εγώ φέτος έχω βαλτώσει από άποψη κατασκευών γιατί πάντα έχω το αυτοκολλητάκι μου τον άντρα μου παρέα σε αυτά... και φέτος τρέχει τόσο πολύ που δεν έχει καθόλου χρόνο και όρεξη... οπότε έχει ρίξει και μένα!!! Παρ' όλα αυτά ελπίζω η νέα χρονιά να μου φέρει μεγαλύτερη διάθεση για διακοσμητικές αλλαγές!!! Kisses. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λίτσα :) Πολύ όμορφοι οι γερανοί σου. Μήπως να τους φτιάξω και εγώ; Μου άρεσε πολύ η ιδέα καθώς όντως το σπίτι θα φανεί άδειο μετά το ξεστόλισμα (το οποίο δεν έχω αρχίσει ακόμη να κάνω βέβαια). Και το ημεροόγιο πολύ όμορφο. Thanks for sharing!

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. * ημερολόγιο

    Mε κόλλησε η μικρή και κόβω τις λέξεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πειράζει που βαριέμαι να ξεστολίσω; Υπέροχοι οι γερανοί, μου αρέσει που ασχολείσαι με τόση αγάπη για το χώρο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα μικρένια μου....Κι εμείς ξεστολίζουμε κι έχουμε κλάματα πρωί πρωί....Το πιστεύεις; Ωραίες οι αλλαγές.Σου πάνε. όμορφα και τα ημερολογιάκια...μα που τα ξετρυπώνεις;
    Όμως τα πιο τέλεια είναι τα πουλιά.Οι γερανοί. ...ακόμη κι ο Μάικλ(!!!!) θα τα ζήλευε! Μου αρέσει και ο συμβολισμός τους.Λέμε να έρθουμε για απογευματινό tutorial...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά! Ωραία ιδέα οι γερανοί! Ετοιμάζομαι κι εγώ να ξεστολίσω, από τη μια βαριέμαι, από την άλλη μελαγχολώ για το τέλος των γιορτών, τί να κάνουμε, σε λίγες μέρες όλοι θα έχουμε μπει σε κανονικούς ρυθμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφοι οι γερανοί και καλή επιστροφή στην καθημερινότητά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ομορφοι οι γερανοι!!! Κι εγω ελεγα θα ξεστολισω αλλα ξεχαστηκα και σκουπισα και σφουγγαρισα το Σαββατο. Μετα λυπηθηκα να το ξαναγεμισω χρυσοσκονη το σπιτι με το ξεστολισμα και αναβληθηκε για τον αλλο Σ-Κ :):)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή συνέχεια!! Υπέροχος ο κόκκινος γερανός!! Κι εμάς μας αρέσει το origami!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι στυλάτη ιδέα για να διακοσμήσεις το χώρο σου! Άσε που το κόκκινο δίνει μια ιδιαίτερη νότα όπου κι αν μπει! Θα ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή, αν και στα καλλιτεχνικά δεν πιάνουν τα χέρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σημερα ξεστολισα κι εγω!!η μικρη βεβαια δεν ηθελε κ μου εκρυβε τα κουτια...πολυ ωραια η διακοσμηση με τα κλαδια κ τους γερανους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, αυτό το ξεστόλισμα! Κι εγώ το βαριέμαι και όλο το καθυστερώ. Ελπίζω μες στην εβδομάδα να τα καταφέρω. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλη χρονια κ γεματη γλυκιεςδημιουργιες φραουλιτσα μου!!! Χαθηκαμε,ε;;;
    Ομορφοι οι γερανοι (βλεπω κ αλλους φαν του Σκοφιλντ!!!χιχιχι!!!) κ δινουν μια χαρουμενη νοτα στη γωνια! Κ εγω εχω ενα θεματακι με την μεταβατικη εποχη αμεσως μετα τις γιορτες!
    Φιλια πολλα κ να περνατε ομορφα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλησπέρα φραουλίτσα μου!!
    Αχ..και εγω δυσκολεύτηκα πολύ να τα μαζέψω..άφησα βέβαια μερικές ''λεπτομέρειες''χαχαχα!
    Να μου θυμίζουν τι όμορφα που πέρασα!!
    Οι γερανοί σου πολύ χαριτωμένοι!!
    Μου αρέσει πολύ το ημερολόγιο..μολις επιστρέψω σπίτι θα το εκτυπώσω!
    φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφοι οι γερανοί σου!!!! Τώρα που το σπίτι ειναι πιο άδειο είναι πολύ ωραία η ιδέα σου!!! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kalh xronia! Yperoxo origami! Kai euxaristw gia to hmerologio! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!