Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Δυο λογάκια

Δυο λογάκια στα γρήγορα, για να σας δείξω πως τώρα που μπήκε ο Μάης αρχίσαμε τις βόλτες στην παραλία, ενώ τα μαγαζιά φόρεσαν τα καλά τους!




Εμείς απολαμβάνουμε ηλιοβασιλέματα και τα παιδιά απολαμβάνουν βόλτες, ποδηλατάδες και παιχνίδι. 




Και θα σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα και καλό σας Σαββατοκύριακο με τις εικόνες από τις γλυκές φραουλίτσες μου, που μεγαλώνουν κι ομορφαίνουν στη γλάστρα αδιαμαρτύρητα!




Τα φιλιά μου!! 














Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286  

19 σχόλια:

  1. Μύρισε καλοκαίρι!
    Καλημέρα και καλό ΣΚ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Σ/Κ Λίτσα μου! Υπέροχες φαίνονται οι φραουλίτσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό Σαββατοκύριακο Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Λίτσα μου, εμένα γιατί άργησαν να βγούνε οι φραουλίτσες μου??
    Όι δικές σου υπέροχες.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι ήρθε το καλοκαιράκι αν και οι δικές μου φράουλες είναι ακόμη πράσινες!!! Να περνάτε καλά Λίτσα μου και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Σαββατοκύριακο! Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ τι ωραία, οι φραουλίτσες σου πολύ όμορφες, κι εγώ σήμερα αγόρασα να φάμε πρώτη φορά για φέτος. Καλό Σαββατοκύριακο και να περάσετε αξέχαστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχες οι φραουλίτσες σου αλλά εμένα μου αρέσει που ο μεγάλος αδελφός πηγαίνει βόλτα τον 'τρομαγμένο' μικρότερο με το αυτοκινητάκι!! καλές βόλτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες εικόνες!!!!! Καλό Σ/Κ Λίτσα μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλησπέρα Λιτσάκι..αχ,τι καλά να ήμασταν λέει, εκεί στο τραπεζάκι δίπλα στο κυματάκι και να πίναμε ουζάκι ε;
    αχ..τι μου κάνεις τώρα!!
    φιλάκια φιλεναδίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ θέλω τραπεζάκι με φαναράκι και ουζάκι! Μπράβο βρε Λιτσάκι μου για τις φωτογραφίες!
    Οι φραουλίτσες όνειρο! Άντε και καλές σοδειές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ θέλω τραπεζάκι με φαναράκι και ουζάκι! Μπράβο βρε Λιτσάκι μου για τις φωτογραφίες!
    Οι φραουλίτσες όνειρο! Άντε και καλές σοδειές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειες εικόνες!
    Εμένα οι φραουλίτσες μου γιατί δεν κοκκίνισαν ακόμα; Πότε τις είχες φυτέψει;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελειες φωτογραφιες.

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα Λίτσα!Να περνατε καλά!Κι εμεις καπως ετσι..π@π@ δε βαζουμε κατω!Οι φραουλες προοδεύουν όμορφα!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι υπέροχος ουρανός..παραμυθένιος..τι απίθανα χρώματα.............πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!happy Sunday!!!!!!!! =^.^= :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσάκι μου τι ωραίες εικόνες!!!!Οι φραουλίτσες καταπληκτικές έγιναν!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να σε καλα Λιτσακι μου..υπεροχες φωτο..χρωμα,γελια,..τελοια..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειες οι φωτογραφίες και οι βόλτες σας!!!!τι να πω για τις αγαπημένες μου φράουλες!!!!!τις λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!